Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція: «Lithium», «Vinpocetin», «Sertraline» «Aminobutyric acid», «Valproic acid», «Lamotrigine», «Benzobarbital», «Clomipramine», «Flukxen», «Imipramine», «Fluoxetine», «Valproic acid», «Clozapine», «Zuclopenthixol», «Chlorprothixene», «Flupenthixol» «Donepezilum», «Olanzapin», «Zuclopenthixol», «Zuclopenthixol», Magnesium sulfate , «Fluphenazin», «Flupenthixol», «Trifluoperazine», «Sodium chloridi»
Очікувана вартість
280 793,53 UAH
UA-2018-03-14-000190-b f29631754b4641ff80db5dad64badd8c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савчук Ольга Леонідівна

+380382657383 khopndprozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Хмельницький обласний психоневрологічний диспансер
Код ЄДРПОУ: 02004597
Місцезнаходження: 29008, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Кам'янецька, 99
Контактна особа: Савчук Ольга Леонідівна
+380382657383
khopndprozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону замовник має право як виняток, застосувати переговорну процедуру закупівлі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Частиною 1 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі. При цьому, відповідно до частини першої статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Проведення закупівлі код ДК 021-2015 (CPV) 33600000-6 - Фармацевтична продукція було організовано шляхом застосування процедури відкритих торгів. Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено в електронній системі закупівель 20.02.2018 р. (ідентифікатор закупівлі UA-2018-02-20-000856-a). Торги були відмінені 07.03.2018. Причини: на підставі частини першої статті 31 Закону, а саме у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Проведення закупівлі Код ДК 021-2015 (CPV) 33600000-6 - Фармацевтична продукція було повторно організовано шляхом застосування процедури відкритих торгів. Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено в електронній системі закупівель 21.02.2018р. (ідентифікатор закупівлі UA-2018-02-21-000212-a). Торги були відмінені 12.03.2018. Причини: на підставі частини першої статті 31 Закону, а саме у зв’язку поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Враховуючи відсутність достатньої кількості учасників, що підтверджується відмінами торгів двічі по закупівлі код ДК 021-2015 (CPV) 33600000-6 - Фармацевтична продукція на підставі частини першої статті 31 Закону, а саме у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій, можливим постачальником код ДК 021-2015 (CPV) 33600000-6 - Фармацевтична продукція є - товариство з обмеженою відповідальністю «БАДМ-Б» (код ЄДРПОУ 39273420, 49005, м. Дніпро, вул. Панікахи, 2, кор. 12, к. 426). Таким чином у нас наявні підстави для проведення закупівлі код ДК 021-2015 (CPV) 33600000-6 - Фармацевтична продукція шляхом застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону у зв’язку з тим, що замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2018 13:05
Оскарження наміру укласти договір: 25 березня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

2 лота

Тендерна документація

14 березня 2018 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: «Lithium», «Vinpocetin», «Sertraline» «Aminobutyric acid». «Valproic acid», «Lamotrigine», «Benzobarbital», «Clomipramine», «Flukxen», «Imipramine», «Fluoxetine», «Valproic acid», «Clozapine», «Zuclopenthixol», «Chlorprothixene», «Flupenthixol» «Donepezilum», «Olanzapin»
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 93 282,39 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

788 пач
Опис окремих частин предмета закупівлі надається в додатках до тендерної документації
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Кам'янецька, 99
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 73 520,97
UAH з ПДВ
14 березня 2018 13:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 березня 2018 13:05

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
73 520,97
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 15:57
Електронний підпис укладений
18 грудня 2018 15:35
Дод.уг. 5 до дог..01.2220.pdf зміни до договору
18 грудня 2018 15:33
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2018 13:42
Дод.уг..4 до дог.01...2220.pdf зміни до договору
10 жовтня 2018 13:41
Електронний підпис укладений
13 вересня 2018 15:04
БАДМ .. дод. уг. 3 до дог. 01..2220.pdf зміни до договору
13 вересня 2018 15:00
Електронний підпис укладений
02 травня 2018 17:05
Додкова уг ..2.до дог. 01...2220.pdf зміни до договору
02 травня 2018 16:56
Електронний підпис укладений
12 квітня 2018 12:59
Дод.уг. 1до дог..01..2220.pdf зміни до договору
11 квітня 2018 09:28
Електронний підпис укладений
27 березня 2018 14:04
БАДМ 012220 ..26.03.2018 р..новий.pdf зміни до договору
27 березня 2018 13:43
Електронний підпис укладений
26 березня 2018 12:24
БАДМ ..012220 26..03..18.pdf укладений
26 березня 2018 11:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення описки допущеної в специфікації, без зміни кількості та вартості товару
Номер договору про закупівлю: 01/2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 01/2220
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 01/2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 01/2220
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 01/2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 01/2220
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 01/2220
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 01/2220
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 01/2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 01/2220
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 01/2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 01/2220
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 01/2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 01/2220
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 72 769,21
UAH з ПДВ