Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон)
в Гімназії інтернаті № 13 за адресою: вул. Новопольова, 106 Солом’янського району м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2018-03-15-001761-a ● 4c7e84df8edd4e8db7eeb8f7e20df815
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37485490 |
Вебсайт: | http://2422171.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03087, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Пітерська, 12 |
Контактна особа: |
Толок Анастасія Геннадіївна 380442423706 tolok_n@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2018 17:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2018 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2018 12:15 |
Очікувана вартість: | 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
«ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон)
в Гімназії інтернаті № 13 за адресою: вул. Новопольова, 106 Солом’янського району м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
в Гімназії інтернаті № 13 за адресою: вул. Новопольова, 106 Солом’янського району м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон)
в Гімназії інтернаті № 13 за адресою: вул. Новопольова, 106 Солом’янського району м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
в Гімназії інтернаті № 13 за адресою: вул. Новопольова, 106 Солом’янського району м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2018 16:23 |
Умови закупівлі вікна гімназія № 13.docx |
20 березня 2018 16:23 |
Умови закупівлі вікна гімназія № 13.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-15-001761-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАПОЛІС", Код ЄДРПОУ:37568828
Дата подання: 28 березня 2018 16:13
Оскарження рішення замовника про дискваліфікацію по закупівлі UA-2018-03-15-001761-a
Оскарження
рішення замовника про дискваліфікацію по закупівлі UA-2018-03-15-001761-a
ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС» не погоджується з рішенням замовника №92від 26.03.2018р. про відхилення пропозиції учасника – ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС» у допороговий закупівлі UA-2018-03-15-001761-a
Відповідно до протоколу розкриття №93 від 26.03.2018р. пункт 7. Обґрунтування відхилення пропозицій Кандидата :
1.Замовник посилається :
Відсутня довідка з єдиного державного реєстру осіб про те, що учасника не було притягнуто згідно із Законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення документ повинен бути датований не раніше 15 календарних днів відносно дати закінчення строку подання пропозиції на електронний майданчик.
Доводимо до вашої уваги: відповідь Міністерства юстиції
До Міністерства юстиції надходять численні звернення щодо отримання відомостей про відсутність/наявність юридичної особи в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
У зв’язку з цим інформуємо про таке.
Відповідно до частини першої статті 59 Закону України «Про запобігання корупції» відомості про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення, вносяться до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що формується та ведеться Національним агентством з питань запобігання корупції.
До початку ведення цього Єдиного державного реєстру Міністерство юстиції продовжує здійснювати повноваження щодо забезпечення ведення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення (пункт 3 постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 171).
Відповідно до наказу Міністерства юстиції від 11 січня 2012 року № 39/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 січня 2012 року за № 28/20341, до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення вносяться лише відомості про фізичних осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень.
Таким чином, у Міністерства юстиції відсутні повноваження стосовно надання документу щодо притягнення юридичної особи до відповідальності за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень.
Оскільки дана вимога тендерної документації не має безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечить основним принципам здійснення закупівель, вважаємо її протиправною та дискримінаційною.
Пунктом 9.2 Наказу №35 ДП «Зовнішторгвидав» передбачено виключний перелік підстав для дискваліфікації учасника. Дискваліфікація учасника за іншими підставами, ніж ті, що встановлені в наказі, є незаконною. При цьому, підстави для відхилення мають бути чітко аргументовані з посиланням на пункти тендерної документації, яким не відповідає пропозиція.
Враховуючи викладене, вважаємо, що ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС» виконала усі умови закупівлі, а рішення Замовника є не законним, а дії тендерного комітету як упереджене, не об'єктивне, тому вимагаємо скасувати рішення замовника про безпідставне відхилення пропозиції ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС», перегляду пропозиції та прийняття законного
Розгорнути
Згорнути
рішення замовника про дискваліфікацію по закупівлі UA-2018-03-15-001761-a
ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС» не погоджується з рішенням замовника №92від 26.03.2018р. про відхилення пропозиції учасника – ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС» у допороговий закупівлі UA-2018-03-15-001761-a
Відповідно до протоколу розкриття №93 від 26.03.2018р. пункт 7. Обґрунтування відхилення пропозицій Кандидата :
1.Замовник посилається :
Відсутня довідка з єдиного державного реєстру осіб про те, що учасника не було притягнуто згідно із Законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення документ повинен бути датований не раніше 15 календарних днів відносно дати закінчення строку подання пропозиції на електронний майданчик.
Доводимо до вашої уваги: відповідь Міністерства юстиції
До Міністерства юстиції надходять численні звернення щодо отримання відомостей про відсутність/наявність юридичної особи в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
У зв’язку з цим інформуємо про таке.
Відповідно до частини першої статті 59 Закону України «Про запобігання корупції» відомості про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення, вносяться до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що формується та ведеться Національним агентством з питань запобігання корупції.
До початку ведення цього Єдиного державного реєстру Міністерство юстиції продовжує здійснювати повноваження щодо забезпечення ведення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення (пункт 3 постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 171).
Відповідно до наказу Міністерства юстиції від 11 січня 2012 року № 39/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 січня 2012 року за № 28/20341, до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення вносяться лише відомості про фізичних осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень.
Таким чином, у Міністерства юстиції відсутні повноваження стосовно надання документу щодо притягнення юридичної особи до відповідальності за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень.
Оскільки дана вимога тендерної документації не має безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечить основним принципам здійснення закупівель, вважаємо її протиправною та дискримінаційною.
Пунктом 9.2 Наказу №35 ДП «Зовнішторгвидав» передбачено виключний перелік підстав для дискваліфікації учасника. Дискваліфікація учасника за іншими підставами, ніж ті, що встановлені в наказі, є незаконною. При цьому, підстави для відхилення мають бути чітко аргументовані з посиланням на пункти тендерної документації, яким не відповідає пропозиція.
Враховуючи викладене, вважаємо, що ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС» виконала усі умови закупівлі, а рішення Замовника є не законним, а дії тендерного комітету як упереджене, не об'єктивне, тому вимагаємо скасувати рішення замовника про безпідставне відхилення пропозиції ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС», перегляду пропозиції та прийняття законного
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 березня 2018 16:28
ТОВ "УНК "МЕГАПОЛІС"
Новосьолу Ю.В.
Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації розглянуло та опрацювало вашу вимогу від 28.03.2018.
За результатами повідомляємо, що закупівля «ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон) в Гімназії інтернаті № 13 за адресою: вул. Новопольова, 106 Солом’янського району м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» складалась виключно в порядку та з дотриманням всіх вимог Наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13. 04. 2016 № 35.
Під час проведення закупівель товарів, робіт та послуг комісія з допорогових закупівель управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації (далі-Комісія з допорогових закупівель) керується виключно чинним законодавством.
Згідно п.п. 6.3 п.6 Наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 № 35 під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Однією з вимог до кваліфікації учасників було передбачено надання учасниками інформаційної довідки з єдиного державного реєстру осіб про те, що учасника не було притягнуто згідно із Законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення (документ повинен бути датований не раніше 15 календарних днів відносно дати закінчення строку подання пропозиції на електронний майданчик).
Кожен учасник має право до закінчення строку подання пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо умов закуівель та з аргументованим проханням внести зміни. До нашого управління звернення від Вас не надходили.
Інформаційної довідки з єдиного державного реєстру осіб про те, що учасника не було притягнуто згідно із Законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення наявна не тільки у одного учасника, а й у інших учасників, які брали участь у закупівлях, Ви дану вимогу не підтвердили.
Окремо хочемо зазначити, що відповідно до Наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
Таким чином комісія з допорогових закупівель вважає, що рішення щодо дискваліфікації Вашої пропозиції є таким, що відповідає чинному законодавству.
Розгорнути
Згорнути
Новосьолу Ю.В.
Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації розглянуло та опрацювало вашу вимогу від 28.03.2018.
За результатами повідомляємо, що закупівля «ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон) в Гімназії інтернаті № 13 за адресою: вул. Новопольова, 106 Солом’янського району м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» складалась виключно в порядку та з дотриманням всіх вимог Наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13. 04. 2016 № 35.
Під час проведення закупівель товарів, робіт та послуг комісія з допорогових закупівель управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації (далі-Комісія з допорогових закупівель) керується виключно чинним законодавством.
Згідно п.п. 6.3 п.6 Наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 № 35 під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Однією з вимог до кваліфікації учасників було передбачено надання учасниками інформаційної довідки з єдиного державного реєстру осіб про те, що учасника не було притягнуто згідно із Законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення (документ повинен бути датований не раніше 15 календарних днів відносно дати закінчення строку подання пропозиції на електронний майданчик).
Кожен учасник має право до закінчення строку подання пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо умов закуівель та з аргументованим проханням внести зміни. До нашого управління звернення від Вас не надходили.
Інформаційної довідки з єдиного державного реєстру осіб про те, що учасника не було притягнуто згідно із Законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення наявна не тільки у одного учасника, а й у інших учасників, які брали участь у закупівлях, Ви дану вимогу не підтвердили.
Окремо хочемо зазначити, що відповідно до Наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
Таким чином комісія з допорогових закупівель вважає, що рішення щодо дискваліфікації Вашої пропозиції є таким, що відповідає чинному законодавству.
Вимога/скарга не задоволена.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій