Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ручки, крани, личини, клапана, баранчики
Очікувана вартість
1 019 160,48 UAH
UA-2018-03-07-000483-a 8522b76a5a0347e7a57677e253129cb9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 березня 2018 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 13 березня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 березня 2018 15:00
Очікувана вартість: 1 019 160,48 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот 1, лот 2 - відповідно Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг.
Лот 1, лот 2 - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2018 року (до 31.12.2018).
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

07 березня 2018 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2018 15:06
ТД_18.doc
07 березня 2018 15:06
проект дог дод 9.docx
07 березня 2018 15:06
Оголошення 18.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. Лот 1
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 892 675,31 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 8 900,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26780 UAH

Аукціон

Початок: 26 березня 2018 12:48
Закінчення: 26 березня 2018 13:09
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

347 шт
Клапан унитаза настенный
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2018
402 шт
Клапан унітазу настінний
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2018
229 шт
Ручки стулчастих дверей
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2018
229 шт
Ручки стулчастих дверей
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2018
175 шт
Баранчик замка
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2018
366 шт
Баранчик замка дверей туалета
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2018
35 шт
Кран водозабірний 1/2"
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2018
30 шт
Кран водозабірний 3/4"
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2018
1319 шт
Кран умивальний
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2018 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРКОС ГРУП" 892 656,78
UAH з ПДВ
892 656,78
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЖКОМТРАНС" 892 674,89
UAH з ПДВ
892 674,89
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 квітня 2018 16:19
Електронний підпис
13 квітня 2018 16:19
Електронний підпис
13 квітня 2018 16:17
011 Цинова пропозиция .pdf
13 квітня 2018 16:17
010 Довидка з банку.pdf
13 квітня 2018 16:17
009 Паспортни дани.pdf
13 квітня 2018 16:16
008 Витяг з ЄДРЮО.pdf
13 квітня 2018 16:16
006 Копия статута.pdf
13 квітня 2018 16:16
005 Довидка з ант.прог..pdf
13 квітня 2018 16:16
002 Довика ДПИ.output.pdf
13 квітня 2018 16:16
001 Довидка МВС.output.pdf
23 березня 2018 13:30
Електронний підпис
23 березня 2018 13:22
Лицензия .rar
23 березня 2018 13:22
Доверенность_58.zip
23 березня 2018 13:22
Банковская гарантия 3959 .zip
23 березня 2018 13:22
019Цінова пропозиція.pdf
23 березня 2018 13:22
018Лист-згода перс.дан.pdf
23 березня 2018 13:22
017Лист-згода Дод 8.pdf
23 березня 2018 13:22
015Витяг з реестру.pdf
23 березня 2018 13:22
014Довидка о працюючих.pdf
23 березня 2018 13:22
013Довидка о мат.тех.базе.pdf
23 березня 2018 13:22
011 Протокол засновникив.pdf
23 березня 2018 13:22
010Довидка про юр.особу.pdf
23 березня 2018 13:22
009Лист видгук.pdf
23 березня 2018 13:22
008Зразки договорив.pdf
23 березня 2018 13:22
006Креслення .pdf
23 березня 2018 13:22
005Довидка п2,2..pdf
23 березня 2018 13:22
004Технични вимоги.pdf
23 березня 2018 13:22
003Дани на товар .pdf
23 березня 2018 13:22
002Зразок серт якости .pdf
23 березня 2018 13:22
001Декларация видп.pdf
23 березня 2018 13:22
Лицензия .rar
23 березня 2018 13:22
Доверенность_58.zip
23 березня 2018 13:22
Банковская гарантия 3959 .zip
23 березня 2018 13:22
019Цінова пропозиція.pdf
23 березня 2018 13:22
018Лист-згода перс.дан.pdf
23 березня 2018 13:22
017Лист-згода Дод 8.pdf
23 березня 2018 13:22
015Витяг з реестру.pdf
23 березня 2018 13:22
014Довидка о працюючих.pdf
23 березня 2018 13:22
013Довидка о мат.тех.базе.pdf
23 березня 2018 13:22
011 Протокол засновникив.pdf
23 березня 2018 13:22
010Довидка про юр.особу.pdf
23 березня 2018 13:21
009Лист видгук.pdf
23 березня 2018 13:21
008Зразки договорив.pdf
23 березня 2018 13:21
006Креслення .pdf
23 березня 2018 13:21
005Довидка п2,2..pdf
23 березня 2018 13:21
004Технични вимоги.pdf
23 березня 2018 13:21
003Дани на товар .pdf
23 березня 2018 13:21
002Зразок серт якости .pdf
23 березня 2018 13:21
001Декларация видп.pdf

Публічні документи

23 березня 2018 10:00
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРКОС ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЖКОМТРАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРКОС ГРУП"
#34824830
Переможець 892 656,78
UAH з ПДВ
12 квітня 2018 16:50

Документи

12 квітня 2018 16:50
Електронний підпис
12 квітня 2018 16:50
протокол №16-3-04-18.pdf
12 квітня 2018 16:50
намір ручки.pdf
26 березня 2018 13:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2018 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРКОС ГРУП"
#34824830
892 656,78
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 квітня 2018 16:50
Електронний підпис
12 квітня 2018 16:50
протокол №16-3-04-18.pdf
12 квітня 2018 16:50
намір ручки.pdf
26 березня 2018 13:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 17:06
ЗВІТ по ручки, крани 18123.docx укладений
11 січня 2020 17:06
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 15:10
18123-ДУ (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 15:10
повідомлення Міркос 18123.docx зміни до договору
29 грудня 2018 15:10
Електронний підпис укладений
27 квітня 2018 17:23
договір ЦЗ-ЦЛ-18123-Ю.pdf укладений
27 квітня 2018 16:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно п.8 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.» Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони прийшли до згоди доповнити Договір № УЗ/ЦЛ-18625/Ю від 12.11.2018р. (далі Договір) специфікацією №2 та змінити п.1.1., п.2.1., п.4.3., п.13.2., п.13.7., Договору, виклавши їх у наступній редакції: 1.1. „ПОСТАЧАЛЬНИК” зобов’язується поставити та передати у власність, а „ЗАМОВНИК” прийняти та оплатити Продукцію, найменування, марка й кількість якої вказується в специфікації №1, №2, що є невід’ємними частинами Договору, на умовах, що викладені у цьому Договорі. 2.1. Якість Продукції, яка поставляється ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, повинна відповідати вимогам державних стандартів, які діють в Україні та нормативно - технічній документації виробника зазначеним в Специфікації №1, №2 до даного Договору. 4.3. Загальна сума даного Договору на момент його підписання складає – 892 631,75 грн. (вісімсот дев’яносто дві тисячі шістсот тридцять одна гривна 75 коп.), крім того ПДВ 20% - 178 526,35 грн. (сто сімдесят вісім тисяч п’ятсот двадцять шість гривен 35 коп.), що разом становить 1 071 158,10 грн. (один мільйон сімдесят одна тисяча сто п’ятдесят вісім гривень 10 коп.). 13.2. Специфікації №1, №2 до даного Договору є його невід’ємними частинами. 13.7. Строк дії даного Договору встановлюється з моменту його підписання Сторонами до 31.03.2019р. Проте в частині оплати – до повного виконання сторонами зобов’язань та в разі наявності потреби ЗАМОВНИКА, що підтверджено відповідним повідомленням та рознарядкою, направленими на адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА, – до повного виконання.
Номер договору про закупівлю: УЗ/ЦЛ-18123/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ-18123/Ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 квітня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 1 071 158,10
UAH (в тому числі ПДВ 178 526,35 UAH)