Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон)
в ДНЗ № 649 за адресою: вул. Волгоградська, 15-А Солом’янського району
м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2018-03-15-001773-a ● b12ad4af56b34498baf0dcae11883c64
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37485490 |
Вебсайт: | http://2422171.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03087, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Пітерська, 12 |
Контактна особа: |
Толок Анастасія Геннадіївна 380442423706 tolok_n@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2018 17:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2018 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2018 11:04 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
«ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон)
в ДНЗ № 649 за адресою: вул. Волгоградська, 15-А Солом’янського району
м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
в ДНЗ № 649 за адресою: вул. Волгоградська, 15-А Солом’янського району
м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон)
в ДНЗ № 649 за адресою: вул. Волгоградська, 15-А Солом’янського району
м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
в ДНЗ № 649 за адресою: вул. Волгоградська, 15-А Солом’янського району
м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2018 16:23 |
Умови закупівлі вікна ДНЗ 649.docx |
20 березня 2018 16:23 |
Умови закупівлі вікна ДНЗ 649.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-15-001773-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАПОЛІС", Код ЄДРПОУ:37568828
Дата подання: 28 березня 2018 17:02
Оскарження рішення замовника про дискваліфікацію по закупівлі UA-2018-03-15-001773-a
Оскарження
рішення замовника про дискваліфікацію по закупівлі UA-2018-03-15-001773-a
ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС» не погоджується з рішенням замовника №91від 26.03.2018р. про відхилення пропозиції учасника – ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС» у допороговий закупівлі UA-2018-03-15-001773-a
Відповідно до протоколу розкриття №91 від 26.03.2018р. пункт 7. Обґрунтування відхилення пропозицій Кандидата :
1.Замовник посилається :
Відсутня довідка з єдиного державного реєстру осіб про те, що учасника не було притягнуто згідно із Законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення документ повинен бути датований не раніше 15 календарних днів відносно дати закінчення строку подання пропозиції на електронний майданчик.
Доводимо до вашої уваги: відповідь Міністерства юстиції
До Міністерства юстиції надходять численні звернення щодо отримання відомостей про відсутність/наявність юридичної особи в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
У зв’язку з цим інформуємо про таке.
Відповідно до частини першої статті 59 Закону України «Про запобігання корупції» відомості про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення, вносяться до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що формується та ведеться Національним агентством з питань запобігання корупції.
До початку ведення цього Єдиного державного реєстру Міністерство юстиції продовжує здійснювати повноваження щодо забезпечення ведення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення (пункт 3 постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 171).
Відповідно до наказу Міністерства юстиції від 11 січня 2012 року № 39/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 січня 2012 року за № 28/20341, до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення вносяться лише відомості про фізичних осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень.
Таким чином, у Міністерства юстиції відсутні повноваження стосовно надання документу щодо притягнення юридичної особи до відповідальності за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень.
Оскільки дана вимога тендерної документації не має безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечить основним принципам здійснення закупівель, вважаємо її протиправною та дискримінаційною.
Пунктом 9.2 Наказу №35 ДП «Зовнішторгвидав» передбачено виключний перелік підстав для дискваліфікації учасника. Дискваліфікація учасника за іншими підставами, ніж ті, що встановлені в наказі, є незаконною. При цьому, підстави для відхилення мають бути чітко аргументовані з посиланням на пункти тендерної документації, яким не відповідає пропозиція.
Враховуючи викладене, вважаємо, що ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС» виконала усі умови закупівлі, а рішення Замовника є не законним, а дії тендерного комітету як упереджене, не об'єктивне, тому вимагаємо скасувати рішення замовника про безпідставне відхилення пропозиції ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС», перегляду пропозиції та прийняття законного рішення.
Розгорнути
Згорнути
рішення замовника про дискваліфікацію по закупівлі UA-2018-03-15-001773-a
ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС» не погоджується з рішенням замовника №91від 26.03.2018р. про відхилення пропозиції учасника – ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС» у допороговий закупівлі UA-2018-03-15-001773-a
Відповідно до протоколу розкриття №91 від 26.03.2018р. пункт 7. Обґрунтування відхилення пропозицій Кандидата :
1.Замовник посилається :
Відсутня довідка з єдиного державного реєстру осіб про те, що учасника не було притягнуто згідно із Законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення документ повинен бути датований не раніше 15 календарних днів відносно дати закінчення строку подання пропозиції на електронний майданчик.
Доводимо до вашої уваги: відповідь Міністерства юстиції
До Міністерства юстиції надходять численні звернення щодо отримання відомостей про відсутність/наявність юридичної особи в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
У зв’язку з цим інформуємо про таке.
Відповідно до частини першої статті 59 Закону України «Про запобігання корупції» відомості про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення, вносяться до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що формується та ведеться Національним агентством з питань запобігання корупції.
До початку ведення цього Єдиного державного реєстру Міністерство юстиції продовжує здійснювати повноваження щодо забезпечення ведення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення (пункт 3 постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 171).
Відповідно до наказу Міністерства юстиції від 11 січня 2012 року № 39/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 січня 2012 року за № 28/20341, до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення вносяться лише відомості про фізичних осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень.
Таким чином, у Міністерства юстиції відсутні повноваження стосовно надання документу щодо притягнення юридичної особи до відповідальності за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень.
Оскільки дана вимога тендерної документації не має безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечить основним принципам здійснення закупівель, вважаємо її протиправною та дискримінаційною.
Пунктом 9.2 Наказу №35 ДП «Зовнішторгвидав» передбачено виключний перелік підстав для дискваліфікації учасника. Дискваліфікація учасника за іншими підставами, ніж ті, що встановлені в наказі, є незаконною. При цьому, підстави для відхилення мають бути чітко аргументовані з посиланням на пункти тендерної документації, яким не відповідає пропозиція.
Враховуючи викладене, вважаємо, що ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС» виконала усі умови закупівлі, а рішення Замовника є не законним, а дії тендерного комітету як упереджене, не об'єктивне, тому вимагаємо скасувати рішення замовника про безпідставне відхилення пропозиції ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС», перегляду пропозиції та прийняття законного рішення.
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 березня 2018 16:24
ТОВ "УНК "МЕГАПОЛІС"
Новосьолу Ю.В.
Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації розглянуло та опрацювало вашу вимогу від 28.03.2018.
За результатами повідомляємо, що закупівля «ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон) в ДНЗ № 649 за адресою: вул. Волгоградська, 15-А Солом’янського району м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» складалась виключно в порядку та з дотриманням всіх вимог Наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13. 04. 2016 № 35.
Під час проведення закупівель товарів, робіт та послуг комісія з допорогових закупівель управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації (далі-Комісія з допорогових закупівель) керується виключно чинним законодавством.
Згідно п.п. 6.3 п.6 Наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 № 35 під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Однією з вимог до кваліфікації учасників було передбачено надання учасниками інформаційної довідки з єдиного державного реєстру осіб про те, що учасника не було притягнуто згідно із Законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення (документ повинен бути датований не раніше 15 календарних днів відносно дати закінчення строку подання пропозиції на електронний майданчик).
Кожен учасник має право до закінчення строку подання пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо умов закуівель та з аргументованим проханням внести зміни. До нашого управління звернення від Вас не надходили.
Інформаційної довідки з єдиного державного реєстру осіб про те, що учасника не було притягнуто згідно із Законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення наявна не тільки у одного учасника, а й у інших учасників, які брали участь у закупівлях, Ви дану вимогу не підтвердили.
Окремо хочемо зазначити, що відповідно до Наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
Таким чином комісія з допорогових закупівель вважає, що рішення щодо дискваліфікації Вашої пропозиції є таким, що відповідає чинному законодавству.
Розгорнути
Згорнути
Новосьолу Ю.В.
Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації розглянуло та опрацювало вашу вимогу від 28.03.2018.
За результатами повідомляємо, що закупівля «ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон) в ДНЗ № 649 за адресою: вул. Волгоградська, 15-А Солом’янського району м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» складалась виключно в порядку та з дотриманням всіх вимог Наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13. 04. 2016 № 35.
Під час проведення закупівель товарів, робіт та послуг комісія з допорогових закупівель управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації (далі-Комісія з допорогових закупівель) керується виключно чинним законодавством.
Згідно п.п. 6.3 п.6 Наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 № 35 під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Однією з вимог до кваліфікації учасників було передбачено надання учасниками інформаційної довідки з єдиного державного реєстру осіб про те, що учасника не було притягнуто згідно із Законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення (документ повинен бути датований не раніше 15 календарних днів відносно дати закінчення строку подання пропозиції на електронний майданчик).
Кожен учасник має право до закінчення строку подання пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо умов закуівель та з аргументованим проханням внести зміни. До нашого управління звернення від Вас не надходили.
Інформаційної довідки з єдиного державного реєстру осіб про те, що учасника не було притягнуто згідно із Законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення наявна не тільки у одного учасника, а й у інших учасників, які брали участь у закупівлях, Ви дану вимогу не підтвердили.
Окремо хочемо зазначити, що відповідно до Наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
Таким чином комісія з допорогових закупівель вважає, що рішення щодо дискваліфікації Вашої пропозиції є таким, що відповідає чинному законодавству.
Вимога/скарга не задоволена
Номер вимоги: UA-2018-03-15-001773-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАПОЛІС", Код ЄДРПОУ:37568828
Дата подання: 29 березня 2018 08:19
Вимога про дискваліфікацію по закупівлі UA-2018-03-15-001773-a
Вимога про дискваліфікацію по закупівлі UA-2018-03-15-001773-a
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації було проведено закупівлю UA-2018-03-15-001773-a на Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон) в ДНЗ № 649 за адресою: вул. Волгоградська, 15-А Солом’янського району м. Києва
за кодом CPV 45450000-6.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. ТОВ "ВКФ Атлант-плюс"
2. ООО "УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАПОЛІС"
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі електронних закупівель ProZorro, повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" " «Детально ознайомившись з пропозицією останнього, виявленні порушення умови закупівлі»:
В вимогах до кваліфікації учасників Замовник вимагає:
п. 8) Надати копії наказів про прийняття на роботу/штатний розпис / цивільно-правововий договір інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та виконроба. . ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" не надав .
В Технічних вимогах до виробів:
1. Учасником TOB «ВКФ Атлант-плюс» не були надані технічні характеристики, тому не зрозуміло який профіль буде використовуватися. (Профіль групи Veka включає профільWHS з товщиною зовнішньої стінки 2,7 мм, що не відповідає вимогам закупівлі)
2. У кошторисній документації, у відомості ресурсів зазначений профіль групи Veka, постачальник ТОВ ІНТЕРМЕТАЛПЛАСТ № сертифіката UA 17700119785. По-перше, даний постачальник не є переробником профілів групи Veka, по-друге сертифікат із зазначеним номером не надано учасником TOB «ВКФ Атлант-плюс», тобто сертифікати від Veka, а вікна від ТОВ ІНТЕРМЕТАЛПЛАСТ.
3. У відомості ресурсів прописані склопакети 44мм 4І-16арг-4І-16арг-4І, в специфікації прописані склопакети 44мм 4І-16арг-4-16арг-4І, що не відповідає вимогам закупівлі 4І-14-4-14-4і.
4. В розрахунку енергоефективності прорахований 2 енергозберігаючий з аргоном 32мм, що не відповідає ні заявленому в відомості ресурсів (двокамерній 3 Енергозберігаючі з аргоном44мм), ні заявленому в специфікації (двокамерній 2 Енергозберігаючі з аргоном 44мм), ні вимогам закупівлі двокамерній 2 Енергозберігаючі 40 мм.
5. Відсутня площа і кількість змінюваних вікон , якщо скласти усі вікна ,то площа не співпадає
с замовленою замовником у дефектному акті.
Тобто технічні вимоги не виконані , та не відповідають умовам замовника.
Саме головне: ЗМОВА УЧАСНИКА . Так, у документах наданих TOB «ВКФ Атлант-плюс» у попередній закупівлі по даному об’єкту «схема чертеж» віконних блоків №49855 датується 15.01.2018 року що підтверджує що учасник ще в січні робив документи, а тендер був об’явлен 27 лютого 2018 року. Йде пряме лобіювання та змова замовника з TOB «ВКФ Атлант-плюс» . ( Долучаємо файл)
Пуктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі. Таким чином, Замовник зобов'язаний дискваліфікувати учасника ТОВ "ВКФ Атлант-плюс".
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації було проведено закупівлю UA-2018-03-15-001773-a на Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон) в ДНЗ № 649 за адресою: вул. Волгоградська, 15-А Солом’янського району м. Києва
за кодом CPV 45450000-6.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. ТОВ "ВКФ Атлант-плюс"
2. ООО "УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАПОЛІС"
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі електронних закупівель ProZorro, повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" " «Детально ознайомившись з пропозицією останнього, виявленні порушення умови закупівлі»:
В вимогах до кваліфікації учасників Замовник вимагає:
п. 8) Надати копії наказів про прийняття на роботу/штатний розпис / цивільно-правововий договір інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та виконроба. . ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" не надав .
В Технічних вимогах до виробів:
1. Учасником TOB «ВКФ Атлант-плюс» не були надані технічні характеристики, тому не зрозуміло який профіль буде використовуватися. (Профіль групи Veka включає профільWHS з товщиною зовнішньої стінки 2,7 мм, що не відповідає вимогам закупівлі)
2. У кошторисній документації, у відомості ресурсів зазначений профіль групи Veka, постачальник ТОВ ІНТЕРМЕТАЛПЛАСТ № сертифіката UA 17700119785. По-перше, даний постачальник не є переробником профілів групи Veka, по-друге сертифікат із зазначеним номером не надано учасником TOB «ВКФ Атлант-плюс», тобто сертифікати від Veka, а вікна від ТОВ ІНТЕРМЕТАЛПЛАСТ.
3. У відомості ресурсів прописані склопакети 44мм 4І-16арг-4І-16арг-4І, в специфікації прописані склопакети 44мм 4І-16арг-4-16арг-4І, що не відповідає вимогам закупівлі 4І-14-4-14-4і.
4. В розрахунку енергоефективності прорахований 2 енергозберігаючий з аргоном 32мм, що не відповідає ні заявленому в відомості ресурсів (двокамерній 3 Енергозберігаючі з аргоном44мм), ні заявленому в специфікації (двокамерній 2 Енергозберігаючі з аргоном 44мм), ні вимогам закупівлі двокамерній 2 Енергозберігаючі 40 мм.
5. Відсутня площа і кількість змінюваних вікон , якщо скласти усі вікна ,то площа не співпадає
с замовленою замовником у дефектному акті.
Тобто технічні вимоги не виконані , та не відповідають умовам замовника.
Саме головне: ЗМОВА УЧАСНИКА . Так, у документах наданих TOB «ВКФ Атлант-плюс» у попередній закупівлі по даному об’єкту «схема чертеж» віконних блоків №49855 датується 15.01.2018 року що підтверджує що учасник ще в січні робив документи, а тендер був об’явлен 27 лютого 2018 року. Йде пряме лобіювання та змова замовника з TOB «ВКФ Атлант-плюс» . ( Долучаємо файл)
Пуктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі. Таким чином, Замовник зобов'язаний дискваліфікувати учасника ТОВ "ВКФ Атлант-плюс".
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 березня 2018 10:29
Шановний ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС» (далі-Учасник) На вашу вимогу від 29.03.2018 що до неправомірного на вашу думку рішення тендерного комітету управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації (ПРОТОКОЛ №110 від 27. 03. 2018 р) щодо закупівлі «ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон) в ДНЗ № 649 за адресою: вул. Волгоградська, 15-А Солом’янського району м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» повідомляємо наступне:
Тендерний комітет управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації при проведенні закупівель товарів, робіт та послуг керується виключно чинним законодавством. Закупівля капітального ремонту фасаду (заміна вікон) здійснювалась в порядку та з дотримання всіх вимог Закону « Про публічні закупівлі ».
1. Однією з вимог замовника, зазначеного в п. 8 умов закупівель було прописано, що учасник повинен надати копії наказів про прийняття на роботу/штатний розпис/цивільно-правовий договір інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та виконроба. Учасником ТОВ “ВКФ Атлант-плюс” дану вимогу було виконано в повному обсязі, оскільки було надано штатний розпис на зазначених співробітників.
2. Окремо зазначимо, що у специфікації Учасника указані склопакети 44 мм 4i-16apr-4-16arp, що є негіршими аніж вимагає Замовник. Оскільки Замовника задовольняють запропоновані характеристики, оскільки вони є кращими, аніж зазначені в умовах, які не обмежували учасників в наданні матеріалів з кращими характеристиками ми не вбачає порушень в своїх діях.
Враховуючи вищевикладене вважаємо, що неодноразове подання ВАМИ безпідставних скарг, які містять неправдиву і недостовірну інформацію, стосовно Замовника, а також подання неупереджених, документально необгрунтованих доказів, безпідставних звинувачень вказують на ваш постійний тиск на Комісію з допорогових закупівель.
Рішення Комісії з допорогових закупівель управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації, оформлене Протоколом № 110 від 27.03.2018 року є правомірним, а Вимога такою, що не підлягає задоволенню.
Розгорнути
Згорнути
Тендерний комітет управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації при проведенні закупівель товарів, робіт та послуг керується виключно чинним законодавством. Закупівля капітального ремонту фасаду (заміна вікон) здійснювалась в порядку та з дотримання всіх вимог Закону « Про публічні закупівлі ».
1. Однією з вимог замовника, зазначеного в п. 8 умов закупівель було прописано, що учасник повинен надати копії наказів про прийняття на роботу/штатний розпис/цивільно-правовий договір інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та виконроба. Учасником ТОВ “ВКФ Атлант-плюс” дану вимогу було виконано в повному обсязі, оскільки було надано штатний розпис на зазначених співробітників.
2. Окремо зазначимо, що у специфікації Учасника указані склопакети 44 мм 4i-16apr-4-16arp, що є негіршими аніж вимагає Замовник. Оскільки Замовника задовольняють запропоновані характеристики, оскільки вони є кращими, аніж зазначені в умовах, які не обмежували учасників в наданні матеріалів з кращими характеристиками ми не вбачає порушень в своїх діях.
Враховуючи вищевикладене вважаємо, що неодноразове подання ВАМИ безпідставних скарг, які містять неправдиву і недостовірну інформацію, стосовно Замовника, а також подання неупереджених, документально необгрунтованих доказів, безпідставних звинувачень вказують на ваш постійний тиск на Комісію з допорогових закупівель.
Рішення Комісії з допорогових закупівель управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації, оформлене Протоколом № 110 від 27.03.2018 року є правомірним, а Вимога такою, що не підлягає задоволенню.
Вимога/скарга не задоволена
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАПОЛІС" #37568828 |
Відхилено |
365 910,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2018 17:57
|
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" #36107594 |
Переможець |
397 992,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2018 16:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 липня 2018 17:25
|
SCAN_ДУ №3 до дог№98.pdf | зміни до договору |
19 липня 2018 16:18
|
98.pdf | укладений |
04 квітня 2018 11:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення кошторисної вартості на виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 98 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 98 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |