Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 15540000-5 Сирні продукти (сир кисломолочний, сир твердий)
Очікувана вартість
4 310 000,00 UAH
UA-2018-03-02-001293-c 77ce0aa052f94f8985184562e056d425
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Григорівна Мотузка

+380442571274 lyubov-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37479398
Місцезнаходження: 03127, Україна , Київська обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б
Контактна особа: Любов Григорівна Мотузка
+380442571274
lyubov-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2018 14:45
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2018 10:00
Початок аукціону: 20 березня 2018 11:30
Очікувана вартість: 4 310 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 129300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44000 кілограм
сир кисломолочний, сир твердий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, Київ, Київ, навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2018 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2018 14:45
Додаток 2 (2018).doc
02 березня 2018 14:45
Додаток 3 (2018).docx
02 березня 2018 14:45
Додаток 1 (2018).docx
02 березня 2018 14:45
ТД (Сир)титулка.pdf
02 березня 2018 14:45
ТД (Сир) ІІІ 2018.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання
Дата подання: 06 березня 2018 12:42
Дата відповіді: 07 березня 2018 14:05
відповідно до додатку № 1 ТД Ви вимагаєте надати: "Сканована кольорова копія оригіналу експлуатаційного дозволу на потужність, що займається виробництвом, зберіганням та реалізацією предмета закупівлі." Даний документ видається виключно виробнику продукту харчування або видавався під час дії старої редакції ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" Ветеринарною службою. Тобто в даному випадку наявне обмежене коло учасників (дискримінація), яка полягає в тому, що виключно виробники або постачальники, які отримали експлуатаційний дозвіл до 2016 року мають можливість прийняти у часть у закупівлі. Враховуючи викладене, просимо Вас внести зміни в цій частині вимог до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації Замовником вимагається експлуатаційний дозвіл на потужності з виробництва, зберігання та реалізації предмету закупівлі. Якщо Учасник не є виробником – він ман має надати експлуатаційний дозвіл виробника на виробництво предмету закупівлі.
питання
Дата подання: 06 березня 2018 12:52
Дата відповіді: 07 березня 2018 14:15
Вами вимагається: 5. Витяг з державного реєстру потужностей стосовно автотранспорту та приміщень, що відповідають вимогам нормативно – технічної документації стосовно зберігання предмету закупівлі. Враховуючи зміна до ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", а саме до статті 25 Закону, просимо Вас надати пояснення щодо витягу з реєстру потужностей на автотранспорт. Відповідно до Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України 10.02.2016 № 39, можлива реєстрація потужності "транспортування", в свою чергу транспорт як окрема потужність реєструється виключно в разі використання такого транспорту для реалізації продуктів харчування, а у випадку транспортування продуктів харчування (не реалізації) реєструється потужність транспортування на юридичною адресою. Просимо внести зміни до ТД в цій частині та виключити вимогу щодо реєстрації саме транспорту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.75 ч. 1 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»: реалізація - передача, обмін, поставка за договором та відчуження іншим шляхом харчового продукту від однієї особи до іншої безвідносно від того, чи відбулася реалізація платно та/або в іншій формі.
Тобто поставка продуктів харчування за договором поставки, який укладається в результаті конкурсних торгів із переможцем – входить до поняття «реалізація». Який вноситься до реєстру, про що говориться і у Вашому запитанні.
питання
Дата подання: 06 березня 2018 13:00
Дата відповіді: 07 березня 2018 14:18
Вами вимагається: 6. Сканована кольорова копія оригіналу Акту, складеного за результатами державного аудиту щодо додержання операторами ринку вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Відповідно до ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" документи, що підтверджують впровадження стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках для підприємств, які є малими потужностями не є обов'язковим. Просимо надати відповідь на питання. В разі якщо учасник не надасть даний акт, оскільки є малою потужністю, чи буде відхилена його пропозиція? В разі якщо така пропозиція буде відхилена, просимо Вас внести зміни до вимог Додатку № 2 ТД, якою доповнити п. 6 (крім малих потужностей). Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до останньої редакції ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" градація на дату набування чинності зазначеної вимоги до різних типів операторів ринку відсутня, а отже повинна виконуватися всіма.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2018 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Переяслав - Молпродукт 2 600 000,00
UAH з ПДВ
2 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" 3 277 920,00
UAH з ПДВ
3 277 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Ніка-1" 3 705 500,00
UAH з ПДВ
3 705 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 березня 2018 13:21
Електронний підпис

Публічні документи

27 березня 2018 11:39
Електронний підпис
27 березня 2018 11:38
сканирование0014.pdf
16 березня 2018 18:02
Електронний підпис
16 березня 2018 18:01
23.ДСТУ ISO22000_ВСІ.pdf
16 березня 2018 18:00
29.Е.В._сир Рос_15.03.18.pdf
16 березня 2018 18:00
28.Е.В._сир 9_15.03.18.pdf
16 березня 2018 18:00
13.Статут_завірений.pdf
16 березня 2018 18:00
16.Асортиментний перелік.pdf
16 березня 2018 18:00
15.1.Пролонгація.pdf
16 березня 2018 18:00
9.Праціники_мед книжки.pdf
16 березня 2018 18:00
10.ВІДГУК Деснянське РУО.pdf
16 березня 2018 18:00
11.ВІДГУК Солом. РУО_2017.pdf
16 березня 2018 18:00
6.1.Експлуа. Радив. 2015.pdf
16 березня 2018 18:00
Загальне.pdf
16 березня 2018 18:00
Лiцензiя.zip
16 березня 2018 18:00
Довереност__Рыжий.zip

Публічні документи

15 березня 2018 13:33
Електронний підпис
15 березня 2018 12:30
45 лист згода.PDF
15 березня 2018 12:30
42 Довідка щодо довкілля.PDF
15 березня 2018 12:30
41 щодо ціни.PDF
15 березня 2018 12:30
39 Проект договору сир.PDF
15 березня 2018 12:30
38 Щодо субпідрядника.PDF
15 березня 2018 12:30
35 22000-2007.pdf
15 березня 2018 12:30
34 9001-2015.pdf
15 березня 2018 12:30
29 Акт ветеринар лютий 2018.PDF
15 березня 2018 12:30
26 Перелік ЗВТ на 2018 рік.PDF
15 березня 2018 12:30
25 Гарант лист сир.PDF
15 березня 2018 12:29
21 Статут оригінал.pdf
15 березня 2018 12:29
21 Копія Статуту.PDF
15 березня 2018 12:29
20 Лист гарантія.PDF
15 березня 2018 12:29
18 ст. 17.PDF
15 березня 2018 12:29
16 Сир 244 від 14.09.15.PDF
15 березня 2018 12:29
5 Довідка щодо МТБ.PDF
15 березня 2018 12:29
3 Рішення на директора.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Переяслав - Молпродукт

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор"

ПП "Ніка-1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Переяслав - Молпродукт
#00445920
Відхилено 2 600 000,00
UAH з ПДВ
21 березня 2018 10:21
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор"
#21505980
Переможець 3 277 920,00
UAH з ПДВ
22 березня 2018 10:35

Документи

21 березня 2018 10:21
Електронний підпис
21 березня 2018 10:21
Протокол № 122.pdf
20 березня 2018 11:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
20 березня 2018 11:58
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

22 березня 2018 10:35
Електронний підпис
22 березня 2018 10:33
Протокол № 123.pdf
21 березня 2018 10:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2018 10:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор"
#21505980
3 277 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 березня 2018 10:35
Електронний підпис
22 березня 2018 10:33
Протокол № 123.pdf
21 березня 2018 10:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2019 15:41
ЗпВД (Сир).pdf укладений
01 лютого 2019 15:40
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2019 10:51
ПЗД №4 (Сир).pdf зміни до договору
31 січня 2019 10:50
Дод угода №4 (Сир).pdf зміни до договору
31 січня 2019 10:50
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2019 11:45
ПЗД №3 (Сир).pdf зміни до договору
11 січня 2019 11:44
Дод.угода №3 (Сир).pdf зміни до договору
11 січня 2019 11:44
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 16:06
ПЗД №2 (Сир).pdf зміни до договору
27 грудня 2018 16:05
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 16:04
ПЗД №1 (Сир).pdf зміни до договору
27 грудня 2018 16:03
Електронний підпис укладений
02 квітня 2018 11:50
Банківська гарантія І.pdf укладений
02 квітня 2018 11:29
Договір №71 Сир.pdf укладений
02 квітня 2018 11:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору зменшується в зв’язку зі зменшенням потреби в закупівлі товару на 0,66 коп. Підпункт 3.1. викласти в наступній редакції: «Ціна цього договору становить: 3 277 919,34 (три мільйони двісті сімдесят сім тисяч дев’ятсот дев’ятнадцять ) грн. 34 коп. (з ПДВ)».
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 71
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити дії договору №71 від 02.04.2018 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 71
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору збільшується на суму 655 437,60 (шістсот п’ятдесят п’ять тисяч чотириста тридцять сім ) грн. 60 коп. (з ПДВ)». Загальна сума договору становить 3 933 356,94 (три мільйона дев’ятсот тридцять три тисячі триста п’ятдесят шість ) грн. 94 коп. (з ПДВ).
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 71
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору зменшується в зв’язку зі зменшенням потреби в закупівлі товару на 278 204,97 (двісті сімдесят вісім тисяч двісті чотири) грн. 97 коп. Підпункт 3.1. викласти в наступній редакції: «Ціна цього договору становить: 3 655 151,97 (три мільйони шістсот п’ятдесят п’ять тисяч сто п’ятдесят одна ) грн. 97 коп. (з ПДВ)».
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 71
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 655 151,97
UAH з ПДВ