Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги О101012 Прилуки — Сергіївка — Горбачівка — Яготин км 24+000 — км 31+100
Current secondary repair of the highway O101012 Pryluky - Sergievka - Gorbachevka - Yagotin km 24 + 000 - km 31 + 100
Очікувана вартість
29 306 898,00 UAH
UA-2018-03-23-001722-b bd424c2917a048c8949278b671fb3d5c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Василівна

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Мельникова, 40
Контактна особа: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Departament regionalnogo rozvytku ta zhytlovo-komunalnogo gospodarstva Kyivskoi oblasnoi derzhavnoi administratsii
National ID: 21467647
Contact point: Rohatyuk Julia Vasylivna
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 березня 2018 14:36
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2018 10:00
Очікувана вартість: 29 306 898,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 306,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 140000 UAH
Publication date: 23 березня 2018 14:36
Enquiries until: 24 квітня 2018 10:00
Complaints submission until: до 30 квітня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 травня 2018 10:00

Information

Estimated total value: 29 306 898 UAH including VAT
Minimal lowering step: 29 307 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги О101012 Прилуки — Сергіївка — Горбачівка — Яготин км 24+000 — км 31+100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, Київ, автомобільна дорога О101012 Прилуки — Сергіївка — Горбачівка — Яготин км 24+000 — км 31+100
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current secondary repair of the highway O101012 Pryluky - Sergievka - Gorbachevka - Yagotin km 24 + 000 - km 31 + 100
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2018 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2018 12:31
Перелік змін 3.PDF
24 квітня 2018 12:31
ТД у новій редакції 3.doc
12 квітня 2018 16:31
Перелік змін.PDF
02 квітня 2018 12:48
Зміни.PDF
02 квітня 2018 12:48
Додаток 2 зі змінами.docx
23 березня 2018 14:36
Додаток 3.doc
23 березня 2018 14:36
Додаток 1.doc
23 березня 2018 14:36
Оголошення на анлг.PDF
24 квітня 2018 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2018 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2018 12:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2018 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2018 12:31
Перелік змін 3.PDF
24 квітня 2018 12:31
ТД у новій редакції 3.doc
12 квітня 2018 16:31
ТД у новій редакції 2.doc
02 квітня 2018 12:48
Тендерна документація у новій редакції.doc
23 березня 2018 14:36
Тендерна документація.doc
12 квітня 2018 16:31
Перелік змін.PDF
02 квітня 2018 12:48
Зміни.PDF
02 квітня 2018 12:48
Додаток 2 зі змінами.docx
23 березня 2018 14:36
Додаток 2.docx
23 березня 2018 14:36
Додаток 3.doc
23 березня 2018 14:36
Додаток 1.doc
23 березня 2018 14:36
Оголошення на анлг.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічного завдання
Дата подання: 02 квітня 2018 15:05
Дата відповіді: 04 квітня 2018 15:55
До Локального кошторису 7-1-3 Технічного завдання на надання послуг просимо надати наступні роз'яснення: "позиція 4 (закладна з пластиною) - просимо вказати розміри; "позиція 6 (опора) - просимо вказати тип опори, розміри, висоту, товщину сталі, оцинкована/не оцинкована; "позиція 9 (корпус металевий) - просимо вказати розміри шафи та ступінь захисту IP; "позиція з 10 по 16" - просимо вказати специфікацію обладнання або марку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Проектом передбачено готова споруда освітлення
Технічне завдання
Дата подання: 02 квітня 2018 15:16
Дата відповіді: 02 квітня 2018 15:48
В Локальному кошторисі 4-1-1: Дорожній одяг до технічного завдання на надання послуг п.19 зазначено "Укріплення узбіч відходами фрезерування асфальтобетону при товщині шару 10 см, проте п.20 "Укріплення узбіч при зміні товщини на кожні 1 см додавати або виключати до норми 1-24-6" не вказано коефіцієнт на який потрібно додавати або виключати до норми 1-24-6. Просимо вказати товщину шару укріплення узбіч відходами від фрезерування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерний комітет департаменту розглянув ваше звернення та повідомляє, у п.20 "Укріплення узбіч при зміні товщини на кожні 1 см додавати або виключати до норми 1-24-6" к=1, за замовчуванням.
Щодо техгічного завдання
Дата подання: 03 квітня 2018 08:18
Дата відповіді: 03 квітня 2018 10:43
Чи потрібно додатково враховувати навантажаення та перевезення до п.19, п.20 Локального кошторису 4-1-1.:Дорожнійй одяг?
Відповідь: Доброго дня! Тендерний комітет департаменту розглянув ваше звернення та повідомляє. Перевезення відфрезерованого матеріалу на укріплення узбіччя на вiдстань 3 км передбачено п.2 Локального кошторису 1-1-1: підготовчі роботи Технічного завдання.
Щодо тендерної документації
Дата подання: 03 квітня 2018 15:06
Дата відповіді: 03 квітня 2018 15:33
Тендерною документацією абзац 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що Учасник надає договірну ціну та додатки до неї - пояснювальна записка; - розрахунки до документа "Договірна ціна" на витрати, які включені до вартості пропозиції: витрати на зведення (пристосування) та розбирання титульних тимчасових будівель, - аналіз ринку цін на основні матеріали з документальними обґрунтуваннями їх вартості (прайси, рахунки тощо); - підсумкова відомість ресурсів; - локальні кошториси; - розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; - розрахунок кошторисної заробітної плати виконується згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 28.10.2016 р. № 281, з урахуванням листа Укравтодору від 07.03.2018 р. №746/1/13-5, що не може перевищувати 6400 грн. - калькуляції на матеріали, що виготовлені на власному підсобному господарстві виконані відповідно до МР Д.1.2-218-03450778-767:2010. До ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджувальні розрахунки на: розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період по підприємству учасника за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-кошторисної трудомісткості виконаних ремонтних робіт за той самий період за Актами приймання виконаних послуг, з урахуванням відповідних показників, наведених у додатку Г СОУ 42.1-37641918-050:2012. Учасник визначає ціну тендерної пропозиції (договірну ціну) згідно з нормами і правилами СОУ 42.1-37641918-050:2012 (із змінами) і яка повинна бути надана у форматі imd у програмному комплексі АВК – 5 або іншому програмному комплексі. Враховуючи, що договірна ціна та усі розрахунки можуть бути змінені за результатом аукціону, надання вищевказаних розрахунків не є доцільним до проведення аукціону, про що є відповідне роз’яснення МЕРТУ № 3302-06/24782-06 від 05.08.2016. Просимо внести зміни до тендерної документації та вилучити вимогу щодо надання цих розрахунків,... замінити на: "договірна ціна та розрахунки надаються після проведення аукціону...".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" - тендерна пропозиція подається до закінчення кінцевого терміну подання пропозицій. Тож всі документи своєї пропозиції ви повинні завантажити під час її подання. У міжнародній процедурі торгів учасник у своєму кабінеті (під час подання пропозиції), ті документи, які містять інформацію про ціну має відмічати певною позначкою, що робить їх доступними для відкритися замовнику лише після аукціону (так зване друге розкриття). Якщо в ході торгів ваша цінова пропозиція зміниться, то у випадку визначення вас переможцями, договірну ціну та додатки до неї ви повинні будете скоригувати у відповідність з результатами аукціону на етапі заключення договору. Замовник не може піти на порушення вимог Закону та внести зміни до тендерної документації у запропонованій вами редакції.
Технічне завдання
Дата подання: 05 квітня 2018 09:52
Дата відповіді: 05 квітня 2018 15:52
Вкажіть будь-ласка тип готової споруди освітлення, або надайте креслення конструкції споруди освітлення.
Відповідь: Доброго дня. З необхідною інфомацією Ви можете ознайомитись за наступним посиланням: dropmefiles.com/y7Fld
Додаток 1 до тендерної документації
Дата подання: 05 квітня 2018 10:17
Дата відповіді: 05 квітня 2018 16:10
У додатку 1 до тендерної документації є вимога щодо включення наступних витрат до договірної ціни Учасника: «Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами включаються до договірної ціни у розмірі 2213,173 тис.грн. (без ПДВ) згідно інвесторської кошторисної документації та використовуються згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та СОУ 42.1-37641918-050:2012. Кошти на покриття ризиків включаються до договірної ціни у розмірі 429,742 тис.грн. (без ПДВ) згідно інвесторської кошторисної документації, та використовуються згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та СОУ 42.1-37641918-050:2012. Кошти на перевезення працівників включаються до договірної ціни у розмірі 238,782 тис.грн. (без ПДВ) згідно інвесторської кошторисної документації, та використовуються згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та СОУ 42.1-37641918-050:2012.» Ця вимога грубо суперечить вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва та СОУ 42.1-37641918-050:2012 Порядок визначення вартості капітального ремонту автомобільних загального користування державного та місцевого значення. У вищезазначених нормативних документах чітко прописані вимоги до складання ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (див. п.6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), а також особливості складання та узгодження договірних цін (див. п.6.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Наприклад щодо коштів на покриття ризиків (п.6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013): - за твердої договірної ціни – як правило в розмірі не більше ніж 1,5%; - за динамічної договірної ціни як правило, не враховується. Щодо коштів на покриття додаткових витрат , пов’язаних з інфляційними процесами п.6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. «До складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися під час будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни),та на підставі прогнозних рівнів інфляцій на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.» Щодо коштів на перевезення робітників п.6.2.7.4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. «Кошти на покриття інших витрат визначаються обґрунтованими розрахунками на підставі положень чинного законодавства, даних проектної документації, вихідних даних замовника щодо здійснення будівництва, умов виконання будівельних робіт, розташування майданчика будівництва стосовно місця дислокації будівельної організації тощо.» До таких коштів відносяться кошти на: - Перевезення працівників будівельної організації автомобільним транспортом (у випадках, коли місце розташування будівельної організації (пункт збору) знаходиться на відстані більше 3 км від місця роботи, а міський або приміський транспорт відсутній або не забезпечує перевезення працівників на будівництво у зазначений час). 1 Якщо будівельна організація Учасника знаходиться на відстані 5 км то коштів на перевезення робітників врахованих у додатку 1 до тендерної документації забагато, а якщо відстань до об’єкту 100 км то коштів не вистачить. 2 А якщо Учасник планує направити робітників для надання послуг у відрядження, то за рахунок чого врахувати відрядження у договірній ціні? 3 Таким чином, вище наведені витрати кожен Учасник повинен визначати самостійно, згідно діючих нормативних документів, враховуючи вартості трудових та матеріальних ресурсів, умов виконання робіт, розташування місця дислокації будівельної організації тощо. 4 Нагадуємо Вам, що інвесторська кошторисна документація є документ для Замовника, за допомогою якого Замовник планує капітальні вкладання для фінансування будівництва. 5 Інвесторська кошторисна документація складається до початку будівництва, коли підрядник ще не визначений за усередниними показниками. А договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, де Учасник враховує всі свої витрати. 6 На наш погляд включати витрати до договірної ціни згідно з додатком 1 до тендерної документації не коректно. Це призведе до збільшення вартості робіт і не раціонального використання бюджетних коштів, що неприпустимо для Замовника. Виходячи з цього складається враження, що інвесторська кошторисна документація заздалегідь складена під окремого Учасника, що є дискримінаційними умовами по відношенню до інших Учасників закупівлі. 7 Вимагаємо виключити з додатку 1 до тендерної документації вимогу щодо включення витрат з інвесторської кошторисної документації до договірної ціни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: "Шановний Учаснику, доводимо до вашого відома, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.

