Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон) в СЗШ № 74 за адресою: вул. Смоленська, 4 Солом’янського району м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
Очікувана вартість
770 000,00 UAH
UA-2018-03-15-001756-a 21996f649c2e4525a1a97573b848aa0e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Толок Анастасія Геннадіївна

380442423706 tolok_n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Вебсайт: http://2422171.kiev.ua
Місцезнаходження: 03087, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Пітерська, 12
Контактна особа: Толок Анастасія Геннадіївна
380442423706
tolok_n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 березня 2018 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2018 18:00
Початок аукціону: 23 березня 2018 14:01
Очікувана вартість: 770 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

«ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон)
в СЗШ № 74 за адресою: вул. Смоленська, 4 Солом’янського району
м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон)
в СЗШ № 74 за адресою: вул. Смоленська, 4 Солом’янського району
м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-15-001756-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ІНТЕРМЕТАЛПЛАСТ, Код ЄДРПОУ:33583910
Дата подання: 29 березня 2018 14:37
Оскарження рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ «Інтерметалпласт»
Комісія з допорогових закупівель Управління освіти Солом’янської районної в м. Києві державної адміністрації
С.С. Хижчук
03087, м. Київ, вулиця Пітерська, буд.12 .

ТОВ «Інтерметалпласт»,
07400, Київська область, м. Бровари, вул. О.Оникієнка, буд.77-а
Тел.097-215-90-96
Ел. Пошта: 3993@ukr.net .

Копія:
Державна аудиторська служба України –
04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4.
Департамент захисту економіки Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10.
Національне антикорупційне бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3.
Рахункова палата України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7.

Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - Управлінням освіти Солом’янської районної в м. Києві державної адміністрації, було проведено закупівлю ID UA-2018-03-15-001756-а на «ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон) в СЗШ № 74 за адресою: вул. Смоленска, 4 Солом’янського району м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи»).
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. ТОВ «Інтерметалпласт»
2. ТОВ ВКФ "Атлант Плюс"
Ціна учасника ТОВ «Інтерметалпласт» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника відхиливши пропозицію, через начебто відсутність скан-копії ліцензії ТОВ «Інтерметалпласт» на право виконання будівельно-монтажних робіт з додатками.
Детально ознайомившись з пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації. (Ліцензія наявна в пропозиціях, тільки ця ліцензія належить нашому субпідряднику, з яким у нас підписаний договір. До цих пропозіцій ми ще додали всі необхідні документи нашого субпідрядника).
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.

Отже, пропозиція учасника відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,


ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «Інтерметалпласт», та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Додатки: (необхідно написати перелік додатків, які подаються разом зі зверненням, якщо такі є).

З повагою,

Директор
ТОВ «Інтерметалпласт»____________________А.Г Артюх

29.03.2018р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 березня 2018 16:37
ТОВ "ІНТЕРМЕТАЛПЛАСТ"
Артюху А. Г.


Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації розглянуло та опрацювало вашу вимогу від 29.03.2018.
За результатами повідомляємо, що закупівля «ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон) в СЗШ № 74 за адресою: вул. Смоленська, 4 Солом’янського району м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» складалась виключно в порядку та з дотриманням всіх вимог Наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13. 04. 2016 № 35.
Під час проведення закупівель товарів, робіт та послуг комісія з допорогових закупівель управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації (далі-Комісія з допорогових закупівель) керується виключно чинним законодавством.
Згідно п.п. 6.3 п.6 Наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 № 35 під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Однією з вимог до кваліфікації учасників було передбачено надання скан-копію ліцензії Учасника на право виконання будівельно-монтажних робіт з додатками (у разі закінчення терміну дії відповідної ліцензії, що не потребують подовження згідно законодавства, надати скан-копію попередньої ліцензії). ТОВ "ІНТЕРМЕТАЛПЛАСТ" дану вимогу не виконало. Кожен учасник має право до закінчення строку подання пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо умов закуівель та з аргументованим проханням внести зміни. До нашого управління звернення від Вас не надходили.
Окремо хочемо зазначити, що відповідно до Наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
Таким чином комісія з допорогових закупівель вважає, що рішення щодо дискваліфікації Вашої пропозиції є таким, що відповідає чинному законодавству.
Розгорнути Згорнути
вимога/скарга не задоволена
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2018 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІНТЕРМЕТАЛПЛАСТ 599 855,38
UAH з ПДВ
599 855,38
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" 769 998,00
UAH з ПДВ
769 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 березня 2018 17:05
Протoколи ,посвідчення.pdf
22 березня 2018 17:05
Копії дипломів.pdf
22 березня 2018 17:05
Водійські посвідчення.PDF
22 березня 2018 17:05
Статут.pdf
22 березня 2018 17:05
Відгуки, подяки.pdf
22 березня 2018 17:05
Технічні вимоги.PDF
22 березня 2018 17:05
Реквізити ТОВ -САЛІТ- (1).zip
22 березня 2018 17:05
Паспорт директора.pdf
22 березня 2018 17:05
наказ на Артюх А.Г..pdf
22 березня 2018 17:05
Лист зобовязання.PDF
22 березня 2018 17:04
Лист гарантія.PDF
22 березня 2018 17:04
Документи на власність.pdf
22 березня 2018 17:04
Витяг з ЄДР.PDF

Публічні документи

22 березня 2018 11:09
19. Копія довідки з ДФС.PDF
21 березня 2018 13:04
1.13. Смоленська 4.PDF
21 березня 2018 13:04
ФП Смоленська 4.PDF
21 березня 2018 13:04
Додаток 2 СК Смоленська 4.PDF
21 березня 2018 13:04
Додаток 2 РЕ Смоленська 4.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІНТЕРМЕТАЛПЛАСТ

ТОВ "ВКФ Атлант-плюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ІНТЕРМЕТАЛПЛАСТ
#33583910
Відхилено 599 855,38
UAH з ПДВ
27 березня 2018 16:32
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс"
#36107594
Переможець 769 998,00
UAH з ПДВ
27 березня 2018 17:00

Документи

27 березня 2018 16:32
SCAN_104 20180327_151520833_9.pdf

Документи

27 березня 2018 17:00
SCAN_105 20180327_151520833_10.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2018 17:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс"
#36107594
769 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 березня 2018 17:00
SCAN_105 20180327_151520833_10.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
SCAN_ДУ №3 до дог№100.pdf зміни до договору
19 липня 2018 16:39
100.pdf укладений
04 квітня 2018 11:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення кошторисної вартості
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 100
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML