Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з виконання польових робіт, пов’язаних з посівом сільськогосподарських культур, обробітком ґрунту і посівів, доглядом та збиранням вирощеної продукції
Очікувана вартість
4 200 000,00 UAH
UA-2018-03-23-002478-b 24c8d95b3f7143cb9a483f97e96bcd9c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шмунь Світлана Андріївна

+380457741533 6471821@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Інститут картоплярства Національної академії аграрних наук України
Код ЄДРПОУ: 00496828
Вебсайт: http://my.elvisti.com
Місцезнаходження: 07853, Україна , Київська обл., смт Немішаєве, вул Чкалова, 22
Контактна особа: Шмунь Світлана Андріївна
+380457741533
6471821@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2018 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2018 10:00
Початок аукціону: 11 квітня 2018 13:25
Очікувана вартість: 4 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 126000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з виконання польових робіт, пов’язаних з посівом сільськогосподарських культур, обробітком ґрунту і посівів, доглядом та збиранням вирощеної продукції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07853, Україна, Київська область, Бородянський район, смт. Немішаєве
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2018
ДК 021:2015: 77110000-4 — Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 березня 2018 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2018 16:03
Проект договору.docx
23 березня 2018 16:03
Тендерна документація-послуги2-ред.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2018 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СП "АГРОПРОММАШ"" 3 866 356,00
UAH з ПДВ
3 866 356,00
UAH з ПДВ
Документи
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "ПРОГРЕС-М" 4 198 800,00
UAH з ПДВ
4 198 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 квітня 2018 15:14
Трудова_Буряк_В.I..PDF
07 квітня 2018 15:14
Трудова_Вашуленко_В.В..PDF
07 квітня 2018 15:14
Трудова_Буряк_А.В..PDF
07 квітня 2018 15:14
Трудова Черненко В.В..PDF
07 квітня 2018 15:14
Трудова Савченко І.В..PDF
07 квітня 2018 15:14
Трудова Лебіга О.В..PDF
07 квітня 2018 15:14
Трудова Козодой І.Д..PDF
07 квітня 2018 15:14
Трудова Іванов Р.О..PDF
07 квітня 2018 15:14
Трудова Данилюк О.В..PDF
07 квітня 2018 15:14
Тендерна пропозиція.PDF
07 квітня 2018 15:14
Проект договору.PDF
07 квітня 2018 15:14
Fwd_ Гарантия 5279.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СП "АГРОПРОММАШ""

ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "ПРОГРЕС-М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СП "АГРОПРОММАШ""
#37606056
Переможець 3 866 356,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2018 16:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2018 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СП "АГРОПРОММАШ""
#37606056
3 866 356,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 березня 2019 09:51
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
06 березня 2019 09:15
Електронний підпис укладений
04 березня 2019 16:06
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
04 березня 2019 15:26
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
04 березня 2019 15:23
Електронний підпис укладений
23 листопада 2018 08:49
Додаткова угода - 0002.pdf зміни до договору
22 листопада 2018 17:34
Додаткова угода - 0001.pdf зміни до договору
22 листопада 2018 17:34
Електронний підпис укладений
27 квітня 2018 12:48
Договір про закупівлю укладений
27 квітня 2018 12:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі послуг
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 76
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи необхідність виконання Замовником зобов’язань за Договором щодо оплати фактично наданих Виконавцем послуг, в зв’язку із документально підтвердженими об’єктивними обставинами затримки фінансування витрат Замовника та виникненням кредиторської заборгованості в сумі 3487788,46 грн, Сторони домовились продовжити строк дії Договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг до 31 березня 2019 року включно
Номер договору про закупівлю: 76
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 76
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи необхідність виконання Замовником зобов’язань за Договором щодо оплати фактично наданих Виконавцем послуг, в зв’язку із документально підтвердженими об’єктивними обставинами затримки фінансування витрат Замовника та виникненням кредиторської заборгованості в сумі 697557,69 грн, Сторони домовились продовжити строк дії Договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг до 31 березня 2019 року включно
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 76
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи необхідність виконання Замовником зобов’язань за Договором щодо оплати фактично наданих Виконавцем послуг, в зв’язку із документально підтвердженими об’єктивними обставинами затримки фінансування витрат Замовника та виникненням кредиторської заборгованості в сумі 2890438,57 грн, Сторони домовились продовжити строк дії Договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг до 31 березня 2019 року включно
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 76
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML