Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Масло вершкове
Очікувана вартість
618 432,50 UAH
UA-2018-03-26-002892-b 1daf23ba36134c06b115dbcc72aabb73
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Пузійчук

+380442557946 garanttender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Державного управління справами по обслуговуванню офіційних заходів "Гарант-сервіс"
Код ЄДРПОУ: 19122935
Місцезнаходження: 01220, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Банкова, 11
Контактна особа: Світлана Пузійчук
+380442557946
garanttender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до ст.35 ЗУ «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Протягом грудня 2017 –лютого 2018 року замовником двічі оголошувався тендер на закупівлю продуктів харчування на 2018 рік для потреб підприємства. Через відсутність достатньої кількості учасників замовником було двічі відмінено тендер на закупівлю товару на 2018 рік. Враховуючи те, що строк дії діючих тендерних договорів закінчився 31.03.2018 року, з метою недопущення порушення законодавства, відповідно ст.35. ЗУ «Про публічні закупівлі» комітетом прийнято рішення про проведення переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2018 17:29
Оскарження наміру укласти договір: 06 квітня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4950 кілограм
Масло вершкове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01220, Україна, Київ, Київ, Банкова,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Тендерна документація

26 березня 2018 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2018 17:20
Протокол 26-3.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІЗЯСЛАВМОЛПРОДУКТ"
#36334993
Переможець 618 432,50
UAH з ПДВ
26 березня 2018 17:29

Документи

26 березня 2018 17:29
Електронний підпис
26 березня 2018 17:25
Протокол 26-3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2018 17:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІЗЯСЛАВМОЛПРОДУКТ"
#36334993
618 432,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 березня 2018 17:29
Електронний підпис
26 березня 2018 17:25
Протокол 26-3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2019 16:08
Дод.Ізялав.4..tif укладений
14 січня 2019 15:58
Звіт.Ізяслав..tif укладений
14 січня 2019 15:58
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2019 13:08
Дод.угода 4 Ізяслав..tif зміни до договору
03 січня 2019 13:06
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2018 15:55
Доп.угода.03.10.tif зміни до договору
03 жовтня 2018 15:51
Електронний підпис зміни до договору
03 травня 2018 10:28
Доп.угода.2Ізяслав..pdf зміни до договору
03 травня 2018 10:25
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2018 16:08
Дод.угода.Ізяслав..pdf зміни до договору
20 квітня 2018 16:06
Електронний підпис укладений
10 квітня 2018 14:18
ДоговірІзяслав..pdf укладений
10 квітня 2018 14:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна бюджетного фінансування
Номер договору про закупівлю: 10-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 10-4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю Товару на підставі підтвердження відповідності рівня цін діючим ринковим цінам, наданого ГУ Статистики у Хмельницькій обл.Відповідно підписання Додаткової угоди про зміну ціни за одиницю товару не більше ніж на 10%, що не призведе до збільшення суми договору, згідно аб.2.п.4. ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 10-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 10-4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з ст. 36 Закону «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадку зміниціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.Постачальник наддав довідку з управління статистики про рівень цін на продукцію, яка є предметом Договору разом з заявою про збільшення ціни за одиницю товару не більше 10 відсотків як наслідок коливання ціни такого товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 10-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 10-04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 10-4
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до Договору 10-4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 478 798,40
UAH з ПДВ