Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відшкодування витрат понесених у звязку з відпуском лікарських засобів .вартість яких повністю чи частково відшкодовуються за урядовою програмою "Доступні ліки"
Очікувана вартість
55 000,00 UAH
UA-2018-03-28-000541-c c8a31b6094494f3dbef2281f917efcf8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сич Світлана Олексіївна

380964538319 Dutpolbyh@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 березня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ БМР "Міський центр первинної медико-санітарної допомоги №2"
Код ЄДРПОУ: 01994600
Місцезнаходження: 09107, Україна , Київська обл., БІЛА ЦЕРКВА, вул.Шевченка 69
Контактна особа: Сич Світлана Олексіївна
380964538319
Dutpolbyh@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Відшкодування витрат понесених у звязку з відпуском лікарських засобів .вартість яких повністю чи частково відшкодовуються за урядовою програмою "Доступні ліки"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Відшкодування витрат понесених у звязку з відпуском лікарських засобів .вартість яких повністю чи частково відшкодовуються за урядовою програмою "Доступні ліки"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09107, Україна, Київська область, БІЛА ЦЕРКВА, вул.Шевченка 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 85000000-9 — Послуги у сфері охорони здоров’я та соціальної допомоги

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Аптека №250"
#20607595
Переможець 55 000,00
UAH з ПДВ
28 березня 2018 15:40

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2018 17:51
1.pdf зміни до договору
08 жовтня 2018 17:51
Електронний підпис укладений
05 вересня 2018 16:22
1.pdf зміни до договору
05 вересня 2018 16:21
Електронний підпис укладений
05 вересня 2018 16:13
Електронний підпис укладений
28 березня 2018 15:51
1.pdf укладений
28 березня 2018 15:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: №20112/187/8
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: №20112/187/8
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: №20112/187/8
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML