Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 09130000-9 – нафта та дистиляти (дизельне паливо ЄВРО 5 або еквівалент бензовозними нормами)
Очікувана вартість
3 996 504,00 UAH
UA-2018-03-23-001312-b 4392a6439d394edea1eaed0dcb0713b4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мринська Юлія Олександрівна

+380445360403 kyivmst@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київмедспецтранс
Код ЄДРПОУ: 01993807
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дегтярівська, 25
Контактна особа: Мринська Юлія Олександрівна
+380445360403
kyivmst@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2018 13:33
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2018 13:38
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2018 13:38
Початок аукціону: 11 квітня 2018 11:58
Очікувана вартість: 3 996 504,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 119500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Поставка Товару орієнтовно з 27 квітня 2018 року до 05.09.2018р. Точний початок періоду поставки буде визначено під час укладання Договору за результатами закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
169200 л
ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 09130000-9 – нафта та дистиляти (дизельне паливо ЄВРО 5 або еквівалент бензовозними нормами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, Київська область, м. Київ, EXW (м. Київ, або на відстані не далі, як 30 км від меж м. Києва) – Інкотермс 2010р.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 вересня 2018
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 березня 2018 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2018 13:33
ТД дизпал.169 200.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-23-001312-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:19337044
Дата подання: 20 квітня 2018 16:39
вимога
Голові тендерного комітету
комунальної організації «Київмедспецтранс»
Балковій В. Д.
вул. Куренівська, 16-в
м. Київ, 04073
e-mail:
info@medavto.com


Щодо надання інформації
про пропозицію переможця торгів
та усунення порушення під час
проведення процедури закупівлі



Звернення
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон)


Комунальною організацією «Київмедспецтранс» (надалі – Замовник) проводиться процедура закупівлі – «ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 09130000-9 – нафта та дистиляти (дизельне паливо ЄВРО 5 або еквівалент бензовозними нормами)» з очікуваною вартістю 3 996 504,00 грн (інформація опублікована в електронній системі публічних закупівель Prozorro за номером оголошення: UA-2018-03-23-001312-b) (надалі – Процедура закупівлі).

ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» взяло участь у Процедурі закупівлі та не було визнане переможцем вказаного тендеру.
Разом з цим, згідно з протоколом від 18.04.2018 № 119 переможцем Процедури закупівлі було визначено ТОВ «Київагронафтотрейд» (надалі також – ТОВ «КАНТ») та оприлюднене повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі.

Відповідно до абзацу другого частини першої статті 32 Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.

Враховуючи викладене, вимагаємо надати інформацію про пропозицію переможця торгів (ТОВ «КАНТ»), у тому числі, щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією ТОВ «ВОГ ТРЕЙД».
Вищевказану інформацію надати з урахуванням вимог статей 14 та 32 Закону.

При цьому повідомляємо, що учасник ТОВ «КАНТ» (який був визнаний переможцем Процедури закупівлі) не підтвердив свою відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, а також не надав документально підтвердження своєї відповідності вимогам Замовника та умовам тендерної документації (надалі – Документація), у зв'язку з чим його тендерна пропозиція (надалі – Пропозиція) підлягала відхиленню Замовником у відповідності до норм чинного законодавства України.

1. Так, відповідно до підпункту 2 пункту 1 розділу ІІІ Документації Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити, зокрема, інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам (додаток 5 Документації).
Також пунктом 5 розділу ІІІ Документації встановлено, зокрема, наступне: «для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним статтею 16 Закону, учасник подає як частину своєї тендерної пропозиції документи, зазначені в розділі 1 додатку 5 до тендерної документації».
Підпунктами 1.1.1 та 1.1.3 пункту 1.1 додатку 5 Документації встановлено, що для документально підтвердження відповідності такій кваліфікаційній вимозі, як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» учасник Процедури закупівлі у складі своєї Пропозиції повинен надати, зокрема, наступні документи:
- «1.1.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору (аналогічним вважається договір на поставку палива з обсягом поставок не менше 50% обсягів, зазначених Замовником в додатку 2 до тендерної документації), що виконувався/виконується учасником протягом 2017 р. або 2018 р., складена за наведеною у цьому пункті формою»;
- «1.1.3. Копії видаткових накладних (видаткової накладної) до договору, що зазначений у довідці, складеній відповідно до п.п. 1.1.1, та листі – відгуку. У видатковій накладній має бути посилання на номер та дату Договору. Сумарний обсяг поставок, зазначений в видаткових накладних до договору, повинен бути не меншим, ніж 50% обсягів, зазначених Замовником в додатку 2 до тендерної документації».

У складі Пропозиції ТОВ «КАНТ» міститься документ «Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору…», в якій вказана інформація про один договір від 23.01.2017 № 40.
Слід зазначити, що у листі-відгуку, який міститься у складі Пропозиції ТОВ «КАНТ» також вказане посилання на договір від 23.01.2017 № 40.
Разом з цим, ТОВ «КАНТ» не надало копії видаткових накладних (видаткової накладної) до договору, що зазначений у «довідці про виконання аналогічного договору» та у листі-відгуку, які міститься у складі його Пропозиції, а саме – до договору від 23.01.2017 № 40.
При цьому, в Пропозиції ТОВ «КАНТ» містяться видаткові накладні до «заявок до договору про закупівлю товарів № 040…», які не пов'язані з договором від 23.01.2017 № 40.
Отже, Пропозиція ТОВ «КАНТ» не відповідає вказаним вище умовам Документації та мала бути відхилена Замовником згідно з нормами Закону.

2. Пунктом 2 розділу ІІІ Документації встановлено, що Пропозиція обов'язково супроводжується забезпеченням, зокрема, у формі «електронної банківської гарантії (у формі електронного документу), оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5)…
…Забезпечення тендерної пропозиції повинно бути оформлене відповідно до вимог, зазначених в додатку 7 до тендерної документації».
Відповідно до вимог додатку 7 Документації «строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій».
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, розкриття Пропозицій відбулось 11.04.2018.
Таким чином, строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити щонайменше по 11.07.2018 (включно).
У складі Пропозиції ТОВ «КАНТ» міститься банківська гарантія
від 10.04.2018 № 5159/18-ТГ, в якій, серед іншого, зазначено, що «зобов'язання Гаранта перед Бенефіціаром за цією Гарантією закінчується повністю і автоматично у нашому приміщенні «11» липня 2018 року».
Таким чином, із настанням 11.07.2018 зазначена гарантія втрачає свою силу, хоча згідно з умовами Документації вона має діяти включно по 11.07.2018.

Також відповідно до пункту 3 додатку 7 Документації термін сплати грошових коштів Банком-Гарантом – протягом 5 робочих днів з моменту отримання письмової вимоги Бенефіціара, складеної у довільній формі.
Банківська гарантія від 10.04.2018 № 5159/18-ТГ, яка міститься у складі Пропозиції ТОВ «КАНТ», не містить умови стосовно того, що термін сплати грошових коштів Банком-Гарантом – протягом 5 робочих днів з моменту отримання письмової вимоги Бенефіціара.

Крім того, пунктом 4 додатку 7 Документації встановлено, серед іншого, наступне: «Текст банківської гарантії не може містити:
- умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги);
- умов про обов'язкове надання Принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання;
- умови про припинення зобов'язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії».
Надана ТОВ «КАНТ» банківська гарантія містить умову: «Гарант має право відмовити Бенефіціару в задоволенні його вимог, зокрема, у випадку, якщо Вимога не відповідає умовам цієї Гарантії;
Крім того, банківська гарантія від 10.04.2018 № 5159/18-ТГ містить умови щодо обов'язковості зазначення у вимозі причин настання гарантійного випадку.
Також надана ТОВ «КАНТ» банківська гарантія містить умову, згідно з якою Гарант має право відмовити Бенефіціару в задоволенні його вимог, зокрема, у випадку: «якщо вимога надана Гаранту після припинення дії Гарантії», а також: «будь-яка вимога повинна бути отримана Гарантом не пізніше вищевказаної дати, після настання якої ця Гарантія втрачає чинність незалежно від того, чи буде вона повернута для анулювання, чи ні».

Отже, банківська гарантія, надана ТОВ «КАНТ» як забезпечення його Пропозиції, не відповідає вимога Документації, наведеним вище, у зв'язку з чим Пропозиція ТОВ «КАНТ» мала бути відхилена Замовником з цієї підстави.


Враховуючи викладене, Пропозиція ТОВ «КАНТ» не відповідає наведеним вище умовам Документації, у зв'язку з чим вона мала бути відхилена на підставі абзаців 1 - 3 частини першої статті 30 Закону та пункту 4 частини першої цієї ж статті.
Не відхиливши Пропозицію ТОВ «КАНТ» Замовник порушив вищевказані норми Закону.
У зв'язку з вищевикладеним, вимагаємо усунути порушення законодавства з питань публічних закупівель під час проведення Процедури закупівлі, зокрема, в частині неправомірного визначення ТОВ «КАНТ» переможцем Процедури закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір із вказаним суб'єктом господарювання, і пов'язаного з цим невизначення переможцем торгів ТОВ «ВОГ ТРЕЙД».
При цьому повідомляємо, що тендерна пропозиція ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» у повній відповідності до умов, зокрема, тендерної документації була завантажена через електронний майданчик та є такою, що повністю відповідає усім вимогам/умовам Замовника, у тому числі, учасник ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» відповідає визначеним статтею 16 Закону кваліфікаційним критеріям, а також надав відповідне документальне підтвердження (у складі своєї завантаженої тендерної пропозиції) цього.
Разом з цим, Замовник, застосувавши дискримінаційний підхід, визначив переможцем Процедури закупівлі ТОВ «КАНТ, тендерна пропозиція якого мала бути відхилена у відповідності до норм законодавства, у тому числі, Закону.
Таким чином, дії, бездіяльність, рішення Замовника стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі ТОВ «КАНТ» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі порушують, зокрема, права ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» на перемогу у Процедурі закупівлі, об'єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі (у тому числі тендерної пропозиції ТОВ «ВОГ ТРЕЙД»), недискримінаційний підхід, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси ТОВ «ВОГ ТРЕЙД».

У зв'язку з викладеним вище, ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» вимагає:
1) надати інформацію про пропозицію переможця торгів
(ТОВ «КАНТ»), у тому числі, щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією ТОВ «ВОГ ТРЕЙД»;
2) скасувати рішення стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі ТОВ «КАНТ» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 квітня 2018 17:39
На Ваше звернення тендерний комітет повідомляє, що підстав для скасування рішення тендерного комітету про визначення переможцем ТОВ «Київагронафтотрейд» не вбачається.

Документи подані скаржником

20 квітня 2018 16:36
вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2018 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Техойл НК" 3 857 760,00
UAH з ПДВ
3 857 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД" 3 908 520,00
UAH з ПДВ
3 908 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ ТРЕЙД" 3 994 812,00
UAH з ПДВ
3 994 812,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2018 13:16
Електронний підпис
10 квітня 2018 13:15
Тендерна пропозиція.pdf
10 квітня 2018 13:15
Garantiya_119500.zip
10 квітня 2018 13:15
ДЗІ.pdf
10 квітня 2018 13:15
Копія витягу ПДВ.pdf
10 квітня 2018 13:15
Інші документи.pdf
10 квітня 2018 13:15
Копія статуту.pdf
10 квітня 2018 13:15
ст. 17.pdf

Публічні документи

19 квітня 2018 15:30
Електронний підпис
19 квітня 2018 11:23
Електронний підпис
10 квітня 2018 12:39
Електронний підпис
10 квітня 2018 12:38
Ч.1+Ч2 ст 17 ЗАКОНУ.pdf
10 квітня 2018 12:38
Формальні помилки .pdf
10 квітня 2018 12:38
ФОП лист.pdf
10 квітня 2018 12:38
Протокол, наказ Друзь.pdf
10 квітня 2018 12:38
паспорт+код Друзь .pdf
10 квітня 2018 12:38
опис до СТАТУТУ .pdf
10 квітня 2018 12:38
Копія Статут.pdf
10 квітня 2018 12:38
довідки ДП .pdf
10 квітня 2018 12:38
ДЗІ опт станом.pdf
10 квітня 2018 12:38
Витяг ПДВ.pdf
10 квітня 2018 12:38
бг.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Техойл НК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Техойл НК"
#41486736
Відхилено 3 857 760,00
UAH з ПДВ
18 квітня 2018 16:52
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД"
#31202724
Переможець 3 908 520,00
UAH з ПДВ
18 квітня 2018 17:21

Документи

18 квітня 2018 16:52
Електронний підпис
18 квітня 2018 16:39
протокол відхилення

Документи

18 квітня 2018 17:21
Електронний підпис
18 квітня 2018 17:20
повід.про намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 квітня 2018 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД"
#31202724
3 908 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 квітня 2018 17:21
Електронний підпис
18 квітня 2018 17:20
повід.про намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 липня 2018 12:38
Електронний підпис укладений
25 червня 2018 17:00
пов.про зменш.ціни за од..pdf зміни до договору
25 червня 2018 16:59
Електронний підпис укладений
04 травня 2018 16:47
Договір 348к.pdf укладений
04 травня 2018 16:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у звязку зі зменшенням ціни за одиницю
Номер договору про закупівлю: 348к
Договір:
Номер додаткової угоди: 348к
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 травня 2018 — 20 вересня 2018
Сума оплати за договором: 638 091,30
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв'язку з неналежним виконанням Учасником (ТОВ "Київагронафтотрейд") взятих на себе зобов'язань згідно договору, відповідно до п.п. 7.5.1, 7.5.2 договору Замовником було застосовано оперативно-господарські санкції, зокрема, розірвання договору та відмова від встановлення на майбутнє будь-яких господарських відносин із ТОВ "Київагронафтотрейд".