Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Природний газ
Очікувана вартість
450 836,00 UAH
UA-2018-03-23-002646-b ● 6dbc15b9df464231abaf48169e5c9ca0
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Інститут проблем реєстрації інформації НАН України |
Код ЄДРПОУ: | 03771755 |
Місцезнаходження: | 03113, Україна , Київ обл., м. Київ, Шевченківський р-н, вул. Миколи Шпака, 2 |
Контактна особа: |
Оксана Музалевська +380444542189 buharm.ipri@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 березня 2018 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2018 13:40 |
Очікувана вартість: | 450 836,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44849 метр кубічний
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01113, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Шпака, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2018 11:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2018 11:34 |
ТД-зм.doc | |
28 березня 2018 11:34 |
Зміни до тендерної документації.doc | |
28 березня 2018 11:33 |
ДОДАТОК 1.doc | |
28 березня 2018 11:33 |
ДОДАТОК 3.doc | |
23 березня 2018 16:29 |
ДОДАТОК1.doc | |
23 березня 2018 16:29 |
ДОДАТОК3.doc | |
23 березня 2018 16:29 |
ТД.doc | |
23 березня 2018 16:29 |
ДОДАТОК2.doc |
28 березня 2018 11:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 березня 2018 11:34 |
ТД-зм.doc
|
|||
28 березня 2018 11:34 |
Зміни до тендерної документації.doc
|
|||
28 березня 2018 11:33 |
ДОДАТОК 1.doc
|
|||
28 березня 2018 11:33 |
ДОДАТОК 3.doc
|
|||
23 березня 2018 16:29 |
ДОДАТОК1.doc
|
|||
23 березня 2018 16:29 |
ДОДАТОК3.doc
|
|||
23 березня 2018 16:29 |
ТД.doc
|
|||
23 березня 2018 16:29 |
ДОДАТОК2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-23-002646-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗ-ОІЛ ГАРАНТ", Код ЄДРПОУ:40327128
Дата подання: 26 березня 2018 10:42
Транспортування
Відповідно до тендерної документації в Додатку № 1 Форма "Тендерної пропозиції" вказано тариф на транспортування товару магістральними газопроподами. Вважаємо, що включення до Тендерної документації ціни газу послуг з транспортування є порушення законодавства, Законом України «Про публічні закупівлі» встановлена пряма заборона одночасно займатися такими видами господарської діяльності як постачання, транспортування і розподіл, сутністю діяльності з транспортування і розподілу є те, що дані види діяльності це є послуги.
Таким чином, виходячи з положень пункту 1 статті 901 Цивільного кодексу України за договором про надання послуг одна сторона (Виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (Замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Тобто, послуга має споживатися замовником в процесі вчинення певної дії чи здійснення певної діяльності виконавцем, в даному випадку транспортування і розподіл. Проте, споживаючи природний газ у обсязі, споживач отримував товар – природний газ, а не послугу. Учасник, як постачальник природного газу не може здійснювати оплату послуг транспортування природного газу, оскільки на сьогодні можливість замовлення потужностей та їх оплати постачальником як замовником послуг транспортування не запроваджена на практиці, а можливість перерахувати Оператору газотранспортної системи оплату за послуги транспортування замість свого споживача не передбачена Типовим договором транспортування природного газу, затвердженим постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2497. Договір транспортування природного газу, укладений між Постачальником та Оператором газотранспортної системи, за таких умов діє лише в частині урегулювання небалансів Постачальника, про що було наведено вище.
Постачальники природного газу оплату послуг транспортування та розподілу природного газу не здійснюють, оскільки не мають договірних відносин в цій частині з Оператором ГТС/ГРМ. Тому, включення замовником вартості послуг транспортування до ціни газу: - встановлює, що постачальник має надати послугу транспортування природного газу, що суперечить Закону України «Про ринок природного газу»; - призведе до подвійної оплати замовником послуг транспортування природного газу, оскільки оплата за такі послуги вже включена до оплати послуг розподілу, які Замовник оплачує своєму Оператору газорозподільної системи.
