Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних
Очікувана вартість
320 500,00 UAH
UA-2018-03-12-001196-a d3d1116277874afca5fe5e508902716a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грібьонкіна Наталія Володимирівна

+380572652140 ruo_mos@kharkivosvita.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146334
Місцезнаходження: 61146, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Валентинівська, 27-г
Контактна особа: Грібьонкіна Наталія Володимирівна
+380572652140
ruo_mos@kharkivosvita.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2018 17:16
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2018 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 24 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2018 17:30
Початок аукціону: 29 березня 2018 14:00
Очікувана вартість: 320 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
персональний комп’ютер (комплект)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, місто Харків, за адресою закладів загальної середньої освіти та Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
30 шт
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, місто Харків, за адресою закладів загальної середньої освіти та Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
3 шт
пристрій багатофункціональний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, місто Харків, за адресою закладів загальної середньої освіти та Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
3 шт
акустична система
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, місто Харків, за адресою закладів загальної середньої освіти та Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2018 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2018 17:16
Проект Договору.doc
12 березня 2018 17:16
ДК КОМП.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Верифікація програмного забезпечення
Дата подання: 13 березня 2018 17:22
Дата відповіді: 14 березня 2018 16:11
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми, копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/f/s!Am0mQcIVCYTxaqALHotxONDSQKo Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура прийняття пропозицій в межах даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Вашу пропозицію.
У разі виникнення сумнівів щодо ліцензії запропонованого товару, представники тендерного комітету зв’яжуться з Вами для подальшого обговорити перевірки.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2018 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 257 725,14
UAH з ПДВ
257 725,14
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ" 299 309,04
UAH з ПДВ
282 689,16
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 282 690,00
UAH з ПДВ
282 690,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" 305 511,00
UAH з ПДВ
305 511,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" 318 526,62
UAH з ПДВ
318 526,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 березня 2018 14:25
Довідка про мат тех базу.pdf
28 березня 2018 14:25
Декларація Pantum МФУ.jpg
28 березня 2018 14:25
Цінова пропозиція.PDF
28 березня 2018 14:25
МоніториDeclaration-NVO-AOC-2018.pdf
28 березня 2018 14:25
МоніториDeclaration-EMS-AOC-2018.pdf
28 березня 2018 14:25
Не сертифікований товар.pdf
28 березня 2018 14:25
Торговая_марка BRAIN.jpg
28 березня 2018 14:25
Сертификат ISO 14001_2015.jpg
28 березня 2018 14:25
Висновок СЕС.pdf
28 березня 2018 14:25
Sineo224e17090710580.pdf
28 березня 2018 14:25
Sineo224e17090710570.pdf
28 березня 2018 14:25
Microsoft_Комел до 30-09-2018.pdf
28 березня 2018 14:25
ISO 9001-2015 Урк.pdf
28 березня 2018 14:25
Довідки згідно Статті 17.pdf
28 березня 2018 14:25
Довідки зг.Статті 17..PDF
28 березня 2018 14:25
Статут 2 завірений.PDF
28 березня 2018 14:25
Статут 1 завірений.PDF
28 березня 2018 14:25
Відомості про учасника.PDF

Публічні документи

11 травня 2018 10:18
Документи переможця
28 березня 2018 14:46
Відомості про учасника.pdf
28 березня 2018 14:46
Відповідність ст. 17.pdf
28 березня 2018 14:46
Інші вимоги.pdf
28 березня 2018 14:46
Кваліфікація.pdf
28 березня 2018 14:46
Проект договору.pdf
28 березня 2018 14:46
Технічні вимоги.7z

Публічні документи

28 березня 2018 14:31
Електронний підпис
28 березня 2018 14:28
Технічна частина.pdf
28 березня 2018 14:28
Проект договору.pdf
28 березня 2018 14:28
Наказ про призначення.pdf
28 березня 2018 14:28
Кваліфікація.pdf
28 березня 2018 14:28
Інші вимоги.pdf
28 березня 2018 14:28
Відповідність ст.17.pdf
28 березня 2018 14:28
Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"

ТОВ "АМ Інтегратор Груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Відхилено 257 725,14
UAH з ПДВ
06 квітня 2018 17:04
ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ"
#39457381
Відхилено 282 689,16
UAH з ПДВ
08 травня 2018 15:30
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Переможець 282 690,00
UAH з ПДВ
08 травня 2018 16:04

Документи

06 квітня 2018 17:04
Електронний підпис
06 квітня 2018 17:02
Відхилення КОМЕЛ.pdf
29 березня 2018 14:40
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

08 травня 2018 15:30
Електронний підпис
08 травня 2018 15:29
ЛИСТ.jpg

Документи

08 травня 2018 16:04
Електронний підпис
08 травня 2018 16:04
рЕШЕНИЕ ПРИНЯТИЯ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2018 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
282 690,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 травня 2018 16:04
Електронний підпис
08 травня 2018 16:04
рЕШЕНИЕ ПРИНЯТИЯ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 17:41
Електронний підпис укладений
30 травня 2018 16:31
2.jpg зміни до договору
30 травня 2018 16:28
1.jpg зміни до договору
30 травня 2018 16:28
Електронний підпис укладений
24 травня 2018 16:35
Машини для обробки даних ТД.pdf укладений
24 травня 2018 16:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 11.1. ДОГОВОРУ, за угодою сторін внести зміни до пунктів 1.2., 4.1., додатку № 1 Договору та викласти їх в наступній редакції: 1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) товару (роботи або послуги) за кодом ДК 021:2015 - 30210000-0 «Машина для обробки даних (апаратна частина)» Кількість товарів за цим Договором: персональний комп’ютер (комплект) – 1 шт.; ноутбук – 30 шт. 4.1. Ціна цього Договору становить 267 705,00 грн. (Двісті шістдесят сім тисяч сімсот п’ять гривень 00 коп.) у тому числі ПДВ 44 617,50 грн.
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 101
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 267 705,00
UAH з ПДВ