Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Централізоване постачання теплової енергії для опалення
Очікувана вартість
8 841 119,00 UAH
UA-2018-03-27-002848-b 05a9af2775fa461aaac7400c842e86f8
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Колодяжна

+380645361358 rub_miskuo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02141957
Вебсайт: http://osvita.rmr.gov.ua
Місцезнаходження: 93000, Україна , Луганська обл., м. Рубіжне, просп. Переможців, 28
Контактна особа: Наталія Колодяжна
+380645361358
rub_miskuo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Пункт 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі»
відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Виключається будь-яка технічна можливість надання послуг з централізованого постачання теплової енергії для опалення для навчального закладу іншим постачальником, ніж КСТП «Рубіжнетеплокомуненерго» Рубіжанської міської ради, тому, що теплопровідні мережі закладів Замовника підключені до мереж КСТП «Рубіжнетеплокомуненерго» Рубіжанської міської ради.
КСТП «Рубіжнетеплокомуненерго» Рубіжанської міської ради, входе в перелік суб'єктів природних монополій Луганської області.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2018 17:17
Оскарження наміру укласти договір: 02 квітня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

об'єм постачання встановлений як 6424531482 кілокалорій, а не 6424,531482 Гкал за технічною неможливістю, зумовленою інтерфейсом майданчика;
повторно оголошена процедура у зв'язку із розірванням договору закупівлі №UA-2018-02-28-001869-c
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6424531482 кілокалорія
Централізоване постачання теплової енергії для опалення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93000, Україна, Луганська область, м. Рубіжне, просп. Переможців, буд. 28 (заклади "Замовника", які вказані у договорі)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

27 березня 2018 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне спеціалізоване теплозабезпечуюче підприємство «Рубіжнетеплокомуненерго» Рубіжанської міської ради
#33515421
Переможець 8 841 119,00
UAH з ПДВ
27 березня 2018 17:17

Документи

27 березня 2018 17:16
Електронний підпис
27 березня 2018 17:12
Протокол переговорів.pdf
27 березня 2018 17:12
Документи Учасника.pdf
27 березня 2018 17:12
Протокол розгляду №69.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2018 17:17

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне спеціалізоване теплозабезпечуюче підприємство «Рубіжнетеплокомуненерго» Рубіжанської міської ради
#33515421
8 841 119,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 березня 2018 17:16
Електронний підпис
27 березня 2018 17:12
Протокол переговорів.pdf
27 березня 2018 17:12
Документи Учасника.pdf
27 березня 2018 17:12
Протокол розгляду №69.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 16:41
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2018 15:29
Додаткова угода №8.pdf зміни до договору
17 грудня 2018 15:24
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2018 10:44
Додаткова угода №7.pdf зміни до договору
15 грудня 2018 10:36
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2018 10:48
Додаткова угода №6.pdf зміни до договору
14 грудня 2018 10:35
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2018 09:37
Додаткова угода №5.pdf зміни до договору
11 грудня 2018 09:35
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2018 15:44
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
23 листопада 2018 15:40
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2018 15:28
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
12 квітня 2018 15:22
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2018 14:55
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
12 квітня 2018 14:50
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2018 16:24
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
03 квітня 2018 16:18
Електронний підпис укладений
03 квітня 2018 16:10
Додаток №1.pdf укладений
03 квітня 2018 16:06
Договір №14.pdf укладений
03 квітня 2018 16:06
Додаток №2.pdf укладений
03 квітня 2018 16:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до затверджених лімітів на 2018 рік та з метою впорядкування оплати.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до уточнених лімітів на 2018 рік, та з метою впорядкування оплати за надані послуги
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з відкриттям нових розрахункових рахунків Замовника, та зі зміною розрахункового рахунку Учасника.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною вартості однієї гігакалорії теплової енергії на підставі рішення виконавчого комітету, зміна обсягу
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною з 01.11.2018 року вартості однієї гігакалорії теплової енергії, на підставі рішення виконавчого комітету Рубіжанської місської ради Луганської області від 06.11.2018 №595
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною з 01.11.2018 року вартості однієї гігакалорії теплової енергії (у бік зменшення) на підставі рішення виконавчого комітету Рубіжанської міської ради Луганської області від 06.11.2018 №595: 1. Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника (закриття договору)
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною з 01.11.2018 року вартості однієї гігакалорії теплової енергії (у бік зменшення) на підставі рішення виконавчого комітету Рубіжанської міської ради Луганської області від 06.11.2018 №595: 1. Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника (закриття договору)
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною з 01.11.2018 року вартості однієї гігакалорії теплової енергії (у бік зменшення) на підставі рішення виконавчого комітету Рубіжанської міської ради Луганської області від 06.11.2018 №595: 1. Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника (закриття договору)
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2018 — 20 грудня 2018
Сума оплати за договором: 5 365 877,56
UAH з ПДВ