Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів (окремими ділянками) (км 276+045 – км 281+612)
Current middle repair of principal motor road N-25 Horodyshche - Rivne - Starokostiantyniv (separete sections) (km 276+045 - km 281+612)
Очікувана вартість
79 404 870,00 UAH
UA-2018-03-22-000718-a 1ff4c17ebb8d44d0b3fef72a2be0d40a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Адуканець Леся Василівна

380382783250 tenderhm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 25879878
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи, 77
Контактна особа: Адуканець Леся Василівна
380382783250
tenderhm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Khmelnytska Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25879878
Contact point: Adukanets Lesia Vasylivna
380382783250
tenderhm@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 березня 2018 12:47
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2018 16:00
Початок аукціону: 03 травня 2018 13:07
Очікувана вартість: 79 404 870,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 794 048,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 22 березня 2018 12:47
Enquiries until: 14 квітня 2018 16:00
Complaints submission until: до 20 квітня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 квітня 2018 16:00

Information

Estimated total value: 79 404 870 UAH including VAT
Minimal lowering step: 794 049 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів (окремими ділянками) (км 276+045 – км 281+612)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Свободи, 77
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current middle repair of principal motor road N-25 Horodyshche - Rivne - Starokostiantyniv (separete sections) (km 276+045 - km 281+612)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 березня 2018 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2018 12:52
ТД поточний середній ремонт Н-25 км 276+045 – км 281+612 12І1.doc
22 березня 2018 12:50
Зведена відомість Н-25.PDF
22 березня 2018 12:48
Проект договору Н-25.PDF

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 квітня 2018
UA-2018-03-22-000718-a1ff4c17ebb8d44d0b3fef72a2be0d40a
Найменування: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 25879878
Місцезнаходження: 29000, Україна, Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи, 77
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "СТЛ+М"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПрАТ Хмельницьке ШБУ-56 Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Техно-Буд-Центр Документи
Допущено до аукціону
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СТЛ+М" #39127865

№ рішення у справі

165-р/тк

Дата рішення у справі

02.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

27 квітня 2018 16:13
Протокол 12І2.PDF
27 квітня 2018 16:15
Електронний підпис

Публічні документи

24 квітня 2018 12:49
Електронний підпис
24 квітня 2018 12:41
Договір оренди АБЗ №1.pdf
24 квітня 2018 12:41
Договір АБЗ №2 .pdf
24 квітня 2018 12:41
Довдка про підписанта .pdf
24 квітня 2018 12:41
Ліцензія + дозвола.pdf
24 квітня 2018 12:41
Досвід -12 -2 Ш.pdf
24 квітня 2018 12:41
Досвід -11 Ш.pdf
24 квітня 2018 12:41
Досвід -11 -2 Ш.pdf
24 квітня 2018 12:41
Досвід договір ШДСУ .pdf
24 квітня 2018 12:41
Відгук ШДСУ.pdf

Документи

27 квітня 2018 16:09
Протокол 12І2.PDF
27 квітня 2018 16:10
Електронний підпис

Публічні документи

24 квітня 2018 14:06
Електронний підпис
24 квітня 2018 14:06
Електронний підпис
24 квітня 2018 13:57
14. Субпідряд Н-25.PDF
24 квітня 2018 13:57
12. Проект договору Н-25.PDF
24 квітня 2018 13:57
11. Гарантійний лист Н-25.PDF
24 квітня 2018 13:57
9. Інші документи Н-25.PDF
24 квітня 2018 13:57
6. Про підписанта.pdf
24 квітня 2018 13:57
5. Лабораторія.PDF
24 квітня 2018 13:57
4.2. Договір 14 (1).pdf
24 квітня 2018 13:57
3. Наявність заводу.PDF
24 квітня 2018 13:57
1. Відповідно ст.17 Н-25.PDF

Документи

27 квітня 2018 16:15
Протокол 12І2.PDF
27 квітня 2018 16:18
Електронний підпис

Публічні документи

05 травня 2018 16:17
ДОКУМЕНТИ ПЕРЕМОЖЦЯ
04 травня 2018 10:45
Електронний підпис
03 травня 2018 16:48
Електронний підпис
24 квітня 2018 14:46
Електронний підпис
24 квітня 2018 14:46
Електронний підпис
24 квітня 2018 14:45
транспортна схема.pdf
24 квітня 2018 14:45
проект договору.pdf
24 квітня 2018 14:45
ліцензія.pdf
24 квітня 2018 14:45
ВИТЯГ ТА ДОЗВОЛА.pdf
24 квітня 2018 14:45
довідка лабораторія.pdf
24 квітня 2018 14:45
інші довідки.pdf
24 квітня 2018 14:45
ст 17.pdf
24 квітня 2018 14:45
ДОГОВІР БАЗА.pdf
24 квітня 2018 14:45
аналогічний договір.pdf
24 квітня 2018 14:45
ст 16.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТЛ+М"

ПрАТ Хмельницьке ШБУ-56

ТОВ Техно-Буд-Центр

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2018 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Техно-Буд-Центр 75 520 907,00
UAH з ПДВ
75 520 907,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ-56 79 000 000,00
UAH з ПДВ
79 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТЛ+М" 79 400 870,00
UAH з ПДВ
79 400 870,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 травня 2018 16:17
ДОКУМЕНТИ ПЕРЕМОЖЦЯ
04 травня 2018 10:45
Електронний підпис
03 травня 2018 16:48
Електронний підпис
24 квітня 2018 14:46
Електронний підпис
24 квітня 2018 14:46
Електронний підпис
24 квітня 2018 14:45
транспортна схема.pdf
24 квітня 2018 14:45
проект договору.pdf
24 квітня 2018 14:45
ліцензія.pdf
24 квітня 2018 14:45
ВИТЯГ ТА ДОЗВОЛА.pdf
24 квітня 2018 14:45
довідка лабораторія.pdf
24 квітня 2018 14:45
інші довідки.pdf
24 квітня 2018 14:45
ст 17.pdf
24 квітня 2018 14:45
ДОГОВІР БАЗА.pdf
24 квітня 2018 14:45
аналогічний договір.pdf
24 квітня 2018 14:45
ст 16.pdf

Публічні документи

24 квітня 2018 14:06
Електронний підпис
24 квітня 2018 14:06
Електронний підпис
24 квітня 2018 13:57
14. Субпідряд Н-25.PDF
24 квітня 2018 13:57
12. Проект договору Н-25.PDF
24 квітня 2018 13:57
11. Гарантійний лист Н-25.PDF
24 квітня 2018 13:57
9. Інші документи Н-25.PDF
24 квітня 2018 13:57
6. Про підписанта.pdf
24 квітня 2018 13:57
5. Лабораторія.PDF
24 квітня 2018 13:57
4.2. Договір 14 (1).pdf
24 квітня 2018 13:57
3. Наявність заводу.PDF
24 квітня 2018 13:57
1. Відповідно ст.17 Н-25.PDF

Публічні документи

24 квітня 2018 12:49
Електронний підпис
24 квітня 2018 12:41
Договір оренди АБЗ №1.pdf
24 квітня 2018 12:41
Договір АБЗ №2 .pdf
24 квітня 2018 12:41
Довдка про підписанта .pdf
24 квітня 2018 12:41
Ліцензія + дозвола.pdf
24 квітня 2018 12:41
Досвід -12 -2 Ш.pdf
24 квітня 2018 12:41
Досвід -11 Ш.pdf
24 квітня 2018 12:41
Досвід -11 -2 Ш.pdf
24 квітня 2018 12:41
Досвід договір ШДСУ .pdf
24 квітня 2018 12:41
Відгук ШДСУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Техно-Буд-Центр

ПрАТ Хмельницьке ШБУ-56

ТОВ "СТЛ+М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Техно-Буд-Центр
#33768346
Переможець 75 520 907,00
UAH з ПДВ
04 травня 2018 14:52

Документи

04 травня 2018 14:51
Електронний підпис
04 травня 2018 14:50
Протокол 12І3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 травня 2018 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Техно-Буд-Центр
#33768346
75 520 907,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 травня 2018 14:51
Електронний підпис
04 травня 2018 14:50
Протокол 12І3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ №6 до Договору №105.pdf укладений
31 грудня 2020 13:28
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:24
ДУ №5 до Договору №105.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:24
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 12:02
Додаткова угода № 4 до договору № 105.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:02
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 16:40
Додаткова угода № 3 до договору № 105.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 16:31
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 12:57
Додаткова угода№ 2 до договору № 105.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 12:56
Електронний підпис зміни до договору
11 липня 2018 09:19
Додаткова угода № 1 до договору № 105.PDF зміни до договору
11 липня 2018 09:18
Електронний підпис укладений
17 травня 2018 17:28
Договір 105.pdf укладений
17 травня 2018 17:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно розпорядження Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року №78-р Замовник і Виконавець прийшли до спільної згоди про внесення змін до договору №105 від 17 травня 2018 року, а саме: 1. Викласти п.4.3. Договору №105 від 17 травня 2018 року наступній редакції: “ п.4.3. .Фінансування робіт здійснюється в сумі 75 520 907,00 грн. в т.ч. 12 340 380,00 грн. - за рахунок коштів державного бюджету - 2018 рік; 63 180 527,00 грн. - за рахунок коштів державного бюджету - 2019 рік “ 2. Внести зміни до Додатку 2 (Календарний план надання та фінансування послуг), що є невід'ємною частиною доної додаткової угоди, виклавши його в новій редакції. 3. Інші умови вищевказаного договору, не порушені Додатковою угодою, залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Дана угода вступає в силу з моменту її підписання. 5. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 6. Угоду складено в двох примірниках українською мовою, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до договру № 105
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно розпорядження Кабінету Міністрів України від 6 лютого 2019 року № 130 ( в редакції розпорядження Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року №1194-р), Замовник і Виконавець прийшли до спільної згоди про внесення змін до договору № 105 від 17 травня 2018 року “Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів (окремими ділянками) ( км 272+024 — км 276+045)” (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) код ГБН Г. 1-218-182:2011., а саме: 1. Викласти п. 4.3. Договору № 105 від 17 травня 2018 року в наступній редакції: «п. 4.3. Фінансування робіт здійснюється в сумі 75 520 907,00 грн. в т. ч. 12 340 380,00 грн. – за рахунок коштів державного бюджету – 2018 рік; 5 328 636,41 грн. – за рахунок коштів державного бюджету – 2019 рік; 57 851 890,59 грн – за рахунок коштів державного бюджету – 2020 рік.” 2. Продовжити виконання зобов'язань Виконавця щодо надання послуг данного Договору, виклавши п.5.1. Договору в наступній редакції: “п.5.1. Строк надання послуг: з моменту підписання Договору до 31.12.2020 року, або в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов'язань за цим Договором, згідно з Календарним планом виконання та фінансуванням послуг, що є невід'ємною частиною Договору. Строк виконання зобов”язань щодо надання послуг може продовжуватись у разі виникнення документально підтверджених об”єктивних обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі.” 3. Продовжити строк дії даного Договору виклавши п.12.1. Договору в наступній редакції: “п.12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання Договору та діє до 31.12.2020 року, або в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов'язань за цим Договором.” 4. Сторони Договору погоджують викласти Додатку 2 (Календарний план виконання та фінансування послуг), в новій редакції. 5. Дана угода вступає в силу з моменту її підписання. 6. Після підписання даної угоди сторони не мають одна до одної жодних претензій. 7. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 8. Угоду складено в двох примірниках українською мовою, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно розпорядження Кабінету Міністрів України від 6 лютого 2019 року № 130 ( в редакції розпорядження Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року №1194-р), Замовник і Виконавець прийшли до спільної згоди про внесення змін до договору № 105 від 17 травня 2018 року “Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів (окремими ділянками) ( км 276+045 — км 281+612)” (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) код ГБН Г. 1-218-182:2011., а саме: 1. Викласти п. 4.3. Договору № 105 від 17 травня 2018 року в наступній редакції: «п. 4.3. Фінансування робіт здійснюється в сумі 75 520 907,00 грн. в т. ч. 12 340 380,00 грн. – за рахунок коштів державного бюджету – 2018 рік; 63180527,00 грн – за рахунок коштів державного бюджету – 2020 рік.” 2. Продовжити виконання зобов'язань Виконавця щодо надання послуг данного Договору, виклавши п.5.1. Договору в наступній редакції: “п.5.1. Строк надання послуг: з моменту підписання Договору до 31.12.2020 року, або в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов'язань за цим Договором, згідно з Календарним планом виконання та фінансуванням послуг, що є невід'ємною частиною Договору. Строк виконання зобов”язань щодо надання послуг може продовжуватись у разі виникнення документально підтверджених об”єктивних обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі.” 3. Продовжити строк дії даного Договору виклавши п.12.1. Договору в наступній редакції: “п.12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання Договору та діє до 31.12.2020 року, або в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов'язань за цим Договором.” 4. Сторони Договору погоджують викласти Додатку 2 (Календарний план виконання та фінансування послуг), в новій редакції. 5. Дана угода вступає в силу з моменту її підписання. 6. Після підписання даної угоди сторони не мають одна до одної жодних претензій. 7. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 8. Угоду складено в двох примірниках українською мовою, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно розпорядження Кабінету Міністрів України від 6 лютого 2019 року № 130 ( в редакції розпорядження Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року №1194-р), Замовник і Виконавець прийшли до спільної згоди про внесення змін до договору № 105 від 17 травня 2018 року “Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів (окремими ділянками) ( км 276+045 — км 281+612)” (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) код ГБН Г. 1-218-182:2011., а саме: 1. Викласти п. 4.3. Договору № 105 від 17 травня 2018 року в наступній редакції: «п. 4.3. Фінансування робіт здійснюється в сумі 75 520 907,00 грн. в т. ч. 12 340 380,00 грн. – за рахунок коштів державного бюджету – 2018 рік; 5 328 636,41 грн. – за рахунок коштів державного бюджету – 2019 рік; 63180527,00 грн – за рахунок коштів державного бюджету – 2020 рік.” 2. Продовжити виконання зобов'язань Виконавця щодо надання послуг данного Договору, виклавши п.5.1. Договору в наступній редакції: “п.5.1. Строк надання послуг: з моменту підписання Договору до 31.12.2020 року, або в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов'язань за цим Договором, згідно з Календарним планом виконання та фінансуванням послуг, що є невід'ємною частиною Договору. Строк виконання зобов”язань щодо надання послуг може продовжуватись у разі виникнення документально підтверджених об”єктивних обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі.” 3. Продовжити строк дії даного Договору виклавши п.12.1. Договору в наступній редакції: “п.12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання Договору та діє до 31.12.2020 року, або в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов'язань за цим Договором.” 4. Сторони Договору погоджують викласти Додатку 2 (Календарний план виконання та фінансування послуг), в новій редакції. 5. Дана угода вступає в силу з моменту її підписання. 6. Після підписання даної угоди сторони не мають одна до одної жодних претензій. 7. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 8. Угоду складено в двох примірниках українською мовою, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти п. 3.1. Договору № 105 від 17 травня 2018 року в наступній редакції: «п.3.1. Ціна цього Договору становить – 17 669 016,41 грн.(сімнадцять мільйонів шістсот шістдесят дев̕ять тисяч шістнадцять гривень 41 копійка), в тому числі ПДВ – 2 944 836,07 грн. 2. Викласти п. 4.3. Договору № 105 від 17 травня 2018 року в наступній редакції: «п. 4.3. Фінансування робіт здійснюється в сумі 17 669 016,41 грн. в т. ч. 12 340 380,00 грн. – за рахунок коштів державного бюджету – 2018 рік; 5 328 636,41 грн. - за рахунок коштів державного бюджету – 2019 рік.” 2. Внести зміни до Додатку (Договірна ціна) та Додатку (Календарний план надання та фінансування послуг), що є невід'ємними частинами даної додаткової угоди, виклавши їх в новій редакції 3. Дана угода вступає в силу з моменту її підписання. 4. Після підписання даної угоди сторони не мають одна до одної жодних претензій. 5. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 7. Угоду складено в двох примірниках українською мовою, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 травня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 17 669 016,41
UAH (в тому числі ПДВ 2 944 836,07 UAH)
Причини розірвання договору: 1. Замовник і Виконавець, керуючись ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України прийшли до спільної згоди щодо розірвання договору № 105 від 17 травня 2018 року “Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів (окремими ділянками) ( км 276+045 — км 281+612)” (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) за згодою сторін. 2. З моменту набрання чинності цією Додатковою Угодою зобов'язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли із Договором. 3. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. 4. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами.