Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015 код 31680000-6 Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (заміри опору ізоляції та заземлення )
Очікувана вартість
648 000,00 UAH
UA-2018-03-15-001906-a ● 2cd4a51591384e36917b39aabab82db1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37485490 |
Вебсайт: | http://2422171.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03087, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Пітерська, 12 |
Контактна особа: |
Толок Анастасія Геннадіївна 380442423706 tolok_n@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2018 18:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2018 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2018 20:00 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2018 13:23 |
Очікувана вартість: | 648 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 480,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
ДК 021-2015 код 31680000-6 Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (заміри опору ізоляції та заземлення )
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021-2015 код 31680000-6 Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (заміри опору ізоляції та заземлення )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2018 09:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2018 09:25 |
Перелік змін (заміри).docx | |
22 березня 2018 09:25 |
ТД Заміри (зміни).docx |
22 березня 2018 09:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 березня 2018 09:25 |
Перелік змін (заміри).docx
|
||||||
22 березня 2018 09:25 |
ТД Заміри (зміни).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-15-001906-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Компанія Електроград, Код ЄДРПОУ:35742843
Дата подання: 04 квітня 2018 12:57
Суть скарги викладена у вкладеному файлі
Суть скарги викладена у вкладеному файлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 квітня 2018 17:28
На Вашу вимогу від 04.04.20178 щодо рішення тендерного комітету Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації (ПРОТОКОЛ №86 від 03.04. 2018 р) щодо закупівлі ДК 021-2015 код 31680000-6 Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (заміри опору ізоляції та заземлення ) повідомляємо наступне:
Однією із основних вимог до учасника викладеного в п.3 п.п. 3.2 тендерної документацї було надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надати кольорові скан-копії:
- всіх сторінок договору(ів), зазначеного в довідці з усіма невід’ємними частинами ;
- надати акти-прийому передачі, накладні, що підтверджують повне виконання вищезазначених договорів, вашим підприємством ця вимога була не виконана, тому що копія договору жодна сторінка взагалі не містила підпису та печатки.
Оскільки відповідно до тендерної документації учасник повинен надати договори з усіма невід’ємними частинами, а в договорі 488-ЕР від 23.12.18 п.1.2 чітко про це сказано, то виходячи з цього ви також дану вимогу не підтвердили.
Окремо зазначаємо, що ненадання конкретних документів, які зазначені в тендерній документації є причиною дискваліфікації.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо Рішення тендерного комітету Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації, оформлене Протоколом № 86 від 03.04.2018 року правомірним, а Вимогу такою, що не підлягає задоволенню.
Розгорнути
Згорнути
Однією із основних вимог до учасника викладеного в п.3 п.п. 3.2 тендерної документацї було надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надати кольорові скан-копії:
- всіх сторінок договору(ів), зазначеного в довідці з усіма невід’ємними частинами ;
- надати акти-прийому передачі, накладні, що підтверджують повне виконання вищезазначених договорів, вашим підприємством ця вимога була не виконана, тому що копія договору жодна сторінка взагалі не містила підпису та печатки.
Оскільки відповідно до тендерної документації учасник повинен надати договори з усіма невід’ємними частинами, а в договорі 488-ЕР від 23.12.18 п.1.2 чітко про це сказано, то виходячи з цього ви також дану вимогу не підтвердили.
Окремо зазначаємо, що ненадання конкретних документів, які зазначені в тендерній документації є причиною дискваліфікації.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо Рішення тендерного комітету Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації, оформлене Протоколом № 86 від 03.04.2018 року правомірним, а Вимогу такою, що не підлягає задоволенню.
Вимога/скарга не задоволена.
Номер вимоги: UA-2018-03-15-001906-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Компанія Електроград, Код ЄДРПОУ:35742843
Дата подання: 04 квітня 2018 17:42
уточнення
Просимо вас надати протокол відповіді з підписами членів тендерного комітету.
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 квітня 2018 17:50
Рішення оформлене протоколом міститься на майданчику.
вимога/скарга не задоволена.
Номер вимоги: UA-2018-03-15-001906-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОЕКСПЛУАТАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:39090788
Дата подання: 13 квітня 2018 13:44
Визначення переможцем Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «РОТОР-94», який не відповідає кваліфікаційним та технічним вимогам Тендерної документації електронної закупівлі.
Суть скарги викладено в документації окремим файлом!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2018 17:02
У відповідь на вашу скаргу від 13.04.2018 р. № 01/13 повідомляємо наступне предметом аналогічного договору учасника є виконання будівельно-монтажних робіт та пусконалагоджувальних робіт по влаштуванню мереж електропостачання. Оскільки пусконалагоджувальні роботи містять в собі введення змонтованого обладнання у безпечну експлуатацію. Вони включають в себе перевірку замірів опору, налаштування і випробовування обладнання, що є аналогічними роботами, які ми закуповуємо. Інформація, яка зазначена у договорі свідчить про хороший досвід учасника відповідно до закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Вимога/скарга не задоволена
Номер вимоги: UA-2018-03-15-001906-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Компанія Електроград, Код ЄДРПОУ:35742843
Дата подання: 16 квітня 2018 18:40
скарга
Вимоги викладені у файлі. Просимо опублікувати сканкопію рішення про розгляд скарги з підписами членів комітету
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 квітня 2018 17:43
Відповідь в прикріпленому файлі.
Вимога/скарга не задоволена.
Номер вимоги: UA-2018-03-15-001906-a.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОЕКСПЛУАТАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:39090788
Дата подання: 17 квітня 2018 13:14
Невідповідність Товариства з обмеженою відповідальністю «РОТОР-94» кваліфікаційним та технічним вимогам Тендерної документації електронної закупівлі.
Суть скарги викладено окремим файлом, вимагаємо надати відповідь з підписом уповноваженої особи тендерного комітету.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 квітня 2018 18:00
Відповідь у доданому файлі.
Вимога/скарга не задоволена.
Номер вимоги: UA-2018-03-15-001906-a.c6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Компанія Електроград, Код ЄДРПОУ:35742843
Дата подання: 19 квітня 2018 18:17
додаткові запитання на відхилення скарги
МИ ВАМ НАГОЛОШУВАЛИ, що відповідно до п. 2.2.1 аналогічного договору зазначено, що договір передбачає зміну обсягів і складу робіт. А так як в наданому акті виконаних робіт ВІДСУТНІ ПУСКОНАЛАГОДЖУВАЛЬНІ РОБОТИ, то під час виконання договору згідно цього п.2.2.1 сторони змінили обсяги та склад виконання робіт. А ціна це вже ІНШИЙ ФАКТ. ВИ ПЕРЕВІРЯЄТЕ МОЖЛИВІСТЬ ВИКОНАННЯ ДАНИХ РОБІТ. Два суб'єкта господарювання домовились змінити обсяги робіт і склали аКТ на таку суму. Але те, що ПУСКОНАЛАГОДЖУВАЛЬНІ РОБОТИ НЕ ВВІЙШЛИ В АКТ ВИКОНАНИХ РОБІТ ЦЕ ФАКТ.
МИ ВАМ ПИШЕМО, ЩО ПРОТОКОЛ СУПЕРЕЧИТЬ ПОСВІДЧЕННЯМ, що один із цих документів не оформлений вірно, а Ви пишете що від руки модно заповнювати посвідчення. МИ ВАС НЕ ЗАПИТУВАЛИ І НЕ НАГОЛОШУВАЛИ, ЧИ МОЖНО ПИСАТИ ВІД РУКИ.
ПРИКРО ЩО НА ДАНИЙ МОМЕНТ ВАША ВІДПОВІДЬ НА НАШУ СКАРГУ ЗАКЛЮЧАЄТЬСЯ В СЛОВАХ "АБИ ВІДПОВІСТИ ЩОСЬ, ЩОБ СИСТЕМА ПРОЗОРРО НЕ ЗАБЛОКУВАЛА"
просимо повторно відповісти
4.4. В протоколі про перевірку знань працівників №39 від 19.10.2017 року відсутній запис спеціальних навчань а саме гл.7.5, 7.6 ПБЕЕС, тоді як в посвідченнях від руки написані дані пункти. Або протокол є не дійсним або посвідчення є не дійсними, тому що ці два документи не можуть відрізнятися один від одного. Хочемо ще зазначити, що в протоколі зазначене право ведення оперативних переговорів та перемикань, тоді як в посвідченнях вони відсутні.
Шановний Замовник, а де у ТОВ "Ротор-94" такі засоби захисту як діелектричне взуття, оперативна штанга, переносні заземлення???? ЧИ ВОНИ НЕ ПОТРІБНІ ДЛЯ ВИКОНАННЯ РОБІТ І ВИ ВВАЖАЄТЕ ЩО ВИКОНАВЕЦЬ НАДАВ ПОВНИЙ ВИЧЕРПНИЙ ПЕРЕЛІК ЗАСОБІВ ЗАХИСТУ???
Розгорнути
Згорнути
МИ ВАМ ПИШЕМО, ЩО ПРОТОКОЛ СУПЕРЕЧИТЬ ПОСВІДЧЕННЯМ, що один із цих документів не оформлений вірно, а Ви пишете що від руки модно заповнювати посвідчення. МИ ВАС НЕ ЗАПИТУВАЛИ І НЕ НАГОЛОШУВАЛИ, ЧИ МОЖНО ПИСАТИ ВІД РУКИ.
ПРИКРО ЩО НА ДАНИЙ МОМЕНТ ВАША ВІДПОВІДЬ НА НАШУ СКАРГУ ЗАКЛЮЧАЄТЬСЯ В СЛОВАХ "АБИ ВІДПОВІСТИ ЩОСЬ, ЩОБ СИСТЕМА ПРОЗОРРО НЕ ЗАБЛОКУВАЛА"
просимо повторно відповісти
4.4. В протоколі про перевірку знань працівників №39 від 19.10.2017 року відсутній запис спеціальних навчань а саме гл.7.5, 7.6 ПБЕЕС, тоді як в посвідченнях від руки написані дані пункти. Або протокол є не дійсним або посвідчення є не дійсними, тому що ці два документи не можуть відрізнятися один від одного. Хочемо ще зазначити, що в протоколі зазначене право ведення оперативних переговорів та перемикань, тоді як в посвідченнях вони відсутні.
Шановний Замовник, а де у ТОВ "Ротор-94" такі засоби захисту як діелектричне взуття, оперативна штанга, переносні заземлення???? ЧИ ВОНИ НЕ ПОТРІБНІ ДЛЯ ВИКОНАННЯ РОБІТ І ВИ ВВАЖАЄТЕ ЩО ВИКОНАВЕЦЬ НАДАВ ПОВНИЙ ВИЧЕРПНИЙ ПЕРЕЛІК ЗАСОБІВ ЗАХИСТУ???
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 квітня 2018 19:52
Шановний ТОВ «Компанія Електроград» (далі-Учасник) На вашу вимогу від 19.04.2018 що до неправомірного на вашу думку рішення тендерного комітету Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації щодо закупівлі ДК 021-2015 код 31680000-6 Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (заміри опору ізоляції та заземлення ) повідомляємо наступне:
Тендерний комітет управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації при проведенні закупівель товарів, робіт та послуг керується виключно чинним законодавством. Закупівлі ДК 021-2015 код 31680000-6 Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (заміри опору ізоляції та заземлення ) здійснювалась в порядку та з дотримання всіх вимог Закону України « Про публічні закупівлі».
Відповідно до п.2.3 аналогічного договору учасника ТОВ “РОТОР-94” Зміни договірної ціни оформляються доповненням до даного договору, погодженим і підписаним сторонами. Ми не випадково вимагали надання договорів разом з усіма невід’ємними частинами. Оскільки учасник не надав доповнення, отже змін обсягів і складу робіт не було.
Відповідно до протоколу № 39 засідання комісії з перевірки знань, який подано «ТОВ РОТОР-94» у складі своєї тендерної пропозиції, у окремому пункті: тема перевірки по кожному співробітнику, який зазначений у протоколі міститься запис окремих навчань ПБЕЕС він також міститься в посвідченнях.
Учасником «ТОВ РОТОР-94» було надано підтвердження засобів захисту, окремо зазначаємо, що також захисне взуття - діелектричні боти та діелектрична штанга теж була надана в документах. Тендерною документацією не вимагався чіткий перелік засобів захисту. Тендерний комітет оцінював пропозицію учасника відповідно до тендерної документації та Закону України "Про публічні закупівлі"
Розгорнути
Згорнути
Тендерний комітет управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації при проведенні закупівель товарів, робіт та послуг керується виключно чинним законодавством. Закупівлі ДК 021-2015 код 31680000-6 Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (заміри опору ізоляції та заземлення ) здійснювалась в порядку та з дотримання всіх вимог Закону України « Про публічні закупівлі».
Відповідно до п.2.3 аналогічного договору учасника ТОВ “РОТОР-94” Зміни договірної ціни оформляються доповненням до даного договору, погодженим і підписаним сторонами. Ми не випадково вимагали надання договорів разом з усіма невід’ємними частинами. Оскільки учасник не надав доповнення, отже змін обсягів і складу робіт не було.
Відповідно до протоколу № 39 засідання комісії з перевірки знань, який подано «ТОВ РОТОР-94» у складі своєї тендерної пропозиції, у окремому пункті: тема перевірки по кожному співробітнику, який зазначений у протоколі міститься запис окремих навчань ПБЕЕС він також міститься в посвідченнях.
Учасником «ТОВ РОТОР-94» було надано підтвердження засобів захисту, окремо зазначаємо, що також захисне взуття - діелектричні боти та діелектрична штанга теж була надана в документах. Тендерною документацією не вимагався чіткий перелік засобів захисту. Тендерний комітет оцінював пропозицію учасника відповідно до тендерної документації та Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога/скарга не задоволена.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2018 13:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Компанія Електроград |
149 000,00
UAH з ПДВ
|
149 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОЕКСПЛУАТАЦІЯ" |
264 000,00
UAH з ПДВ
|
264 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РОТОР-94 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
581 772,32
UAH з ПДВ
|
581 772,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Спецелектромонтаж 2007" |
620 580,00
UAH з ПДВ
|
620 580,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Компанія Електроград #35742843 |
Відхилено |
149 000,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2018 13:00
|
ТОВ "ЕНЕРГОЕКСПЛУАТАЦІЯ" #39090788 |
Відхилено |
264 000,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2018 13:05
|
ТОВ "РОТОР-94 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #21562742 |
Переможець |
581 772,32
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2018 15:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 серпня 2018 12:47
|
ДУ №1 до № 131.pdf | зміни до договору |
15 серпня 2018 11:15
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2018 18:19
|
131.pdf | укладений |
24 квітня 2018 18:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 131 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 131 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |