Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
запасні частини до пасажирських вагонів
spare parts for passenger cars
spare parts for passenger cars
Очікувана вартість
18 174 465,60 UAH
UA-2018-03-13-000664-b ● f2cc77df9cdc4cb685c35f18069ee26f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Affiliate "Centre of Production Provision" of Public Joint-Stock Company "Ukrainian Railway" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Chaikovska Olena +38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 13 березня 2018 18:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 травня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 травня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 11 липня 2018 11:44 |
Очікувана вартість: | 18 174 465,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 90 872,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 545200 UAH |
Publication date: | 13 березня 2018 18:41 |
Enquiries until: | 01 травня 2018 10:00 |
Complaints submission until: | до 07 травня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 травня 2018 10:00 |
Information
Estimated total value: | 18 174 466 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 90 872 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
запасні частини до пасажирських вагонів
spare parts for passenger cars
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Шафа управління і контролю електрообладнання пасажирського вагону
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Шафа управління і контролю електрообладнання пасажирського вагону
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2018
20 шт
Ящик високовольтний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Ящик високовольтний
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2018
20 шт
Ящик високовольтний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Ящик високовольтний
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 травня 2018 16:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 травня 2018 16:08 |
1616 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_03.05.2018.docx | |
03 травня 2018 16:08 |
Зміни до тендеру_1616_03.05.2018.doc | |
11 квітня 2018 15:32 |
Зміни до тендеру_1616_11.04.2018.doc | |
13 березня 2018 18:38 |
Додаток №9.docx |
03 травня 2018 16:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 травня 2018 16:08 |
1616 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_03.05.2018.docx
|
||||||
03 травня 2018 16:08 |
Зміни до тендеру_1616_03.05.2018.doc
|
||||||
11 квітня 2018 15:32 |
Зміни до тендеру_1616_11.04.2018.doc
|
||||||
13 березня 2018 18:38 |
Додаток №9.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про надання правових документів щодо виготовлення та постачання продукції
Дата подання: 14 березня 2018 14:23
Дата відповіді: 30 березня 2018 13:25
Згідно додатку №1 Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, питання: чи є сертифікат системи управління якості виробника, який виданий до 01.01.2018 (чинний на кінцеву дату подання пропозиції учасником та який стосується предмету закупівлі), документом, що підтверджує відповідність згідно вимог п.3.2.1
Відповідь: Згідно п. 3.2.1 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, тендерної документації достатньо надати копію чинного сертифікату системи управління якості виробника завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, який дійсний на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
щодо відповідності
Дата подання: 19 березня 2018 14:36
Дата відповіді: 12 квітня 2018 09:45
и будуть визнані: - сертифікат відповідності на продукцію, що є предметом закупівлі, - акт обстеження виробництва, видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації після 01.01.2018, документами про відповідність, які підтверджують можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником згідно вимог п. 3.2.2 Додатку 1 тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Сертифікат відповідності на продукцію, що є предметом закупівлі та акт обстеження виробництва, видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації після 01.01.2018, які підтверджують можливість виробника виготовляти запропоновану продукцію до постачання учасником згідно вимог п.3.2.2 Додатку 1 тендерної документації, можуть бути визнані при розгляді пропозиції учасника.
Відповідність
Дата подання: 20 березня 2018 14:18
Дата відповіді: 11 квітня 2018 15:51
Додатком № 4 ТД визначена вимога що дата виготовлення запропанованой Учасником продукції повина буди не раніше 01.01.2018 року. Тоді як Пунктом 1.1. Додатка № 1 ТД "Для продукції вітчизняного та імпортного виробництва, підтвердження відповідності якої здійснено до 01.01.2018 року, надати: Декларацію про відповідність; Пунктом 3.2.1. Додатка № 1 ТД, серед іншого, існує необхідність надання "документа (лист або довідка) виробника продукції щодо наявності у нього необхідного обладнання для виготовлення продукції та працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід роботи з виготовлення продукції". В зв'язку з вищезазначенним ПИТАННЯ: Чи буде вважатися порушенням умов ТД випіска Декларації про відповідність та довідки виробника 2017 (дві тисячі сімнадцятим) роком при цьому дата виготовлення запропанованної до постачання продукції буде не раніш 01.01.2018 рока?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для продукції вітчизняного та імпортного виробництва, підтвердження відповідності якої здійснено до 01.01.2018 року – декларація про відповідність дійсна до кінця терміну її дії.
Довідка щодо наявності у виробника продукції необхідного обладнання для виготовлення продукції та працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід роботи з виготовлення продукції повинна бути чинна на момент подання пропозиції учасником.
Довідка щодо наявності у виробника продукції необхідного обладнання для виготовлення продукції та працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід роботи з виготовлення продукції повинна бути чинна на момент подання пропозиції учасником.
