Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон)
в СЗШ № 74 за адресою: вул. Смоленська, 4 Солом’янського району
м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
Очікувана вартість
770 000,00 UAH
UA-2018-03-15-001756-a ● 21996f649c2e4525a1a97573b848aa0e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37485490 |
Вебсайт: | http://2422171.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03087, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Пітерська, 12 |
Контактна особа: |
Толок Анастасія Геннадіївна 380442423706 tolok_n@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2018 17:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2018 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2018 14:01 |
Очікувана вартість: | 770 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
«ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон)
в СЗШ № 74 за адресою: вул. Смоленська, 4 Солом’янського району
м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
в СЗШ № 74 за адресою: вул. Смоленська, 4 Солом’янського району
м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон)
в СЗШ № 74 за адресою: вул. Смоленська, 4 Солом’янського району
м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
в СЗШ № 74 за адресою: вул. Смоленська, 4 Солом’янського району
м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2018 16:24 |
Умови закупівлі вікна СЗШ 74.docx |
20 березня 2018 16:24 |
Умови закупівлі вікна СЗШ 74.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-15-001756-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ІНТЕРМЕТАЛПЛАСТ, Код ЄДРПОУ:33583910
Дата подання: 29 березня 2018 14:37
Оскарження рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ «Інтерметалпласт»
Комісія з допорогових закупівель Управління освіти Солом’янської районної в м. Києві державної адміністрації
С.С. Хижчук
03087, м. Київ, вулиця Пітерська, буд.12 .
ТОВ «Інтерметалпласт»,
07400, Київська область, м. Бровари, вул. О.Оникієнка, буд.77-а
Тел.097-215-90-96
Ел. Пошта: 3993@ukr.net .
Копія:
Державна аудиторська служба України –
04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4.
Департамент захисту економіки Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10.
Національне антикорупційне бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3.
Рахункова палата України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - Управлінням освіти Солом’янської районної в м. Києві державної адміністрації, було проведено закупівлю ID UA-2018-03-15-001756-а на «ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон) в СЗШ № 74 за адресою: вул. Смоленска, 4 Солом’янського району м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи»).
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. ТОВ «Інтерметалпласт»
2. ТОВ ВКФ "Атлант Плюс"
Ціна учасника ТОВ «Інтерметалпласт» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника відхиливши пропозицію, через начебто відсутність скан-копії ліцензії ТОВ «Інтерметалпласт» на право виконання будівельно-монтажних робіт з додатками.
Детально ознайомившись з пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації. (Ліцензія наявна в пропозиціях, тільки ця ліцензія належить нашому субпідряднику, з яким у нас підписаний договір. До цих пропозіцій ми ще додали всі необхідні документи нашого субпідрядника).
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція учасника відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «Інтерметалпласт», та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Додатки: (необхідно написати перелік додатків, які подаються разом зі зверненням, якщо такі є).
З повагою,
Директор
ТОВ «Інтерметалпласт»____________________А.Г Артюх
29.03.2018р.
Розгорнути
Згорнути
С.С. Хижчук
03087, м. Київ, вулиця Пітерська, буд.12 .
ТОВ «Інтерметалпласт»,
07400, Київська область, м. Бровари, вул. О.Оникієнка, буд.77-а
Тел.097-215-90-96
Ел. Пошта: 3993@ukr.net .
Копія:
Державна аудиторська служба України –
04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4.
Департамент захисту економіки Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10.
Національне антикорупційне бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3.
Рахункова палата України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - Управлінням освіти Солом’янської районної в м. Києві державної адміністрації, було проведено закупівлю ID UA-2018-03-15-001756-а на «ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон) в СЗШ № 74 за адресою: вул. Смоленска, 4 Солом’янського району м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи»).
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. ТОВ «Інтерметалпласт»
2. ТОВ ВКФ "Атлант Плюс"
Ціна учасника ТОВ «Інтерметалпласт» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника відхиливши пропозицію, через начебто відсутність скан-копії ліцензії ТОВ «Інтерметалпласт» на право виконання будівельно-монтажних робіт з додатками.