Відповідно, у пункті 17 згаданої вище статті Закону міститься визначення послуг, у пункті 22 – робіт, у пункті 32 – товарів. У пункті 31 статті 1 Закону України «Про ринок природного газу» визначено, що природний газ є товарною продукцією, тобто товаром. Як наслідок, жоден постачальник природного газу не має можливості включати до ціни природного газу, як товару вартість його транспортування.
Тому, включення замовником вартості послуг транспортування до ціни газу встановлює, що постачальник має надати послугу транспортування природного газу, що суперечить Закону України «Про ринок природного газу».
Тому, пропонуємо привести тендерну документацію у відповідність до приписів законодавства України та виключити положення, що до ціни товару Учасника мають входити витрати на транспортування.
Розгорнути
Згорнути
Таким чином, виходячи з положень пункту 1 статті 901 Цивільного кодексу України за договором про надання послуг одна сторона (Виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (Замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Тобто, послуга має споживатися замовником в процесі вчинення певної дії чи здійснення певної діяльності виконавцем, в даному випадку транспортування і розподіл. Проте, споживаючи природний газ у обсязі, споживач отримував товар – природний газ, а не послугу. Учасник, як постачальник природного газу не може здійснювати оплату послуг транспортування природного газу, оскільки на сьогодні можливість замовлення потужностей та їх оплати постачальником як замовником послуг транспортування не запроваджена на практиці, а можливість перерахувати Оператору газотранспортної системи оплату за послуги транспортування замість свого споживача не передбачена Типовим договором транспортування природного газу, затвердженим постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2497. Договір транспортування природного газу, укладений між Постачальником та Оператором газотранспортної системи, за таких умов діє лише в частині урегулювання небалансів Постачальника, про що було наведено вище.
Постачальники природного газу оплату послуг транспортування та розподілу природного газу не здійснюють, оскільки не мають договірних відносин в цій частині з Оператором ГТС/ГРМ. Тому, включення замовником вартості послуг транспортування до ціни газу: - встановлює, що постачальник має надати послугу транспортування природного газу, що суперечить Закону України «Про ринок природного газу»; - призведе до подвійної оплати замовником послуг транспортування природного газу, оскільки оплата за такі послуги вже включена до оплати послуг розподілу, які Замовник оплачує своєму Оператору газорозподільної системи.
Відповідно, у пункті 17 згаданої вище статті Закону міститься визначення послуг, у пункті 22 – робіт, у пункті 32 – товарів. У пункті 31 статті 1 Закону України «Про ринок природного газу» визначено, що природний газ є товарною продукцією, тобто товаром. Як наслідок, жоден постачальник природного газу не має можливості включати до ціни природного газу, як товару вартість його транспортування.
Тому, включення замовником вартості послуг транспортування до ціни газу встановлює, що постачальник має надати послугу транспортування природного газу, що суперечить Закону України «Про ринок природного газу».
Тому, пропонуємо привести тендерну документацію у відповідність до приписів законодавства України та виключити положення, що до ціни товару Учасника мають входити витрати на транспортування.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 березня 2018 11:35
внесено зміни до тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2018 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗ-ОІЛ ГАРАНТ" |
318 427,90
UAH з ПДВ
|
318 427,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" |
358 792,00
UAH з ПДВ
|
358 792,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВГАЗЕНЕРДЖИ" |
427 917,76
UAH з ПДВ
|
427 917,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗ-ОІЛ ГАРАНТ" #40327128 |
Відхилено |
318 427,90
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2018 13:37
|
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" #36716332 |
Відхилено |
358 792,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2018 13:40
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВГАЗЕНЕРДЖИ" #39835779 |
Відхилено |
427 917,76
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2018 13:43
|
Інформація про відміну
Дата відміни
12 квітня 2018 13:43
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі