Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з передачі коротких повідомлень (СМС)
Очікувана вартість
1 750 000,00 UAH
UA-2018-03-20-000638-b ef62b9c125e448098ca7591672c64516
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крупіна Олена Юріївна

+380442848724 lkrupina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Пенсійний фонд України
Код ЄДРПОУ: 00035323
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бастіонна, 9
Контактна особа: Крупіна Олена Юріївна
+380442848724
lkrupina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2018 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2018 16:40
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2018 16:40
Початок аукціону: 10 квітня 2018 12:15
Очікувана вартість: 1 750 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 87500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з передачі коротких повідомлень (СМС)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Болсуновська 31-37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 березня 2018 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2018 16:35
23.ТД.2018.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Банковская гарантия
Дата подання: 26 березня 2018 11:03
Дата відповіді: 27 березня 2018 15:30
Добрый день. Просьба уточнить, предоставление банковской гарантии необходимо для участия в тендере или банковская гарантия предоставляется победителем после проведения торгов?
Відповідь: У зв’язку із надходженням запитання щодо окремих положень тендерної документації за предметом закупівлі: Послуги з передачі коротких повідомлень (СМС) (ДК 021:2015 – 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних) (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель UA-2018-03-20-000638-b) Пенсійний фонд України (далі - Замовник) роз’яснює.
Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації за предметом закупівлі: Послуги з передачі коротких повідомлень (СМС) (ДК 021:2015 – 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних) Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної безвідкличної банківської гарантії в сумі 87 500, 00 грн. в електронній формі з накладанням електронного цифрового підпису, шляхом завантаження до електронної системи окремого файлу.
Відповідно до пункту 8 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» забезпеченням тендерної пропозиції є надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія, на відміну від забезпечення виконання договору про закупівлю, передбаченого пунктом 7 частини першої статті 1 цього Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2018 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Спільне українсько-німецьке підприємство в формі товариства з обмеженою відповідальністю «ІНФОКОМ» 1 743 000,00
UAH з ПДВ
1 743 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АДАМАНТ" 1 750 000,00
UAH з ПДВ
1 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 квітня 2018 12:14
Електронний підпис

Публічні документи

05 квітня 2018 11:26
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Спільне українсько-німецьке підприємство в формі товариства з обмеженою відповідальністю «ІНФОКОМ»

Товариство з обмеженою відповідальністю "АДАМАНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Спільне українсько-німецьке підприємство в формі товариства з обмеженою відповідальністю «ІНФОКОМ»
#14297222
Переможець 1 743 000,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2018 10:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 квітня 2018 10:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Спільне українсько-німецьке підприємство в формі товариства з обмеженою відповідальністю «ІНФОКОМ»
#14297222
1 743 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 березня 2019 11:49
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
22 березня 2019 11:47
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 17:33
23.2.ІНФОКОМ.2018.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 17:32
23.1.ІНФОКОМ.2018.doc зміни до договору
27 грудня 2018 17:19
Електронний підпис укладений
25 квітня 2018 17:11
Підписаний контракт. укладений
25 квітня 2018 17:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни внесені у п. 3.1. Договору, а саме: «п. 3.1. Ціна договору становить 996 000, 00 грн. (дев’ятсот дев’яносто шість тисяч гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 166 000,00 (сто шістдесят шість тисяч гривень 00 коп.), виходячи з вартості 1 короткого повідомлення 0,249 грн., в т.ч. ПДВ 0,0415 грн.»
Номер договору про закупівлю: 5208/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 5208/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додається
Номер договору про закупівлю: 5208/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 5208/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 квітня 2018 — 28 лютого 2019
Сума оплати за договором: 785 126,89
UAH з ПДВ