Детально ознайомившись з пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації. (Ліцензія наявна в пропозиціях, тільки ця ліцензія належить нашому субпідряднику, з яким у нас підписаний договір. До цих пропозіцій ми ще додали всі необхідні документи нашого субпідрядника).
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція учасника відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «Інтерметалпласт», та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Додатки: (необхідно написати перелік додатків, які подаються разом зі зверненням, якщо такі є).
З повагою,
Директор
ТОВ «Інтерметалпласт»____________________А.Г Артюх
29.03.2018р.
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 березня 2018 16:37
ТОВ "ІНТЕРМЕТАЛПЛАСТ"
Артюху А. Г.
Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації розглянуло та опрацювало вашу вимогу від 29.03.2018.
За результатами повідомляємо, що закупівля «ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон) в СЗШ № 74 за адресою: вул. Смоленська, 4 Солом’янського району м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» складалась виключно в порядку та з дотриманням всіх вимог Наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13. 04. 2016 № 35.
Під час проведення закупівель товарів, робіт та послуг комісія з допорогових закупівель управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації (далі-Комісія з допорогових закупівель) керується виключно чинним законодавством.
Згідно п.п. 6.3 п.6 Наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 № 35 під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Однією з вимог до кваліфікації учасників було передбачено надання скан-копію ліцензії Учасника на право виконання будівельно-монтажних робіт з додатками (у разі закінчення терміну дії відповідної ліцензії, що не потребують подовження згідно законодавства, надати скан-копію попередньої ліцензії). ТОВ "ІНТЕРМЕТАЛПЛАСТ" дану вимогу не виконало. Кожен учасник має право до закінчення строку подання пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо умов закуівель та з аргументованим проханням внести зміни. До нашого управління звернення від Вас не надходили.
Окремо хочемо зазначити, що відповідно до Наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
Таким чином комісія з допорогових закупівель вважає, що рішення щодо дискваліфікації Вашої пропозиції є таким, що відповідає чинному законодавству.
Розгорнути
Згорнути
Артюху А. Г.
Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації розглянуло та опрацювало вашу вимогу від 29.03.2018.
За результатами повідомляємо, що закупівля «ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон) в СЗШ № 74 за адресою: вул. Смоленська, 4 Солом’янського району м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» складалась виключно в порядку та з дотриманням всіх вимог Наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13. 04. 2016 № 35.
Під час проведення закупівель товарів, робіт та послуг комісія з допорогових закупівель управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації (далі-Комісія з допорогових закупівель) керується виключно чинним законодавством.
Згідно п.п. 6.3 п.6 Наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 № 35 під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Однією з вимог до кваліфікації учасників було передбачено надання скан-копію ліцензії Учасника на право виконання будівельно-монтажних робіт з додатками (у разі закінчення терміну дії відповідної ліцензії, що не потребують подовження згідно законодавства, надати скан-копію попередньої ліцензії). ТОВ "ІНТЕРМЕТАЛПЛАСТ" дану вимогу не виконало. Кожен учасник має право до закінчення строку подання пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо умов закуівель та з аргументованим проханням внести зміни. До нашого управління звернення від Вас не надходили.
Окремо хочемо зазначити, що відповідно до Наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
Таким чином комісія з допорогових закупівель вважає, що рішення щодо дискваліфікації Вашої пропозиції є таким, що відповідає чинному законодавству.
вимога/скарга не задоволена
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ІНТЕРМЕТАЛПЛАСТ #33583910 |
Відхилено |
599 855,38
UAH з ПДВ
|
27 березня 2018 16:32
|
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" #36107594 |
Переможець |
769 998,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2018 17:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
SCAN_ДУ №3 до дог№100.pdf | зміни до договору |
19 липня 2018 16:39
|
100.pdf | укладений |
04 квітня 2018 11:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення кошторисної вартості |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 100 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |