Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код CPV за ДК 021:2015 — 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів м. Маріуполь)
Очікувана вартість
412 488,00 UAH
UA-2018-03-21-001229-b ● 7c82b2b78c81455cabea1780c2803f1e
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва |
Код ЄДРПОУ: | 03361845 |
Місцезнаходження: | 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87 |
Контактна особа: |
Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва +380675681214 peo.mkpzelen@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно з ч.1 ст.12 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, передбачених цією статтею.
Згідно з ч.1 ст.35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Відповідно до п.4 ч.2 ст. 35 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі,його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Враховуючи, що попередні відкриті торги за предметом закупівлі - код CPV за ДК 021:2015 — 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів м. Маріуполь) двічі не відбулися (UA-2018-01-22-001848-c та UA-2018-02-09-002237) згідно абз.5. п.1 ст. 31 Закону – «через подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій» та у зв’язку з необхідністю забезпечення утримання у належному санітарному стані місць загального користування у м. Маріуполі які знаходяться на утриманні МКП зеленого будівництва необхідно застосувати переговорну процедуру для закупівлі.
У минулому році аналогічні послуги підприємству надавало КП «Комунальник». Також згідно рішення Виконкому Маріупольської міської ради від 20.10.2017 року № 223 «Про визначення виконавців комунальних послуг зі збирання та вивезення побутових відходів (окрім рідких та небезпечних у складі побутових) на території міста Маріуполя» КП «Комунальник» було визначено єдиним виконавцем таких послуг, а також рішенням Виконкому Маріупольської міської ради № 91 від 27.04.2016 року затверджено тарифи на вивіз ТБО, за якими підприємство має надавати послуги. Аналізуючи ринок послуг з вивезення побутових відходів, було визначено перспективного учасника у м. Маріуполі, а саме КП «Комунальник».
Враховуючи вищезазначені обставини, відповідно п.4 ч.2 ст. 35 Закону, а саме: «у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі,його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації» , з метою забезпечення утримання у належному санітарному стані місць загального користування у м. Маріуполі які знаходяться на утриманні МКП зеленого будівництва необхідно застосувати переговорну процедуру для закупівлі код CPV за ДК 021:2015 — 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів м. Маріуполь) з КП «Комунальник».
Згідно з ч.1 ст.35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Відповідно до п.4 ч.2 ст. 35 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі,його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Враховуючи, що попередні відкриті торги за предметом закупівлі - код CPV за ДК 021:2015 — 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів м. Маріуполь) двічі не відбулися (UA-2018-01-22-001848-c та UA-2018-02-09-002237) згідно абз.5. п.1 ст. 31 Закону – «через подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій» та у зв’язку з необхідністю забезпечення утримання у належному санітарному стані місць загального користування у м. Маріуполі які знаходяться на утриманні МКП зеленого будівництва необхідно застосувати переговорну процедуру для закупівлі.
У минулому році аналогічні послуги підприємству надавало КП «Комунальник». Також згідно рішення Виконкому Маріупольської міської ради від 20.10.2017 року № 223 «Про визначення виконавців комунальних послуг зі збирання та вивезення побутових відходів (окрім рідких та небезпечних у складі побутових) на території міста Маріуполя» КП «Комунальник» було визначено єдиним виконавцем таких послуг, а також рішенням Виконкому Маріупольської міської ради № 91 від 27.04.2016 року затверджено тарифи на вивіз ТБО, за якими підприємство має надавати послуги. Аналізуючи ринок послуг з вивезення побутових відходів, було визначено перспективного учасника у м. Маріуполі, а саме КП «Комунальник».
