Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект меблів
Очікувана вартість
65 000,00 UAH
UA-2018-03-05-000461-a 8092b3cbc9594cc6a7d2faea83c05ad5
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бойко Людмила Валентинівна

380444248415 kultura-112@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури та охорони культурної спадщини Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498578
Вебсайт: http://svyat.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, Проспект Перемоги, 112
Контактна особа: Бойко Людмила Валентинівна
380444248415
kultura-112@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2018 12:23
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2018 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2018 13:00
Очікувана вартість: 65 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 325,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Меблі для ЦБС «Свічадо».
- Стелаж 2- сторонній (д. 800мм, гл. 500мм, Н 2200 мм), матеріал: ДСП 18мм бук св._Swisspan Україна (Е-1), крайка ПВХ 0,5 мм бук, система стяжки «мініфікс» і «рафікс»;
- Стелаж однобічний (д. 800 мм, гл. 250мм, Н 2700 мм), матеріал: ДСП 18 мм бук св._Swisspan Україна (Е-1), крайка ПВХ 0,5мм бук, система стяжки «мініфікс» і «рафікс».

Деталізація предмету закупівлі може змінюватися Замовником, але без зміни вартості закупівлі.
Місце поставки товарів чи надання послуг: Поставка здійснюється Постачальником відповідно до специфікації за адресою м. Київ, вулиця Р. Роллана 13-в (може уточнюватися).
Постачальник повинен гарантувати якість товару, що постачається, Покупцю за Договором та збір меблів на місці.
Строк поставки товарів або надання послуг: березень – квітень 2018 року.
КОД згідно з КЕКВ 3110.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 штуки
Комплект меблів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03170, Україна, Київ, Київ, бульвар Р. Роллана, 13-в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 березня 2018  —  12 квітня 2018
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2018 12:25
Договір2.docx
05 березня 2018 12:24
Документація меблі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання щодо закупівлі
Дата подання: 05 березня 2018 12:43
Доброго дня! Яка кількість кожного виду стелажів? Також якою повинна бути задня стінка стелажа (ДСП чи ДВП)? Дякую за відповідь!
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 березня 2018 13:03
Коментар щодо відміни: Допущена помилка Замовником в оголошенні закупівлі
Документи:
05 березня 2018 13:03
протокол 23.PDF