Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Яйця I категорії
Очікувана вартість
161 640,00 UAH
UA-2018-03-06-000551-a ● 54d1a8a0c7ee49c58842704402a7da06
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівська обласна клінічна лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 01996711 |
Місцезнаходження: | 79010, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Чернігівська, 7, м.Львів |
Контактна особа: |
Плєшаков Павло +380322 236 83 12 tender.lokl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2018 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 березня 2018 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 20 березня 2018 13:08 |
Очікувана вартість: | 161 640,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 808,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Строк поставки: До 31 грудня 2018 р. або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
53880 шт
Яйця I категорії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79010, Україна, Львівська обл., Львів, Чернігівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2018 14:58 |
Проект договору.docx |
06 березня 2018 14:58 |
Документація.docx |
06 березня 2018 14:58 |
Технічні вимоги.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-06-000551-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Агрофірма "Ватра", Код ЄДРПОУ:30484438
Дата подання: 28 березня 2018 00:31
щодо рішення тендерного комітету
Просимо взяти до уваги наші пояснення та уточнення та переглянути рішення тендерного комітету.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 березня 2018 13:02
Замовником торгів Комунальним закладом Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» було оголошено допорогову закупівлю на придбання товару «03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (CPV) (Яйця I категорії)» (оголошення № UA-2018-03-06-000551-a) відповідно до Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 року №35.
Згідно п. 6.3 Наказу під час оголошення закупівлі замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі.
Відтак, Документацією було передбачено надання, зокрема, таких документів:
- Копія договору про утилізацію харчових продуктів (згідно п. 4.4 Розділу 4 Документації).
- Копія акту обстеження територіальним управлінням Держспоживслужби складського приміщення (згідно п. 4.4 Розділу 4 Документації).
Згідно п. 6.5 Наказу у період уточнень Користувачі Системи мають можливість звернутися до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог. Усі питання/відповіді зберігаються в Системі та є доступними всім Користувачам Системи для перегляду незалежно від статусу Закупівлі. Замовник відповідає на питання, за потреби завантажує додаткові файли.
Враховуючи те, що з моменту оголошення закупівлі (06.03.2018 р.) та протягом періоду уточнень (14.03.2018 р. до 15:00) у системі не було розміщено жодного запитання чи вимоги, вважається, що потенційні учасники погодилися з усіма умовами закупівлі, а відтак, взяли на себе зобов’язання подати усі документи, що передбачені Документацією у повному обсязі та до кінцевого терміну подання пропозицій (19.03.2018 р. до 17:00).
Згідно п. 3.2 Розділу 3 Документації у разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання відповідних документів.
Враховуючи вищенаведене, неподання документів повністю чи частково, а також ненадання пояснень, щодо відсутності якогось із документів, тягне за собою відхилення пропозиції учасника.
Щодо подання копії звіту 1-ДФ за звітний період повідомляємо наступне.
На підставі пп. 49.18.2 п. 49.18 ст. 49, пп. «б» п. 176.2 ст. 176 Податкового кодексу України та згідно Податкового календаря, що розміщений на офіційному сайті Державної фіскальної служби України (http://sfs.gov.ua/pk/), до 09 лютого 2018 р. необхідно подати податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також сум утриманого з них податку за формою 1 ДФ. Відповідно, станом на дату кінцевого терміну подання пропозицій (19.03.2018 р.) учасники повинні були надати вищезазначений звіт за весь період 2017 р. У зв’язку з тим, що Вами подано звіт лише за 3 квартал 2017 р., Ваша пропозиція не може вважатися такою, що відповіає вимогам документації у даній частині.
Враховуючи вищенаведене, підстав для скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ Агрофірма «Ватра» у тендерного комітету немає.
Згідно п. 6.3 Наказу під час оголошення закупівлі замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі.
Відтак, Документацією було передбачено надання, зокрема, таких документів:
- Копія договору про утилізацію харчових продуктів (згідно п. 4.4 Розділу 4 Документації).
- Копія акту обстеження територіальним управлінням Держспоживслужби складського приміщення (згідно п. 4.4 Розділу 4 Документації).
Згідно п. 6.5 Наказу у період уточнень Користувачі Системи мають можливість звернутися до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог. Усі питання/відповіді зберігаються в Системі та є доступними всім Користувачам Системи для перегляду незалежно від статусу Закупівлі. Замовник відповідає на питання, за потреби завантажує додаткові файли.
Враховуючи те, що з моменту оголошення закупівлі (06.03.2018 р.) та протягом періоду уточнень (14.03.2018 р. до 15:00) у системі не було розміщено жодного запитання чи вимоги, вважається, що потенційні учасники погодилися з усіма умовами закупівлі, а відтак, взяли на себе зобов’язання подати усі документи, що передбачені Документацією у повному обсязі та до кінцевого терміну подання пропозицій (19.03.2018 р. до 17:00).
Згідно п. 3.2 Розділу 3 Документації у разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання відповідних документів.
Враховуючи вищенаведене, неподання документів повністю чи частково, а також ненадання пояснень, щодо відсутності якогось із документів, тягне за собою відхилення пропозиції учасника.
Щодо подання копії звіту 1-ДФ за звітний період повідомляємо наступне.
На підставі пп. 49.18.2 п. 49.18 ст. 49, пп. «б» п. 176.2 ст. 176 Податкового кодексу України та згідно Податкового календаря, що розміщений на офіційному сайті Державної фіскальної служби України (http://sfs.gov.ua/pk/), до 09 лютого 2018 р. необхідно подати податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також сум утриманого з них податку за формою 1 ДФ. Відповідно, станом на дату кінцевого терміну подання пропозицій (19.03.2018 р.) учасники повинні були надати вищезазначений звіт за весь період 2017 р. У зв’язку з тим, що Вами подано звіт лише за 3 квартал 2017 р., Ваша пропозиція не може вважатися такою, що відповіає вимогам документації у даній частині.
Враховуючи вищенаведене, підстав для скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ Агрофірма «Ватра» у тендерного комітету немає.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2018 13:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ЗАХІД ІНВЕСТ ТОРГ" |
126 079,20
UAH з ПДВ
|
112 609,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Агрофірма "Ватра" |
127 695,60
UAH з ПДВ
|
113 148,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "АГРОПРОДОВОЛЬЧА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ" |
161 640,00
UAH з ПДВ
|
161 640,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ЗАХІД ІНВЕСТ ТОРГ" #41543151 |
Відхилено |
112 609,20
UAH з ПДВ
|
26 березня 2018 17:35
|
ТОВ Агрофірма "Ватра" #30484438 |
Відхилено |
113 148,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2018 17:35
|
ПП "АГРОПРОДОВОЛЬЧА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ" #41744712 |
Переможець |
161 640,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2018 17:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Додаткова угода №323 до договору №315 яйця (1).pdf | зміни до договору |
19 квітня 2018 14:22
|
Підписаний контракт.pdf | укладений |
03 квітня 2018 14:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 315 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 315 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |