Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код 15110000-2– М’ясо (яловичина свіжа) згідно ДК 021:2015
Очікувана вартість
2 920 775,00 UAH
UA-2018-03-09-000220-c abf38ac84a294ab9bb648ed4796873c6
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Елена Семенова

+380934990470 sentr09@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Український державний медико-соціальний центр ветеранів війни"
Код ЄДРПОУ: 05480766
Місцезнаходження: 08455, Україна , Київська обл., с. Циблі, вул. Лісова, 2
Контактна особа: Елена Семенова
+380934990470
sentr09@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
двічі було відмінено тендер щодо закупівлі код 15110000-2– М’ясо (яловичина свіжа) згідно ДК 021:2015 через відсутність достатньої кількості учасників, а саме: перше оголошення про проведення було оприлюднене 26.01.2018 р., ідентифікатор закупівлі UA-2018-01-26-001154-b. Дана закупівля не відбулась – 12.02.2018 р., причина – недостатня кількість поданих пропозицій. Друге оголошення про проведення було оприлюднене 12.02.2018 р., ідентифікатор закупівлі UA-2018-02-12-000398-b. Дана закупівля не відбулась – 28.02.2018 р., причина – недостатня кількість поданих пропозицій. Враховуючи ці обставини, згідно п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі»» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (далі – Закон), у разі, якщо замовником було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників, може бути застосовано переговорну процедуру закупівлі, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 березня 2018 16:07
Оскарження наміру укласти договір: 20 березня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27950 кілограм
яловичина свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08455, Україна, Київська область, с. Циблі, Лісова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

09 березня 2018 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОСНОВА"
#03753450
Переможець 2 920 775,00
UAH з ПДВ
09 березня 2018 16:07

Документи

09 березня 2018 16:07
Електронний підпис
09 березня 2018 16:07
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 березня 2018 16:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОСНОВА"
#03753450
2 920 775,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 березня 2018 16:07
Електронний підпис
09 березня 2018 16:07
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2019 14:42
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2019 15:27
Доп. угода2.pdf зміни до договору
14 січня 2019 15:12
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 12:10
Доп. угода1.64Х.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 12:09
Електронний підпис укладений
21 березня 2018 09:48
Договір.pdf укладений
21 березня 2018 09:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 20/03-64Х
Договір:
Номер додаткової угоди: 20/03-64Х
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 20/03-64Х
Договір:
Номер додаткової угоди: 20/03-64Х
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 березня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 3 504 616,50
UAH з ПДВ