Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги водіїв з перевезення автотранспортом
Очікувана вартість
208 985,63 UAH
UA-2018-03-14-001247-c ● 71cbeb467b9f429f97e1ddec243b888a
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна казначейська служба України |
Код ЄДРПОУ: | 37567646 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київ обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ БАСТІОННА, будинок 6 |
Контактна особа: |
Анастасія Озерова +380442814979 ozerovaa@treasury.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
З метою забезпечення ефективного виконання функцій покладених на Державну казначейську службу України двічі було проведено процедуру відкритих торгів на суму 266 049,60 грн. на придбання 79990000-0 (Послуги водіїв з перевезення автотранспортом). В обох випадках торги не відбулись через відсутність достатньої кількості учасників. Внаслідок чого, торги було автоматично відмінено електронною системою на підставі частини першої статті 31 Закону – «подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій».
Беручи до уваги, що для участі у торгах було двічі подано пропозицію одним учасником - Державним підприємством «Автопідприємство державної судової адміністрації», тендерним комітетом Державної казначейської служби України 14.03.2018 р. прийнято рішення здійснити закупівлю 79990000-0 (Послуги водіїв з перевезення автотранспортом) шляхом застосування переговорної процедури закупівлі з Державним підприємством «Автопідприємство державної судової адміністрації» на підставі пункту 4 частини другої статті 35 Закону, а саме замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до постачальника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Беручи до уваги, що для участі у торгах було двічі подано пропозицію одним учасником - Державним підприємством «Автопідприємство державної судової адміністрації», тендерним комітетом Державної казначейської служби України 14.03.2018 р. прийнято рішення здійснити закупівлю 79990000-0 (Послуги водіїв з перевезення автотранспортом) шляхом застосування переговорної процедури закупівлі з Державним підприємством «Автопідприємство державної судової адміністрації» на підставі пункту 4 частини другої статті 35 Закону, а саме замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до постачальника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2018 15:50 |
Оскарження наміру укласти договір: | 25 березня 2018 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги водіїв з перевезення автотранспортом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Бастіонна, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79990000-0 — Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
Тендерна документація
14 березня 2018 15:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ" #32824268 |
Переможець |
208 985,63
UAH з ПДВ
|
14 березня 2018 15:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2019 09:15
|
Звіт про виконання договору про закупвлію (РП п. 1.3).pdf | укладений |
28 лютого 2019 09:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2019 14:40
|
dod ugoda №2-12-19.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2019 14:32
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2018 17:18
|
№ 95-18.pdf | укладений |
03 квітня 2018 17:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до підпункту 3.2.7 пункту 3.2. та пункту 9.2 Договору Сторони дійшли згоди визначити вартість послуг на момент проведення процедури закупівлі послуг на 2019 рік у розмірі 35 991,97 грн |
Номер договору про закупівлю: | 95-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/12-19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |