Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з відведення стічних вод
Очікувана вартість
50 090,80 UAH
UA-2018-03-12-001790-c bfbef1c00f4f4de4a222b60bbd1c33f9
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Блищак

+380633476099 iryna.blyshchak@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
Код ЄДРПОУ: 02070855
Місцезнаходження: 76019, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Карпатська, 15
Контактна особа: Ірина Блищак
+380633476099
iryna.blyshchak@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
На підставі Закону України «Про природні монополії», згідно ч. 2 ст. 5, зведений перелік суб’єктів природних монополій складається та ведеться Антимонопольним комітетом України на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, які формуються Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг. Комунальне підприємство "Івано-Франківськводоекотехпром" включено до переліку суб’єктів природних монополій Івано-Франківської області.
Комунальне підприємство "Івано-Франківськводоекотехпром" являється монополією, яка надає послуги з централізованого водовідведення в межах мереж, розташованих на території Івано-Франківської області. Дані послуги здійснюються суб’єктом господарювання, що має відповідну ліцензію.
Тому для закупівлі послуг з централізованого водовідведення тендерним комітетом було прийнято рішення обрати переговорну процедуру закупівлі скорочену, згідно пункта 2 част. 2 ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме - відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи, а також абзацу 8 част. 3 ст. 35 вищевказаного Закону замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 5 днів у разі закупівлі послуг з централізованого водовідведення.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2018 15:47
Оскарження наміру укласти договір: 18 березня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5164 метр кубічний
Послуги з відведення стічних вод
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76006, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, Вовчинецька, 223
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Тендерна документація

12 березня 2018 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП “Івано - Франківськводоекотехпром”
#32360815
Переможець 50 090,80
UAH з ПДВ
12 березня 2018 15:47

Документи

12 березня 2018 15:47
Електронний підпис
12 березня 2018 15:46
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2018 15:47

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП “Івано - Франківськводоекотехпром”
#32360815
50 090,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2018 15:47
Електронний підпис
12 березня 2018 15:46
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 березня 2019 08:36
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2019 11:14
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
13 березня 2019 11:13
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 09:33
Додаткова угода.jpg зміни до договору
29 грудня 2018 09:32
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 14:24
Додаткова угода №1.jpg зміни до договору
26 грудня 2018 14:23
Електронний підпис укладений
20 березня 2018 15:18
Договір.pdf укладений
20 березня 2018 15:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 263/2-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 263/2-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 263/2-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 34 651,92
UAH з ПДВ