Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

продукція борошно-крупяної промисловості
Очікувана вартість
221 280,00 UAH
UA-2018-03-06-000410-c d80e43f3299b40bdae52f004e002b503
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тиврівський будинок-інтернат геріатричногопрофілю

380674290645 golodrugab@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тиврівський будинок-інтернат геріатричного профілю
Код ЄДРПОУ: 03188139
Місцезнаходження: 23300, Україна , Вінницька обл., Тиврів, вул.Злагоди, 2
Контактна особа: Тиврівський будинок-інтернат геріатричногопрофілю
380674290645
golodrugab@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2018 10:05
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2018 10:30
Оскарження умов закупівлі: до 18 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2018 10:30
Початок аукціону: 23 березня 2018 11:21
Очікувана вартість: 221 280,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

продукція борошно-крупяної промисловості
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20100 кілограми
продукція борошно-крупяної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23300, Україна, Вінницька область, Тиврів, Злагоди, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 березня 2018 10:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2018 10:07
ТД крупи 2018.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-27-000043 ● ee72acd4524d42f390220320285d3c0c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 листопада 2023 17:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
27.11.2023 №86-з
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 27.11.2023 №86-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2. UA-2018-03-06-000410-c 06.03.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-30 17:58:12

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі продукції борошно-круп’яної промисловості (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2018-03-06-000410-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Яким чином учасником ФОП «Климнюк Наталія Іванівна», яку обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо надання:
- довідки складеної у довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг з постачання, виготовлення та зберігання продукції, що зазначається в тендерній документації, копій документів, що підтверджують наявність у учасника власного чи орендованого автотранспорту, обладнання (пункт 1 Додатку №2 тендерної документації);
- завірених належним чином копій техпаспорту та санітарного паспорту на транспорт, особистої медичної книжки водія, договорів оренди (якщо транспорт орендований), договору на дезінфекційну обробку цього автомобільного транспорту із спеціалізованим підприємством (пункт 1 Додатку №2 тендерної документації);
- довідки у довільній формі, що містить інформацію про працівників учасника, з вказівкою П.І.Б., освіти, посади, досвіду роботи (пункт 2 Додатку №2 тендерної документації);
- інформаційної довідки, складеної у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, завіреною печаткою (за наявності), що підтверджує досвід виконання аналогічного договору (пункт 3 Додатку №2 тендерної документації);
- копій аналогічних договорів стосовно поставки товару у відповідності до предмета закупівлі, щонайменше двох договорів за 2015 рік або 2016 рік або за 2017 рік (пункт 3 Додатку №2 тендерної документації);
- трьох оригіналів позитивних відгуків про співпрацю відповідно до наданих учасником аналогічних договорів, виданих в січні 2018 року, що відповідають копіям поданих аналогічних договорів від організацій, які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів (пункт 3 Додатку №2 тендерної документації);
- відомостей про учасника за формою «Відомості про учасника» згідно з Додатком №6 (таблиця 2 «Інші документи» пункт 2 Додатку №2 тендерної документації);
- копії свідоцтва про сплату єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених документів (таблиця 2 «Інші документи» пункт 3 Додатку №2 тендерної документації);
- довідки в довільній формі (чи лист-згода) про надання згоди на використання інформації згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» (таблиця 2 «Інші документи» пункт 5 Додатку №2 тендерної документації);
- тендерної пропозиції у формі наведеній у додатку №1 тендерної документації (пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації);
- реєстру документів, який сканується і подається окремим електронним файлом (пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації);
- довідки про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, наведеній у Додатку №3 тендерної документації (пункт 5 розділу ІІІ тендерної документації);
- пояснювальної записки з описом якісних та функціональних характеристик предмету закупівлі, його екологічної чистоти та країну походження (підпункту а пункту 5 Додатку №4 тендерної документації;
- листа в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, що тара та упаковка товару будуть міцними, чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності (пункт 1 (Інші вимоги) Додатку №4 тендерної документації);
- листа в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, що при встановленні замовником недоброякісності будь-якого товару він негайно (протягом однієї години) робить заміну недоброякісного товару за власний рахунок, при встановленні нестачі будь-якого товару - негайно (протягом однієї години) довозить товари, яких не вистачає, за власний рахунок (пункту 3 (Інші вимоги) Додатку №4 тендерної документації);
- гарантійного листа, стосовно того, що замовник має право при поставці кожної окремої партії товару вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників товару та їх відповідності вимогам замовника за рахунок учасника (пункт 5 (Інші вимоги) Додатку №4 тендерної документації);
- інформації в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника щодо гарантування згоди з умовами закупівлі, визначеними в цій тендерній документації та оголошенні про закупівлю, в тому числі з положеннями щодо якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі (пункт 7 (Інші вимоги) Додатку №4 тендерної документації);
- довідки на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, про обов’язок учасником дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля, при постачанні товару, що є предметом закупівлі (пункт 8 (Інші вимоги) Додатку №4 тендерної документації).
3. Чому не своєчасно оприлюднено звіт про виконання договору від 06 квітня 2018 року №91?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-05 15:17:45

пояснення

06.03.2018 року Тиврівським обласним будинком-інтернатом для осіб з інвалідністю було проведено закупівлю продукції борошно-круп’яної промисловості. Класифікація за ДК 021:2015: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23300, Україна, Вінницька область, Тиврів, Злагоди, 2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20100 кілограми. Сума договору: 203590.00 Гривня (з ПДВ).
В результаті проведення процедури закупівлі, шляхом відкритих торгів, був виявлений переможець – ФОП Климнюк Наталія Іванівна КОД ЄДРПОУ 2709021869, адреса 23300, УКРАЇНА, Вінницька область, смт.Тиврів, вул..Тиверська 51/222.
Між Тиврівським обласним будинком-інтернатом для осіб з інвалідністю та ФОП Климнюк Наталія Іванівна був підписаний договір купівлі-продажу №91 від 06.04.2018 року на суму 203590.00 гривнь (з ПДВ).
Звертаємо увагу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, що даний договір укладався з ФОП Климнюк Наталія Іванівна з метою забезпечення харчування 199 чол. з них 118 осіб з інвалідністю.
Харчування людини є одним з найважливіших чинників, які впливають на її здоров'я.
Раціональне та здорове харчування є основним компонентом здорового способу життя.
Право на харчування та його різновиди є правом людини, яке захищає право людей годуватися з гідністю, що передбачає наявність достатньої кількості їжі, що люди мають засоби для доступу до неї та що вона адекватно відповідає індивідуальним харчовим потребам. Право на харчування захищає право всіх людей бути вільними від голоду, відсутності продовольчої безпеки та недоїдання. Право на харчування не означає, що уряд зобов'язаний роздавати безкоштовну харчування всім, хто цього хоче, або право на харчування. Проте, якщо люди позбавлені доступу до їжі з незалежних від них причин, наприклад, через те, що вони перебувають під вартою, під час війни або після стихійних лих, право вимагає від уряду безпосереднього надання їжі.
Це право випливає з Міжнародного пакту про економічні, соціальні та культурні права, учасницями якого станом на квітень 2020 року є 170 держав. Держави, які підписали угоду, погоджуються вжити заходів, щоб максимально використати наявні ресурси для поступового досягнення повної реалізації права на достатнє харчування як на національному, так і на міжнародному рівнях. Загалом у 106 країнах право на харчування застосовується або через конституційні механізми різних форм, або через пряме застосування в законі різних міжнародних договорів, у яких захищається право на харчування.
Міжнародний пакт про економічні, соціальні та культурні права визнає «право на достатній рівень життя, включаючи достатнє харчування», а також «основне право бути вільним від голоду». Зв'язок між двома поняттями не є однозначним. Наприклад, «свобода від голоду» (яку Загальний коментар 12 визначає як більш актуальну та негайну) можна виміряти кількістю людей, які страждають від недоїдання та, у крайньому випадку, помирають від голоду. «Право на достатнє харчування» є набагато вищим стандартом, включаючи не лише відсутність недоїдання, але й повний спектр якостей, пов'язаних з їжею, включаючи безпеку, різноманітність і гідність, одним словом, усі елементи, необхідні для активного та здорового життя.
Виходячи з потреб у забезпечені права на достатнє харчування був укладений даний договір.
Стаття 610 ЦК України передбачає, що порушенням зобов'язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов'язання (неналежне виконання).
Даний договір був виконаний сторонами в повному обсязі.

