Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сповивальні столи
Очікувана вартість
12 875,00 UAH
UA-2018-03-23-001938-b 65280421cf494c33aa4643c36ab1bbd6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гевак Людмила Степанівна

380445646570 panfutel@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги № 3" Дарницького району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 30300749
Вебсайт: http://cpmsd3.kiev.ua
Місцезнаходження: 02091, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, Харківське шосе, 121
Контактна особа: Гевак Людмила Степанівна
380445646570
panfutel@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2018 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 28 березня 2018 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2018 16:00
Очікувана вартість: 12 875,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,55%

Інформація про предмет закупівлі

Вимоги щодо якості товару:
Згідно Специфікації товару, п. 2.9, п. 3. Додатку №1 до Оголошення.
Надати документи:
1. Комерційну пропозицію (в форматі PDF) з підписом і печаткою (Додаток №2 до Оголошення);
2. Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
3. Довідку з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ);
4. Копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість(якщо учасник є платником ПДВ), копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);
5. Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
6. Копію паспорту (для фізичних осіб);
7. Копію доручення на підписання документів, пропозиції та укладання договору;
8. Копії документів та Довідки зазначені у п.5 Додатку № 1 до Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київ, Київ, Вул. Харківське шосе, 121 (корпус 4)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 травня 2018
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2018 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 9 900,00
UAH з ПДВ
9 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2907212739
Переможець 9 900,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2018 09:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 квітня 2018 09:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2907212739
9 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Підписаний договір до закупівлі_UA-2018-03-23-001938-b.pdf укладений
12 квітня 2018 12:43