Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О230209 Віньківці – М.Олександрів км 0+000 - км 3+000
Current average repair of the public road network of local value O230209 Vinkivtsi – M.Oleksandriv km 0+000 - km 3+000
Очікувана вартість
7 261 872,00 UAH
UA-2018-03-22-000958-a fd0e92963a7848fd8d381cebc0821a53
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вінський Станіслав Вікентійович

+380673830251 dp_sad@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба місцевих автодоріг
Код ЄДРПОУ: 41792792
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька область обл., місто Хмельницький, вулиця Грушевського, будинок 87
Контактна особа: Вінський Станіслав Вікентійович
+380673830251
dp_sad@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: “Local highway service”
National ID: 41792792
Contact point: Vinsky Stanislav Vikentyievich
+380673830251
dp_sad@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 березня 2018 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2018 10:00
Початок аукціону: 02 травня 2018 14:59
Очікувана вартість: 7 261 872,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 309,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 22 березня 2018 14:17
Enquiries until: 13 квітня 2018 10:00
Complaints submission until: до 19 квітня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 квітня 2018 10:00

Information

Estimated total value: 7 261 872 UAH including VAT
Minimal lowering step: 36 309 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О230209 Віньківці – М.Олександрів км 0+000 - км 3+000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення, О230209 Віньківці – М.Олександрів км 0+000 - км 3+000
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of the public road network of local value O230209 Vinkivtsi – M.Oleksandriv km 0+000 - km 3+000
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 березня 2018 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2018 14:18
ТЗ віньківці.PDF
22 березня 2018 14:18
Проект договору.PDF
22 березня 2018 14:18
Тендерна документація.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Спосіб подання документів
Дата подання: 12 квітня 2018 20:44
Дата відповіді: 13 квітня 2018 10:10
Прошу надати роз’яснення, в який саме спосіб Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки електронної системи закупівель визначена найбільш економічно вигідною, повинен надати Замовнику протягом двох робочих днів після аукціону тендерну пропозицію: шляхом направлення в паперовому вигляді на адресу Замовника чи шляхом завантаження скан-копії документа в електронному вигляді через електронну систему закупівель?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки електронної системи закупівель визначена найбільш економічно вигідною, надає протягом двох робочих днів після аукціону тендерну пропозицію на суму останнього (переможного) раунду ШЛЯХОМ ЗАВАНТАЖЕННЯ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННУ СИСТЕМУ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1) календарного плану надання та фінансування послуг
2) договірної ціни та розрахунків до неї (локальних кошторисів), які розраховані відповідно до технічної частини.
Спосіб подання документів переможцем.
Дата подання: 12 квітня 2018 20:45
Дата відповіді: 13 квітня 2018 10:10
Прошу надати роз’яснення, в який саме спосіб учасник-переможець торгів повинен надати документи для підтвердження відсутності підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»: шляхом направлення в паперовому вигляді на адресу Замовника чи шляхом завантаження скан-копій документів в електронному вигляді через електронну систему закупівель?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Переможець повинен надати замовнику документи, перелік яких зазначено у додатку №5 до тендерної документації в зручний спосіб:
- або шляхом завантаження їх в сканованому вигляді через електронну систему закупівель,
- або шляхом направлення на адресу Замовника в паперовому вигляді.
Щодо форми "Тендерна пропозиція"
Дата подання: 12 квітня 2018 20:47
Дата відповіді: 13 квітня 2018 10:12
В пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно статті 16 та вимоги встановлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено наступне: «Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки електронної системи закупівель визначена найбільш економічно вигідною, надає протягом двох робочих днів після аукціону ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ на суму останнього (переможного) раунду та завантажити в електронному вигляді через електронну систему закупівель: 1) календарний план надання та фінансування послуг та договірна ціна розрахована відповідно до технічної частини (технічна частина подається разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі).». У зв’язку з вищевикладеною вимогою Тендерної документації прошу Замовника надати форму Тендерної пропозиції, яку повинен надати Замовнику протягом двох робочих днів після аукціону Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки електронної системи закупівель визначена найбільш економічно вигідною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стаття 1. “Визначення основних термінів” розділу I Закону України” Про публічні закупівлі” (далі-Закон) дає визначення тендерної пропозиції - це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
У свою чергу, згідно зі статтею 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зокрема зазначається інформація про ціну.
Отже надати Вам форму Тендерної пропозиції не можливо, тому що вона не передбачена ні Законом ні тендерною документацією.
Щодо відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам.
Дата подання: 12 квітня 2018 20:49
Дата відповіді: 13 квітня 2018 10:12
В пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено наступне: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим у технічному завданні.». Прошу надати роз’яснення, яку саме інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим у технічному завданні, повинні надати у складі тендерних пропозицій учасники процедури закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено надання інформації та документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям для надання послуг поточного середнього ремонту , відповідно до Технічного завдання, а саме:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 квітня 2018
UA-2018-03-22-000958-afd0e92963a7848fd8d381cebc0821a53
Найменування: Служба місцевих автодоріг
Код ЄДРПОУ: 41792792
Місцезнаходження: 29000, Україна, Хмельницька область обл., місто Хмельницький, вулиця Грушевського, будинок 87
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "СТЛ+М"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРАМЕ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ЕДБ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Гранд Дорбуд" Документи
Відхилено
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ-56 Документи
Допущено до аукціону
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СТЛ+М" #39127865

№ рішення у справі

165-р/тк

Дата рішення у справі

02.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

24 квітня 2018 11:56
Рішення 130
24 квітня 2018 11:59
Електронний підпис

Публічні документи

07 травня 2018 13:06
Електронний підпис
04 травня 2018 13:02
Електронний підпис
19 квітня 2018 10:04
Електронний підпис
19 квітня 2018 10:01
Ліцензія + дозвола.pdf
19 квітня 2018 10:01
Досвід -12 -2 Ш.pdf
19 квітня 2018 10:01
Досвід -11 Ш.pdf
19 квітня 2018 10:01
Досвід -11 -2 Ш.pdf
19 квітня 2018 10:01
Досвід договір ШДСУ .pdf
19 квітня 2018 10:01
Договір оренди АБЗ №1.pdf
19 квітня 2018 10:01
Договір АБЗ №2 .pdf
19 квітня 2018 10:01
Відгук ШДСУ.pdf

Документи

24 квітня 2018 11:56
Рішення 130
24 квітня 2018 12:00
Електронний підпис

Публічні документи

20 квітня 2018 15:22
Транспортна схема.PDF
20 квітня 2018 15:22
Технічне завдання.PDF
20 квітня 2018 15:22
Статут.PDF
20 квітня 2018 15:22
Рішення №2 від 01.06.2008 р..PDF
20 квітня 2018 15:22
Проект договору.pdf
20 квітня 2018 15:22
Наказ №5 від 03.04.2017 р..PDF
20 квітня 2018 15:22
Наказ №12 від 01.06.2008 р..PDF
20 квітня 2018 15:22
Лист-згода.PDF
20 квітня 2018 15:22
Лист-відгук НАТ.PDF
20 квітня 2018 15:22
Лист-відгук ЖКГ.PDF
20 квітня 2018 15:22
Лист-відгук Віньківці.PDF
20 квітня 2018 15:22
Договір поставки.PDF
20 квітня 2018 15:22
Договір НАТ.PDF
20 квітня 2018 15:22
Договір ЖКГ.pdf
20 квітня 2018 15:21
Договір Віньківці.PDF
20 квітня 2018 15:21
Довідка та Акт НАТ.PDF
20 квітня 2018 15:21
Довідка та Акт ЖКГ.pdf
20 квітня 2018 15:21
Довідка (ст. 17).PDF
20 квітня 2018 15:21
Довідка (санкції).PDF
20 квітня 2018 15:21
Довідка (працівники).PDF
20 квітня 2018 15:21
Довідка (досвід).pdf
20 квітня 2018 15:21
Витяг ПДВ.PDF
20 квітня 2018 15:21
Атестат виробництва.PDF

Документи

24 квітня 2018 11:57
Рішення 130
24 квітня 2018 12:00
Електронний підпис

Публічні документи

22 квітня 2018 13:45
Атестація лабораторії.pdf
22 квітня 2018 13:45
Інформація ст.17.PDF
22 квітня 2018 13:45
Інші документи.rar

Документи

24 квітня 2018 11:57
Рішення 130
24 квітня 2018 12:01
Електронний підпис

Публічні документи

23 квітня 2018 08:58
Гарантія ціна.jpg
23 квітня 2018 08:58
довідки-гарантії.docx
23 квітня 2018 08:58
підпис.docx
23 квітня 2018 08:58
Проект Договору.docx
23 квітня 2018 08:58
Довідка Істотні Умови.jpg
23 квітня 2018 08:58
ТЗ.docx
23 квітня 2018 08:58
лист.jpg
23 квітня 2018 08:58
гарантійний лист ст17.jpg
23 квітня 2018 08:58
Лабораторія .docx
23 квітня 2018 08:58
Асфальт.docx
23 квітня 2018 08:58
кваліфікація 2.docx
23 квітня 2018 08:58
Кваліфікація 1.docx
23 квітня 2018 08:58
Статут Гранд.PDF
23 квітня 2018 08:58
Дані підприємство.docx