Ч. 1 ст. 10 Господарського кодексу України передбачає, що основними напрямами економічної політики, що визначаються державою, є: бюджетна політика, спрямована на оптимізацію та раціоналізацію формування доходів і використання державних фінансових ресурсів, підвищення ефективності державних інвестицій у економіку, узгодження загальнодержавних і місцевих інтересів у сфері міжбюджетних відносин, регулювання державного боргу та забезпечення соціальної справедливості при перерозподілі національного доходу.
Стаття 509 Цивільного кодексу України визначає, що зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від вчинення певної дії (негативне зобов’язання), а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку.
Стаття 526 Цивільного кодексу України передбачає, що зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
Виконання зобов’язань, реалізація, зміна та припинення певних прав у договірному зобов’язанні можуть бути зумовлені вчиненням або утриманням від вчинення однією із сторін у зобов’язанні певних дій чи настанням інших обставин, передбачених договором, у тому числі обставин, які повністю залежать від волі однієї із сторін.
Стаття 224 Господарського кодексу України визначає, що учасник господарських відносин, який порушив господарське зобов'язання або установлені вимоги щодо здійснення господарської діяльності, повинен відшкодувати завдані цим збитки суб'єкту, права або законні інтереси якого порушено.
Під збитками розуміються витрати, зроблені управненою стороною, втрата або пошкодження її майна, а також не одержані нею доходи, які управнена сторона одержала б у разі належного виконання зобов'язання або додержання правил здійснення господарської діяльності другою стороною.
Підчас виконання договору купівлі-продажу №91 від 06.04.2018 року ФОП Климнюк Наталією Іванівною Тиврівському обласному будинком-інтернату для осіб з інвалідністю не було заподіяно жодних збитків.

Стаття 58 Конституції України визначає, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи.

Відповідно до статті 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі» (діюча редакція станом на момент укладання даного договору та проведення процедури закупівлі), моніторинг закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладання договору про закупівлю та його виконання.

Стаття 599 ЦК України визначає, що зобов'язання припиняється виконанням, проведеним належним чином.
Стаття 202 ГК України визначає, що господарське зобов'язання припиняється: виконанням, проведеним належним чином; зарахуванням зустрічної однорідної вимоги або страхового зобов'язання; у разі поєднання управненої та зобов'язаної сторін в одній особі; за згодою сторін; через неможливість виконання та в інших випадках, передбачених цим Кодексом або іншими законами. Господарське зобов'язання припиняється також у разі його розірвання або визнання недійсним за рішенням суду. До відносин щодо припинення господарських зобов'язань застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом.
Стаття 203 ГК України визначає, що господарське зобов'язання, всі умови якого виконано належним чином, припиняється, якщо виконання прийнято управненою стороною. У разі якщо зобов'язана сторона належним чином виконала одне з двох або кількох зобов'язань, щодо яких вона мала право вибору (альтернативне зобов'язання), господарське зобов'язання припиняється виконанням. Господарське зобов'язання припиняється зарахуванням зустрічної однорідної вимоги, строк якої настав або строк якої не зазначений чи визначений моментом витребування. Для зарахування достатньо заяви однієї сторони. Господарське зобов'язання може бути припинено зарахуванням страхового зобов'язання, якщо інше не випливає з закону або змісту основного чи страхового зобов'язання. Не допускається зарахування вимог, щодо яких за заявою другої сторони належить застосувати строк позовної давності і строк цей минув, а також в інших випадках, передбачених законом.

Відповідно до ст. 526 ЦК України зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
Виконання зобов’язань, реалізація, зміна та припинення певних прав у договірному зобов’язанні можуть бути зумовлені вчиненням або утриманням від вчинення однією із сторін у зобов’язанні певних дій чи настанням інших обставин, передбачених договором, у тому числі обставин, які повністю залежать від волі однієї із сторін.

Стаття 527 ЦК України визначає, що боржник зобов'язаний виконати свій обов'язок, а кредитор - прийняти виконання особисто, якщо інше не встановлено договором або законом, не випливає із суті зобов'язання чи звичаїв ділового обороту.

Також Тиврівським обласним будинком-інтернатом для осіб з інвалідністю було опубліковано звіт про виконання договору в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro.

Отже, даний договір є повністю виконаний та у повній мірі про, що надаємо підтверджуючі документи.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Україна Міністерство соціальної політики Департамент соціальної та молодіжної політики Вінницької обласної державної адміністрації ТИВРІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ ДЛЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ ТА ОСІБ ПОХИЛОГО ВІКУ вул. Злагоди, 2, смт. Тиврів, Вінницька область, 23300 тел./факс: (04355) 2-15-82, 2-11-56, E-mail: tivrov-bigp@meta.ua , tivrobigp@gmail.com Код ЄДРПОУ 03188139 НАКАЗ №170 смт. Тиврів «14» грудня 2023р. Про попередження З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та враховуючи проведення моніторингу закупівель за №UA-2018-03-06-000410-с НАКАЗУЮ: 1. Головному бухгалтеру Бевзі Тетяні Миколаївні здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у сфері публічних закупівель в подальшому. 2. Уповноважену особу із закупівель Бєлу Світлану Олександрівну попередити про недопущення порушень у сфері публічних закупівель. Директор будинку-інтернату Олександр КОЛКЕВИЧ З наказом ознайомлені: Головний бухгалтер ______________ Тетяна БЕВЗА Економіст ______________ Світлана БЄЛА

2023-12-14 14:07:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 07 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 22 грудня 2023

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: №02/002/2024ПР
Дата публікації: 12 січня 2024
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 1 статті 164-14 КУпАП
Номер відкриття провадження: 02/004/2024ПН
Дата відкриття провадження: 23 січня 2024

Документи:

24 січня 2024 09:41
Електронний підпис
12 січня 2024 13:10
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2018 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КЛИМНЮК НАТАЛІЯ ІВАНІВНА 203 590,00
UAH з ПДВ
203 590,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БОНДАР ТЕТЯНА ОЛЕКСІЇВНА 220 600,00
UAH з ПДВ
220 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2018 11:41
сертифікат якості - 0005.tif
19 березня 2018 11:40
сертифікат якості - 0004.tif
19 березня 2018 11:39
сертифікат якості - 0003.tif
19 березня 2018 11:37
сертифікат якості - 0002.tif
19 березня 2018 11:31
сертифікат якості - 0001.tif
19 березня 2018 11:30
сертифікат якості - 0006.tif
17 березня 2018 10:05
довідка 2.tif
17 березня 2018 10:05
договір - 0001.tif
17 березня 2018 10:05
договір - 0002.tif
17 березня 2018 10:05
лист згода.tif
17 березня 2018 10:05
паспорт - 0001.tif
17 березня 2018 10:05
договір - 0004.tif
17 березня 2018 10:05
договір - 0003.tif
17 березня 2018 10:05
довідка.tif
17 березня 2018 10:05
гарантійний лист.tif
17 березня 2018 10:05
виписка - 0002.tif
17 березня 2018 10:05
виписка - 0001.tif
17 березня 2018 10:05
паспорт - 0002.tif
17 березня 2018 10:05
цінова пропозиція.tif

Публічні документи

17 березня 2018 08:36
договір - 0004.tif
17 березня 2018 08:36
паспорт - 0001.tif
17 березня 2018 08:36
договір - 0003.tif
17 березня 2018 08:36
договір - 0002.tif
17 березня 2018 08:36
договір - 0001.tif
17 березня 2018 08:36
виписка - 0002.tif
17 березня 2018 08:36
виписка - 0001.tif
17 березня 2018 08:36
паспорт - 0002.tif
17 березня 2018 08:36
цінова пропозиція.tif

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КЛИМНЮК НАТАЛІЯ ІВАНІВНА

ФОП БОНДАР ТЕТЯНА ОЛЕКСІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП КЛИМНЮК НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2709021869
Переможець 203 590,00
UAH з ПДВ
26 березня 2018 09:18
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП КЛИМНЮК НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2709021869

№ рішення у справі

72/03-р/к

Дата рішення у справі

14.01.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

26 березня 2018 09:15
Електронний підпис
26 березня 2018 09:14
протокол крупи.pdf
23 березня 2018 11:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2018 09:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КЛИМНЮК НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2709021869
203 590,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 березня 2018 09:15
Електронний підпис
26 березня 2018 09:14
протокол крупи.pdf
23 березня 2018 11:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 грудня 2023 10:02
Електронний підпис укладений
06 квітня 2018 10:25
крупи.pdf укладений
06 квітня 2018 10:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 191 577,00
UAH