Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код CPV за ДК 021:2015 — 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів м. Маріуполь)
Очікувана вартість
412 488,00 UAH
UA-2018-03-21-001229-b 7c82b2b78c81455cabea1780c2803f1e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва

+380675681214 peo.mkpzelen@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
+380675681214
peo.mkpzelen@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно з ч.1 ст.12 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, передбачених цією статтею.
Згідно з ч.1 ст.35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Відповідно до п.4 ч.2 ст. 35 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі,його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Враховуючи, що попередні відкриті торги за предметом закупівлі - код CPV за ДК 021:2015 — 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів м. Маріуполь) двічі не відбулися (UA-2018-01-22-001848-c та UA-2018-02-09-002237) згідно абз.5. п.1 ст. 31 Закону – «через подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій» та у зв’язку з необхідністю забезпечення утримання у належному санітарному стані місць загального користування у м. Маріуполі які знаходяться на утриманні МКП зеленого будівництва необхідно застосувати переговорну процедуру для закупівлі.
У минулому році аналогічні послуги підприємству надавало КП «Комунальник». Також згідно рішення Виконкому Маріупольської міської ради від 20.10.2017 року № 223 «Про визначення виконавців комунальних послуг зі збирання та вивезення побутових відходів (окрім рідких та небезпечних у складі побутових) на території міста Маріуполя» КП «Комунальник» було визначено єдиним виконавцем таких послуг, а також рішенням Виконкому Маріупольської міської ради № 91 від 27.04.2016 року затверджено тарифи на вивіз ТБО, за якими підприємство має надавати послуги. Аналізуючи ринок послуг з вивезення побутових відходів, було визначено перспективного учасника у м. Маріуполі, а саме КП «Комунальник».
Враховуючи вищезазначені обставини, відповідно п.4 ч.2 ст. 35 Закону, а саме: «у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі,його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації» , з метою забезпечення утримання у належному санітарному стані місць загального користування у м. Маріуполі які знаходяться на утриманні МКП зеленого будівництва необхідно застосувати переговорну процедуру для закупівлі код CPV за ДК 021:2015 — 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів м. Маріуполь) з КП «Комунальник».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2018 17:40
Оскарження наміру укласти договір: 01 квітня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7893 метр кубічний
Послуги з вивезення твердих побутових відходів м. Маріуполь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Теріторія м Маріуполь, згідно документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

21 березня 2018 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2018 17:36
Повідомлення про намір укласти договір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК"
#32164402
Переможець 412 488,00
UAH з ПДВ
21 березня 2018 17:40

Документи

21 березня 2018 17:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2018 17:40

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК"
#32164402
412 488,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 березня 2018 17:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2019 18:06
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2019 17:42
доп 7 до дог 239 розторгнення +.pdf зміни до договору
11 березня 2019 17:42
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до дог239-ТБО_7.docx.pdf зміни до договору
11 березня 2019 17:42
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2019 16:51
Додаткова угода № 6 від 21.01.2019р. до дог. 239.pdf зміни до договору
21 січня 2019 16:50
повідомлення 239.pdf зміни до договору
21 січня 2019 16:50
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 14:55
доп5 дог 239 ТПВ Повідомлення.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 14:55
доп5 дог 239 ТПВ.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 14:55
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2018 11:27
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору - тбо 239_4.docx.pdf зміни до договору
05 вересня 2018 11:26
доп4 до дог239 03092018 зміна ціни.pdf зміни до договору
05 вересня 2018 11:26
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2018 15:39
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору - тбо 239_3.docx.pdf зміни до договору
03 вересня 2018 15:38
доп3 до дог239 31082018.pdf зміни до договору
03 вересня 2018 15:38
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2018 12:41
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору - тбо 239_2.docx.pdf зміни до договору
14 травня 2018 12:40
доп 2 до дог 239 тбо.doc.pdf зміни до договору
14 травня 2018 12:40
Електронний підпис зміни до договору
11 квітня 2018 09:38
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору - тбо 239_1.docx.pdf зміни до договору
11 квітня 2018 09:29
доп 1 до дог 239 тбо для публикации.doc.pdf зміни до договору
11 квітня 2018 09:29
Електронний підпис укладений
10 квітня 2018 18:42
дог 239 100418 ТБО.pdf укладений
10 квітня 2018 18:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна п.1.3, 3.2 та 3.3 Договору. Плановий обсяг надання послуг: 7 892 куб. м Загальна сума договору складає 412 435,92 грн., у т.ч. ПДВ 68 739,32 грн. на 2018 рік Джерелом фінансування за наданні послуги є кошти : - міського бюджету 366 812,94 грн., в т.ч. ПДВ 61 135,49 грн.; – підприємства_45 622,98_грн., в т.ч. ПДВ 7 603,83 грн.
Номер договору про закупівлю: 239
Договір:
Номер додаткової угоди: 239
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.9.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 239
Договір:
Номер додаткової угоди: 239
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в пункт 3.4. Розділу ІІІ. Оплата послуг
Номер договору про закупівлю: 239
Договір:
Номер додаткової угоди: 239
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Плановий обсяг надання послуг: 7360,021 куб. м. Загальна сума договору складає 412 435,91 грн, у т.ч. ПДВ 68 739,32 грн. на 2018 рік Джерелом фінансування за наданні послуги є кошти : - міського бюджету 366 812,91 грн., в т.ч. ПДВ 61 135,49 грн.; – підприємства 45 623,00_грн., в т.ч. ПДВ 7 603,83 грн зміни до Специфікації (Додаток № 1 до договору про надання послуг з вивезення побутових відходів № 239 від 10 квітня 2018 р.)
Номер договору про закупівлю: 239
Договір:
Номер додаткової угоди: 239
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно частини п’ятої ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору № 239 від 10.04.2018р. на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, на суму 82487,18 грн. (вісімдесят дві тисячі чотириста вісімдесят сім грн 18 коп.) у т.ч. ПДВ 13747,86 грн: за кошти місцевого бюджету 73 362,58 грн. у т.ч ПДВ 12 227,10 грн за кошти підприємства 9 124,60 грн. у т.ч. ПДВ 1 520,76 грн Угода є невід’ємною частиною договору і набирає чинності з моменту її підписання та діє до укладення договору на 2019 рік за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 239
Договір:
Номер додаткової угоди: 239
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 239
Договір:
Номер додаткової угоди: 239
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з п.9.2 та 9.5.1 Договору № 239 від 10 квітня 2018 р (далі- Договір), п.1 ч.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди припинити дію Договору у зв’язку із проведенням процедури закупівлі на 2019 рік та укладанням договору на 2019 рік та зменшити суму Договору на 82487,18 грн. (вісімдесят дві тисячі чотириста вісімдесят сім грн 18 коп.) у т.ч. ПДВ 13747,86 грн: за кошти місцевого бюджету 73 362,58 грн. у т.ч ПДВ 12 227,10 грн за кошти підприємства 9 124,60 грн. у т.ч. ПДВ 1 520,76 грн
Номер договору про закупівлю: 239
Договір:
Номер додаткової угоди: 239
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 390 043,50
UAH з ПДВ