Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (компоненти донорської крові)
Очікувана вартість
56 563,00 UAH
UA-2018-03-21-000808-a 2fd9aa559a2048a498db593f64363744
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колєснік Наталія Іванівна

+380544641972 ocrl76@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Охтирська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02007472
Місцезнаходження: 42700, Україна , Сумська обл., місто Охтирка, вулиця Сумська, 57
Контактна особа: Колєснік Наталія Іванівна
+380544641972
ocrl76@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Учасник документально підтвердив відповідність кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно з вимогами частини 1 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником було двічі відмінено процедури закупівлі, а саме: 1) Оголошення № UA-2018-01-19-001429-a від 19.01.2018, тендер відмінено 05.02.2018, причина - недостатня кількість поданий пропозицій 2) Оголошення № UA-2018-02-07-000447-a від 07.02.2018, тендер відмінено 22.02.2018, причина - недостатня кількість поданий пропозицій

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2018 15:04
Оскарження наміру укласти договір: 01 квітня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

4 найменування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 найменувань
Компоненти донорської крові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42700, Україна, Сумська область, м.Охтирка, вул.Сумська, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

21 березня 2018 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Сумський обласний центр служби крові»
#05481027
Переможець 56 563,00
UAH з ПДВ
21 березня 2018 15:04

Документи

21 березня 2018 15:04
Електронний підпис
21 березня 2018 15:03
Протокол переговорів

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2018 15:04

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Сумський обласний центр служби крові»
#05481027
56 563,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 березня 2018 15:04
Електронний підпис
21 березня 2018 15:03
Протокол переговорів

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2018 16:01
Електронний підпис укладений
30 листопада 2018 15:43
Додаткова угода 1..jpg зміни до договору
30 листопада 2018 15:39
Електронний підпис укладений
02 квітня 2018 14:17
Договір укладений
02 квітня 2018 14:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяги закупівлі Товару зменшені з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 94-лпз
Договір:
Номер додаткової угоди: 94-лпз
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 42 720,00
UAH з ПДВ