Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Cир сичужний не нижче 50% жирності; сир кисломолочний не нижче 9% жирності
Очікувана вартість
4 146 200,00 UAH
UA-2018-03-13-000755-a cd2f00b57435485e862ca119de631cae
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

080442920944 dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Вебсайт: http://www.uosvitydnr.gov.ua
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
080442920944
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2018 13:06
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2018 12:00
Початок аукціону: 02 травня 2018 12:34
Очікувана вартість: 4 146 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 120200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Продукти мають постачатися і розвантажуватися транспортом та силами Учасника за заявками Замовника на адресу закладів освіти Дніпровського району м. Києва (Додаток № 2 Договору) відповідно до узгодженого графіку з Замовником та наданням копії документів для підтвердження якості товару.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39500 кілограми
Cир сичужний не нижче 50% жирності; сир кисломолочний не нижче 9% жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, Київ, Київ, проспект Миру, 6-а, м. Київ,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2018
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 квітня 2018 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2018 11:38
ТД Сир 23.04.2018.doc
16 березня 2018 10:30
Протокол внесення змін до ТД (сир).pdf
23 квітня 2018 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2018 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2018 11:38
ТД Сир 23.04.2018.doc
14 березня 2018 17:47
ТД Сир 14.03. 2018.doc
13 березня 2018 13:11
ТД Сир 13.03. 2018.doc
16 березня 2018 10:30
Протокол внесення змін до ТД (сир).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз"яснення тендерної документації
Дата подання: 16 березня 2018 12:13
Дата відповіді: 19 березня 2018 09:23
Шановний Замовник, поясніть стосовно даної вимоги - Документи, видані уповноваженою установою, які підтверджують наявність у Учасника холодильних камер. 1. Що це за документ. ? 2. Що це за уповноважена установа ? 3. Вкажіть яким нормативно-правовом актом передбачена вимога щодо надання документу виданого уповноваженою установою ?
Відповідь: Будь-який документ, виданий Державною організацією, що підтверджує наявність холодильних камер у приміщенні, яке використовує Учасник.
Роз"яснення тендерної документації
Дата подання: 16 березня 2018 12:28
Дата відповіді: 19 березня 2018 09:21
Шановний Замовник, відповідно до вимог тендерної документації ви вимагаєте від учасників - Витяг з державного реєстру потужностей Учасника стосовно автотранспорту, а в разі оренди автотранспорту, надати витяг з реєстру потужностей орендодавця. Однак, доводимо до Вашого відома, що відповідно до ст 25 ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" , Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл. Таким, чином ви вимагаете документ, який станом на сьогодні не передбачений чинним законодавством, готуйте уважніше документацію, та читайте її перед публікацією.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 1.6 Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам, затверджений наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 39 від 10.02.2016р., зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12.03.2016 за № 382/28512 визначено, що державній реєстрації підлягає кожна окрема потужність оператора ринку (далі - Порядок).
Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлено, що потужностями є споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві.
Згідно з п.п. 1.7. п. 1 Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам, адресою потужності, яка є транспортним засобом або іншим рухомим майном, вважається місцезнаходження (місце проживання) оператора ринку, в управлінні якого перебуває така потужність.

Також відповідно до ч.1 ст. 25 ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів": Транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, підлягає державній реєстрації як окрема потужність.
Відповідно до п.75 ч. 1 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»: реалізація - передача, обмін, поставка за договором та відчуження іншим шляхом харчового продукту від однієї особи до іншої безвідносно від того, чи відбулася реалізація платно та/або в іншій формі.
Тобто поставка продуктів харчування за договором поставки, який укладається за результатами тендерної процедури із переможцем – входить до поняття «реалізація». Який вноситься до реєстру.
Роз"яснення тендерної документації
Дата подання: 16 березня 2018 12:48
Дата відповіді: 19 березня 2018 09:18
Шановний Змовник, поясніть будь-ласка, яким чинним нормативно-правовим актом передбачено наявність декларації Постачальника про відповідність. ?
Відповідь: ДСТУ ISO/IEC 17050-1
Роз"яснення тендерної документації
Дата подання: 16 березня 2018 12:56
Дата відповіді: 19 березня 2018 09:17
Шановний Замовник, надайте роз'яснення, відповідно до Розпорядження Виконавчого органу Київської міської ради № 755 від 03.08.2015 р, Замовники серед іншого мають розмістити інформацію про закупівлю в тому числі документацію, обгрунтування закупівлі, моніторинг цін, до початку закупівлі. Надайте інформацію коли саме, відповідальною особою тендерного комітету, була розміщена інформація про дану закупівлю на сайті "Киїаудит" ? В період перевірки документації, надавались зауваження щодо умов закупівлі, чи оцікуваної ціни товару, від Депратаменту фінансового контролю та аудиту КМДА ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вся необхідна інформація щодо закупівлі розміщена на інтернет-порталі «Київаудит». У разі зауважень з боку контролюючого органу будуть внесені відповідні зміни то тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-03-13-000755-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Стартрейдінг", Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 23 березня 2018 18:56
Скарга
Визначені в скарзі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 березня 2018 20:58
Рішення від 28.03.2018 № 2814.pdf
Дата публікації: 28 березня 2018 20:57
Рішення від 16.04.2018 № 3533.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2018 22:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг №3533-р/пк-пз від 16.04.2018, до тендерної документації були внесені зміни, а саме: -абз.6 п.3. Дод.2 ТД викладено в новій редакції: «асортиментний перелік продуктів харчування, що виробляється (постачається), погоджений територіальною санітарно – епідеміологічною станцією (в разі наявності)»; -реч.2 п.2. Таб.1 ТД викладено в новій редакції: «Документи, які підтверджують наявність у Учасника холодильних камер»;
Дата виконання рішення замовником: 23 квітня 2018 11:12
Номер скарги: UA-2018-03-13-000755-a.b2
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "Стартрейдінг", Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 17 травня 2018 21:25
Скарга на дії Замовника
Опис міститься в скарзі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 травня 2018 20:36
Рішення від 21.05.2018 № 4763+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 травня 2018 20:36
Рішення від 05.06.2018 № 5372.pdf
Дата публікації: 08 червня 2018 15:35

Документи Органу Оскарження

28 березня 2018 20:57
Рішення від 28.03.2018 № 2814.pdf
19 квітня 2018 22:24
Рішення від 16.04.2018 № 3533.pdf

Документи подані скаржником

17 травня 2018 21:25
Платіжне доручення.PDF
17 травня 2018 21:25
Скарга.PDF

Документи подані замовником

04 червня 2018 17:31
SCAN_20171204_124047797_2.pdf
04 червня 2018 17:31
SCAN_20171002_160106677_2.pdf
04 червня 2018 17:31
SCAN_20170901_163856138 (1).pdf
04 червня 2018 17:31
SCAN_20170901_163856138.pdf
04 червня 2018 17:31
SCAN_20171229_175137915_21.pdf
04 червня 2018 17:31
374.pdf
04 червня 2018 17:31
SCAN_20170112_14215061.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2018 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Стартрейдінг" 2 839 475,00
UAH з ПДВ
2 800 190,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" 3 783 120,00
UAH з ПДВ
2 800 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Переяслав - Молпродукт 3 852 900,00
UAH з ПДВ
3 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 квітня 2018 11:51
Електронний підпис
30 квітня 2018 11:51
Електронний підпис
30 квітня 2018 11:46
Цінова пропозиція.PDF
30 квітня 2018 11:46
Пропозиція3.rar
30 квітня 2018 11:46
Пропозиція2.rar
30 квітня 2018 11:46
Пропозиція4.rar
30 квітня 2018 11:46
Пропозиція1.rar
30 квітня 2018 11:46
Доверенность__58 (1).zip
30 квітня 2018 11:46
Гарантия 4464.zip
30 квітня 2018 11:46
Ліцензія_ (1).zip

Публічні документи

11 травня 2018 15:13
Електронний підпис
11 травня 2018 15:11
Пакет переможця.pdf
27 квітня 2018 17:01
Електронний підпис
27 квітня 2018 16:58
Лiцензiя.zip
27 квітня 2018 16:58
Довереност__Рыжий.zip
27 квітня 2018 16:58
Гарантия_1595.zip
27 квітня 2018 16:58
26.Листи-згоди.pdf
27 квітня 2018 16:58
Технічні.pdf
27 квітня 2018 16:58
21.ДСТУ ISO22000_ВСІ.pdf
27 квітня 2018 16:58
30.Протокол 3383 від 27.03.18.pdf
27 квітня 2018 16:58
32.фото автотранспорту.pdf
27 квітня 2018 16:58
31.Прот_сир Рад_26.03.18.pdf
27 квітня 2018 16:58
29.Е.В._сир Рос_11.04.18.pdf
27 квітня 2018 16:58
28.Е.В._сир 9_11.04.18.pdf
27 квітня 2018 16:58
16.1.Пролонгація.pdf
27 квітня 2018 16:58
Кваліфікаційні.pdf
27 квітня 2018 16:58
8.Аналогічний договір.pdf
27 квітня 2018 16:58
13.Виписка.pdf
27 квітня 2018 16:58
14.Довідка ЄДПРОУ.pdf
27 квітня 2018 16:58
7.Мед книжки 2018.pdf
27 квітня 2018 16:58
11.Св-во_ПДВ-2012.pdf
27 квітня 2018 16:58
3.2.Висновок СЕЕ ФАВОР.pdf
27 квітня 2018 16:58
2.1.Експлуа. Радив. 2015.pdf
27 квітня 2018 16:58
ЦП .pdf

Публічні документи

24 квітня 2018 08:03
Електронний підпис
23 квітня 2018 11:45
Електронний підпис
23 квітня 2018 11:23
Електронний підпис
27 березня 2018 10:16
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Стартрейдінг"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор"

ТОВ Переяслав - Молпродукт

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Стартрейдінг"
#38390363
Відхилено 2 800 190,00
UAH з ПДВ
04 травня 2018 19:54
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор"
#21505980
Переможець 2 800 200,00
UAH з ПДВ
07 травня 2018 14:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2018 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор"
#21505980
2 800 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 вересня 2018 18:09
Коментар щодо відміни: Процедуру відмінено в зв'язку з доопрацюваням тендерної документації та внесенням змін до неї.