Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

канати сталеві
Очікувана вартість
3 173 440,00 UAH
UA-2018-03-06-001440-c e1af4441731645edb2de16e8d18d96da
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вязовик Наталія Миколаївна

+380629408878 n.vyazovik@marport.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Маріупольський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125755
Вебсайт: http://marport.net
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99
Контактна особа: Вязовик Наталія Миколаївна
+380629408878
n.vyazovik@marport.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2018 13:25
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2018 13:30
Оскарження умов закупівлі: до 18 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2018 13:30
Початок аукціону: 23 березня 2018 15:21
Очікувана вартість: 3 173 440,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 867,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 95200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23000 м
канати сталеві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 квітня 2019
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 березня 2018 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2018 13:26
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно основних умов договору
Дата подання: 12 березня 2018 10:17
Дата відповіді: 13 березня 2018 16:50
Добрий день! Наша компанія має намір прийняти участь у відкритих торгах на поставку канатів сталевих. При цьому, ознайомившись з проформою договору, просимо Вас погодити внесення наступних змін по наступних пунктах, а саме:2.1. Якість, комплектність товару, що поставляється, повинні відповідати діючим стандартам і нормам. При постачанні товару Постачальник зобов’язаний разом з товаром надати сертифікат якості його виробника. Гарантійний термін на товар встановлюється згідно з вимогами стандартів, технічних умов, сертифікатів (паспортів, гарантійних талонів, тощо) Постачальника.2.4. Приймання товару по якості, комплектності і кількості здійснюється уповноваженими представниками Покупця. При виявленні товару, який не відповідає технічним умовам та стандартам, а також при виявленні виробничих дефектів в гарантійний період експлуатації, виклик представника Постачальника для складання двостороннього рекламаційного акту є обов’язковий. В разі неприбуття представника Постачальника в триденний термін з моменту одержання відповідного виклику, акт складається за участю незалежної експертної організації. 2.5. У випадку поставки товару неналежної якості Постачальник зобов'язаний замінити його протягом 20-ти робочих днів з дати підписання Сторонами двостороннього рекламаційного акту. При поставці некомплектного товару Постачальник зобов'язаний зробити доукомплектування протягом 20-ти робочих днів з дати підписання Сторонами двостороннього рекламаційного акту. У випадку виявлення схованих недоліків товару, виходу його з ладу не з вини Покупця протягом гарантійного терміну, Постачальник зобов'язаний за свій рахунок зробити заміну такого товару протягом 20-ти робочих днів з дати підписання Сторонами двостороннього рекламаційного акту. 4.1. Оплата товару здійснюється з поточного рахунку шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 банківських днів з дати поставки товару на склад Покупця на підставі оригіналу рахунку. Датою оплати товару вважається дата надходження грошових коштів на поточний рахунок Постачальника.4.2. У випадку відсутності реєстрації податкової накладної в ЄРПН протягом 365 днів з моменту її оформлення, Постачальник несе матеріальну відповідальність, а саме: зобов'язаний відшкодувати Покупцю спричинені винними діями Постачальника збитки в розмірі суми податку на додану вартість за такими податковими накладними. Для всіх товарів, у тому числі підакцизних та товарів, ввезених на митну територію України, у податковій накладній слід вказувати код товару згідно з УКТ ЗЕД.5.1. Постачання товару здійснюється протягом _____ з дати отримання та погодження Постачальником письмової заявки Покупця. Заявка може надаватися засобами факсимільного зв’язку або електронною поштою з обов’язковим надісланням оригіналу Заявки поштовим відправленням. Належним підтвердженням направлення Заявки та її отримання Стороною є звичайне технічне підтвердження Покупця про відправлення документу: звіт факсимільного апарату, звіт серверу про відправлення електронного повідомлення тощо. Заявки, відправлені факсом або електронною поштою, мають повну юридичну силу, породжують права та обов’язки для сторін, можуть бути подані до судових інстанцій в якості належних доказів і не можуть спростовуватися стороною, від імені якої вони були відправлені.5.2. Датою поставки вважається дата передачі товару згідно з умовами, визначеними відповідно до вимог Інкотермс-2010, та підписання відповідного документу.7.3. За поставку товару неналежної якості Постачальник сплачує Покупцеві штраф у розмірі 20% від вартості товару неналежної якості. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку замінить за свій рахунок неякісний товар, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується.7.5. У випадку поставки товару неналежної якості, Постачальник в погоджений термін робить за свій рахунок його заміну на якісний товар або усуває виявлені дефекти. Витрати на проведення експертизи і вартість збереження неякісного товару на складі Покупця оплачуються Стороною, щодо якої був отриманий негативний висновок.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проект договору відповідає вимогам чинного законодавства, є стандартною формою договору нашого підприємства та не може бути змінений

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2018 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ ПО "Стальканат-Силур" 2 795 000,00
UAH
2 795 000,00
UAH
Документи
Общество с ограниченной ответственностью "УКРЭКОПРОДУКТ" 3 049 750,00
UAH
3 049 750,00
UAH
Документи

Публічні документи

23 березня 2018 16:16
Електронний підпис
22 березня 2018 09:59
Електронний підпис
22 березня 2018 09:58
ТЕХНИЧНА СПЕЦИФИКАЦИЯ.pdf
22 березня 2018 09:58
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦИЯ.pdf
22 березня 2018 09:58
СЕРТИФИКАТ ЯКОСТИ.pdf
22 березня 2018 09:58
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
22 березня 2018 09:58
КОПИЯ ПАСПОРТА БРЕСЛОВА.pdf
22 березня 2018 09:58
ДОГОВИР ОЛЬВИЯ.pdf
22 березня 2018 09:58
ДОВИДКА СТ. 17.pdf
22 березня 2018 09:58
ДОВИДКА РИК ВИПУСКУ.pdf
22 березня 2018 09:58
ДОВИДКА ПРАЦИВНИКИ.pdf
22 березня 2018 09:58
ДОВИДКА ПИДПИСАНТИ.pdf
22 березня 2018 09:58
ДОВИДКА ГАРАНТИЯ.pdf
22 березня 2018 09:58
Відгук від СК Ольвія.pdf
22 березня 2018 09:58
Відгук вид ИЗМ МТП.pdf
22 березня 2018 09:58
ВИДОМОСТИ ПРО ВИРОБНИКА.pdf
22 березня 2018 09:58
16-15160.pdf.p7s
22 березня 2018 09:58
16-15160.pdf

Публічні документи

19 березня 2018 13:21
Персонал.PDF
19 березня 2018 13:21
Протокол-директор.PDF
19 березня 2018 13:21
наказ-директор.PDF
19 березня 2018 13:21
Матеріальна база.PDF
19 березня 2018 13:21
досвід1_1.pdf
19 березня 2018 13:21
Аналогічний досвід.PDF
19 березня 2018 13:21
Відповідність вимогам.PDF
19 березня 2018 13:21
Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ ПО "Стальканат-Силур"

Общество с ограниченной ответственностью "УКРЭКОПРОДУКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ ПО "Стальканат-Силур"
#26209430
Переможець 2 795 000,00
UAH
29 березня 2018 15:11

Документи

29 березня 2018 15:11
Електронний підпис
29 березня 2018 15:10
протокол
23 березня 2018 15:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2018 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ ПО "Стальканат-Силур"
#26209430
2 795 000,00
UAH
Документи

Документи

29 березня 2018 15:11
Електронний підпис
29 березня 2018 15:10
протокол
23 березня 2018 15:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 вересня 2018 10:59
Електронний підпис укладений
16 квітня 2018 16:54
договір укладений
16 квітня 2018 16:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 квітня 2018 — 16 квітня 2019
Сума оплати за договором: 2 795 000,00
UAH