Зміни до ТД
Дата подання: 23 березня 2018 17:29
Дата відповіді: 11 квітня 2018 15:56
Пунктом 2.5. Додатка 1 ТД "Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі" вимагається що "Нормативні документи на продукцію повинні передбачати заходи захисту довкілля у разі здійснення шкідливого або небезпечного впливу продукції на оточуюче середовище" тоді як Пунктом 6.1. Додатка 2 ТД "Перелік документів, які вимагаються для підтвердженя відповідності пропозиції .............." вимагається надання "Документа, який повинен подати Учасник для підтвердження того, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Складається в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника". В зв'язку з вищевказанним просимо виключити вимоги Пункта 2.5. ТД в зв'язку з тим, що Учасник вже надає необхідний документ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Дата подання: 06 квітня 2018 16:41
Дата відповіді: 03 травня 2018 16:57
Відповідно до п. 2.1. «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» вимагається надання акту (протокол) кваліфікаційних випробувань. Просимо пояснити в якому випадку надається цей документ і коли він не надається в складі тендерної пропозиції учасником, оскільки вже у проведених торгах визначені переможці Філією, в тому числі наприклад за процедурою UA-2018-02-01-004350-c «Колодка композиційна вантажна тип 2ТР-11-01» де також була така вимога в тендерній документації, але переможець його не надав в складі тендерної документації та все одно йому Замовник надав намір про укладання договору 02.04.2018.
Виникає питання чи ця вимога є обов`язковою для всіх учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-03-13-000664-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІСТ", Код ЄДРПОУ:25221038
Дата подання: 12 квітня 2018 17:07
Дата подання: 12 квітня 2018 17:07
щодо оскарження положень тендерної документації
Підставами подання скарги є той факт, що жодним законодавчим та/або нормативним актом не передбачено документу про відповідність, який би підтверджував можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо) за предметом закупівлі у зазначених відкритих торгах, а Тендерна документація містить протиріччя у вимогах до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що унеможливлює подання тендерних пропозицій учасниками у відповідності з умовами Тендерної документації, тобто заздалегідь створюються умови для відхилення тендерних пропозицій учасників за п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 квітня 2018 17:41
Рішення від 16.04.2018 № 3519, лист замовнику.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2018 17:41
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.05.2018 № 4213.pdf
Дата публікації: 05 травня 2018 20:16
Рішення від 04.05.2018 № 4213.pdf
Дата публікації: 08 травня 2018 19:07
Номер скарги: UA-2018-03-13-000664-b.c4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІСТ", Код ЄДРПОУ:25221038
Дата подання: 05 червня 2018 17:47
Дата подання: 05 червня 2018 17:47
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Рішення від 07.06.2018 № 5439.pdf
Дата публікації: 08 червня 2018 14:38
Номер скарги: UA-2018-03-13-000664-b.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: АО "Юникон", Код ЄДРПОУ:23647276
Дата подання: 05 червня 2018 16:39
Дата подання: 05 червня 2018 16:39
Оскарження рішень замовника після розгляду тендерних пропозицій
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції АТ "Юнікон" з порушенням діючого законодавства України у сфері закупівель та порушенням прав та законних інтересів АТ "Юнікон". (див Скаргу № 978 від 05.06.18 р.)
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Виявлена помилка в тексті скарги
Дата: 05 червня 2018 16:58
Рішення від 07.06.2018 № 5450.pdf
Дата публікації: 08 червня 2018 14:45
Номер скарги: UA-2018-03-13-000664-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: АО "Юникон", Код ЄДРПОУ:23647276
Дата подання: 05 червня 2018 17:08
Дата подання: 05 червня 2018 17:08
Оскарження рішень Замовника після розгляду тендерних пропозицій
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції АТ "Юнікон" з порушенням діючого законодавства України у сфері закупівель та порушенням прав та законних інтересів АТ "Юнікон". (див Скаргу № 978 від 05.06.18 р.)
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 червня 2018 14:43
Рішення від 07.06.2018 № 5451.pdf
Дата публікації: 08 червня 2018 14:43
Інформація про перенесення дати розгляду UA-2018-03-13-000664-b.pdf
Дата публікації: 22 червня 2018 19:05
Інформація про перенесення дати розгляду UA-2018-03-13-000664-b.pdf
Дата публікації: 23 червня 2018 16:40
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.06.2018 № 6219.pdf
Дата публікації: 26 червня 2018 16:45
Рішення від 25.06.2018 № 6219.pdf
Дата публікації: 02 липня 2018 21:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання РІШЕННЯ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 25.06.2018 № 6219-р/пк-пз замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного акціонерного товариства «Юнікон» та рішення про відміну процедури закупівлі частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до пасажирських вагонів) (код ЄЗС 34630000-2) (Оголошення у ЦБД № UA-2018-03-13-000664-b).
Дата виконання рішення замовником: 05 липня 2018 15:20
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 05 липня 2018
Найменування: | Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р." | Документи |
Відхилено
Документи
|
НВП"ХАРТРОН-ЕКСПРЕС ЛТД"(ТОВ) | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІСТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
АО "Юникон" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
АО "Юникон" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
НВП"ХАРТРОН-ЕКСПРЕС ЛТД"(ТОВ) #30430120 |
Переможець |
17 155 000,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2018 14:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2019 17:00
|
ЦЗВ-03-04318-01.pdf | укладений |
18 грудня 2019 17:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2018 01:47
|
ПЗД ЦЗВ-03-04318-01 (1).pdf | зміни до договору |
31 грудня 2018 01:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2018 16:57
|
ЦЗВ-03-04318-01 (1).pdf | зміни до договору |
30 серпня 2018 16:57
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2018 16:18
|
ЦЗВ-03-04318-01.pdf | укладений |
31 липня 2018 16:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, ч.4, ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-03-04318-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ЦЗВ-03-04318-01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8 ч.4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-03-04318-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ЦЗВ-03-04318-01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |