Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Іванівського району
Очікувана вартість
10 761 055,00 UAH
UA-2018-03-06-002450-c d323be85f8d04e6385572f170a7a8e22
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+380487782580 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одесская обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487782580
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
«22.12.2017р. відбулося перше оголошення процедури закупівлі (посилання на тендер - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-22-000587-a), проте 22.01.2018р. відбулася автоматична відміна процедури, оскільки було подано лише одну тендерну пропозицію від ДП «Одеський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України». 25.01.2018р. відбулося повторне оголошення процедури закупівлі (посилання на тендер - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-01-25-000678-c). Але знову ж таки – 26.02.2018р. процедура автоматично відмінилася оскільки оскільки було подано лише одну тендерну пропозицію від ДП «Одеський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України». Документи, що підтверджують необхідність застосування процедури: - Закон України «Про публічні закупівлі» - ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2017-12-22-000587-a Дата формування звіту: 22 січня 2018 ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2018-01-25-000678-c Дата формування звіту: 26 лютого 2018

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2018 16:06
Оскарження наміру укласти договір: 17 березня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Іванівського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

06 березня 2018 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2018 16:04
пов про наміри.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП«Одеський облавтодор відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України»
#32018511
Переможець 10 594 199,00
UAH з ПДВ
06 березня 2018 16:06

Документи

06 березня 2018 16:06
Електронний підпис
06 березня 2018 16:06
пов про наміри.pdf
06 березня 2018 16:06
ПР переговорів.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2018 16:06

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП«Одеський облавтодор відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України»
#32018511
10 594 199,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 березня 2018 16:06
Електронний підпис
06 березня 2018 16:06
пов про наміри.pdf
06 березня 2018 16:06
ПР переговорів.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 09:59
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2020 16:22
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2019 16:04
Електронний підпис укладений
20 березня 2018 14:46
20У18 Облавтодор Іванівка.pdf укладений
20 березня 2018 14:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до підпункту 5.1.1. розділу V «Надання послуг», пункт.5.1. та пункт 10.1. розділу X. «Cтрок дії договору» викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2020 року. п.10.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31 грудня 2020 року, а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 20У/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 20У/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5.1.1. розділу V. «Надання послуг», пункт.5.1. та пункт 10.1. розділу X. «Cтрок дії договору» викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2021 року. п.10.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31 грудня 2021 року, а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 20У/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 березня 2018 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 8 641 266,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 440 211,00 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з відсутністю подальшої потреби закупівлі послуг за цим договором, Сторони дійшли згоди розірвати договір № 20У/18 від 20.03.2018р. , укладений між Замовником та Виконавцем, відповідно до п.11.1 розділу ХІ «Інші умови» та частини 1 статті 651 Цивільного кодексу України. дата розірвання - 31.05.21