Враховуючи вищезазначені обставини, відповідно п.4 ч.2 ст. 35 Закону, а саме: «у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі,його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації» , з метою забезпечення утримання у належному санітарному стані місць загального користування у м. Маріуполі які знаходяться на утриманні МКП зеленого будівництва необхідно застосувати переговорну процедуру для закупівлі код CPV за ДК 021:2015 — 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів м. Маріуполь) з КП «Комунальник».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2018 17:40 |
Оскарження наміру укласти договір: | 01 квітня 2018 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7893 метр кубічний
Послуги з вивезення твердих побутових відходів м. Маріуполь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, Теріторія м Маріуполь, згідно документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Тендерна документація
21 березня 2018 17:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2018 17:36 |
Повідомлення про намір укласти договір.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК" #32164402 |
Переможець |
412 488,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2018 17:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2019 18:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 березня 2019 17:42
|
доп 7 до дог 239 розторгнення +.pdf | зміни до договору |
11 березня 2019 17:42
|
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до дог239-ТБО_7.docx.pdf | зміни до договору |
11 березня 2019 17:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2019 16:51
|
Додаткова угода № 6 від 21.01.2019р. до дог. 239.pdf | зміни до договору |
21 січня 2019 16:50
|
повідомлення 239.pdf | зміни до договору |
21 січня 2019 16:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2018 14:55
|
доп5 дог 239 ТПВ Повідомлення.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 14:55
|
доп5 дог 239 ТПВ.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 14:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 вересня 2018 11:27
|
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору - тбо 239_4.docx.pdf | зміни до договору |
05 вересня 2018 11:26
|
доп4 до дог239 03092018 зміна ціни.pdf | зміни до договору |
05 вересня 2018 11:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2018 15:39
|
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору - тбо 239_3.docx.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2018 15:38
|
доп3 до дог239 31082018.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2018 15:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 травня 2018 12:41
|
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору - тбо 239_2.docx.pdf | зміни до договору |
14 травня 2018 12:40
|
доп 2 до дог 239 тбо.doc.pdf | зміни до договору |
14 травня 2018 12:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 квітня 2018 09:38
|
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору - тбо 239_1.docx.pdf | зміни до договору |
11 квітня 2018 09:29
|
доп 1 до дог 239 тбо для публикации.doc.pdf | зміни до договору |
11 квітня 2018 09:29
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2018 18:42
|
дог 239 100418 ТБО.pdf | укладений |
10 квітня 2018 18:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 квітня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна п.1.3, 3.2 та 3.3 Договору. Плановий обсяг надання послуг: 7 892 куб. м Загальна сума договору складає 412 435,92 грн., у т.ч. ПДВ 68 739,32 грн. на 2018 рік Джерелом фінансування за наданні послуги є кошти : - міського бюджету 366 812,94 грн., в т.ч. ПДВ 61 135,49 грн.; – підприємства_45 622,98_грн., в т.ч. ПДВ 7 603,83 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 239 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 239 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п.9.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 239 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 239 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в пункт 3.4. Розділу ІІІ. Оплата послуг |
Номер договору про закупівлю: | 239 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 239 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 05 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Плановий обсяг надання послуг: 7360,021 куб. м. Загальна сума договору складає 412 435,91 грн, у т.ч. ПДВ 68 739,32 грн. на 2018 рік Джерелом фінансування за наданні послуги є кошти : - міського бюджету 366 812,91 грн., в т.ч. ПДВ 61 135,49 грн.; – підприємства 45 623,00_грн., в т.ч. ПДВ 7 603,83 грн зміни до Специфікації (Додаток № 1 до договору про надання послуг з вивезення побутових відходів № 239 від 10 квітня 2018 р.) |
Номер договору про закупівлю: | 239 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 239 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно частини п’ятої ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору № 239 від 10.04.2018р. на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, на суму 82487,18 грн. (вісімдесят дві тисячі чотириста вісімдесят сім грн 18 коп.) у т.ч. ПДВ 13747,86 грн: за кошти місцевого бюджету 73 362,58 грн. у т.ч ПДВ 12 227,10 грн за кошти підприємства 9 124,60 грн. у т.ч. ПДВ 1 520,76 грн Угода є невід’ємною частиною договору і набирає чинності з моменту її підписання та діє до укладення договору на 2019 рік за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 239 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 239 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 239 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 239 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно з п.9.2 та 9.5.1 Договору № 239 від 10 квітня 2018 р (далі- Договір), п.1 ч.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди припинити дію Договору у зв’язку із проведенням процедури закупівлі на 2019 рік та укладанням договору на 2019 рік та зменшити суму Договору на 82487,18 грн. (вісімдесят дві тисячі чотириста вісімдесят сім грн 18 коп.) у т.ч. ПДВ 13747,86 грн: за кошти місцевого бюджету 73 362,58 грн. у т.ч ПДВ 12 227,10 грн за кошти підприємства 9 124,60 грн. у т.ч. ПДВ 1 520,76 грн |
Номер договору про закупівлю: | 239 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 239 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |