Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

вугілля кам’яне марки ДГ, вугілля кам’яне марки АО та вугілля кам’яне марки АМ
Очікувана вартість
411 382,10 UAH
UA-2018-03-13-001563-a 5e6d1767f71141cc8a8c8e55b1f8bd58
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ісаєнко Сергій Анатолійович

+380485726637 IPAL_48@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад "Ісаєвський професійний аграрний ліцей"
Код ЄДРПОУ: 20986842
Місцезнаходження: 67023, Україна , Одеська обл., село Ісаєве, вулиця Набережна, 15
Контактна особа: Ісаєнко Сергій Анатолійович
+380485726637
IPAL_48@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2018 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2018 16:39
Оскарження умов закупівлі: до 25 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2018 16:39
Початок аукціону: 30 березня 2018 12:01
Очікувана вартість: 411 382,10 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,73%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

закупівля здійснюється для задоволення потреб протягом 2018 року та за результатами прийняття рішення про відміну процедури відкритих торгів, розпочатої згідно номеру процедури в електронній системі закупівель UA-2018-02-20-002103-c
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 т
вугілля кам’яне марки ДГ (25-80)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67023, Україна, Одеська область, с. Ісаєве, вул. Набережна, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
12 т
вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67023, Україна, Одеська область, с. Ісаєве, вул. Набережна, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
17 т
вугілля кам’яне марки ДГ (25-200)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67023, Україна, Одеська область, с. Ісаєве, вул. Набережна, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
10 т
вугілля кам’яне марки АО (25-70)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67023, Україна, Одеська область, с. Ісаєве, вул. Набережна, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
18 т
вугілля кам’яне марки АМ (13-25)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67023, Україна, Одеська область, с. Ісаєве, вул. Набережна, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2018 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2018 16:34
Додаток 3 Тендерна (цінова) пропозиція.docx
13 березня 2018 16:34
Додаток 2 Технічні вимоги.docx
13 березня 2018 16:34
Додаток 1 Проект договору.docx
13 березня 2018 16:34
Тендерна документація вугілля (3).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 16 березня 2018 20:36
Дата відповіді: 21 березня 2018 12:33
Детально розглянувши Тендерну документацію (далі – Документація) Замовника, було встановлено, що Документація містить вимоги, які не відповідають чинному законодавству України та містить дискримінаційні вимоги до учасників, чим порушуються вимоги статті 3, частини 3 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі-Закон). 1) Відповідно до частини 5 Розділу ІІІ Документації Замовник вимагає від учасників подання ними у складі тендерної пропозиції для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів наступних документів: «…5.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: 5.3.1. Довідка (складена в довільній формі) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору щодо постачання вугілля в період за 2016-2017 рр., завірена підписом уповноваженої особи Учасника. * Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання товарів аналогічних до предмету закупівлі (вугілля кам’яного будь-яких марок) укладені за результатами процедур закупівель.…». Згідно таких вимог, прийняти участь у процедурі закупівлі, та пропозиції яких не будуть відхилені, можуть лише ті учасники, які мають виконані аналогічні договори з аналогічною установою, яка фінансується державним або місцевим бюджетом. В тому випадку якщо Учасник не укладав аналогічні договори з державними установами та являється новоствореною організацією і починає свою діяльність з приватним сектором його тендерна пропозиція буде відхилена. Дана вимога спричинить не допуск зазначеного підприємства як учасника до участі у процедурі закупівлі. Також Замовником встановлено вимога, щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору на поставку аналогічного вугілля, у свою чергу, зазначена умова Документації призводить до неможливості участі у процедурі закупівлі учасників, які мають досвід постачання вугілля інших марок, ніж це передбачено Тендерною документацією. Повідомляємо, що Постійно діючою адміністративною колегію Антимонопольного комітету України неодноразово приймались рішення про внесення змін до тендерної документації із зобов’язанням Замовника вилучити з тексту фрази, в яких вказується джерело фінансування. Тобто орган оскарження фактично визнавав окремі вимоги Замовника дискримінаційними та встановлення джерела фінансування – порушенням. Зауважимо, що відповідно до норм чинного законодавства України, а саме частини 1 та частини 2 статті 16 Закону, встановлено наступне: Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Звертаємо Вашу увагу на те, що пунктом 3 частини 2 Закону для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів достатньо лише одного аналогічного договору. 2) В Додатку 2 до Документації інформація про необхідні, технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі, Замовником закуповується: Вугілля кам’яне марки ДГ Розмір кусків 25-80 мм. Вугілля кам’яне марки АО Розмір кусків 25-70 мм. Відповідно до ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб та ГОСТ 19240-73 Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація за розміром кусків розмір кусків, що встановив Замовник не передбачено. Зазначені дії Замовника порушують вимоги статті 3,5 та 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників. Згідно з вищезазначеним,- ПРОСИМО: 1. Привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України та усунути дискримінаційні вимоги, які передбаченні Документацію. У разі, якщо Замовником не будуть внесені відповідні зміни до Документації та не будуть усуненні дискримінаційні вимоги, будемо вимушені звернутись до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Державного навчального закладу «Ісаєвський професійний ліцей» розглянув Ваш запит та повідомляє про наступне.
Виходячи з положень норм статті 16 Закону України «Про публічні кошти», встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. При цьому, згідно з нормами частини другої статті 16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Так, на виконання зазначеного вище, тендерним комітетом було прийнято рішення про встановлення вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції довідки (складена в довільній формі) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору щодо постачання вугілля в період за 2016-2017 рр., завірена підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому, аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання товарів аналогічних до предмету закупівлі (вугілля кам’яного будь-яких марок) укладені за результатами процедур закупівель.
Дана вимога зумовлена тим, що Замовник повинен впевнитись у наявності можливості реалізації та її документального підтвердження Учасником виконання зобов’язань саме до договорах, укладених за результатами процедури закупівлі, оскільки реалізація даних договорів має певну специфіку як в частині поставок так і в частині оплати, оскільки більшість з них містить умови оплати за товар, з урахуванням норм Бюджетного кодексу України та інших нормативно-правових актів, що регулюють бюджетне законодавство по факту поставки товару.
При цьому, маємо намір звернути Вашу увагу, що замовником у розумінні Закону є не лише виключно установи, організації та підприємства, які фінансуються виключно з державного та/або місцевого бюджетів, а й комунальні, державні підприємства та інші госпрозрахункові установи.
Таким чином, жодної дискримінаційної вимоги тендерна документація не містить, а Ваші зауваження є безпідставними та необґрунтованими.
Що стосується питання класифікації за розміром кусків маємо намір звернути Вашу увагу, що відповідно до ГОСТ 19242-73 встановлено класифікація по розміру кусків вугілля в якому зазначена можливість допуску класів з заміною верхньої та нижньої границі ступенів.
Таким чином, жодного порушення у цій частині також виходячи з вимог тендерної документації не має, що в жодному разі не може призвести до будь-яких дискримінаційних вимог, і як наслідок порушення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-13-001563-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТЕПЛОЮГ", Код ЄДРПОУ:41630430
Дата подання: 16 березня 2018 20:36
Дискримінаційні вимоги
Детально розглянувши Тендерну документацію (далі – Документація) Замовника, було встановлено, що Документація містить вимоги, які не відповідають чинному законодавству України та містить дискримінаційні вимоги до учасників, чим порушуються вимоги статті 3, частини 3 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі-Закон).

1) Відповідно до частини 5 Розділу ІІІ Документації Замовник вимагає від учасників подання ними у складі тендерної пропозиції для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів наступних документів:
«…5.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору:
5.3.1. Довідка (складена в довільній формі) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору щодо постачання вугілля в період за 2016-2017 рр., завірена підписом уповноваженої особи Учасника.
* Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання товарів аналогічних до предмету закупівлі (вугілля кам’яного будь-яких марок) укладені за результатами процедур закупівель.…».
Згідно таких вимог, прийняти участь у процедурі закупівлі, та пропозиції яких не будуть відхилені, можуть лише ті учасники, які мають виконані аналогічні договори з аналогічною установою, яка фінансується державним або місцевим бюджетом. В тому випадку якщо Учасник не укладав аналогічні договори з державними установами та являється новоствореною організацією і починає свою діяльність з приватним сектором його тендерна пропозиція буде відхилена. Дана вимога спричинить не допуск зазначеного підприємства як учасника до участі у процедурі закупівлі.
Також Замовником встановлено вимога, щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору на поставку аналогічного вугілля, у свою чергу, зазначена умова Документації призводить до неможливості участі у процедурі закупівлі учасників, які мають досвід постачання вугілля інших марок, ніж це передбачено Тендерною документацією.
Повідомляємо, що Постійно діючою адміністративною колегію Антимонопольного комітету України неодноразово приймались рішення про внесення змін до тендерної документації із зобов’язанням Замовника вилучити з тексту фрази, в яких вказується джерело фінансування. Тобто орган оскарження фактично визнавав окремі вимоги Замовника дискримінаційними та встановлення джерела фінансування – порушенням.
Зауважимо, що відповідно до норм чинного законодавства України, а саме частини 1 та частини 2 статті 16 Закону, встановлено наступне:
Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Звертаємо Вашу увагу на те, що пунктом 3 частини 2 Закону для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів достатньо лише одного аналогічного договору.

2) В Додатку 2 до Документації інформація про необхідні, технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі, Замовником закуповується:
Вугілля кам’яне марки ДГ
Розмір кусків 25-80 мм.
Вугілля кам’яне марки АО
Розмір кусків 25-70 мм.
Відповідно до ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб та ГОСТ 19240-73 Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація за розміром кусків розмір кусків, що встановив Замовник не передбачено.

Зазначені дії Замовника порушують вимоги статті 3,5 та 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.

Згідно з вищезазначеним,-
ПРОСИМО:
1. Привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України та усунути дискримінаційні вимоги, які передбаченні Документацію.

У разі, якщо Замовником не будуть внесені відповідні зміни до Документації та не будуть усуненні дискримінаційні вимоги, будемо вимушені звернутись до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 березня 2018 13:27
Детальна відповідь у документі, який оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу

Документи

21 березня 2018 13:27
Лист відповідь.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 березня 2018 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" 409 000,00
UAH з ПДВ
409 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" 411 380,00
UAH з ПДВ
411 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 квітня 2018 10:18
переможець.pdf
29 березня 2018 12:47
merged.compressed-ilovepdf-compressed (1).pdf
29 березня 2018 12:47
10 платыжне доручення.pdf
29 березня 2018 12:47
Підписаний_G0318-5050-GL_tender.pdf
29 березня 2018 12:47
43 гар лист зважування.pdf
29 березня 2018 12:47
32 протокол_ДГ_25-200.pdf
29 березня 2018 12:47
29 довідка х-ки.pdf
29 березня 2018 12:47
20. Відгук зоопарк 2017.pdf
29 березня 2018 12:46
17 довідка аналог дог.pdf
29 березня 2018 12:46
16 довідка працівники.pdf
29 березня 2018 12:46
06 тендерна пропозиція.pdf
29 березня 2018 12:46
виписка з протоколу 19.pdf
29 березня 2018 12:46
4 статут.pdf

Публічні документи

28 березня 2018 15:46
Статут_ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД.PDF
28 березня 2018 15:46
Копія паспорту.PDF
28 березня 2018 15:46
Копія договору 0702-2018.PDF
28 березня 2018 15:46
Копії свідоцтв_авто.PDF
28 березня 2018 15:46
Гарантійний лист.PDF
28 березня 2018 15:46
Відгуки.pdf
28 березня 2018 15:46
Витяг_ПДВ.PDF
28 березня 2018 15:46
Довідка_ст.17.PDF
28 березня 2018 15:46
Довідка_працівники.PDF
28 березня 2018 15:46
Довідка_ПДВ.PDF
28 березня 2018 15:46
Довідка_МТБ.PDF
28 березня 2018 15:46
Виписка з протоколу.PDF
28 березня 2018 15:46
Акти звіряння.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"

ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"
#30514975
Переможець 409 000,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2018 15:44

Документи

02 квітня 2018 15:43
Електронний підпис
02 квітня 2018 15:39
Протокол розгляду.pdf
30 березня 2018 12:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2018 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"
#30514975
409 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 квітня 2018 15:43
Електронний підпис
02 квітня 2018 15:39
Протокол розгляду.pdf
30 березня 2018 12:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2019 16:12
Електронний підпис укладений
18 лютого 2019 14:13
ДУ Облпаливо.pdf зміни до договору
18 лютого 2019 13:54
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 10:36
Додаткова угода.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 10:05
Електронний підпис укладений
18 квітня 2018 16:30
Електронний підпис укладений
16 квітня 2018 12:17
договір про закупівлю.pdf укладений
16 квітня 2018 12:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення реквізитів
Номер договору про закупівлю: №62
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: №62
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Детально у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №62
Договір:
Номер додаткової угоди: №62
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Детально у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №62
Договір:
Номер додаткової угоди: №62
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 квітня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 490 799,20
UAH з ПДВ