Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мастильні засоби (Оливи мастильні)
Очікувана вартість
3 310 155,00 UAH
UA-2018-03-09-000175-c ● 5cf5408deef74d4ea7f767605d1fca51
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ "Укрпошта" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Олександр Ковальський +380443232078 kovalskyi-ov@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 березня 2018 13:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2018 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2018 19:00 |
Початок аукціону: | 28 березня 2018 15:27 |
Очікувана вартість: | 3 310 155,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60612 літр
Оливи мастильні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2018
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2018 16:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2018 16:28 |
Перелік змін в ТД масла 1 від 20.03.2018.docx | |
20 березня 2018 16:28 |
ТД масла 1 від 20.03.2018.docx | |
09 березня 2018 13:27 |
Додаток 6 - Проект договору.doc |
20 березня 2018 16:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 березня 2018 16:28 |
Перелік змін в ТД масла 1 від 20.03.2018.docx
|
|||
20 березня 2018 16:28 |
ТД масла 1 від 20.03.2018.docx
|
|||
09 березня 2018 13:27 |
Додаток 6 - Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Постачання товару
Дата подання: 11 березня 2018 11:50
Дата відповіді: 12 березня 2018 09:33
Період постачання: по 31.07.2018 чи протягом 2018року? Партіями чи 1 доставка?
Відповідь: Вітаємо!
Постачання товару буде здійснюватись відповідно до істотних умов контракту, які викладено у пункті 4 розділу 6 тендерної документації, та проекту договору (додаток 6):
1. У відповідності до п. 1.2 проекту Договору, дата виготовлення Товару, що поставляється за Договором, не повинна бути раніше 2017 року.
2. У відповідності до п. 4 додатку № 2 до проекту Договору, гарантійний строк/термін придатності Товару не менше 24 (двадцяти чотирьох) місяців з моменту поставки Товару Покупцю.
3. У відповідності до п. 4.1. проекту Договору оплата Товару здійснюється впродовж 20 (двадцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару.
4. У відповідності до п. 5.1 проекту Договору, строк поставки протягом 7 (семи) календарних днів з дати заявки Покупця, але в будь-якому випадку не пізніше 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Договору.
5. У відповідності до п. 5.2 проекту Договору, адреса складу Покупця:
- 03680, м. Київ, вул. Народного Ополчення, 13
- 03999, м. Київ, вул. Г.Кірпи, 2
6. Забезпечення виконання договору, шляхом надання банківської гарантії, відповідно до п. 10.1. проекту Договору, застосовується.
7. У відповідності до п. 10.2 проекту Договору, розмір банківської гарантії 5 (п'ять) % відсотків вартості (ціни) Договору.
8. У відповідності до п. 1.1.1. проекту Договору, для цілей Закону України «Про публічні закупівлі» предмет поставки за цим Договором відноситься до «Мастильні засоби» (Оливи мастильні) код ДК 021:2015 – 09210000-4
9. У відповідності до п. 8.2 проекту Договору, Договір діє до «31» липня 2018 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань, що виникли до «31» липня 2018 включно.
Постачання товару буде здійснюватись відповідно до істотних умов контракту, які викладено у пункті 4 розділу 6 тендерної документації, та проекту договору (додаток 6):
1. У відповідності до п. 1.2 проекту Договору, дата виготовлення Товару, що поставляється за Договором, не повинна бути раніше 2017 року.
2. У відповідності до п. 4 додатку № 2 до проекту Договору, гарантійний строк/термін придатності Товару не менше 24 (двадцяти чотирьох) місяців з моменту поставки Товару Покупцю.
3. У відповідності до п. 4.1. проекту Договору оплата Товару здійснюється впродовж 20 (двадцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару.
4. У відповідності до п. 5.1 проекту Договору, строк поставки протягом 7 (семи) календарних днів з дати заявки Покупця, але в будь-якому випадку не пізніше 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Договору.
5. У відповідності до п. 5.2 проекту Договору, адреса складу Покупця:
- 03680, м. Київ, вул. Народного Ополчення, 13
- 03999, м. Київ, вул. Г.Кірпи, 2
6. Забезпечення виконання договору, шляхом надання банківської гарантії, відповідно до п. 10.1. проекту Договору, застосовується.
7. У відповідності до п. 10.2 проекту Договору, розмір банківської гарантії 5 (п'ять) % відсотків вартості (ціни) Договору.
8. У відповідності до п. 1.1.1. проекту Договору, для цілей Закону України «Про публічні закупівлі» предмет поставки за цим Договором відноситься до «Мастильні засоби» (Оливи мастильні) код ДК 021:2015 – 09210000-4
9. У відповідності до п. 8.2 проекту Договору, Договір діє до «31» липня 2018 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань, що виникли до «31» липня 2018 включно.
API
Дата подання: 12 березня 2018 13:18
Дата відповіді: 14 березня 2018 16:30
Моторна олива повинна відповідати умовам (або бути краще) класифікації API, яка вказана в стовпчику технічної специфікації - "Клас якості згідно API". Підтвердженням класу буде вважається наявність марки оливи або наявність бренду виробника в переліку офіційно ліцензованих API виробників на веб-сайті Американського інституту нафти -https://engineoil.api.org/.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо!
Тендерна документація містить вимогу щодо моторних олив. Так, відповідно до технічної специфікації (додаток 3) моторна олива повинна відповідати умовам (або бути краще) класифікації API, яка вказана в стовпчику технічної специфікації - " Класифікація згідно API". Разом з цим, в документації відсутня вимога щодо підтвердження класу - "наявність марки оливи або наявність бренду виробника в переліку офіційно ліцензованих API виробників на веб-сайті Американського інституту нафти -https://engineoil.api.org/".
В цій частині, учасники повинні надати довідку довільної форми, яка повинна містити опис запропонованого товару з зазначенням назви виробника, які повністю відповідають вимогам зазначеним в технічній специфікації (додаток 3), у тому числі щодо класифікації API. Також. вимагається надати згоду з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додаток 3) та гарантувати їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації або у вигляді окремої довідки-згоди. Детальніше - додатки 3,4.
Дякуємо за питання та запрошуємо до участі в торгах.
Тендерна документація містить вимогу щодо моторних олив. Так, відповідно до технічної специфікації (додаток 3) моторна олива повинна відповідати умовам (або бути краще) класифікації API, яка вказана в стовпчику технічної специфікації - " Класифікація згідно API". Разом з цим, в документації відсутня вимога щодо підтвердження класу - "наявність марки оливи або наявність бренду виробника в переліку офіційно ліцензованих API виробників на веб-сайті Американського інституту нафти -https://engineoil.api.org/".
В цій частині, учасники повинні надати довідку довільної форми, яка повинна містити опис запропонованого товару з зазначенням назви виробника, які повністю відповідають вимогам зазначеним в технічній специфікації (додаток 3), у тому числі щодо класифікації API. Також. вимагається надати згоду з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додаток 3) та гарантувати їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації або у вигляді окремої довідки-згоди. Детальніше - додатки 3,4.
Дякуємо за питання та запрошуємо до участі в торгах.
Період постачання
Дата подання: 15 березня 2018 11:05
Дата відповіді: 16 березня 2018 12:38
Період постачання: по 31.07.2018 чи протягом 2018року? Партіями чи 1 доставка?
Відповідь: Відвантаження товару буде здійснюватись на два склади в місті Києві, у відповідності з опублікованим розподіленням.
У зв'язку з обмеженими пропускними здатностями складів, можливо поставку буде розбито на дві партії, у відповідності по заявкам.
Період поставки - 30 календарних днів з моменту підписання договору.
У зв'язку з обмеженими пропускними здатностями складів, можливо поставку буде розбито на дві партії, у відповідності по заявкам.
Період поставки - 30 календарних днів з моменту підписання договору.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-09-000175-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОЙЛ ГРУП", Код ЄДРПОУ:40761026
Дата подання: 12 квітня 2018 13:11
Невідповідність вимогам, які передбачені технічною специфікацією.
Проаналізувавши тендерну документацію та документацію, надану учасниками торгів (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-03-09-000175-c)
ДК 021:2015 – 09210000-4 Мастильні засоби (Оливи мастильні), замовником яких є ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО ПАТ "УКРПОШТА",
цим листом просимо звернути Вашу увагу на наступні невідповідності
та невиконання умов Замовника.
За результатами проведеного електронного аукціону переможцем було обрано ТОВ "АВТО СТАНДАРД УКРАЇНА" з ціновою пропозицією 2 820 000,00 грн. Відповідно до Протоколу № 5 від 06.04.2018 року розгляду тендерних пропозицій Вами було прийнято рішення: "Відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ОЙЛ ГРУП" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації", а саме: "учасником запропоновано фасовку окремих номенклатурних одиниць продукції (позиції 1, 2 технічної специфікації "порівняльна табл. Технічних вимог.pdf") 4 літри, що не відповідає вимогам до фасування цих же номенклатурних одиниць – 20 літрів, що передбачено технічною специфікацією (додаток 3 до Тендерної документації)".
Однак, як вбачається з документації конкурсних торгів,
ТОВ "АВТО СТАНДАРД УКРАЇНА" у тендерній пропозиції теж запропоновано фасовку окремих номенклатурних одиниць продукції (позиція 13 технічної специфікації "порівняльна табл. Технічних вимог.pdf")
20 або 10 літрів, що не відповідає вимогам до фасування цих же номенклатурних одиниць – 20 літрів, що передбачено технічною специфікацією (додаток 3 до Тендерної документації).
Довідково: технічний опис MOL Hykomol Syntrans 75W-80 з сайту офіційного представника ТОВ "МОЛ УКРАЇНА": http://mol-ukraine.com.ua/ua/mastyl-ni-materialy-ta-avtoximiya/transport/transmisijni-masla/mol-hykomol-syntrans-75w-80/ має види упаковок:
10 л и 216,5 л.
Крім того, звертаємо увагу, що пропозиція ТОВ "ОЙЛ ГРУП" була найбільш економічно вигідною та відповідала технічним вимогам вказаних у додатку 3 до тендерної документації, а саме: були запропоновані мастильні матеріали виробництва Petronas Lubricants.
Відповідно до п.4п.1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо документацію учасника ТОВ "АВТО СТАНДАРД УКРАЇНА" такою, що не відповідає вимогам ДОКУМЕНТАЦІЇ ДОПОРОГОВОЇ ЗАКУПІВЛІ.
Розгорнути
Згорнути
ДК 021:2015 – 09210000-4 Мастильні засоби (Оливи мастильні), замовником яких є ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО ПАТ "УКРПОШТА",
цим листом просимо звернути Вашу увагу на наступні невідповідності
та невиконання умов Замовника.
За результатами проведеного електронного аукціону переможцем було обрано ТОВ "АВТО СТАНДАРД УКРАЇНА" з ціновою пропозицією 2 820 000,00 грн. Відповідно до Протоколу № 5 від 06.04.2018 року розгляду тендерних пропозицій Вами було прийнято рішення: "Відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ОЙЛ ГРУП" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації", а саме: "учасником запропоновано фасовку окремих номенклатурних одиниць продукції (позиції 1, 2 технічної специфікації "порівняльна табл. Технічних вимог.pdf") 4 літри, що не відповідає вимогам до фасування цих же номенклатурних одиниць – 20 літрів, що передбачено технічною специфікацією (додаток 3 до Тендерної документації)".
Однак, як вбачається з документації конкурсних торгів,
ТОВ "АВТО СТАНДАРД УКРАЇНА" у тендерній пропозиції теж запропоновано фасовку окремих номенклатурних одиниць продукції (позиція 13 технічної специфікації "порівняльна табл. Технічних вимог.pdf")
20 або 10 літрів, що не відповідає вимогам до фасування цих же номенклатурних одиниць – 20 літрів, що передбачено технічною специфікацією (додаток 3 до Тендерної документації).
Довідково: технічний опис MOL Hykomol Syntrans 75W-80 з сайту офіційного представника ТОВ "МОЛ УКРАЇНА": http://mol-ukraine.com.ua/ua/mastyl-ni-materialy-ta-avtoximiya/transport/transmisijni-masla/mol-hykomol-syntrans-75w-80/ має види упаковок:
10 л и 216,5 л.
Крім того, звертаємо увагу, що пропозиція ТОВ "ОЙЛ ГРУП" була найбільш економічно вигідною та відповідала технічним вимогам вказаних у додатку 3 до тендерної документації, а саме: були запропоновані мастильні матеріали виробництва Petronas Lubricants.
Відповідно до п.4п.1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо документацію учасника ТОВ "АВТО СТАНДАРД УКРАЇНА" такою, що не відповідає вимогам ДОКУМЕНТАЦІЇ ДОПОРОГОВОЇ ЗАКУПІВЛІ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 квітня 2018 15:46
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до статті 30 зазначеного Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до ст. 32 цього ж Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стаття 18 цього ж Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника. Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
Разом з цим, відповідність тендерної пропозиції вимогам Замовника, в частині фасовки продукції, яка пропонується до постачання, підтверджується листом виробника (додається).
Відповідно до статті 30 зазначеного Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до ст. 32 цього ж Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стаття 18 цього ж Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника. Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
Разом з цим, відповідність тендерної пропозиції вимогам Замовника, в частині фасовки продукції, яка пропонується до постачання, підтверджується листом виробника (додається).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2018 16:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ООО "СП ЮКОЙЛ" |
2 280 641,72
UAH з ПДВ
|
2 280 641,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КСМ-ТРЕЙД" |
2 683 000,00
UAH з ПДВ
|
2 683 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОЙЛ ГРУП" |
2 990 138,16
UAH з ПДВ
|
2 815 167,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СТАНДАРД УКРАЇНА" |
2 999 939,64
UAH з ПДВ
|
2 820 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ОІЛ ГРУП" |
3 000 791,05
UAH з ПДВ
|
2 834 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АГРІНОЛ" |
2 848 512,96
UAH з ПДВ
|
2 848 512,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ООО "СП ЮКОЙЛ" #31852954 |
Відхилено |
2 280 641,72
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2018 14:34
|
ТОВ "КСМ-ТРЕЙД" #37333587 |
Відхилено |
2 683 000,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2018 16:27
|
ТОВ "ОЙЛ ГРУП" #40761026 |
Відхилено |
2 815 167,36
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2018 16:47
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СТАНДАРД УКРАЇНА" #35775727 |
Переможець |
2 820 000,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2018 08:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2018 11:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2018 16:29
|
SCAN_20180529_160553014.pdf | зміни до договору |
29 травня 2018 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 травня 2018 16:01
|
автостандард - додаткова угода 1 на публікацію.PDF | зміни до договору |
04 травня 2018 14:23
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2018 13:51
|
автостандарт - договір на публікацію.pdf | укладений |
27 квітня 2018 13:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 04 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 260418-04/198Пс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 260418-04/198Пс |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 260418-04/198Пс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 260418-04/198Пс |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |