Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015 -15540000-5 Сирні продукти (Код 15542200-1- М’який сир (кисломолочний),
Код 15544000-3 Твердий сир»
ДК 021-2015 -15540000-5 Сирні продукти
(Код 15542200-1- М’який сир (кисломолочний),
Код 15544000-3 Твердий сир»
"DK 021-2015 -15540000-5 Cheese products Code 15542200-1- Soft cheese sour milk, Code 15544000-3 Hard Cheese"
"DK 021-2015 -15540000-5 Cheese products Code 15542200-1- Soft cheese sour milk, Code 15544000-3 Hard Cheese"
Очікувана вартість
9 610 158,44 UAH
UA-2018-03-16-000888-b ● 9afcaf592c5b4b65a1c14f69976285b2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Вебсайт: | http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська область обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А |
Контактна особа: |
Коваленко Іванна Іванівна 380442749707 tender_106@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Uhravlinnya osvity Svyatoshin RDA |
National ID: | 37498536 |
Contact point: |
Kovalenko I.I 380442749707 tender_106@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 16 березня 2018 18:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 травня 2018 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 травня 2018 09:00 |
Початок аукціону: | 21 червня 2018 14:54 |
Очікувана вартість: | 9 610 158,44 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 050,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 288304.75 UAH |
Publication date: | 16 березня 2018 18:26 |
Enquiries until: | 08 травня 2018 09:00 |
Complaints submission until: | до 14 травня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 травня 2018 09:00 |
Information
Estimated total value: | 9 610 158 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 48 051 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Закупівля здійснюється вцілому
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
ДК 021-2015 -15540000-5 Сирні продукти (Код 15542200-1- М’який сир (кисломолочний),
Код 15544000-3 Твердий сир» "DK 021-2015 -15540000-5 Cheese products Code 15542200-1- Soft cheese sour milk, Code 15544000-3 Hard Cheese"
Код 15544000-3 Твердий сир» "DK 021-2015 -15540000-5 Cheese products Code 15542200-1- Soft cheese sour milk, Code 15544000-3 Hard Cheese"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, Київ, Київ, Заклади освіти Святошинського району міста Києва
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
"DK 021-2015 -15540000-5 Cheese products Code 15542200-1- Soft cheese sour milk, Code 15544000-3 Hard Cheese"
CPV: 15540000-5
Період постачання:
по 28 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 травня 2018 12:37 |
Проект договору зі змінами АМК.docx | |
08 травня 2018 12:24 |
Внесення змін сир 08.05.2018 АМК.PDF | |
08 травня 2018 12:24 |
ТД Сир Зі змінами 08.05.2018 АМК.pdf | |
05 квітня 2018 15:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2018 12:37 |
Проект договору зі змінами АМК.docx
|
||||
08 травня 2018 12:24 |
Внесення змін сир 08.05.2018 АМК.PDF
|
||||
08 травня 2018 12:24 |
ТД Сир Зі змінами 08.05.2018 АМК.pdf
|
||||
05 квітня 2018 15:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 02 квітня 2018 10:38
Дата відповіді: 04 квітня 2018 08:12
Шановний Замовник, відповідно до вимог "Вашої" документації, в вимагаєте Інформацію про використання захисту довкілля, надати копії документів, виданих уповноваженою організацією, що свідчать про впровадження на підприємстві заходів збереження довкілля.
1. ) Чи усвідомлює Шановний Замовник, шо відповідно до вимог чинного законодавства, немає жодної вимоги, яка б зобов'язувала оператора ринку звертатисть до уповноважених організацій за видачею таких документів, які вимагаються Вами ?
2. ) Ми, як учасник даної закупівлі, у випадку не усунення такої дискримінаційної вимоги, будемо звертатись до АМКУ зі скаргою. Питання полягає в тому, що через такі Ваші дії, а саме внесення до документації умови виконати які можуть лише конкретні учасники (ТОВ "Фірма Фавор", ТОВ "Переяслав-молпродукт"), ви умисно залишаєте дитячі садочки без сирних продуктів на протязі як півроку. Ви або вносите зміни, або затягуєте процедуру закупівлі, ще на невизначенний термін.
3. ) Вимагаємо внести зміни в ч. Інша Інформація п. 7) - Інформацію про використання захисту довкілля. Надати копії документів, виданих уповноваженою організацією, що свідчать про впровадження на підприємстві заходів збереження довкілля. Шляхом внесення запису - ЗА НАЯВНОСТІ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, готуються зміни.
Внесення змін до умов тендерної документації
Дата подання: 02 квітня 2018 10:51
Дата відповіді: 03 квітня 2018 18:35
Шановний Замовник, відповідно умов "Вашої" тендерної документації Ви вимагаєте від учасників - Якщо оператор ринку орендує автомобілі, надати витяг з реєстру потужностей орендодавця.
1. ЧИ усвідомлює Шановний Замовник, що відповідно до вимог чинного законодавства, на дланий час не має жодної норми, яка б зобов'язувала, власників автотранспорту які сдають в оренду своє авто, реєструвати його як потужність. ?
2. Дана вимога є дискримінаційною, по відношенню до учасників закупівлі які орендують автомобілі, та є такою що зроблена під конекретних двох учасників (ТОВ "Фірма Фавор" та ТОВ "Переяслав-молпродукт"). Таким чином, ми як учасник права якого порушені, у разі не усунення такої вимоги, шляхом внесення змін до документації, будемо подавати Скаргу до АМКУ. Питання в тому, що такі ваші дії, а саме внесееня в документацію дискримінаційних вимог, в котре підтверджує Вашу безвідповідальність як посадових осіб, які залишають садочки без сирних продуктів. на протязі півроку.
3. Наполягаємо внести зміни до тендерної документації, шляхом або виключення даної вимоги, або внесення допису - ЗА НАЯВНОСТІ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, відповідно до чинного законодавства України Автомобільний транспорт, що задіяний в обігу харчових продуктів повинен бути відповідним чином зареєстрований у Єдиному державному реєстрі операторів ринку (Наказ Мінагрополітики від 10.02.2016 № 39). (п.1.6-1.7 «Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку, та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам»). Зважаючи на те, що орендований Вами транспорт задіяний саме для транспортування харчових продуктів, до того ж продуктів, що потребують відповідного температурного режиму – такий транспорт повинен бути зареєстрований з поміткою призначення потужності – «транспортування».
Дякуємо.
Дякуємо.
Внесення змін в ТД
Дата подання: 05 квітня 2018 17:40
Дата відповіді: 06 квітня 2018 15:41
Шановний Замовник, відповідно до умов вашої документації, відповідно до п. 5. Додатку 2 документації, Ви вимагаєте скан-копії оригіналів документів, що підтверджують впровадження,
застосування та постійну дію на підприємстві Виробника і Постачальника процедур,заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичнихточках стосовно предмета закупівлі. Також ви вимагаєте похідний документ - п. 6. Надати скан-копію оригіналів документів (акту), складеного за результатами державного аудиту щодо додержання операторами ринку вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках.
Шановний Замовник, доводимо до Вашого відома, що чинним в Україні законодавством не втсановлено обов'язковість отримання сертифікатів віідповідності вимогам ДСТУ ISO 22000:2007, підприємствам що здійснюють діяльність з продажу харчових продуктів, або є виробниками.
ДСТУ ICO 22000:2007 щодо основ системи НАССР встановлено, що Сертифікація системи управління безпекою харчових продуктів, створена та проваджена на основі концепціїї НАССР (аналізів ризиків та критичних контрольних точок), є однією з п'яти видів сертифікації, затверджених в рамках Глобальної Ініціативи з безпеки харчових продуктів. Сертифікація такої системи менеджменту спрямована на зниження витрат на забезпечення безпеки харчових продуктів, а також на управління різними критичними факторами при підтримці процесуального підходу, передбачаючи сситематичну ідентифікацію, оцінку та управління небезпечними факторами, і дозволяє стоврювати ефктивну систему управління.
Таким чином, даний сертифікат щодо основ НАССР можуть свідчити виключно про те, що особа, що в установленому порядку отримала такий сертифікат, прослухала лекцію щодо ефективного управління процесами та створення ефективної системи управління.
Ні про що інше зазначені сертифікати не свідчать, та жодним чином не підтверджують кваліфікацію учасників ! Та є нічім іншим, як обмеження кола учасників даних торгів, та допущення до участі виключно тих підприємств що мають сертифікат. А це такі підприємства виробники як ТОВ "Фірма Фавор", ТОВ "Переяслав-молпродукт".
Таким, чином шановний Замовник, ми як учасник даних торгів вимагаємо від Вас, внести зміни в документацію, та зазначити в п. 5, п. 6. Додатку 2, що дані документи надають ЗА НАЯВНОСТІ.
Інакше ми будемо вимушені звернутись до АМКУ, за для зобов'язання Вас внести зміни, в дискримінаційні умови, які ви прописали для вищевказаних фірм.
Питання в тому, що такі ваші дії, а саме внесееня в документацію дискримінаційних вимог, в котре підтверджує Вашу безвідповідальність як посадових осіб, які залишають садочки без сирних продуктів. на протязі півроку.
Наполягаємо внести зміни до тендерної документації !
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, відповідно до п.2 ст.20 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»:
«2. Оператори ринку зобов’язані:
2) розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів;»
Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №590 від 01.10.2012 року затверджені «Вимоги щодо розробки, впровадження та застосування Систем управління безпечністю харчових продуктів (HACCP),
де п.1.3 є: «Оператори ринку повинні розробити та запровадити ефективну систему HACCP, що дозволяє контролювати усі небезпечні фактори, які можуть бути у харчовому продукті.»
Відповідно до чинної редакції ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» кожен оператор ринку зобов’язаний мати на підприємстві систему управління безпечністю харчових продуктів (HACCP)
Замовник у ТД вимагав «Документ (акт), складений за результатами державного аудиту щодо додержання операторами ринку вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках;»
Скаржник заявляє, що не може виконати цю вимогу, так як є «малою потужністю».
Замовник наполягає, що не має права переробляти тендерну документацію під можливості чи неспроможності певного Учасника – ТОВ «Стартрейдінг» тим самим встановлюючи дискримінаційні дії по відношенню до інших потенційних Учасників.
Відповідно до п.,3 ст.12 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»:
3. Державний контроль здійснюється із застосуванням актів державного контролю.»
Наказом №41 від 06.02.2017 року Міністерства аграрної політики та продовольства України затверджена форма такого Акту.
Шановний учасник, уважно вивчить чинне законодавство України перед тим як подавати запитання та скарги. Просимо не віднімати час тендерного комітету з причин нерозуміння положень закону.
«2. Оператори ринку зобов’язані:
2) розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів;»
Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №590 від 01.10.2012 року затверджені «Вимоги щодо розробки, впровадження та застосування Систем управління безпечністю харчових продуктів (HACCP),
де п.1.3 є: «Оператори ринку повинні розробити та запровадити ефективну систему HACCP, що дозволяє контролювати усі небезпечні фактори, які можуть бути у харчовому продукті.»
Відповідно до чинної редакції ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» кожен оператор ринку зобов’язаний мати на підприємстві систему управління безпечністю харчових продуктів (HACCP)
Замовник у ТД вимагав «Документ (акт), складений за результатами державного аудиту щодо додержання операторами ринку вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках;»
Скаржник заявляє, що не може виконати цю вимогу, так як є «малою потужністю».
Замовник наполягає, що не має права переробляти тендерну документацію під можливості чи неспроможності певного Учасника – ТОВ «Стартрейдінг» тим самим встановлюючи дискримінаційні дії по відношенню до інших потенційних Учасників.
Відповідно до п.,3 ст.12 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»:
3. Державний контроль здійснюється із застосуванням актів державного контролю.»
Наказом №41 від 06.02.2017 року Міністерства аграрної політики та продовольства України затверджена форма такого Акту.
Шановний учасник, уважно вивчить чинне законодавство України перед тим як подавати запитання та скарги. Просимо не віднімати час тендерного комітету з причин нерозуміння положень закону.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-03-16-000888-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Стартрейдінг", Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 11 квітня 2018 18:29
Дата подання: 11 квітня 2018 18:29
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 квітня 2018 20:22
Рішення від 13.04.2018 №3455 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2018 20:22
інформація про резолютивну частину рішення від 02.05.2018 № 4082.pdf
Дата публікації: 03 травня 2018 22:35
Рішення від 02.05.2018 № 4082.pdf
Дата публікації: 05 травня 2018 19:05
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесення змін згідно рішення АМКУ №4082
Дата виконання рішення замовником: 08 травня 2018 13:05
Номер скарги: UA-2018-03-16-000888-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Стартрейдінг", Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 30 травня 2018 10:09
Дата подання: 30 травня 2018 10:09
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 червня 2018 14:19
рішення від 31.05.2018 № 5150 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 01 червня 2018 14:18
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.06.2018 № 5959.pdf
Дата публікації: 20 червня 2018 14:05
рішення від 19.06.2018 № 5959.pdf
Дата публікації: 22 червня 2018 19:23
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відміна закупівлі на підставі рішення АМКУ №5959 від 19.06.2018 року
Дата виконання рішення замовником: 26 червня 2018 16:23
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна, Київська область обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Переяслав - Молпродукт | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Фірма "Фавор" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Стартрейдінг" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 26 червня 2018 16:25 |
Коментар щодо відміни: | Відміна закупівлі на підставі рішення АМКУ №5959 від 19.06.2018 року |
Документи:
26 червня 2018 16:24
|
Відміна закупівлі 5959.PDF |