Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт мереж освітлення об’єктів метрополітену з впровадженням світлодіодних світильників (електродепо «Дарниця») (капітальний ремонт і реставрація, код 45453000-7 за ДК 021-2015)»
Очікувана вартість
23 272 924,19 UAH
UA-2018-03-23-000157-c f212c1537ea1465689545704a973cb37
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роженко Тетяна Валеріївна

+38 044 238-58-13 T.Rozhenko@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Роженко Тетяна Валеріївна
+38 044 238-58-13
T.Rozhenko@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2018 11:09
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2018 17:00
Початок аукціону: 11 квітня 2018 12:57
Очікувана вартість: 23 272 924,19 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 116 365,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Детальний опис закупівлі викладено в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
«Капітальний ремонт мереж освітлення об’єктів метрополітену з впровадженням світлодіодних світильників (електродепо «Дарниця»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 березня 2018 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2018 14:05
Повідомлення учасникам від 29.03.2018 №525-ТК.doc
29 березня 2018 14:05
ТД зі змінами.docx
23 березня 2018 11:06
Додаток 4.doc
23 березня 2018 11:06
Додаток 2.doc
23 березня 2018 11:06
Додаток 5.doc
23 березня 2018 11:06
Додаток 3.doc
23 березня 2018 11:06
Додаток 6.doc
23 березня 2018 11:06
Додаток 1.doc
29 березня 2018 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2018 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2018 14:05
Повідомлення учасникам від 29.03.2018 №525-ТК.doc
29 березня 2018 14:05
ТД зі змінами.docx
23 березня 2018 11:06
ТД.docx
23 березня 2018 11:06
Додаток 4.doc
23 березня 2018 11:06
Додаток 2.doc
23 березня 2018 11:06
Додаток 5.doc
23 березня 2018 11:06
Додаток 3.doc
23 березня 2018 11:06
Додаток 6.doc
23 березня 2018 11:06
Додаток 1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2018 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Теплоенергоавтоматика" 23 215 895,20
UAH з ПДВ
22 983 165,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АПОГЄЙ 23 272 924,00
UAH з ПДВ
23 040 194,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕСЛА - МОНТАЖ" 23 272 348,02
UAH з ПДВ
23 272 348,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 квітня 2018 08:31
Цінова пропозиція

Публічні документи

10 квітня 2018 13:41
14. АПОГЄЙ Дозвіл.pdf
10 квітня 2018 13:41
13. АПОГЄЙ Кошторис.pdf
10 квітня 2018 13:41
12. АПОГЄЙ Продукція.pdf
10 квітня 2018 13:41
8. АПОГЄЙ Протоколи.pdf
10 квітня 2018 13:41
6. АПОГЄЙ Ст. 17 Закону.pdf
10 квітня 2018 13:41
5. АПОГЄЙ Працівники.pdf
10 квітня 2018 13:41
4. АПОГЄЙ Обладнання.pdf
10 квітня 2018 13:41
2. АПОГЄЙ Пропозиція.pdf
10 квітня 2018 13:41
1. АПОГЄЙ Реєстр.pdf

Публічні документи

10 квітня 2018 15:37
G4036.18.7z
10 квітня 2018 15:21
умови пропозиції.pdf
10 квітня 2018 15:21
технічна специфікація.pdf
10 квітня 2018 15:21
субпідрядник.pdf
10 квітня 2018 15:21
ст 17.pdf
10 квітня 2018 15:21
протокол.pdf
10 квітня 2018 15:21
протокол 2.pdf
10 квітня 2018 15:21
пропозиція.pdf
10 квітня 2018 15:21
проект договору.pdf
10 квітня 2018 15:21
паспорт директора.pdf
10 квітня 2018 15:21
неакціонерне.pdf
10 квітня 2018 15:21
наявність ліцензії СС2.pdf
10 квітня 2018 15:21
наказ.pdf
10 квітня 2018 15:21
мат-тех база.pdf
10 квітня 2018 15:21
ліцензія СС2.pdf
10 квітня 2018 15:21
договір забезпечення.pdf
10 квітня 2018 15:21
довкілля.pdf
10 квітня 2018 15:21
довідка працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Теплоенергоавтоматика"

ТОВ АПОГЄЙ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕСЛА - МОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Теплоенергоавтоматика"
#30390020
Переможець 22 983 165,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2018 15:10

Документи

17 квітня 2018 15:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2018 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Теплоенергоавтоматика"
#30390020
22 983 165,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 квітня 2018 15:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 16:39
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 16:38
301-ТЧ1-18-05.05.2018-ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА ПП-Ду5 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 16:38
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2018 10:03
301-ТЧ1-18-05.05.2018-ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА ПП-Ду4 (1).pdf зміни до договору
14 грудня 2018 10:03
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2018 17:03
301-ТЧ1-18-05.05.2018-ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА ПП-Ду3 (2).pdf зміни до договору
14 листопада 2018 17:03
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2018 13:28
301-ТЧ1-18-05.05.2018-ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА ПП-Ду2 (1).pdf зміни до договору
07 червня 2018 13:27
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2018 11:25
301-ТЧ1-18-05.05.2018-ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА ПП-Ду1.pdf зміни до договору
07 травня 2018 11:25
Електронний підпис укладений
07 травня 2018 11:11
301-ТЧ1-18-05.05.2018-ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА ПП-St.pdf укладений
07 травня 2018 11:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди внести доповнення до договору, а саме: Сума зобов’язань Сторін на 2018 рік відповідно до п.7.1 Адресного переліку об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту в межах бюджетних призначень на 2018 рік, затверджених Департаментом транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 06.03.2018 №346, як головним розпорядником бюджетних коштів, складає 10 000 000,00 грн. (десять мільйонів гривень 00 копійок), з урахуванням ПДВ 20%.
Номер договору про закупівлю: 301-ТЧ1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 301-ТЧ1-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до пункту 5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», сторони прийшли до згоди змінити ціну в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт)
Номер договору про закупівлю: 301-ТЧ1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 301-ТЧ1-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони, керуючись пунктом 3.4 розділу 3 «ВАРТІСТЬ РОБІТ (СУМА ДОГОВОРУ)», пунктом 11.2 розділу 11 «ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ» Договору та відповідно до пункту 5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», прийшли до згоди змінити ціну в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт). 2. В зв’язку зі зміною банківських реквізитів Підрядника, керуючись п. 11.2. Договору, Сторони прийшли до згоди внести зміни до Договору в розділ 13 «ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ ТА РЕКВІЗИТИ СТОРІН» в частині банківських реквізитів Підрядника.
Номер договору про закупівлю: 301-ТЧ1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 301-ТЧ1-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в зв’язку з перерозподілом обсягів фінансування на 2018 рік, сума зобов’язань Сторін за Договором на 2018 рік відповідно до розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 06.03.2018 № 346 «Про затвердження адресного переліку об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту в межах бюджетних призначень на 2018 рік, затверджених Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» та від 11.12.2018 № 2237 «Про внесення змін до адресного переліку об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту в межах бюджетних призначень на 2018 рік, затверджених Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» складає 22 789 460,41 грн. (двадцять два мільйони сімсот вісімдесят дев’ять тисяч чотириста шістдесят гривень 41 копійка) з урахуванням ПДВ 20%, таким чином, сума зобов’язань збільшується на 12 789 460,41 грн.
Номер договору про закупівлю: 301-ТЧ1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 301-ТЧ1-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до пункту 5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони прийшли до згоди змінити ціну в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт)
Номер договору про закупівлю: 301-ТЧ1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 301-ТЧ1-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 20 551 549,25
UAH з ПДВ