Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Яйця I категорії
Очікувана вартість
161 640,00 UAH
UA-2018-03-06-000551-a 54d1a8a0c7ee49c58842704402a7da06
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Плєшаков Павло

+380322 236 83 12 tender.lokl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівська обласна клінічна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01996711
Місцезнаходження: 79010, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Чернігівська, 7, м.Львів
Контактна особа: Плєшаков Павло
+380322 236 83 12
tender.lokl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2018 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 14 березня 2018 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2018 17:00
Початок аукціону: 20 березня 2018 13:08
Очікувана вартість: 161 640,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 808,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Строк поставки: До 31 грудня 2018 р. або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
53880 шт
Яйця I категорії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська обл., Львів, Чернігівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 березня 2018 14:58
Проект договору.docx
06 березня 2018 14:58
Документація.docx
06 березня 2018 14:58
Технічні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-06-000551-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Агрофірма "Ватра", Код ЄДРПОУ:30484438
Дата подання: 28 березня 2018 00:31
щодо рішення тендерного комітету
Просимо взяти до уваги наші пояснення та уточнення та переглянути рішення тендерного комітету.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 березня 2018 13:02
Замовником торгів Комунальним закладом Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» було оголошено допорогову закупівлю на придбання товару «03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (CPV) (Яйця I категорії)» (оголошення № UA-2018-03-06-000551-a) відповідно до Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 року №35.
Згідно п. 6.3 Наказу під час оголошення закупівлі замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі.
Відтак, Документацією було передбачено надання, зокрема, таких документів:
- Копія договору про утилізацію харчових продуктів (згідно п. 4.4 Розділу 4 Документації).
- Копія акту обстеження територіальним управлінням Держспоживслужби складського приміщення (згідно п. 4.4 Розділу 4 Документації).
Згідно п. 6.5 Наказу у період уточнень Користувачі Системи мають можливість звернутися до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог. Усі питання/відповіді зберігаються в Системі та є доступними всім Користувачам Системи для перегляду незалежно від статусу Закупівлі. Замовник відповідає на питання, за потреби завантажує додаткові файли.
Враховуючи те, що з моменту оголошення закупівлі (06.03.2018 р.) та протягом періоду уточнень (14.03.2018 р. до 15:00) у системі не було розміщено жодного запитання чи вимоги, вважається, що потенційні учасники погодилися з усіма умовами закупівлі, а відтак, взяли на себе зобов’язання подати усі документи, що передбачені Документацією у повному обсязі та до кінцевого терміну подання пропозицій (19.03.2018 р. до 17:00).
Згідно п. 3.2 Розділу 3 Документації у разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання відповідних документів.
Враховуючи вищенаведене, неподання документів повністю чи частково, а також ненадання пояснень, щодо відсутності якогось із документів, тягне за собою відхилення пропозиції учасника.
Щодо подання копії звіту 1-ДФ за звітний період повідомляємо наступне.
На підставі пп. 49.18.2 п. 49.18 ст. 49, пп. «б» п. 176.2 ст. 176 Податкового кодексу України та згідно Податкового календаря, що розміщений на офіційному сайті Державної фіскальної служби України (http://sfs.gov.ua/pk/), до 09 лютого 2018 р. необхідно подати податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також сум утриманого з них податку за формою 1 ДФ. Відповідно, станом на дату кінцевого терміну подання пропозицій (19.03.2018 р.) учасники повинні були надати вищезазначений звіт за весь період 2017 р. У зв’язку з тим, що Вами подано звіт лише за 3 квартал 2017 р., Ваша пропозиція не може вважатися такою, що відповіає вимогам документації у даній частині.
Враховуючи вищенаведене, підстав для скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ Агрофірма «Ватра» у тендерного комітету немає.

Документи подані скаржником

28 березня 2018 00:31
лист-скарга

Документи

29 березня 2018 13:02
Відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2018 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЗАХІД ІНВЕСТ ТОРГ" 126 079,20
UAH з ПДВ
112 609,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Агрофірма "Ватра" 127 695,60
UAH з ПДВ
113 148,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АГРОПРОДОВОЛЬЧА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ" 161 640,00
UAH з ПДВ
161 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 березня 2018 10:52
лист відмова.rar
21 березня 2018 16:00
Тендерна пропозиція.rar
19 березня 2018 15:45
Тендерна пропозиція.rar
19 березня 2018 15:45
Перелік документів.rar
19 березня 2018 15:45
Копія Статуту.rar
19 березня 2018 15:45
Технічні вимоги.rar

Публічні документи

19 березня 2018 16:58
Пропозиція ВАтра.rar

Публічні документи

19 березня 2018 16:11
Технічне завдання.rar
19 березня 2018 16:11
Статут (копія).rar
19 березня 2018 16:11
Реєст документів.rar
19 березня 2018 16:11
Документція 2.rar
19 березня 2018 16:11
Документація.rar
19 березня 2018 16:11
Цінова пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЗАХІД ІНВЕСТ ТОРГ"

ТОВ Агрофірма "Ватра"

ПП "АГРОПРОДОВОЛЬЧА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЗАХІД ІНВЕСТ ТОРГ"
#41543151
Відхилено 112 609,20
UAH з ПДВ
26 березня 2018 17:35
ТОВ Агрофірма "Ватра"
#30484438
Відхилено 113 148,00
UAH з ПДВ
26 березня 2018 17:35
ПП "АГРОПРОДОВОЛЬЧА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ"
#41744712
Переможець 161 640,00
UAH з ПДВ
27 березня 2018 17:13

Документи

26 березня 2018 17:35
Протокол розгляду.pdf

Документи

26 березня 2018 17:35
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2018 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "АГРОПРОДОВОЛЬЧА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ"
#41744712
161 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода №323 до договору №315 яйця (1).pdf зміни до договору
19 квітня 2018 14:22
Підписаний контракт.pdf укладений
03 квітня 2018 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 315
Договір:
Номер додаткової угоди: 315
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML