Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з відшкодування експлуатаційних витрат на утримання і обслуговування житлових будинків та прибудинкових територій
Очікувана вартість
56 911,00 UAH
UA-2018-03-20-002791-c 5a866ebaf7c44992a366c2a2b2c63329
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коновалова Ірина Юріївна

380442355089 kultura-shrda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 березня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470133
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Т. Шевченка, 26/4
Контактна особа: Коновалова Ірина Юріївна
380442355089
kultura-shrda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з відшкодування експлуатаційних витрат на утримання і обслуговування житлових будинків та прибудинкових територій:
1. Прибирання прибудинкової території;
2. ТО внутрішньо-будинкових систем гарячого водопостачання, холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення та зливової каналізації;
3. Дератизація;
4. Дератизація;
5. ТО та поточний ремонт мереж електропостачання та електрообладнання, систем протипожежної автоматики та димовидалення, а також інших внутрішньобудинкових інженерних систем у разі їх наявності;
6. Поточний ремонт елементів. Внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання,водовідведення,теплопостачання та зливної каналізації;
7. Прибирання і вивезення снігу, посипання частини прибудинкової території, призначеної для проходу та проїзду, протиожеледними сумішами;
8. Освітлення місць загального користування і підвалів та підкачування води.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 послуга
Послуги з відшкодування експлуатаційних витрат на утримання і обслуговування житлових будинків та прибудинкових територій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київ, Київ, вул. Пугачева, 6/29; вул. Пирогова, 2; вул. В. Житомирська, 26-Б; вул. Шамрила, 15-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 98341140-8 — Послуги з доглядання за будинками

Тендерна документація

20 березня 2018 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва"
#34966254
Переможець 56 911,00
UAH з ПДВ
20 березня 2018 16:46

Документи

20 березня 2018 16:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2018 16:49
ДУ № 1 від 06.06.2018 до договору № 75 від 19.03.2018 р..pdf зміни до договору
07 червня 2018 16:45
Електронний підпис укладений
20 березня 2018 16:50
Договір № 75 від 19.03.2018 р..pdf укладений
20 березня 2018 16:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися збільшити суму Договору на 65 521,57 грн. (Шістдесят п’ять тисяч п’ятсот двадцять одна грн. 57 коп.) в т.ч ПДВ - 10 920,26 грн. та пункт 4.4. Договору викласти в новій редакції: загальна сума Договору за січень – грудень 2018 р. становить: 122 432,57 грн.(Сто двадцять дві тисячі чотириста тридцять дві грн. 57 коп.) в т.ч. ПДВ - 20 405,43 грн.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML