Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон)
в СЗШ № 221 за адресою: вул. Кудряшова 12/14 Солом’янського району
м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2018-03-15-001779-a ● 05bff721f9cd46afa6d390c1c93af55b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37485490 |
Вебсайт: | http://2422171.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03087, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Пітерська, 12 |
Контактна особа: |
Толок Анастасія Геннадіївна 380442423706 tolok_n@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2018 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2018 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2018 13:43 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
«ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон)
в СЗШ № 221 за адресою: вул. Кудряшова 12/14 Солом’янського району
м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
в СЗШ № 221 за адресою: вул. Кудряшова 12/14 Солом’янського району
м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон)
в СЗШ № 221 за адресою: вул. Кудряшова 12/14 Солом’янського району
м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
в СЗШ № 221 за адресою: вул. Кудряшова 12/14 Солом’янського району
м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2018 16:22 |
Умови закупівлі вікна СЗШ 221 (1).docx |
20 березня 2018 16:22 |
Умови закупівлі вікна СЗШ 221 (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-15-001779-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАПОЛІС", Код ЄДРПОУ:37568828
Дата подання: 27 березня 2018 08:38
Вимога про дискваліфікацію
Вимога про дискваліфікацію по закупівлі UA-2018-03-15-001779-a
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації було проведено закупівлю UA-2018-03-15-001779-a на Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон) в СЗШ № 221 за адресою: вул. Кудряшова 12/14 Солом’янського району м. Києва за кодом CPV 45450000-6.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2учасники:
1. ТОВ "ВКФ Атлант-плюс"
2. ООО "УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАПОЛІС"
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі електронних закупівель ProZorro, повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" " «Детально ознайомившись з пропозицією останнього, виявленні порушення умови закупівлі»:
В вимогах до кваліфікації учасників Замовник вимагає:
п. 8) Надати копії наказів про прийняття на роботу/штатний розпис / цивільно-правововий договір інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та виконроба. . ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" не надало .
В Технічних вимогах до виробів:
1. Учасником TOB «ВКФ Атлант-плюс» не були надані технічні характеристики, тому не зрозуміло який профіль буде використовуватися. (Профіль групи Veka включає профільWHS з товщиною зовнішньої стінки 2,7 мм, що не відповідає вимогам закупівлі)
2. У кошторисній документації, у відомості ресурсів зазначений профіль групи Veka, постачальник ТОВ ІНТЕРМЕТАЛПЛАСТ № сертифіката UA 17700119785. По-перше, даний постачальник не є переробником профілів групи Veka, по-друге сертифікат із зазначеним номером не надано учасником TOB «ВКФ Атлант-плюс», тобто сертифікати від Veka, а вікна від ТОВ ІНТЕРМЕТАЛПЛАСТ.
3. У відомості ресурсів прописані склопакети 44мм 4І-16арг-4І-16арг-4І, в специфікації прописані склопакети 44мм 4І-16арг-4-16арг-4І, що не відповідає вимогам закупівлі 4І-14-4-14-4і.
4. В розрахунку енергоефективності прорахований 2 енергозберігаючий з аргоном 32мм, що не відповідає ні заявленому в відомості ресурсів (двокамерній 3 Енергозберігаючі з аргоном44мм), ні заявленому в специфікації (двокамерній 2 Енергозберігаючі з аргоном 44мм), ні вимогам закупівлі двокамерній 2 Енергозберігаючі 40 мм.
Тобто технічні вимоги не виконані , та не відповідають умовам замовника.
Пуктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі. Таким чином, Замовник зобов'язаний дискваліфікувати учасника ТОВ "ВКФ Атлант-плюс".
.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації було проведено закупівлю UA-2018-03-15-001779-a на Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон) в СЗШ № 221 за адресою: вул. Кудряшова 12/14 Солом’янського району м. Києва за кодом CPV 45450000-6.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2учасники:
1. ТОВ "ВКФ Атлант-плюс"
2. ООО "УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАПОЛІС"
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі електронних закупівель ProZorro, повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" " «Детально ознайомившись з пропозицією останнього, виявленні порушення умови закупівлі»:
В вимогах до кваліфікації учасників Замовник вимагає:
п. 8) Надати копії наказів про прийняття на роботу/штатний розпис / цивільно-правововий договір інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та виконроба. . ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" не надало .
В Технічних вимогах до виробів:
1. Учасником TOB «ВКФ Атлант-плюс» не були надані технічні характеристики, тому не зрозуміло який профіль буде використовуватися. (Профіль групи Veka включає профільWHS з товщиною зовнішньої стінки 2,7 мм, що не відповідає вимогам закупівлі)
2. У кошторисній документації, у відомості ресурсів зазначений профіль групи Veka, постачальник ТОВ ІНТЕРМЕТАЛПЛАСТ № сертифіката UA 17700119785. По-перше, даний постачальник не є переробником профілів групи Veka, по-друге сертифікат із зазначеним номером не надано учасником TOB «ВКФ Атлант-плюс», тобто сертифікати від Veka, а вікна від ТОВ ІНТЕРМЕТАЛПЛАСТ.
3. У відомості ресурсів прописані склопакети 44мм 4І-16арг-4І-16арг-4І, в специфікації прописані склопакети 44мм 4І-16арг-4-16арг-4І, що не відповідає вимогам закупівлі 4І-14-4-14-4і.
4. В розрахунку енергоефективності прорахований 2 енергозберігаючий з аргоном 32мм, що не відповідає ні заявленому в відомості ресурсів (двокамерній 3 Енергозберігаючі з аргоном44мм), ні заявленому в специфікації (двокамерній 2 Енергозберігаючі з аргоном 44мм), ні вимогам закупівлі двокамерній 2 Енергозберігаючі 40 мм.
Тобто технічні вимоги не виконані , та не відповідають умовам замовника.
Пуктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі. Таким чином, Замовник зобов'язаний дискваліфікувати учасника ТОВ "ВКФ Атлант-плюс".
.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 березня 2018 18:05
Шановний ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС» (далі-Учасник) На вашу вимогу від 27.03.2018 що до неправомірного на вашу думку рішення тендерного комітету управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації (ПРОТОКОЛ №94 від 26. 03. 2018 р) щодо закупівлі «ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон) в СЗШ № 221 за адресою: вул. Кудряшова 12/14 Солом’янського району м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» повідомляємо наступне:
Тендерний комітет управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації при проведенні закупівель товарів, робіт та послуг керується виключно чинним законодавством. Закупівля капітального ремонту фасаду (заміна вікон) здійснювалась в порядку та з дотримання всіх вимог Закону « Про публічні закупівлі ».
1. Однією з вимог замовника, зазначеного в п. 8 умов закупівель було прописано, що учасник повинен надати копії наказів про прийняття на роботу/штатний розпис/цивільно-правовий договір інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та виконроба. Учасником ТОВ “ВКФ Атлант-плюс” дану вимогу було виконано в повному обсязі, оскільки було надано штатний розпис на зазначених співробітників.
2. Окремо зазначимо, що у специфікації Учасника указані склопакети 44 мм 4i-16apr-4-16arp, що є негіршими аніж вимагає Замовник. Оскільки Замовника задовольняють запропоновані характеристики, оскільки вони є кращими, аніж зазначені в умовах, які не обмежували учасників в наданні матеріалів з кращими характеристиками ми не вбачає порушень в своїх діях.
Враховуючи вищевикладене вважаємо, що неодноразове подання ВАМИ безпідставних скарг, які містять неправдиву і недостовірну інформацію, стосовно Замовника, а також подання неупереджених, документально необгрунтованих доказів, безпідставних звинувачень вказують на ваш постійний тиск на Комісію з допорогових закупівель.
Рішення Комісії з допорогових закупівель управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації, оформлене Протоколом № 94 від 26.03.2018 року є правомірним, а Вимога такою, що не підлягає задоволенню.
Розгорнути
Згорнути
Тендерний комітет управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації при проведенні закупівель товарів, робіт та послуг керується виключно чинним законодавством. Закупівля капітального ремонту фасаду (заміна вікон) здійснювалась в порядку та з дотримання всіх вимог Закону « Про публічні закупівлі ».
1. Однією з вимог замовника, зазначеного в п. 8 умов закупівель було прописано, що учасник повинен надати копії наказів про прийняття на роботу/штатний розпис/цивільно-правовий договір інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та виконроба. Учасником ТОВ “ВКФ Атлант-плюс” дану вимогу було виконано в повному обсязі, оскільки було надано штатний розпис на зазначених співробітників.
2. Окремо зазначимо, що у специфікації Учасника указані склопакети 44 мм 4i-16apr-4-16arp, що є негіршими аніж вимагає Замовник. Оскільки Замовника задовольняють запропоновані характеристики, оскільки вони є кращими, аніж зазначені в умовах, які не обмежували учасників в наданні матеріалів з кращими характеристиками ми не вбачає порушень в своїх діях.
Враховуючи вищевикладене вважаємо, що неодноразове подання ВАМИ безпідставних скарг, які містять неправдиву і недостовірну інформацію, стосовно Замовника, а також подання неупереджених, документально необгрунтованих доказів, безпідставних звинувачень вказують на ваш постійний тиск на Комісію з допорогових закупівель.
Рішення Комісії з допорогових закупівель управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації, оформлене Протоколом № 94 від 26.03.2018 року є правомірним, а Вимога такою, що не підлягає задоволенню.
вимога/скарга не задоволена
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАПОЛІС" #37568828 |
Відхилено |
368 808,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2018 17:53
|
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" #36107594 |
Переможець |
399 994,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2018 18:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2018 16:49
|
SCAN_20181009_172943919.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2018 16:48
|
99.pdf | укладений |
04 квітня 2018 11:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення вартості договору |
Номер договору про закупівлю: | 99 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 99 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |