Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Контролери
Controllers
Controllers
Очікувана вартість
8 128 310,00 UAH
UA-2018-03-05-000853-a ● 1b7af5ffa9c9471db263f806bad135e1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху"" |
Код ЄДРПОУ: | 32955518 |
Вебсайт: | http://dorservice.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03062, Україна , Київська область обл., Київ, Чистяківська, 19-а |
Контактна особа: |
Сичевська Марія Петрівна 080443741104 vdzkds@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Komunalne pidpriyemstvo "Tsentr organizaciyi dorozhnogo ruhu"" |
National ID: | 32955518 |
Contact point: |
Sychevska Mariay Petrivna 080443741104 vdzkds@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 05 березня 2018 14:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 21 травня 2018 13:40 |
Очікувана вартість: | 8 128 310,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 121 924,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 243849 UAH |
Publication date: | 05 березня 2018 14:52 |
Enquiries until: | 31 березня 2018 10:00 |
Complaints submission until: | до 06 квітня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 квітня 2018 10:00 |
Information
Estimated total value: | 8 128 310 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 121 924 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Контролери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
87 штуки
Контролери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03062, Україна, Київ, Київ, Чистяківська,19-А
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Controllers
CPV: 34990000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2018 12:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2018 12:39 |
Зміни 2ТД учасникам.docx | |
21 березня 2018 12:36 |
ЗТД 2 контролери у вигляді закреслених даних.docx | |
21 березня 2018 12:36 |
ЗТД 2 контролери.docx | |
15 березня 2018 14:47 |
Зміни ТД учасникам.docx | |
15 березня 2018 14:46 |
ЗДТ контролери у вигляді закреслених даних.docx | |
15 березня 2018 14:46 |
Додаток 5.docx | |
05 березня 2018 14:53 |
Додаток 9.docx | |
05 березня 2018 14:53 |
Додаток 8.docx | |
05 березня 2018 14:53 |
Додаток 7.docx | |
05 березня 2018 14:53 |
Додаток 6.docx | |
05 березня 2018 14:53 |
Додаток 4.docx | |
05 березня 2018 14:52 |
Додаток 3.docx | |
05 березня 2018 14:52 |
Додаток 2.docx | |
05 березня 2018 14:52 |
Додаток 1.docx |
21 березня 2018 12:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 березня 2018 12:39 |
Зміни 2ТД учасникам.docx
|
||||||
21 березня 2018 12:36 |
ЗТД 2 контролери у вигляді закреслених даних.docx
|
||||||
21 березня 2018 12:36 |
ЗТД 2 контролери.docx
|
||||||
15 березня 2018 14:47 |
Зміни ТД учасникам.docx
|
||||||
15 березня 2018 14:46 |
ЗДТ контролери у вигляді закреслених даних.docx
|
||||||
15 березня 2018 14:46 |
Додаток 5.docx
|
||||||
05 березня 2018 14:53 |
Додаток 9.docx
|
||||||
05 березня 2018 14:53 |
Додаток 8.docx
|
||||||
05 березня 2018 14:53 |
Додаток 7.docx
|
||||||
05 березня 2018 14:53 |
Додаток 6.docx
|
||||||
05 березня 2018 14:53 |
Додаток 4.docx
|
||||||
05 березня 2018 14:52 |
Додаток 3.docx
|
||||||
05 березня 2018 14:52 |
Додаток 2.docx
|
||||||
05 березня 2018 14:52 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
до п.1
Дата подання: 12 березня 2018 16:31
Дата відповіді: 15 березня 2018 11:45
Питання до п.1.
Дорожні контролери являються периферійними технічними засобами АСКДР, які розробляються у відповідності з діючим ДСТУ 4157-2003, згідно з яким і можуть проводитись сертифікаційні випробування та видача відповідних сертифікатів. В цьому ДСТУ 4157 – 2003 наведені усі вимоги до дорожніх контролерів, які повинні забезпечити функціонування їх в складі АСКДР, вимоги до яких викладені в ДСТУ 4158-2003. Тобто дорожні контролери є елементом системи АСКДР, яка є ієрархічно більш складним об’єктом та має значно більше функцій ніж дорожній контролер. Тому вимагати документальне підтвердження відповідності характеристик дорожнього контролера ДСТУ 4158-2003 є некоректним.
Прошу коректно визначити перелік вимог до дорожніх контролерів тільки відповідно до діючого ДСТУ 4157-2003, виключивши згадку про ДСТУ 4158-2003.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В даному пункті посилання на ДСТУ 4158-2003 розглядається в площині вимог до контролера як складової частини АСКДР.
до п.19
Дата подання: 12 березня 2018 16:38
Дата відповіді: 14 березня 2018 16:01
Питання до п.19.
В даному п. вимог наголошується, що система автоматизованого проектування світлофорних об’єктів (С/О) учасника торгів повинна забезпечувати експорт даних режиму роботи С/О до існуючої АСКДР.
Зрозуміло, що такий експорт даних може відбуватися тільки згідно з протоколом, який закладено в реалізації існуючої АСКДР її розробником. Замовник не навів в тендерній документації вказаного протоколу, тому на момент проведення тендеру виконати вказану вимогу може тільки цей розробник АСКДР. Таким чином виключається можливість реальної конкуренції з реальних, а не технічних учасників тендеру.
Прошу навести протокол експорту даних в діючу АСКДР.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовник не встановлює вимог до способів реалізації цієї можливості, та не обмежує учасників у визначенні технічних рішень для її виконання.
до п.24
Дата подання: 12 березня 2018 16:39
Дата відповіді: 14 березня 2018 15:59
Питання до п.24.
Дорожні контролери являються периферійними технічними засобами АСКДР, які розробляються у відповідності з діючим ДСТУ 4157-2003, згідно з яким і можуть проводитись сертифікаційні випробування та видача відповідних сертифікатів.
Вказані в вимогах тендерної документації функції: (Автоматичне локальне керування дорожнім рухом на окремих перехрестях ВДМ, автоматичне координоване керування дорожнім рухом на групі перехресть (маршрути координації), координоване керування дорожнім рухом на ВДМ або її фрагментах (зонах, районах)) є функціями АСКДР, а не самого дорожнього контролера і досягаються зовнішнім керуванням дорожнім контролером з ЦПК, що відповідає п. 6.1.3 ДСТУ 4157 – 2003.
Тому вимагати документальне підтвердження відповідності характеристик дорожнього контролера відповідності ДСТУ 4158-2003 є некоректним.
Прошу коректно визначити перелік вимог відповідно до діючого ДСТУ 4157-2003.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В даному пункті посилання на ДСТУ 4158-2003 розглядається в площині вимог до контролера як складової частини АСКДР.
до п.27
Дата подання: 12 березня 2018 16:40
Дата відповіді: 14 березня 2018 15:57
Питання до п.27.
Для забезпечення коректного зв'язку контролера з центральним пунктом керування Замовника обладнання повинно укомплектовуватись не лише технічними засобами, а програмними засобами, які повинні реалізовувати протокол зв'язку, який застосував розробник існуючої АСКДР. Замовник такого протоколу не надав в тендерній документації. Тому на момент проведення тендеру виконати вказану вимогу може тільки цей розробник АСКДР.
Таким чином виключається можливість реальної конкуренції з реальних, а не технічних учасників тендеру.
Прошу навести протокол АСКДР зв'язку контролера з центральним пунктом керування Замовника в Додатку до тендерних вимог.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В даному пункті вказані типи зв"зку. Замовник не обмежує коло учасників у реалізації цих можливостей та визначенні технічних рішень для її виконання. Протокол АСКДР зв"язку контролера з центральним пунктом керування не є інтелектуальною власністю Замовника.
п. 29 ТД
Дата подання: 16 березня 2018 13:57
Дата відповіді: 21 березня 2018 12:37
Вимога стосовно «забезпечення одночасного керування незалежними перехрестями (з різними циклами роботи), не менш 2-х» не відповідає п. 5.2.1 ДСТУ 4157-2003 «ДК призначені для перемикання сигналів світлофорів … як на локальному (відокремленому) перехресті, так і на перехресті, яке входить до складу АСКДР.»
Відповідь: Доброго дня! Замовник не обмежує коло учасників у реалізації цих моживостей та визначенні технічних рішень для її виконання.
п. 41 ТД
Дата подання: 16 березня 2018 13:59
Дата відповіді: 21 березня 2018 12:38
ДСТУ 4157-2003 не визначає вимоги використання конкретного інтерфейсу контролер – ВПУ. В п.5.5 ДСТУ 4157-2003 визначенно тільки призначення інтерфейсу та відстань між ДК та ВПУ. Тому вважаємо, що вимогу використання саме інтерфейсу RS485 є дискримінаційною. Аналогічні функціїї зв’язку ДК – ВПУ можуть бути реалізовані за допомогою інших інтерфейсів.
Відповідь: Доброго дня! Замовник контролера не заперечує протии реалізації функцій зв’язку за допомогою інших інтерфейсів.
п. 22 ТД
Дата подання: 16 березня 2018 14:01
Дата відповіді: 21 березня 2018 12:38
В п. 6.1.17 ДСТУ 4157-2003 визначена ступінь захисту технічних засобів від попадання води -
"IPX4 або IPX5 за ГОСТ14254". Просимо пояснити вимогу забезпечити ступінь захисту IP67, що (за ГОСТ 14254) означає здатність приладу працювати після короткочасного занурення під воду на глибину до 1м на 30 хвилин.
Відповідь: Доброго дня! Група захисту контролера (від проникнення води, пилу) не нижче IP - 65.
п. 19, п. 27 ТД
Дата подання: 16 березня 2018 14:02
Дата відповіді: 21 березня 2018 12:39
У відповіді від 14.03.2018 на питання по п. 27 замовник відповів: «Протокол АСКДР зв"язку контролера з центральним пунктом керування не є інтелектуальною власністю Замовника.»
Для виконання п. 19 та п. 27 вимог ТД учаснику необхідна додаткова інформація стосовно роботи АСКДР м. Києва. Просимо надати інформацію: яка АСКДР працює в м. Київ, хто розробник програмного забезпечення Центрального пункту керування та має інтелектуальну власність на протокол зв’язку для того, щоб будь який учасник міг звернутися до власника програмного забезпечення АСКДР м. Києва для узгодження протоколів роботи ДК – АСКДР та експорту даних від САПР до існуючої АСКДР.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Розробником программного забезпечення ЦПК АСКДР у місті Києві є підприємство «Росток-Елеком».
до п. 46 Додатку № 5 ТД
Дата подання: 21 березня 2018 14:55
Дата відповіді: 22 березня 2018 16:12
Добрий день. У пункті 46 Додатку 5 тендерної документації Замовник вимагає від Учасників надання ремонтних електричних схем на всі модулі та з'єднання. Оскільки в більшості виробників дорожніх контролерів існує блочна структура виконання, то ремонт контролера проводиться шляхом заміни несправного блоку на справний. Ремонт блоків здійснюється безпосередньо на заводському обладнанні виробника, чи в авторизованих сервісних центрах. Ремонт блоків безпосередньо на обладнанні і в умовах Замовника практично неможливий та може призвести до повної непридатності блоків та втрати гарантії на виріб (контролер) в цілому. Тобто, ремонтні електричні схеми на всі блоки та модулі контролера Замовнику просто не потрібні. Просимо Замовника внести зміни в тендерну документацію та викласти пункт 46 додатку 5 в наступній редакції: "Технічна документація: Паспорт контролера або інший експлуатаційний документ, а також інструкції з експлуатації і технічного обслуговування із зазначенням переліку і періодичності робіт. Функціональна електрична схема з’єднання та взаємодії всіх блоків та модулів контролера."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовник не має на увазі електричні схеми на всі модулі контролера, алише на ті які є ремонтноздатними, а саме блоки живлення. Структурні схеми з позначенням модулів та місцем їх розташування.
п. 27 ТД
Дата подання: 22 березня 2018 14:37
Дата відповіді: 22 березня 2018 16:16
Чи передбачається підключення контролерів, що закуповуються в рамках даного тендеру, до існуючого ЦУП АСКДР м. Києва згідно п. 27 технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Додатку 5 до тендерної документації , та чи будуть проводитися замовником відповідні випробування наданих зразків продукції.
Відповідь: Доброго дня! Контролер повинен комплектуватись обладнанням, яке повинне забезпечувати зв"язок центрального пункту керування Замовника та контролера. Згідно до технічного завдання Замовником передбачене проведення відповідних випробувань наданих зразків.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-03-05-000853-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Росток-ЕЛЕКОМ", Код ЄДРПОУ:14310454
Дата подання: 27 квітня 2018 18:21
Дата подання: 27 квітня 2018 18:21
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 травня 2018 23:19
Рішення від 03.05.2018 № 4170 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 травня 2018 23:19
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.05.2018 №4693.pdf
Дата публікації: 18 травня 2018 16:31
Рішення від 17.05.2018 № 4693.pdf
Дата публікації: 22 травня 2018 20:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: Під час розгляду було прийнято рішення відмінити процедуру закупівлі.
Дата виконання рішення замовником: 23 травня 2018 17:31
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху"" |
Код ЄДРПОУ: | 32955518 |
Місцезнаходження: | 03062, Україна, Київська область обл., Київ, Чистяківська, 19-а |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВАРКО УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Росток-ЕЛЕКОМ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 23 травня 2018 17:33 |
Коментар щодо відміни: | Рішенням Колегії було прийнято рішення № 4693-р/пк-пз від 17.05.2018 відмінити процедуру закупівлі. |
Документи:
23 травня 2018 17:33
|
ПРОТОКОЛ відміна.pdf |