Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Наконечник тріангеля лівий, наконечник тріангеля правий, закидка, башмак гальмівної колодки, підвіска гальмівного башмака, сектор лівий, сектор правий
Очікувана вартість
3 374 116,80 UAH
UA-2018-03-24-000004-a ee88348b4f3d4b279b1373c7b51a804b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ципченко Ліна Андріївна

+380574578064 LTSYPCHENKO@USV.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Панютинський вагоноремонтний завод" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081305
Місцезнаходження: 64660, Україна , Харківська обл., смт Панютине, вул. Заводська, 5
Контактна особа: Ципченко Ліна Андріївна
+380574578064
LTSYPCHENKO@USV.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2018 09:51
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2018 11:36
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2018 11:36
Початок аукціону: 11 квітня 2018 11:18
Очікувана вартість: 3 374 116,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 870,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 33741.17 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12200 шт
Наконечник тріангеля лівий, наконечник тріангеля правий, закидка, башмак гальмівної колодки, підвіска гальмівного башмака, сектор лівий, сектор правий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64660, Україна, Харківська обл., смт Панютине, Заводська, будинок 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги до технічної частини тендерної документації
Дата подання: 28 березня 2018 10:05
Дата відповіді: 29 березня 2018 15:58
Просимо надати роз’яснення, щодо Додатку № 5 тендерної документації. Згідно пункт 6 Додатка № 5 для продукції, що підлягає інспекторському контролю відповідно до наказу Укрзалізниці від 01.02.2016 № 044, учасник повинен надати документи чи їх копії, завірені тим кому видані: а) договір про надання послуг з інспекторського та приймального контролю продукції, укладеним з уповноваженою організацією Укрзалізниці (Філія «НДКТІ» ПАТ «Укрзалізниця»); або: б) витяг з вказаного договору; або: в) лист від уповноваженої організації Укрзалізниці (Філія «НДКТІ» ПАТ «Укрзалізниця»), який підтверджує, що при постачанні кожна партія продукції буде проходити інспекційний та приймальний контроль; або г) Довідка у довільній формі, у якій Постачальник гарантує проходження ТОВАРУ інспекторського контролю інспекторами приймальниками Філії «НДКТІ» ПАТ «Укрзалізниця» та наявність печатки інспектора - приймальника у документах якості при поставці. (На башмак гальмівної колодки). На продукцію, яка виготовлена на території Російської Федерації, дозволяється надавати документи про підтвердження щодо інспекційного та приймального контролю продукції від Центру технічного аудиту ВАТ «РЖД» чи їх копії, завірені тим, кому видані. На продукцію іноземного виробництва від інших іноземних виробників вимоги аналогічні тим, що встановлені для вітчизняної продукції, за виключенням тієї продукції, що вже має досвід її використання за призначенням на території України до 2011 року. Для продукції, що має вказаний досвід використання і є оригінальними запасними частинами учасник торгів має надати лист-довідку від виробника або профільного департаменту Укрзалізниці (або копію, завірену тим, кому надана) про позитивний досвід постачання та використання продукції для потреб залізничного транспорту України. Просимо надати роз’яснення який самє документ буде мати перевагу при розгляді пропозицій: договір про надання послуг з інспекторського та приймального контролю продукції, витяг з вказаного договору, лист від уповноваженої організації Укрзалізниці або довідка у довільній формі, адже йдеться мова про запасну частину автогальмівного обладнання (башмак гальмівної колодки), яка безпосередньо впливає на безпеку руху залізничного транспорту. Довідку у довільній формі може надати будь хто, в той час як договір є офіційним документом, який відповідає вимогам нормативно-технічної документації та підвищує ефективність вхідного контролю та якості продукції, що випускається для потреб ПАТ «Укрзалізниця».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учаснику необхідно надати:
а) договір про надання послуг з інспекторського та приймального контролю продукції, укладеним з уповноваженою організацією Укрзалізниці (Філія «НДКТІ» ПАТ «Укрзалізниця»);
або:
б) витяг з вказаного договору;
або:
в) лист від уповноваженої організації Укрзалізниці (Філія «НДКТІ» ПАТ «Укрзалізниця»), який підтверджує, що при постачанні кожна партія продукції буде проходити інспекційний та приймальний контроль;
або
г) Довідка у довільній формі, у якій Постачальник гарантує проходження ТОВАРУ інспекторського контролю інспекторами приймальниками Філії «НДКТІ» ПАТ «Укрзалізниця» та наявність печатки інспектора –приймальника у документах якості при поставці. (На башмак гальмівної колодки).
А при поставці товару відповідно до п. 2.7 Проекту договору "Постачальник гарантує проходження ТОВАРУ інспекторського контролю інспекторами-приймальниками філії "НДКТІ УЗ" та наявність печатки інспектора-приймальника на супровідних документах ТОВАРУ на наступні запасні частини: башмак гальмівної колодки."

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2018 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УКРАЇНСЬКА ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ МЕТАЛ-МЕЙК 3 374 116,80
UAH з ПДВ
3 374 116,80
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «АВГУСТ-БУДПРОЕКТ» 3 374 116,80
UAH з ПДВ
3 374 116,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 квітня 2018 14:53
Витяг ПДВ
18 квітня 2018 14:27
Документи для переможця
12 квітня 2018 10:16
Тендерна після аукціону
06 квітня 2018 12:40
Тех частина.rar
06 квітня 2018 12:40
0004а.zip

Публічні документи

09 квітня 2018 23:11
ДОКУМЕНТЫ УЧАСНИКА.rar
09 квітня 2018 23:11
ДОВІДКИ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УКРАЇНСЬКА ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ МЕТАЛ-МЕЙК

Товариство з обмеженою відповідальністю «АВГУСТ-БУДПРОЕКТ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УКРАЇНСЬКА ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ МЕТАЛ-МЕЙК
#39939419
Переможець 3 374 116,80
UAH з ПДВ
13 квітня 2018 14:14

Документи

13 квітня 2018 14:14
Електронний підпис
13 квітня 2018 14:14
Протокол № 405 намір.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2018 14:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УКРАЇНСЬКА ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ МЕТАЛ-МЕЙК
#39939419
3 374 116,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 квітня 2018 14:14
Електронний підпис
13 квітня 2018 14:14
Протокол № 405 намір.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2019 13:13
Електронний підпис зміни до договору
16 травня 2018 15:34
ДУ № 1 18.301 (1).pdf зміни до договору
16 травня 2018 15:34
Електронний підпис укладений
25 квітня 2018 09:53
ВМТП-18.301.pdf укладений
25 квітня 2018 09:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів ...)
Номер договору про закупівлю: ПВРЗ(ВМТП-18.301)ю
Договір:
Номер додаткової угоди: ПВРЗ(ВМТП-18.301)ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — не вказанa
Сума оплати за договором: 3 374 116,80
UAH з ПДВ