Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Очікувана вартість
1 925 000,00 UAH
UA-2018-03-16-001504-a a58ab3dfe66b455682349f581121bb71
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карягін Павло

+380442356482 tender@kgse.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація"
Код ЄДРПОУ: 03366500
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А
Контактна особа: Карягін Павло
+380442356482
tender@kgse.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2018 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2018 17:00
Початок аукціону: 03 квітня 2018 12:23
Очікувана вартість: 1 925 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 57 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 57750 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1548 шт
Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, Київська обл., Київ, Довбуша, 33-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 березня 2018 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2018 16:50
ТД (запчастини для ТЗ).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2018 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОРБІТА ЗАПЧАСТИНА" 1 522 605,60
UAH з ПДВ
1 522 605,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВАНТАЖАВТОСЕРВІС 1 827 000,00
UAH з ПДВ
1 827 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 квітня 2018 14:43
Довідка МВС.pdf
30 березня 2018 12:52
Кваліфікація.pdf
30 березня 2018 12:52
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 квітня 2018 13:44
Тендерна пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОРБІТА ЗАПЧАСТИНА"

ТОВ ВАНТАЖАВТОСЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОРБІТА ЗАПЧАСТИНА"
#40094433
Переможець 1 522 605,60
UAH з ПДВ
06 квітня 2018 11:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 квітня 2018 11:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОРБІТА ЗАПЧАСТИНА"
#40094433
1 522 605,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 16:03
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 16:09
ДУ 1 ТОВ АТЦ Орбіта запчастина (подовження строку дії договору та збільшення суми) (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 16:09
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 15:56
ДУ 1 ТОВ АТЦ Орбіта запчастина (подовження строку дії договору та збільшення суми) (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 15:56
Електронний підпис укладений
18 квітня 2018 17:39
ТОВ Орбіта Запчастина (запасні частини до ТЗ).pdf укладений
18 квітня 2018 17:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження строку дії Договору, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року та збільшити ціну Договору в обсязі, шо не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 17/04-18-02
Договір:
Номер додаткової угоди: 17/04-18-02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 5 ст. 36 Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) Сторони домовились подовжити строк дії Договору № 17/04-18-02 від 17 квітня 2018 року (далі Договір), достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року та збільшити ціну Договору в обсязі, шо не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, шляхом внесення змін до цього Договору, а саме: 1. Пункти 2.2., 11.1 Договору № 17/04-18-02 від 17 квітня 2018 року викласти у наступній редакції: «2.2. Ціна Договору становить 1 522 342,00 грн. (один мільйон п’ятсот двадцять дві тисячі триста сорок дві грн. 00 коп.), крім того ПДВ 20% - 304 468,40 грн. (триста чотири тисячі чотириста шістдесят вісім грн. 40 коп.), всього - 1 826 810,40 грн.(один мільйон вісімсот двадцять шість тисяч вісімсот десять грн. 40 коп.) ». «11.1. Цей Договір набирає сили з дати його підписання і діє до 31 березня 2019 року». 2. Специфікацію №1 (додаток №1 до Договору) викласти в новій редакції. 3. Цю додаткову угоду складено українською мовою, у двох примірниках, по одному для кожної із Сторін. Обидва примірники мають однакову юридичну силу. 4. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 17/04-18-02 від 17 квітня 2018 року. 5. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання сторонами. 6. Всі інші умови зазначеного Договору залишаються обов’язковими та незмінними.
Номер договору про закупівлю: 17/04-18-02
Договір:
Номер додаткової угоди: 17/04-18-02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 квітня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 1 219 259,34
UAH з ПДВ