Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

запасні частини до пасажирських вагонів
spare parts for passenger cars
Очікувана вартість
18 174 465,60 UAH
UA-2018-03-13-000664-b f2cc77df9cdc4cb685c35f18069ee26f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Affiliate "Centre of Production Provision" of Public Joint-Stock Company "Ukrainian Railway"
National ID: 40081347
Contact point: Chaikovska Olena
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 березня 2018 18:41
Звернення за роз’ясненнями: до 01 травня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2018 10:00
Початок аукціону: 11 липня 2018 11:44
Очікувана вартість: 18 174 465,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90 872,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 545200 UAH
Publication date: 13 березня 2018 18:41
Enquiries until: 01 травня 2018 10:00
Complaints submission until: до 07 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 травня 2018 10:00

Information

Estimated total value: 18 174 466 UAH including VAT
Minimal lowering step: 90 872 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
запасні частини до пасажирських вагонів
spare parts for passenger cars
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Шафа управління і контролю електрообладнання пасажирського вагону
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Шафа управління і контролю електрообладнання пасажирського вагону
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2018
20 шт
Ящик високовольтний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Ящик високовольтний
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2018
20 шт
Ящик високовольтний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Ящик високовольтний
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 травня 2018 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2018 16:08
1616 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_03.05.2018.docx
03 травня 2018 16:08
Зміни до тендеру_1616_03.05.2018.doc
11 квітня 2018 15:32
Зміни до тендеру_1616_11.04.2018.doc
13 березня 2018 18:38
Додаток №9.docx
03 травня 2018 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2018 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2018 18:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2018 16:08
1616 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_03.05.2018.docx
11 квітня 2018 15:32
1616 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_11.04.2018.docx
13 березня 2018 18:38
1616 ТД зч до пас.вагонів.docx
03 травня 2018 16:08
Зміни до тендеру_1616_03.05.2018.doc
11 квітня 2018 15:32
Зміни до тендеру_1616_11.04.2018.doc
13 березня 2018 18:38
Додаток №9.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про надання правових документів щодо виготовлення та постачання продукції
Дата подання: 14 березня 2018 14:23
Дата відповіді: 30 березня 2018 13:25
Згідно додатку №1 Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, питання: чи є сертифікат системи управління якості виробника, який виданий до 01.01.2018 (чинний на кінцеву дату подання пропозиції учасником та який стосується предмету закупівлі), документом, що підтверджує відповідність згідно вимог п.3.2.1
Відповідь: Згідно п. 3.2.1 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, тендерної документації достатньо надати копію чинного сертифікату системи управління якості виробника завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, який дійсний на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
щодо відповідності
Дата подання: 19 березня 2018 14:36
Дата відповіді: 12 квітня 2018 09:45
и будуть визнані: - сертифікат відповідності на продукцію, що є предметом закупівлі, - акт обстеження виробництва, видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації після 01.01.2018, документами про відповідність, які підтверджують можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником згідно вимог п. 3.2.2 Додатку 1 тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Сертифікат відповідності на продукцію, що є предметом закупівлі та акт обстеження виробництва, видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації після 01.01.2018, які підтверджують можливість виробника виготовляти запропоновану продукцію до постачання учасником згідно вимог п.3.2.2 Додатку 1 тендерної документації, можуть бути визнані при розгляді пропозиції учасника.
Відповідність
Дата подання: 20 березня 2018 14:18
Дата відповіді: 11 квітня 2018 15:51
Додатком № 4 ТД визначена вимога що дата виготовлення запропанованой Учасником продукції повина буди не раніше 01.01.2018 року. Тоді як Пунктом 1.1. Додатка № 1 ТД "Для продукції вітчизняного та імпортного виробництва, підтвердження відповідності якої здійснено до 01.01.2018 року, надати: Декларацію про відповідність; Пунктом 3.2.1. Додатка № 1 ТД, серед іншого, існує необхідність надання "документа (лист або довідка) виробника продукції щодо наявності у нього необхідного обладнання для виготовлення продукції та працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід роботи з виготовлення продукції". В зв'язку з вищезазначенним ПИТАННЯ: Чи буде вважатися порушенням умов ТД випіска Декларації про відповідність та довідки виробника 2017 (дві тисячі сімнадцятим) роком при цьому дата виготовлення запропанованної до постачання продукції буде не раніш 01.01.2018 рока?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для продукції вітчизняного та імпортного виробництва, підтвердження відповідності якої здійснено до 01.01.2018 року – декларація про відповідність дійсна до кінця терміну її дії.
Довідка щодо наявності у виробника продукції необхідного обладнання для виготовлення продукції та працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід роботи з виготовлення продукції повинна бути чинна на момент подання пропозиції учасником.
Зміни до ТД
Дата подання: 23 березня 2018 17:29
Дата відповіді: 11 квітня 2018 15:56
Пунктом 2.5. Додатка 1 ТД "Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі" вимагається що "Нормативні документи на продукцію повинні передбачати заходи захисту довкілля у разі здійснення шкідливого або небезпечного впливу продукції на оточуюче середовище" тоді як Пунктом 6.1. Додатка 2 ТД "Перелік документів, які вимагаються для підтвердженя відповідності пропозиції .............." вимагається надання "Документа, який повинен подати Учасник для підтвердження того, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Складається в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника". В зв'язку з вищевказанним просимо виключити вимоги Пункта 2.5. ТД в зв'язку з тим, що Учасник вже надає необхідний документ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Дата подання: 06 квітня 2018 16:41
Дата відповіді: 03 травня 2018 16:57
Відповідно до п. 2.1. «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» вимагається надання акту (протокол) кваліфікаційних випробувань. Просимо пояснити в якому випадку надається цей документ і коли він не надається в складі тендерної пропозиції учасником, оскільки вже у проведених торгах визначені переможці Філією, в тому числі наприклад за процедурою UA-2018-02-01-004350-c «Колодка композиційна вантажна тип 2ТР-11-01» де також була така вимога в тендерній документації, але переможець його не надав в складі тендерної документації та все одно йому Замовник надав намір про укладання договору 02.04.2018. Виникає питання чи ця вимога є обов`язковою для всіх учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-03-13-000664-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІСТ", Код ЄДРПОУ:25221038
Дата подання: 12 квітня 2018 17:07
щодо оскарження положень тендерної документації
Підставами подання скарги є той факт, що жодним законодавчим та/або нормативним актом не передбачено документу про відповідність, який би підтверджував можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо) за предметом закупівлі у зазначених відкритих торгах, а Тендерна документація містить протиріччя у вимогах до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що унеможливлює подання тендерних пропозицій учасниками у відповідності з умовами Тендерної документації, тобто заздалегідь створюються умови для відхилення тендерних пропозицій учасників за п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 квітня 2018 17:41
Рішення від 16.04.2018 № 3519, лист замовнику.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2018 17:41
Рішення від 04.05.2018 № 4213.pdf
Дата публікації: 08 травня 2018 19:07
Номер скарги: UA-2018-03-13-000664-b.c4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІСТ", Код ЄДРПОУ:25221038
Дата подання: 05 червня 2018 17:47
оскарження рішення Замовника
дискримінація учасників
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Рішення від 07.06.2018 № 5439.pdf
Дата публікації: 08 червня 2018 14:38
Номер скарги: UA-2018-03-13-000664-b.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: АО "Юникон", Код ЄДРПОУ:23647276
Дата подання: 05 червня 2018 16:39
Оскарження рішень замовника після розгляду тендерних пропозицій
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції АТ "Юнікон" з порушенням діючого законодавства України у сфері закупівель та порушенням прав та законних інтересів АТ "Юнікон". (див Скаргу № 978 від 05.06.18 р.)
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Виявлена помилка в тексті скарги
Дата: 05 червня 2018 16:58
Рішення від 07.06.2018 № 5450.pdf
Дата публікації: 08 червня 2018 14:45
Номер скарги: UA-2018-03-13-000664-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: АО "Юникон", Код ЄДРПОУ:23647276
Дата подання: 05 червня 2018 17:08
Оскарження рішень Замовника після розгляду тендерних пропозицій
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції АТ "Юнікон" з порушенням діючого законодавства України у сфері закупівель та порушенням прав та законних інтересів АТ "Юнікон". (див Скаргу № 978 від 05.06.18 р.)
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 червня 2018 14:43
Рішення від 07.06.2018 № 5451.pdf
Дата публікації: 08 червня 2018 14:43
Рішення від 25.06.2018 № 6219.pdf
Дата публікації: 02 липня 2018 21:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання РІШЕННЯ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 25.06.2018 № 6219-р/пк-пз замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного акціонерного товариства «Юнікон» та рішення про відміну процедури закупівлі частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до пасажирських вагонів) (код ЄЗС 34630000-2) (Оголошення у ЦБД № UA-2018-03-13-000664-b).
Дата виконання рішення замовником: 05 липня 2018 15:20

Документи подані скаржником

12 квітня 2018 17:07
Скарга.pdf
12 квітня 2018 17:07
Платіжне доручення 5000

Документи подані скаржником

05 червня 2018 17:47
Платежка.pdf

Документи Органу Оскарження

08 червня 2018 14:38
Рішення від 07.06.2018 № 5439.pdf

Документи подані скаржником

05 червня 2018 16:39
Скарга0664-b.PDF
05 червня 2018 16:39
Плат_жка2.PDF

Документи Органу Оскарження

08 червня 2018 14:45
Рішення від 07.06.2018 № 5450.pdf

Документи подані скаржником

05 червня 2018 17:08
Скарга0664-b.PDF
05 червня 2018 17:08
Плат_жка2.PDF

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 липня 2018
UA-2018-03-13-000664-bf2cc77df9cdc4cb685c35f18069ee26f
Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р." Документи
Відхилено
Документи
НВП"ХАРТРОН-ЕКСПРЕС ЛТД"(ТОВ) Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІСТ" Документи
Відхилено
Документи
АО "Юникон" Документи
Рішення скасоване
Документи
АО "Юникон" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

31 травня 2018 17:11
Протокол 1616.pdf
31 травня 2018 17:11
Електронний підпис

Документи

31 травня 2018 17:12
Протокол 1616.pdf
31 травня 2018 17:12
Електронний підпис

Публічні документи

10 травня 2018 10:49
Електронний підпис
10 травня 2018 10:47
ТУ У ящики підвагонні.pdf
10 травня 2018 10:47
ТУ У шафа розподільча.pdf
10 травня 2018 10:46
Копія сертифіката.pdf
10 травня 2018 10:46
Зразок паспорт шафа.pdf
10 травня 2018 10:46
Декларація шафа.pdf
10 травня 2018 10:46
Дані на товар.pdf
10 травня 2018 10:46
Цінова пропозиція.pdf
10 травня 2018 10:46
08. Протокол 2.pdf
10 травня 2018 10:46
07. Протокол.pdf
10 травня 2018 10:46
05. Приказ.pdf
10 травня 2018 10:46
04. Банковская лицензия.pdf
10 травня 2018 10:46
03. Банковская лицензия.pdf
10 травня 2018 10:46
02. Банковская лицензия.pdf
10 травня 2018 10:46
01. Банковская лицензия.pdf
10 травня 2018 10:46
Лист-згода Тодчук.pdf
10 травня 2018 10:46
Лист-згода Бушуєв.pdf
10 травня 2018 10:46
Довіреність Тодчук.pdf

Документи

31 травня 2018 17:12
Протокол 1616.pdf
31 травня 2018 17:12
Електронний підпис

Публічні документи

11 травня 2018 08:36
Доповнення.rar
10 травня 2018 19:02
Технічна.rar
10 травня 2018 19:02
Кваліфікаційна.rar
10 травня 2018 19:02
Гарантія.rar

Документи

18 травня 2018 18:27
Звіт з ЄДР (припинено)
31 травня 2018 17:14
Протокол 1616.pdf
31 травня 2018 17:14
Електронний підпис

Публічні документи

11 травня 2018 09:49
Догов_р.pdf.p7s
11 травня 2018 09:49
Догов_р.pdf
11 травня 2018 09:49
Сертиф_кат_ISO.pdf.p7s
11 травня 2018 09:49
Сертиф_кат_ISO.pdf
11 травня 2018 09:49
Зм_ни ТУ 022.pdf.p7s
11 травня 2018 09:49
Зм_ни ТУ 022.pdf
11 травня 2018 09:49
Зм_ни ТУ 021.pdf.p7s
11 травня 2018 09:49
Зм_ни ТУ 021.pdf
11 травня 2018 09:49
Статут Юн_кон.PDF.p7s
11 травня 2018 09:49
Статут Юн_кон.PDF
11 травня 2018 09:49
Страхування.zip
11 травня 2018 09:49
Квал_ф_кац_йна частина.zip
10 травня 2018 19:11
Ц_нова пропозиц_я.PDF.p7s
10 травня 2018 19:11
Ц_нова пропозиц_я.PDF
10 травня 2018 19:11
Страхування.zip
10 травня 2018 19:11
ТУ.zip.p7s
10 травня 2018 19:11
ТУ.zip
10 травня 2018 19:11
Техн_чна частина.zip.p7s
10 травня 2018 19:11
Техн_чна частина.zip
10 травня 2018 19:11
РЭ_ЯН.pdf
10 травня 2018 19:11
Квал_ф_кац_йна частина.zip

Документи

05 липня 2018 15:15
Звіт з ЄДР (припинено)
05 липня 2018 15:17
Протокол 165_18Т.pdf
05 липня 2018 15:17
Електронний підпис

Публічні документи

11 травня 2018 09:49
Догов_р.pdf.p7s
11 травня 2018 09:49
Догов_р.pdf
11 травня 2018 09:49
Сертиф_кат_ISO.pdf.p7s
11 травня 2018 09:49
Сертиф_кат_ISO.pdf
11 травня 2018 09:49
Зм_ни ТУ 022.pdf.p7s
11 травня 2018 09:49
Зм_ни ТУ 022.pdf
11 травня 2018 09:49
Зм_ни ТУ 021.pdf.p7s
11 травня 2018 09:49
Зм_ни ТУ 021.pdf
11 травня 2018 09:49
Статут Юн_кон.PDF.p7s
11 травня 2018 09:49
Статут Юн_кон.PDF
11 травня 2018 09:49
Страхування.zip
11 травня 2018 09:49
Квал_ф_кац_йна частина.zip
10 травня 2018 19:11
Ц_нова пропозиц_я.PDF.p7s
10 травня 2018 19:11
Ц_нова пропозиц_я.PDF
10 травня 2018 19:11
Страхування.zip
10 травня 2018 19:11
ТУ.zip.p7s
10 травня 2018 19:11
ТУ.zip
10 травня 2018 19:11
Техн_чна частина.zip.p7s
10 травня 2018 19:11
Техн_чна частина.zip
10 травня 2018 19:11
РЭ_ЯН.pdf
10 травня 2018 19:11
Квал_ф_кац_йна частина.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р."

НВП"ХАРТРОН-ЕКСПРЕС ЛТД"(ТОВ)

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІСТ"

АО "Юникон"

АО "Юникон"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2018 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
НВП"ХАРТРОН-ЕКСПРЕС ЛТД"(ТОВ) 18 120 000,00
UAH з ПДВ
17 155 000,00
UAH з ПДВ
Документи
АО "Юникон" 18 173 760,00
UAH з ПДВ
17 160 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 травня 2018 10:49
Електронний підпис
10 травня 2018 10:47
ТУ У ящики підвагонні.pdf
10 травня 2018 10:47
ТУ У шафа розподільча.pdf
10 травня 2018 10:46
Копія сертифіката.pdf
10 травня 2018 10:46
Зразок паспорт шафа.pdf
10 травня 2018 10:46
Декларація шафа.pdf
10 травня 2018 10:46
Дані на товар.pdf
10 травня 2018 10:46
Цінова пропозиція.pdf
10 травня 2018 10:46
08. Протокол 2.pdf
10 травня 2018 10:46
07. Протокол.pdf
10 травня 2018 10:46
05. Приказ.pdf
10 травня 2018 10:46
04. Банковская лицензия.pdf
10 травня 2018 10:46
03. Банковская лицензия.pdf
10 травня 2018 10:46
02. Банковская лицензия.pdf
10 травня 2018 10:46
01. Банковская лицензия.pdf
10 травня 2018 10:46
Лист-згода Тодчук.pdf
10 травня 2018 10:46
Лист-згода Бушуєв.pdf
10 травня 2018 10:46
Довіреність Тодчук.pdf

Публічні документи

11 травня 2018 09:49
Догов_р.pdf.p7s
11 травня 2018 09:49
Догов_р.pdf
11 травня 2018 09:49
Сертиф_кат_ISO.pdf.p7s
11 травня 2018 09:49
Сертиф_кат_ISO.pdf
11 травня 2018 09:49
Зм_ни ТУ 022.pdf.p7s
11 травня 2018 09:49
Зм_ни ТУ 022.pdf
11 травня 2018 09:49
Зм_ни ТУ 021.pdf.p7s
11 травня 2018 09:49
Зм_ни ТУ 021.pdf
11 травня 2018 09:49
Статут Юн_кон.PDF.p7s
11 травня 2018 09:49
Статут Юн_кон.PDF
11 травня 2018 09:49
Страхування.zip
11 травня 2018 09:49
Квал_ф_кац_йна частина.zip
10 травня 2018 19:11
Ц_нова пропозиц_я.PDF.p7s
10 травня 2018 19:11
Ц_нова пропозиц_я.PDF
10 травня 2018 19:11
Страхування.zip
10 травня 2018 19:11
ТУ.zip.p7s
10 травня 2018 19:11
ТУ.zip
10 травня 2018 19:11
Техн_чна частина.zip.p7s
10 травня 2018 19:11
Техн_чна частина.zip
10 травня 2018 19:11
РЭ_ЯН.pdf
10 травня 2018 19:11
Квал_ф_кац_йна частина.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

НВП"ХАРТРОН-ЕКСПРЕС ЛТД"(ТОВ)

АО "Юникон"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
НВП"ХАРТРОН-ЕКСПРЕС ЛТД"(ТОВ)
#30430120
Переможець 17 155 000,00
UAH з ПДВ
12 липня 2018 14:20

Документи

12 липня 2018 14:20
Електронний підпис
12 липня 2018 14:20
Намір 1616.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2018 14:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
НВП"ХАРТРОН-ЕКСПРЕС ЛТД"(ТОВ)
#30430120
17 155 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 липня 2018 14:20
Електронний підпис
12 липня 2018 14:20
Намір 1616.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 17:00
ЦЗВ-03-04318-01.pdf укладений
18 грудня 2019 17:00
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2018 01:47
ПЗД ЦЗВ-03-04318-01 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2018 01:47
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2018 16:57
ЦЗВ-03-04318-01 (1).pdf зміни до договору
30 серпня 2018 16:57
Електронний підпис укладений
31 липня 2018 16:18
ЦЗВ-03-04318-01.pdf укладений
31 липня 2018 16:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5, ч.4, ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-03-04318-01
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗВ-03-04318-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-03-04318-01
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗВ-03-04318-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 20 585 999,76
UAH (в тому числі ПДВ 3 430 999,96 UAH)