Документи

24 квітня 2018 11:58
Рішення 130
24 квітня 2018 12:03
Електронний підпис

Публічні документи

23 квітня 2018 09:36
Електронний підпис
23 квітня 2018 09:36
Електронний підпис
23 квітня 2018 09:33
17. ГЛ від орендодавця.PDF
23 квітня 2018 09:33
14. Субпідряд Віньківці.PDF
23 квітня 2018 09:33
9. Інші документи.PDF
23 квітня 2018 09:33
6. Про підписанта.pdf
23 квітня 2018 09:33
5. Лабораторія.PDF
23 квітня 2018 09:33
3. Наявність заводу.PDF
23 квітня 2018 09:33
1. Відповідно ст. 17.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТЛ+М"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРАМЕ"

ТОВ ЕДБ

ТОВ "Гранд Дорбуд"

ПрАТ Хмельницьке ШБУ-56

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2018 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТЛ+М" 6 930 000,00
UAH з ПДВ
6 821 070,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРАМЕ" 7 160 000,00
UAH з ПДВ
6 851 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ-56 7 260 000,00
UAH з ПДВ
7 260 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕДБ 7 261 872,00
UAH з ПДВ
7 261 872,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2018 13:06
Електронний підпис
04 травня 2018 13:02
Електронний підпис
19 квітня 2018 10:04
Електронний підпис
19 квітня 2018 10:01
Ліцензія + дозвола.pdf
19 квітня 2018 10:01
Досвід -12 -2 Ш.pdf
19 квітня 2018 10:01
Досвід -11 Ш.pdf
19 квітня 2018 10:01
Досвід -11 -2 Ш.pdf
19 квітня 2018 10:01
Досвід договір ШДСУ .pdf
19 квітня 2018 10:01
Договір оренди АБЗ №1.pdf
19 квітня 2018 10:01
Договір АБЗ №2 .pdf
19 квітня 2018 10:01
Відгук ШДСУ.pdf

Публічні документи

20 квітня 2018 15:22
Транспортна схема.PDF
20 квітня 2018 15:22
Технічне завдання.PDF
20 квітня 2018 15:22
Статут.PDF
20 квітня 2018 15:22
Рішення №2 від 01.06.2008 р..PDF
20 квітня 2018 15:22
Проект договору.pdf
20 квітня 2018 15:22
Наказ №5 від 03.04.2017 р..PDF
20 квітня 2018 15:22
Наказ №12 від 01.06.2008 р..PDF
20 квітня 2018 15:22
Лист-згода.PDF
20 квітня 2018 15:22
Лист-відгук НАТ.PDF
20 квітня 2018 15:22
Лист-відгук ЖКГ.PDF
20 квітня 2018 15:22
Лист-відгук Віньківці.PDF
20 квітня 2018 15:22
Договір поставки.PDF
20 квітня 2018 15:22
Договір НАТ.PDF
20 квітня 2018 15:22
Договір ЖКГ.pdf
20 квітня 2018 15:21
Договір Віньківці.PDF
20 квітня 2018 15:21
Довідка та Акт НАТ.PDF
20 квітня 2018 15:21
Довідка та Акт ЖКГ.pdf
20 квітня 2018 15:21
Довідка (ст. 17).PDF
20 квітня 2018 15:21
Довідка (санкції).PDF
20 квітня 2018 15:21
Довідка (працівники).PDF
20 квітня 2018 15:21
Довідка (досвід).pdf
20 квітня 2018 15:21
Витяг ПДВ.PDF
20 квітня 2018 15:21
Атестат виробництва.PDF

Публічні документи

23 квітня 2018 09:36
Електронний підпис
23 квітня 2018 09:36
Електронний підпис
23 квітня 2018 09:33
17. ГЛ від орендодавця.PDF
23 квітня 2018 09:33
14. Субпідряд Віньківці.PDF
23 квітня 2018 09:33
9. Інші документи.PDF
23 квітня 2018 09:33
6. Про підписанта.pdf
23 квітня 2018 09:33
5. Лабораторія.PDF
23 квітня 2018 09:33
3. Наявність заводу.PDF
23 квітня 2018 09:33
1. Відповідно ст. 17.PDF

Публічні документи

22 квітня 2018 13:45
Атестація лабораторії.pdf
22 квітня 2018 13:45
Інформація ст.17.PDF
22 квітня 2018 13:45
Інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТЛ+М"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРАМЕ"

ПрАТ Хмельницьке ШБУ-56

ТОВ ЕДБ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СТЛ+М"
#39127865
Переможець 6 821 070,00
UAH з ПДВ
04 травня 2018 14:10
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СТЛ+М" #39127865

№ рішення у справі

165-р/тк

Дата рішення у справі

02.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

04 травня 2018 14:10
Електронний підпис
04 травня 2018 14:07
Рішення 164

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 травня 2018 14:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТЛ+М"
#39127865
6 821 070,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 травня 2018 14:10
Електронний підпис
04 травня 2018 14:07
Рішення 164

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 грудня 2018 10:47
Акт прийняття робіт укладений
04 грудня 2018 10:45
Електронний підпис укладений
15 травня 2018 09:46
Договір 76 укладений
15 травня 2018 09:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 6 821 070,00
UAH з ПДВ