Машина аеродромна прибиральна АСВ-4000 на базі шасі MAN або еквівалент
Aerodrome cleaning machine АСВ-4000 on the basis of MAN chassis or equivalent
Очікувана вартість
12 125 000,00 UAH
UA-2018-03-06-000819-a c5f275ff40ce4f26bdc3ca44d941f757
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ ЗАПОРІЖЖЯ"
Код ЄДРПОУ: 01130561
Місцезнаходження замовника: 69013, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул.Блакитна 4
Контактна особа замовника: Юхименко Олена
+380617214248
zpairport@gmail.com
Official name: Utility Enterprise "International Airport Zaporizhzhya"
National ID: 01130561
Contact point: Юхименко Olena
+380617214248
zpairport@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2018 10:00
Початок аукціону: 10 травня 2018 15:44
Очікувана вартість: 12 125 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,08 %
Publication date: 06 березня 2018 17:37
Enquiries until: 27 березня 2018 10:00
Complaints submission until: до 02 квітня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 квітня 2018 10:00

Information

Estimated total value: 12 125 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 10 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,08 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 50 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Машина аеродромна прибиральна АСВ-4000 на базі шасі MAN або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Aerodrome cleaning machine АСВ-4000 on the basis of MAN chassis or equivalent
CPV: 34140000-0
Період постачання: по 10 жовтня 2018

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

06 березня 2018 17:34
Електронний цифровий підпис
06 березня 2018 17:34
Проект договору.doc
06 березня 2018 17:34
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

предмет закупівлі
Дата подання: 22 березня 2018 14:00
Дата відповіді: 23 березня 2018 13:23
Предмет закупівлі визначен як "машина аеродромна прибиральна АСВ-4000 на базі шасі MAN". При цьому конструкція машини під яку написана тендерна документація, а саме модель АСВ-4000 виробництва СООО "Евромаш" (220014, Республика Беларусь,город Минск, пер. Софьи Ковалевской, 44) являє собою по суті сідловий тягач, а не шасі до якого за допомогою сідлово-зчіплювального пристрою кріпиться спецобладнання що змонтовано на напівпричепі. При цьому обидві складові машини аеродромної прибиральної можуть використовуватися як спільно і разом, так і окремо одна від одної (тягач з сніговідвалом може використовуватися окремо, або з іншим причепний щітковим обладнанням, а спецобладнання на напівпричепі може бути використано з іншим тягачем). Таким чином обидві складові машини аеродромної прибиральної є окремими транспортними засобами. Для уникнення непорозумінь при розгляді пропозицій учасників, пропонуємо внести зміни в тендерну документацію виклавши назву предмета закупівлі, як "машина аеродромна прибиральна типу АСВ-4000 що складається з автомобільного тягача або шасі типу MAN та причіпного щітково-продувочного обладнання, або еквівалент".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підприємство закуповує спецтехніку, яка буде виконувати виключно функції аеродромної снігоприбиральної техніки, тому розподіляти закупівлю на окремі транспортні засоби не має необхідності.
строк поставки товарів
Дата подання: 22 березня 2018 14:38
Дата відповіді: 23 березня 2018 13:27
В додатку 4 до тендерної документації написано що очікуваний термін поставки - не більше 6 місяців з дати підписання договору, а в Загальні положення п.4.5 цієї ж документації написано, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): жовтень 2018 року. При цьому початок аукціону заплановано на 14.05.18. З урахуванням строків на розгляд пропозицій замовником та встановлених Законом України про Публічні закупівлі строку на підписання договору з переможцем торгів, договір поставки не може бути підписано раніше кінця травня 2018. Тобто при підписанні договору поставки в кінці травня 2018 і терміні поставки в 6 місяців поставка товару не може бути здійснена в жовтні 2018 року жодним чином. Пропонуємо внести зміни в тендерну документацію виклавши Загальні положення п.4.5 як "строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): не більше 6 місяців з дати підписання договору".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Формулювання " не більше 6 місяців" не зобов'язує постачальника здійснювати поставку товару конкретно з початком 6 місяця. Переможець може передати товар замовнику в будь-який проміжок часу, що не перевищує 6 місяців.
предмет закупівлі
Дата подання: 23 березня 2018 14:27
Дата відповіді: 28 березня 2018 13:50
В разі, якщо замовоник вважає за недоцільне вносити запропоновану зміну в назву предмета закупівлі, просимо внести відповідні зміни до тексту ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, так як в п.1.2. написано "Базове шасі тягача – MAN", в п.1.10. "Панорамне скління кабіни тягача", в п.1.7. "Повнорозмірне запасне колесо для шасі тягача", а предмет закупівлі має назву "Машина аеродромна прибиральна АСВ-4000 на базі шасі MAN". Наголошуємо, що автомобільне шасі та сідловий тягач це різні типи дорожнх транспортних засобів. В моделі АСВ-4000 виробництва СООО "Евромаш" (220014, Республика Беларусь,город Минск, пер. Софьи Ковалевской, 44) використовується сідловий тягач, а не шасі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Конструкція будь-якого тягача побудована на шасі
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 23 березня 2018 14:35
Дата відповіді: 28 березня 2018 13:55
В тендерній документації написано, що в разі відсутності підтвердження показників Товару у документах наданих у складі тендерної пропозиції учасника, тендерна пропозиція такого учасника буде відхилена з підстав невідповідності умовам тендерної документації. Технічними вимогами вимагається обов'язкове збереження прав по гарантії в разі підключення: - обладнання моніторингу транспортного засобу, - обладнання об'єктивного контролю режимів роботи машини та контролю витрат палива та надання переліку сервісних центрів, уповноважених здійснювати обслуговування і ремонт Товару (як базового шасі, так і навісного обладнання). Просимо пояснити чи достатньо для підтвердження збереження прав по гарантії в разі підключення додаткового обладнання та для підтвердження переліку сервісних центрів, уповноважених здійснювати обслуговування і ремонт базового шасі (тягача) надання гарантійного листа від самого учасника, або вимагається надання офіційного гарантійного листа від самого виробника шасі (тягача), компанії MAN Truck and Bus?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дозволяється надання гарантійного листа від самого учасника. Де строк гарантії повинен бути не менше ніж гарантія виробника. Також, учасник повинен зазначити, що у разі відмови від виконання гарантійних зобовязань виробником учасник повинен виконати всі гарантійні роботи власним коштом.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Дата публікації: 04 травня 2018
UA-2018-03-06-000819-ac5f275ff40ce4f26bdc3ca44d941f757
Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ ЗАПОРІЖЖЯ"
Код ЄДРПОУ: 01130561
Місцезнаходження замовника: 69013, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул.Блакитна 4
Учасник Документи Рішення
ТОВ КОРУНД-ХОЛДІНГ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ КОРМОВІ РЕСУРСИ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

21 травня 2018 16:50
Тендерна пропозиція
21 травня 2018 16:50
Наказ на директора
21 травня 2018 16:50
ПДВ
21 травня 2018 16:50
зразок підпису
21 травня 2018 16:50
Довідка з МВС
21 травня 2018 16:50
Довідка ДФС
21 травня 2018 16:50
Гарантійний лист ст 50
21 травня 2018 16:50
Антикорупційна програма
05 квітня 2018 13:53
Технічна пропозиція.pdf
05 квітня 2018 13:53
Проект договору.pdf
05 квітня 2018 13:53
Наказ на директора.jpg
05 квітня 2018 13:53
Креслення АСВ-4000.pdf
05 квітня 2018 13:53
довідка про статтю 50.pdf
05 квітня 2018 13:53
Довідка про реєстр.pdf
05 квітня 2018 13:53
довідка про персонал.pdf
05 квітня 2018 13:53
довІдка про довкілля.pdf
05 квітня 2018 13:53
Гарантія 1657-18.7z
05 квітня 2018 13:53
відомості.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 травня 2018 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КОРУНД-ХОЛДІНГ 12 100 000,00
UAH з ПДВ
12 078 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КОРМОВІ РЕСУРСИ 12 125 000,00
UAH з ПДВ
12 090 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2018 16:50
Тендерна пропозиція
21 травня 2018 16:50
Наказ на директора
21 травня 2018 16:50
ПДВ
21 травня 2018 16:50
зразок підпису
21 травня 2018 16:50
Довідка з МВС
21 травня 2018 16:50
Довідка ДФС
21 травня 2018 16:50
Гарантійний лист ст 50
21 травня 2018 16:50
Антикорупційна програма
05 квітня 2018 13:53
Технічна пропозиція.pdf
05 квітня 2018 13:53
Проект договору.pdf
05 квітня 2018 13:53
Наказ на директора.jpg
05 квітня 2018 13:53
Креслення АСВ-4000.pdf
05 квітня 2018 13:53
довідка про статтю 50.pdf
05 квітня 2018 13:53
Довідка про реєстр.pdf
05 квітня 2018 13:53
довідка про персонал.pdf
05 квітня 2018 13:53
довІдка про довкілля.pdf
05 квітня 2018 13:53
Гарантія 1657-18.7z
05 квітня 2018 13:53
відомості.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КОРУНД-ХОЛДІНГ
#38397751
Переможець 12 078 000,00
UAH з ПДВ
17 травня 2018 17:34

Документи

17 травня 2018 17:34
sign.p7s
17 травня 2018 17:34
протокол 30 від 17.05.2018.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17.05.2018 17:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КОРУНД-ХОЛДІНГ
#38397751
12 078 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 травня 2018 17:34
sign.p7s
17 травня 2018 17:34
протокол 30 від 17.05.2018.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
04 червня 2018 15:10
Договір 37.pdf укладений
04 червня 2018 15:09

Актуальні тендери

До пошуку