Також, повідомляємо, що кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на покриття ризиків згідно інвесторської кошторисної документації, включаються до договірної ціни сталим числом та можуть бути використані у випадку тривалого строку надання послуг у зв'язку із затримкою фінансування чи його відсутності у повній мірі, або наявності непередбачуваних видів ремонтних послуг, що можуть виникнути в період їх надання. Таким чином у разі відсутності вищезазначених непередбачуваних обставин в ході виконання поточного середнього ремонту автомобільної дороги, зазначені кошти повертаються до державного бюджету.

Стосовно коштів на перевезення робітників, повідомляємо наступне. Договірна ціна уточнюється також на етапі взаємопрозрахунків, тому такі витрати можуть бути оплачені у випадку їх обгрунтованого підтвердження.

Разом з тим, повідомляємо, що на етапі складання договірної ціни, учасник має право не включати вищезазначені витрати (тобто договірна ціна зменшується на сумарну величину вказаних коштів з урахуванням ПДВ), проте у випадку непередбачуваних обсягів або значного зростання цін на матеріально-технічні ресурси, такі витрати не зможуть бути компенсовані за рахунок інших статтей договірної ціни.

Слід зазначити, що дискримінаційними вважаються вимоги, які ставлять учасників у нерівні умови, у даному випадку умови є рівними для всіх учасників закупівлі. "
Додаток 1 до тендерної документації
Дата подання: 06 квітня 2018 13:33
Дата відповіді: 10 квітня 2018 17:11
Дякуємо за відповідь. Із вашої відповіді ми розуміємо, що Ви як Замовник не заперечуєте Учасникам складати договірну ціну, згідно з вимог ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 та СОУ 42.1-37641918-050:2012, а саме самостійно, враховуючи власну базу даних, визначити вартість перевезення робітників, ризиків. Крім того при потребі включити до договірної ціни витрати на відрядження робітників, або витрати з роз’їзного характеру робіт, перебазування машин та механізмів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Кошти на покриття ризиків, кошти пов'язані з інфляційними процесами та перевезення робітників зазначені в Додатку 1 Тендерної документації є граничними при складанні Договірної ціни Учасника. У випадку включення вищезазначених витрат до Договірної ціни згідно розрахунку та якщо такий розрахунок є меншим за граничний, різниця у вартостях не може покривати інші статті витрат Договірної ціни (витрати на відрядження робітників, витрати з роз’їзного характеру робіт, перебазування машин та механізмів, тощо). В той же час повідомляємо, що витрати на відрядження робітників, витрати з роз’їзного характеру робіт, перебазування машин та механізмів, тощо, можуть бути включені до Договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 та СОУ 42.1-37641918-050:2012.
Тендерна документація
Дата подання: 06 квітня 2018 15:51
Дата відповіді: 10 квітня 2018 09:43
Ретельно вивчивши тендерну документацію (у новій редакції від 02.04.2018 року) (надалі – Тендерна документація), нами було з’ясовано, що у пункті 6 розділу 3 міститься наступна інформація: «Копія дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Зазначені документи повинні бути чинні як на дату укладання договору так і на весь період надання послуг (у випадку якщо певний діяльності не підлягає ліцензуванню учасником надається лист-пояснення з посиланням на чинні нормативно-правові акти.).». Строк поставки товарів (надання послуг) передбачає виконання умов процедури закупівлі в строк до 31.12.2019 року. Зрозуміло, що майже за два роки деякі ліцензії та дозволи, надані Учасником, можуть закінчити свою дію та бути подовжені, відповідно до вимог чинного законодавства України. Замовник, фактично дискредитує Учасників, вказуючи, що останні, ніби-то, не матимуть змоги на продовження ліцензій та дозволів у майбутньому – явно дискредитуючи та суб’єктивна вимогу. Ми, як учасник процедури закупівлі гарантуємо, що вищезазначений документ буде чинний на дату подання тендерної пропозиції, однак час його дії закінчується в кінці поточного року, відповідно до умов чинного законодавства, а саме згідно Правил уповноваження та атестації у державній метрологічній системі, затверджених наказом Держспоживстандарту України №71 від 29.03.2005 р., зареєстрованих в Мінюсті України 13.04.2005 р., за №392/10672.). Отже, ситуація складається так, що норма, прописана в Тендерній документації є прямо дискримінаційною, оскільки дозволяє Вам відмовити учаснику процедури закупівлі, навіть якщо в останнього є чинний на дату подання документ у складі тендерної пропозиції. Відповідно до норми, прописаної у ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також у ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» міститься наступне: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», однак, вимога, вказана у Тендерній документації йде в розріз з нормами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. Враховуючи вищезазначене, Вашою вимогою порушено статтю 3 Закону України «Про публічні закупівлі», яка передбачає, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозористі на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищенаведене, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та скасувати дискримінаційну вимогу щодо необхідності надання документів, чинність яких має бути актуальна як на дату укладання договору, так і на весь період надання послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Тендерним комітетом департаменту розглянуто ваше питання та повідомляємо наступне. Встановлюючи вказану вимогу Замовник жодним чином не дискредитує учасників і не порушує принципів публічних закупівель. У своєму звернення ви зазначили, що деякі ліцензії та дозволи, надані Учасником, можуть закінчити свою дію та бути подовжені, відповідно до вимог чинного законодавства України. Відповідно, пункт 1 розділу 3 тендерної документації замовника містить інформацію про те, що «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він обов’язково надає в складі пропозиції лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання чи причини неможливості подання відповідних документів.» Тож, враховуючи викладене, поряд з наданими ліцензіями, дозволами (дійсними не на весь період надання послуг) Учасники мають надати Лист-роз’яснення в довільній формі з чітким посиланням на відповідні норми законодавства та з гарантійними зобов’язаннями вчасного продовження строків вищевказаних документів. Таким чином подані учасниками пропозиції буду відповідати зазначеній вимозі тендерної документації.
Тендерна документація
Дата подання: 10 квітня 2018 14:02
Дата відповіді: 10 квітня 2018 16:08
Ретельно вивчивши тендерну документацію (у новій редакції від 02.04.2018 року) (надалі – Тендерна документація) та Вашу відповідь від 10.04.2018 року на роз’яснення Учасника щодо документів, строк дії яких повинен бути чинним протягом всього періоду надання послуг, оприлюднену на порталі Prozorro, хочемо закцентувати Вашу увагу, що у вищевказаній відповіді Тендерного комітету Замовника немає інформації щодо надання листа-роз’яснення в довільній формі про продовження свідоцтва (рішення) про атестацію (сертифікацію) лабораторії. Враховуючи вищенаведене, просимо дати роз’яснення чи потрібно Учаснику процедури закупівлі надавати лист-роз’яснення в довільній формі про продовження такого документу, як свідоцтво про атестацію лабораторії Учасника (не ліцензія і не дозвіл).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розміщена в пункті 1 розділу 3 тендерної документації інформація про те, що «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він обов’язково надає в складі пропозиції лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання чи причини неможливості подання відповідних документів.» є загальною, а тому учасники її застосовують у кожному необхідному випадку при підготовці документів тендерної пропозиції.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 10 квітня 2018 14:47
Дата відповіді: 13 квітня 2018 14:38
Чи можна зазначені імпортні машини, механізми та матеріали замінити на аналогічні еквівалентні машини, механізми та матеріали, в тому числі і вітчизняного виробництва згідно характеристик, які зазначені в ДБН, ДСТУ і СОУ.
Відповідь: Доброго дня. Така заміна можлива лише з урахуванням п.6.9 СОУ 42.1-37641918-050:2012
Додаток 1 до тендерної документації
Дата подання: 11 квітня 2018 14:30
Дата відповіді: 13 квітня 2018 15:00
Дякуємо за відповідь. Шановний Замовник! У своїй відповіді Ви зазначили що кошти на покриття ризиків, кошти пов’язані з інфляційними процесами та перевезення робітників зазначені в Додатку 1Тендерної документації є граничними при складанні Договірної ціни Учасника. У випадку включення вищезазначених витрат до Договірної ціни згідно розрахунку та якщо такий розрахунок є меншим за граничний, різниця у вартостях не може покривати інші статті витрат Договірної ціни (витрати на відрядження робітників, витрати роз’їзного характеру робіт, перебазування машин та механізмів, тощо). Але згідно ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» п.6.1.5.3 кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва призначені на відшкодування: - збільшення вартості обсягів робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути визначені при проектуванні та уточнюються при визначенні виконавця робіт (проведення процедури закупівлі) або в процесі будівництва. При формуванні договірної ціни Учасник, згідно розрахунку, враховуючи «розташування майданчика будівництва стосовно місця дислокації будівельної організації тощо» (див. п. 6.2.7.4 ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013) визначає витрати з перевезення працівників будівельної організації автомобільним транспортом. Згідно розрахунку витрати з перевезення працівників будівельної організації автомобільним транспортом вище граничних вказаних у Додатку 1 Тендерної документації. Чи може Учасник за рахунок ризику збільшити у договірній ціні витрати на перевезення робітників, як це прописано у п.6.1.5.3 ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013. Чому на Вашу думку за рахунок різниці у вартостях граничних показників, які вказані у Додатку 1 Тендерної документації, у договірній ціні неможливо покрити витрати на відрядження робітників, витрати з роз’їзного характеру робіт, перебазування машин та механізмів, тощо, якщо вимоги ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 цього не забороняють.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Згідно п.3.3 Проекту договору про закупівлю, договірна ціна уточнюється за взаємною згодою сторін. На всі Ваші питання ми надали чітку відповідь попередньо.
Тендерна документація
Дата подання: 12 квітня 2018 15:02
Дата відповіді: 16 квітня 2018 10:49
Добрий день. У разі залучення субпідрядників дня надання послуг в обсязі менше 20 % від вартості договору про закупівлю чи потрібно зазначати у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання та надавати копії наявних ліцензій/дозволів?
Відповідь: Доброго дня. Тендерна документація містить чітку вимогу про те, що у разі закупівлі робіт або послуг учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт або надання послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Щодо тендерної документації
Дата подання: 13 квітня 2018 11:46
Дата відповіді: 16 квітня 2018 11:02
Доброго дня! Пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до Тендерної документації передбачено надання наступних «довідок»: «…..Учасник в складі пропозиції надає довідку з інформацією про перелік всіх технічних засобів та обладнання які будуть ним задіяні для надання послуг….»; «…..Учасник має подати довідку, яка містить інформацію про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій (що можуть бути залучені до надання послуг)…..»; «……На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасником надається інформаційна довідка про виконання аналогічного договору….». Проте Додатком 3 цієї Тендерної документації передбачено надання «листів»: «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази – «Лист» за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою»; «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – «Лист» за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою»; «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору – «Лист» за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою». Надайте роз’яснення до тендерної пропозиції надається по два документи і довідка і лист на підтвердження наявності: «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», «Наявність працівників відповідної кваліфікації», «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» чи це можна розцінювати як один і той самий документ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Чіткі вимоги щодо подання учасниками підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону містяться в частині 5 розділу 3 Тендерної документації.
Додаток 1 до тендерної документації
Дата подання: 13 квітня 2018 16:34
Дата відповіді: 18 квітня 2018 10:41
Доброго дня! Хочемо звернути Вашу увагу, що п.3.3 Договору «Уточнення договірної ціни відбувається відповідно до умов Договору за взаємною згодою Сторін з урахуванням вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та СОУ 42.1-37641918-050:2012» регулює відносини та має юридичну силу після його підписання сторонами вже після проведення електронного аукціону та визначення Переможця. А так як ми на даному етапі є Учасником процедури закупівлі то законодавчим документом при складанні договірної ціни є ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, СОУ 42.1-37641918-050:2012. Тому хочемо отримати конкретну та вичерпну відповідь на наступні питання: Чи можемо ми до договірної ціни врахувати витрати на перевезення робітників більше (згідно з нашого розрахунку) ніж зазначено в Додатку 1 Тендерної документації? На підставі якого нормативного документу Ви забороняєте включати інші витрати при складанні договірної ціни за рахунок «граничних витрат» або за рахунок зменшення «граничних витрат», які наведені в Додатку 1 Тендерної документації (витрати на відрядження робітників, витрати роз’їзного характеру робіт, перебазування машин та механізмів, тощо)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» договірна ціна – це приблизний кошторис, який встановлюється відкритим і може уточнюватися протягом всього строку будівництва (надання послуг).
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі нормативної потреби обсягів робіт (послуг) передбачених проектною документацією та відповідних поточних цін, найменших при всіх рівних характеристиках, на матеріально-технічні ресурси. Ціни на матеріально-технічні ресурси у складі пропозиції Учасника приймаються також, як правило, найменшими при всіх рівних характеристиках.
Згідно п. 6.2.7.4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 кошти на покриття інших витрат (Глава 9 Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва) визначаються у тому числі згідно вихідних даних Замовника.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховані на підставі прогнозного рівня інфляції, що схвалюються Кабінетом Міністрів України (п.6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013).
Кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт (послуг) враховуються в залежності від цілого ряду факторів зазначених в п.6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Оскільки повною інформацією про предмет закупівлі та спосіб надання послуг, проектною документацією, орієнтовним розміром фінансування володіє тільки Замовник, було прийнято рішення про включення коштів на покриття ризику до динамічної договірної ціни (які, як правило, не враховуються) з метою уникнення небезпеки виникнення непередбачуваних ситуацій в ході надання послуг.
Враховуючи вищезазначене, повідомляємо що кошти на перевезення робітників, кошти на покриття ризиків та на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами – вихідні дані Замовника, визначені з урахуванням строків та характеру надання послуг.
Розгорнути всі запитання: 14 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 травня 2018
UA-2018-03-23-001722-bbd424c2917a048c8949278b671fb3d5c
Найменування: Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Місцезнаходження: 04119, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Мельникова, 40
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ДП "АЛЬКОР" Документи
Відхилено
Документи
ПрАТ Броварське ШБУ №50 Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БЛАН-ДОР" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "МІСТОБУДУВАННЯ ІНВЕСТ ЛТД" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Трансстроймеханізація Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ ЕСЮ УКРАЇНА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

08 травня 2018 11:04
Електронний підпис

Публічні документи

03 травня 2018 10:51
Електронний підпис
03 травня 2018 10:47
702.imd
03 травня 2018 10:47
ДП АЛЬКОР 8295 p7s.7z
03 травня 2018 10:47
ДП АЛЬКОР 8295 medoc.7z
03 травня 2018 10:47
15-22 розрахунок ЗВВ.rar
03 травня 2018 10:47
7-14 локальні кошториси.rar
03 травня 2018 10:47
Уповноважена особа.pdf
03 травня 2018 10:47
Технічний опис.pdf
03 травня 2018 10:47
Субпідряд.pdf
03 травня 2018 10:47
Статут.pdf
03 травня 2018 10:47
Розрахунок зар.плати.pdf
03 травня 2018 10:47
Протокол директор.pdf
03 травня 2018 10:47
Погодження договір.pdf
03 травня 2018 10:47
Підтвердження вимогам.pdf
03 травня 2018 10:47
паспорт Обухов.pdf
03 травня 2018 10:47
Неподання калькуляцій.pdf
03 травня 2018 10:47
Невраховані витрати.pdf
03 травня 2018 10:47
Наказ директор.pdf
03 травня 2018 10:47
Ліцензія.pdf
03 травня 2018 10:47
Лист-зобовязання ст17.pdf
03 травня 2018 10:46
Лист дозволи ліцензії.pdf
03 травня 2018 10:46
Захист довкілля.pdf
03 травня 2018 10:46
Договір Лаборатория2.pdf
03 травня 2018 10:46
Довідка працівники.pdf
03 травня 2018 10:46
Довідка МТБ.pdf
03 травня 2018 10:46
Довідка з банку.pdf
03 травня 2018 10:46
Господарські санкції.pdf
03 травня 2018 10:46
Відповідність ТД.pdf
03 травня 2018 10:46
Відповідність ст17.pdf
03 травня 2018 10:46
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
03 травня 2018 10:46
Відгук.pdf
03 травня 2018 10:46
Витяг ПДВ.pdf
03 травня 2018 10:46
Використання печатки.pdf
03 травня 2018 10:46
Аналіз ринку цін.pdf

Документи

08 травня 2018 11:05
Електронний підпис

Публічні документи

04 травня 2018 09:01
Електронний підпис
04 травня 2018 09:01
Електронний підпис
03 травня 2018 14:33
Електронний підпис
03 травня 2018 14:33
Електронний підпис
03 травня 2018 14:30
Інші документи.7z
03 травня 2018 14:30
Копія Статуту та опис.pdf
03 травня 2018 14:30
Інформація ст 17.7z
03 травня 2018 14:30
Аналогічне виконання.7z
03 травня 2018 14:30
Довідка працівники.pdf
03 травня 2018 14:30
Довідка обладнання.pdf

Документи

08 травня 2018 11:06
Електронний підпис

Публічні документи

03 травня 2018 16:29
Електронний підпис

Конфіденційні документи

03 травня 2018 16:28
Файл Технічні вимоги_Інф.про предмет.rar

Обґрунтування конфіденційності

згідно з умовами тендерної документації

Документи

08 травня 2018 11:08
Електронний підпис

Публічні документи

03 травня 2018 16:57
Електронний підпис
03 травня 2018 16:54
субпідрядники.pdf
03 травня 2018 16:54
стаття 17.pdf
03 травня 2018 16:54
стаття 17 для переможця.pdf
03 травня 2018 16:54
розрахунок зарплати.pdf
03 травня 2018 16:54
підписант договору.pdf
03 травня 2018 16:54
персональні дані.pdf
03 травня 2018 16:54
наявність техніки.pdf
03 травня 2018 16:54
наявність працівників.pdf
03 травня 2018 16:54
наявність ліцензії.pdf
03 травня 2018 16:54
локальний кошторис.pdf
03 травня 2018 16:54
ліцензія.pdf
03 травня 2018 16:54
достовірна інформація.pdf
03 травня 2018 16:54
довкілля.pdf
03 травня 2018 16:54
відомості з ЄДР.pdf
03 травня 2018 16:54
довідка з банку.pdf
03 травня 2018 16:53
витяг ПДВ.pdf
03 травня 2018 16:53
діяльність з печаткою.pdf
03 травня 2018 16:53
витрати Учасника.pdf
03 травня 2018 16:53
аналогічні договора.pdf
03 травня 2018 16:53
аналіз ринку цін.pdf

Документи

08 травня 2018 11:09
Електронний підпис

Публічні документи

04 травня 2018 09:37
Електронний підпис
03 травня 2018 22:42
Розрахунки.rar
03 травня 2018 22:15
Довідки.pdf
03 травня 2018 22:15
Аналіз ринку цін.rar
03 травня 2018 18:42
44. Банківська довідка.pdf
03 травня 2018 18:42
42. Витяг ЄДРПОУ.pdf
03 травня 2018 18:42
37. Довідка лабораторія.pdf
03 травня 2018 18:42
35. Ліцензія з додатком.pdf
03 травня 2018 18:42
18. Кб-3 до договору.pdf
03 травня 2018 18:42
17. Договір аналогічний.pdf
03 травня 2018 18:42
16. Довідка строк дії тп.pdf
03 травня 2018 18:42
13. Статут.pdf
03 травня 2018 18:42
11. Проект договору.pdf
03 травня 2018 18:41
4. Довідка досвід робіт.pdf
03 травня 2018 18:41
3. Довідка працівники.pdf
03 травня 2018 18:41
1. Гарантия.rar

Документи

08 травня 2018 11:13
Розгляд форма.PDF
08 травня 2018 11:15
Електронний підпис

Публічні документи

03 травня 2018 19:14
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДП "АЛЬКОР"

ПрАТ Броварське ШБУ №50

ТОВ "БЛАН-ДОР"

ТОВ "МІСТОБУДУВАННЯ ІНВЕСТ ЛТД"

ТОВ Трансстроймеханізація

ТОВ "БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ ЕСЮ УКРАЇНА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2018 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Броварське ШБУ №50 27 147 941,64
UAH з ПДВ
27 147 941,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2018 09:01
Електронний підпис
04 травня 2018 09:01
Електронний підпис
03 травня 2018 14:33
Електронний підпис
03 травня 2018 14:33
Електронний підпис
03 травня 2018 14:30
Інші документи.7z
03 травня 2018 14:30
Копія Статуту та опис.pdf
03 травня 2018 14:30
Інформація ст 17.7z
03 травня 2018 14:30
Аналогічне виконання.7z
03 травня 2018 14:30
Довідка працівники.pdf
03 травня 2018 14:30
Довідка обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Броварське ШБУ №50

Інформація про відміну

Дата відміни
08 травня 2018 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій