Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork
Очікувана вартість
20 000 000,00 UAH
UA-2018-03-23-003133-b 65807aef213a407d907a9a62912996fb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдуков Микола

+380935203199 DGKK_CK@I.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26323404
Вебсайт: http://www.rada.cherkasy.ua
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36
Контактна особа: Гайдуков Микола
+380935203199
DGKK_CK@I.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of housing and communal services of Cherkasy city council
National ID: 26323404
Contact point: Gaidukov Mykola
+380935203199
DGKK_CK@I.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 березня 2018 21:03
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2018 18:40
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2018 18:40
Початок аукціону: 03 травня 2018 13:04
Очікувана вартість: 20 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 23 березня 2018 21:03
Enquiries until: 13 квітня 2018 18:40
Complaints submission until: до 19 квітня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 квітня 2018 18:40

Information

Estimated total value: 20 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 100 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
послуг з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

services in maintenance of a street road networkі
CPV: 45230000-8
Період постачання: з 01 травня 2018 по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2018 18:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2018 18:33
зміни дороги 2018 3.doc
16 квітня 2018 18:33
ТД дороги 2018 нова редакція 16 04 2018.doc
16 квітня 2018 18:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2018 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2018 19:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2018 21:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2018 21:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2018 18:33
зміни дороги 2018 3.doc
13 квітня 2018 15:55
зміни дороги 2018 2.doc
04 квітня 2018 19:27
зміни дороги 2018.doc
16 квітня 2018 18:33
ТД дороги 2018 нова редакція 16 04 2018.doc
13 квітня 2018 15:55
ТД дороги 2018 нова редакція 13 04 2018.doc
04 квітня 2018 19:27
ТД дороги 2018 нова редакція.doc
23 березня 2018 21:00
ТД дороги 2018 .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 04 квітня 2018 15:39
Дата відповіді: 04 квітня 2018 18:35
Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачається подання Учасниками листа-довідки про форму оподаткування (загальна або спрощена). Просимо роз’яснити в якій формі подається дана довідка і ким має бути видана. За необхідності внести відповідні зміни до тендерної документації
Відповідь: Лист-довідка про форму оподаткування (загальна або спрощена) надається Учасником у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та з відбитком печатки (у разі її наявності).
В довідці обов’язково зазначається інформація про те на якій системі оподаткування, передбаченої Податковим Кодексом України, перебуває Учасник на момент подання цінової пропозиції.
Тендерна документація
Дата подання: 05 квітня 2018 09:59
Дата відповіді: 05 квітня 2018 15:34
Пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачається подання Учасниками сканованої копії оригіналу витягу з реєстру платників податку на додану вартість. Просимо роз’яснити який документ має надати Учасник – платник єдиного податку на виконання зазначеної вимоги тендерної документації та внести відповідні зміни до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено : « …*У випадку, коли Учасник не являється платником податку на додану вартість, він подає довідку у довільній формі з інформацією про підтвердження факту несплати даного податку.
Довідка надається за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та з відбитком печатки (у разі її наявності)…..»
Тендерна документація
Дата подання: 05 квітня 2018 18:11
Дата відповіді: 06 квітня 2018 17:25
Пункт 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не містить зазначеної Замовником відповіді на вищезазначене питання, а саме : « …*У випадку, коли Учасник не являється платником податку на додану вартість, він подає довідку у довільній формі з інформацією про підтвердження факту несплати даного податку. Довідка надається за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та з відбитком печатки (у разі її наявності)…..». Просимо конкретизувати місцерозташування зазначеної інформації (номер сторінки та абзац) в тендерній документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація в «новій» редакцїі (файл - ТД дороги 2018 нова редакція.doc) разом із файлом з інформацією про внесення змін опубліковані 04.04.2018р. о 19:27.
Сторінка № 4 Тендерної документації; п’ятий абзац (виділено зеленим кольором)
Тендерна документація
Дата подання: 05 квітня 2018 18:13
Дата відповіді: 06 квітня 2018 17:26
Пункт 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не містить зазначеної Замовником відповіді на вищезазначене питання, а саме : « …*У випадку, коли Учасник не являється платником податку на додану вартість, він подає довідку у довільній формі з інформацією про підтвердження факту несплати даного податку. Довідка надається за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та з відбитком печатки (у разі її наявності)…..». Просимо конкретизувати місцерозташування зазначеної інформації (номер сторінки та абзац) в тендерній документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація в «новій» редакцїі (назва файла - ТД дороги 2018 нова редакція.doc) разом із файлом з інформацією про внесення змін опубліковані 04.04.2018р. о 19:27.
Сторінка № 4 Тендерної документації; п’ятий абзац (виділено зеленим кольором)
Тендерна документація
Дата подання: 05 квітня 2018 18:51
Дата відповіді: 06 квітня 2018 18:11
Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних послуг. Замовник згідно вимог передбачених Додатком №1 до тендерної документації вимагає надання Учасниками на суму не менше ніж 20% від очікуваної вартості закупівлі відгуків від підприємства (підприємств) в межах одного року. Таким чином, умовами тендерної документації передбачається подання Учасниками надання декілька відгуків від різних підприємств на різні об’єкти та копії договорів на надання таких послуг (виконання робіт) в сукупності на суму не менше ніж 20% від очікуваної вартості закупівлі. Просимо роз’яснити чи вірне таке трактування вимог тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Трактування вірне!
Учасники мають право надати відгуки від декількох підприємств, де раніше надавалися аналогічні послуги, по різним об'єктам.
При цьому, загальна вартість наданих послуг, в межах одного року, не повинна бути меншою ніж 20 % від очікуваної вартості закупівлі
Тендерна документація
Дата подання: 10 квітня 2018 10:01
Дата відповіді: 13 квітня 2018 16:05
Згідно пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації електронна банківська або страхова гарантія повинні, в разі виникнення обставин, передбачених п. 3 Розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у розмірі забезпечення тендерної пропозиції, визначеного в цій тендерній документації. При цьому, пунктом 3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачені, як умови повернення забезпечення тендерної пропозиції, так і не повернення. У зв’язку з виникненням колізії, просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Протокольним рішення № 39 від 13.04.2018р. внесено необхідні зміни до тендерної документації
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 10 квітня 2018 11:01
Дата відповіді: 13 квітня 2018 16:07
У пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що аналогічними вважаються послуги, визначені за ДК 021:2015- 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Чи будуть вважатися аналогічними, згідно вимог тендерної документації, роботи з реконструкції та/або капітального ремонту доріг?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналогічними вважаються всі роботи та послуги, передбачені ДК 021:2015- 45230000-8 – «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», в тому числі:
- 45233140-2 - дорожні роботи;
- 45233142-6 - ремонт доріг;
- 45233222-1 - брукування та асфальтування.»
Тендерна документація
Дата подання: 12 квітня 2018 10:19
Дата відповіді: 16 квітня 2018 19:03
У Додатку №1 до тендерної документації зазначено: «Довідка надається на фірмовому бланку підприємства (за наявності)», при цьому, Додатком №1 до тендерної документації подання жодних довідок не вимагається. Чи потрібно Учасникам подавати довідки? Якщо так, конкретизуйте які саме. За необхідності внести відповідні зміни до тендерної документації
Відповідь: Протокольним рішення № 42 від 16.04.2018р. внесено необхідні зміни до тендерної документації
Додаток №4 до тендерної документації Проект договору
Дата подання: 12 квітня 2018 10:38
Дата відповіді: 16 квітня 2018 19:04
Просимо внести зміни до розділу 8 «Гарантійні зобов’язання» проекту договору (Додаток №4 до тендернох документації) у частині гарантійних строків експлуатації об’єкта з метою приведення їх у відповідність до вимог СОУ 42.1-37641918-128:2014. Передбачити у проекті договору випадки звільнення Підрядника від відповідальності у разі настання випадків, за які Підрядник не несе відповідальності, у тому числі, в результаті неправильно прийнятих проектних рішень та через недоліки проектної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник не вважає за необхідне вносити до проекту договору запропоновані Вами зміни.
Всі взаємовідносини Замовника та Підрядника, не врегульовані даним договором, регулюється чинним законодавством
Додаток 3 до тендерної документації
Дата подання: 12 квітня 2018 11:32
Дата відповіді: 16 квітня 2018 19:05
Пункт 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачає надання Учасниками в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником у тендерній документації згідно Додатка 3.Тендерна пропозиція, що не відповідає Додатку 3 та встановлених в ньому умовам, буде відхилена. Учасники згідно Додатку 3 до тендерної документації повинні подати довідку з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі з ДОТРИМАННЯМ ВСТАНОВЛЕНОЇ ФОРМИ, ЗМІСТУ ТА ПОРЯДКУ ЗАПОВНЕННЯ відповідно до Додатку 3 до тендерної документації. Таблиця 1 Додатку 3 до ТД «Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1/2», в тому числі містить наступні графи для заповнення: 1. Вартість одиниці, грн.; 2. Загальна вартість, грн. Таблиця «Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису на будівельні роботи №2-1-1/2», в тому числі містить наступні графи для заповнення: 1. Поточна ціна за одиницю, грн. всього грн., в тому числі відпускна ціна, грн.; транспортна складова, грн., заготівельно-складські витрати, грн.; 2. Обґрунтування ціни. Також, Додаток 3 до тендерної документації містить таку вимогу: «Ми, (назва Учасника), уважно вивчили технічне завдання та провели, згідно зазначених обсягів послуг розрахунок ціни з урахуванням усіх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів, інших витрат. Вартість нашої тендерної пропозиції та всі інші ціни чітко визначені.». При цьому, при вищезазначених вимогах Замовник передбачає подання Учасниками Додатку 3 в одному файлі з документами щодо кваліфікаційних критеріїв, згідно з вимогами тендерної документації, з метою проходження передкваліфікації. Відповідно до ст.27 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень ч.4 ст.10 Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозиції, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та інформацією і документами, що містить технічний опис предмета закупівлі. Частина 2 статті 28 Закону передбачає, що до початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. За таких умов, в порушення статті 27 Закону до розкриття тендерних пропозицій буде доступно всім Учасникам та Замовнику процедури закупівлі інформація щодо цін учасників. Враховуючи вищевикладене, вимоги та форма документів, що вимагаються Замовником згідно Додатку 3 до тендерної документації, в тому числі спосіб її подання, порушують один з принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників та вимоги ч.4 ст.22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Протокольним рішення № 42 від 16.04.2018р. внесено необхідні зміни до тендерної документації.
Тендерна документація
Дата подання: 12 квітня 2018 12:12
Дата відповіді: 16 квітня 2018 19:06
Замовник в п. 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації стверджує, що Замовником зазначаються вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Всупереч вищезазначеному, Замовником в пункті 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачається подання Учасниками інформації про субпідрядника (субпідрядників). Так, згідно п.17 ч.2 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити у разі закупівлі робіт – вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації щодо суб’єктів господарювання, яких учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядників в обсязі не меншому ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Просимо внести зміни до тендерної документації відповідно до Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Протокольним рішення № 42 від 16.04.2018р. внесено необхідні зміни до тендерної документації.
Тендерна документація
Дата подання: 12 квітня 2018 12:26
Дата відповіді: 16 квітня 2018 19:07
Згідно п. 8.1. розділу «Гарантійні зобов’язання» Додатку 4 до тендерної документації Проект договору Замовник передбачає можливість експлуатації відремонтованого об’єкту терміном не менше 3 (трьох) років, при цьому, тендерна документація не містить вимог щодо подання Учасниками у своїх тендерних пропозиціях сертифікатів відповідності асфальтобетонних сумішей з договорами поставки такого матеріалу на підтвердження якості та відповідності вимогам національних стандартів складу асфальтобетонних сумішей та властивостей, що передбачені Державними будівельними нормами України. Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме: передбачити вимогу щодо подання Учасниками у складі тендерної пропозиції чинних сертифікатів відповідності на асфальтобетонну суміш разом з договорами поставки такої суміші.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник здійснює закупівлю не асфальтобетонних сумішей, а послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі. Якість матеріалів, які будуть використовуватись при наданні даної послуги, повинна відповідати діючим Державним стандартам України.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 12 квітня 2018 12:59
Дата відповіді: 16 квітня 2018 19:08
Пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено підтвердження Учасниками наявності обладнання та матеріально-технічної бази, в тому числі укладальника асфальтобетону потужністю не менш, ніж 100 тон/год. та моторного котка масою не менше 8 т. Однак, згідно таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації «Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1/2» передбачено двошарове покриття площ відфрезерованих карт. Для якісного виконання з дотриманням технологічного регламенту з поточного ремонту обов’язкове застосування двох котків легкого та середнього. Легкий (5-7 тон), який ущільнює розпушену асфальтобетонну суміш, також його застосування необхідне для роботи на з’їздах та під бордюрами в різних рівнях з’єднання. Середній (7-9 тон) для остаточного ущільнення асфальтобетонної суміші. Також у відомостях ресурсів Додаток 3 до ТД передбачається надання послуг асфальтоукладальниками універсальними, продуктивністю 600 т/год., а підтвердження наявності лише на укладальника асфальтобетону потужністю не менш, ніж 100 тон/год. Надання послуг за предметом закупівлі згідно відомостей ресурсів Додаток 3 до ТД передбачається згідно встановленого технологічного регламенту, однак, при складанні вимог тендерної документації Замовником не було передбачено підтвердження наявності, в тому числі, вищезазначеної техніки, що надасть можливість надавати послуги Учасником, що не має всього необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, що в свою чергу суттєво вплине на якість послуг, що надаватимуться за предметом закупівлі. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник не передбачає в тендерній документації двошарове покриття площ відфрезерованих карт
Щодо внесення змін до умов тендерної документації
Дата подання: 12 квітня 2018 16:02
Дата відповіді: 16 квітня 2018 19:09
Передбачити в тендерній документації, для підтвердження застосування учасниками якісних асфальтобетонних сумішей при наданні послуг за предметом закупівлі, надання учасниками у своїх тендерних пропозиціях копію атестату виробництва асфальтобетонних сумішей, який видається Органом сертифікації, разом з договорами поставки асфальтобетонних сумішей
Відповідь: Замовник здійснює закупівлю не асфальтобетонних сумішей, а послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі
Тендерна документація
Дата подання: 12 квітня 2018 16:52
Дата відповіді: 16 квітня 2018 19:09
Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачається подання Учасниками листа-згоди на обробку персональних даних. Просимо роз’яснити від кого має бути наданий такий лист. У разі необхідності внести зміни до тендерної документації
Відповідь: Протокольним рішення № 42 від 16.04.2018р. внесено необхідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 15 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 квітня 2018
UA-2018-03-23-003133-b65807aef213a407d907a9a62912996fb
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26323404
Місцезнаходження: 18000, Україна, Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСИ - ДОРГСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІНАДА ЛТД" Документи
Відхилено
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

27 квітня 2018 17:11
Електронний підпис

Публічні документи

23 квітня 2018 17:50
Цінова пропозиція.rar
23 квітня 2018 17:50
Проект договору.rar
23 квітня 2018 17:50
ІД.rar
23 квітня 2018 17:50
ВПВ17.rar
23 квітня 2018 17:50
КК2.rar
23 квітня 2018 17:50
КК1.rar

Документи

27 квітня 2018 17:10
Електронний підпис

Публічні документи

23 квітня 2018 18:19
Цінова пропозиція.rar
23 квітня 2018 18:19
Проект договору.rar
23 квітня 2018 18:19
Інші документи.rar

Документи

27 квітня 2018 17:09
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСИ - ДОРГСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІНАДА ЛТД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2018 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСИ - ДОРГСТРОЙ" 19 400 000,00
UAH з ПДВ
19 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" 19 450 000,00
UAH з ПДВ
19 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2018 18:19
Цінова пропозиція.rar
23 квітня 2018 18:19
Проект договору.rar
23 квітня 2018 18:19
Інші документи.rar

Публічні документи

23 квітня 2018 17:50
Цінова пропозиція.rar
23 квітня 2018 17:50
Проект договору.rar
23 квітня 2018 17:50
ІД.rar
23 квітня 2018 17:50
ВПВ17.rar
23 квітня 2018 17:50
КК2.rar
23 квітня 2018 17:50
КК1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСИ - ДОРГСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСИ - ДОРГСТРОЙ"
#39562880
Переможець 19 300 000,00
UAH з ПДВ
05 травня 2018 15:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2018 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСИ - ДОРГСТРОЙ"
#39562880
19 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 17:23
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2018 12:46
Повідомлення про внесення змін до договору дороги (1) (1).doc зміни до договору
18 травня 2018 12:46
Додаткова угода № 1 до договору № 15 від 17.05.2018 (1) (1).pdf зміни до договору
18 травня 2018 12:46
Електронний підпис укладений
18 травня 2018 12:13
Договір № 15 від 17.05.2018.pdf укладений
18 травня 2018 12:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів фінансування з місцевого бюджету
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 18 310 596,46
UAH