Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 33690000-3 Лікарські засоби різні (Діагностичні засоби)
Очікувана вартість
2 581 600,00 UAH
UA-2018-03-02-000329-c ● 42ff944d50914fd995d732ed0f62a802
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА МЕДИЧНА УСТАНОВА "МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 1" |
Код ЄДРПОУ: | 01990826 |
Місцезнаходження: | 84307, Україна , Донецька обл., місто Краматорськ, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСИ ТИХОГО, будинок 17 |
Контактна особа: |
Анна Мартинова +380502913200 martunova07@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2018 10:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2018 16:00 |
Початок аукціону: | 20 березня 2018 15:25 |
Очікувана вартість: | 2 581 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 908,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
126 одиниця
ДК 021:2015 – 33690000-3 Лікарські засоби різні (Діагностичні засоби) (од. виміру - найменування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84307, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. О.Тихого, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2018 13:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2018 13:13 |
ТД - діагностичні засоби Нова редакція 2.doc | |
12 березня 2018 13:13 |
Додаток 3 Технічні кількісні характеристики Нова редакція 2Word.docx | |
12 березня 2018 13:13 |
Перелік змін 2.docx | |
07 березня 2018 16:14 |
Перелік змін.docx | |
07 березня 2018 16:14 |
ТД - діагностичні засоби Нова редакція.doc | |
07 березня 2018 16:14 |
Додаток 3 Технічні кількісні характеристики Нова редакція Word.docx | |
02 березня 2018 10:20 |
ТД - діагностичні засоби.doc | |
02 березня 2018 10:20 |
Додаток 1 Реестр документів Word.docx | |
02 березня 2018 10:20 |
Додаток 2 Форма тендерної пропозиції Word.docx | |
02 березня 2018 10:20 |
Додаток 3 Технічні кількісні характеристики Word.docx | |
02 березня 2018 10:20 |
Додаток 4 Кваліфікац та інші вимогиWord.docx | |
02 березня 2018 10:20 |
Додаток 5 Проект Договіру Word.docx | |
02 березня 2018 10:20 |
Додаток 6 Персональні дані учасника Word.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні, якісні, та кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 06 березня 2018 10:07
Дата відповіді: 12 березня 2018 10:50
Просимо дати уточнення до Додатку 3 Тендерної документації що до "Інформації про необхідні технічні, якісні, та кількісні характеристики предмета заупівлі", які містять вимоги, згідно з якими продукція зазначена відповідно до певних технічних умов конкретних виробників, а саме пакування Діагностичних сироваток по 2 мл/амп. Даний тип пакування, за згідною доступною інформацією, мають лише виробника з Рсійської Федерації.
Звертаємо увагу стосовно такої вимоги до пакування, так як вважаємо таку вимогу дискримінаційною що до інших виробників аналогічної продукції, а також такою, що прямо порушує вимоги Распорядження КМУ України від 11 вересня 2014р. № 829-р "Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів", Закону України "Про санкції". Просимо уточнити на яких виробників орієнтована така вимога.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Стосовно пакування Діагностичних сироваток по 2 мл/амп маємо зауважити, що саме таке пакування є найбільш зручним для проведення бактеріологічних досліджень спеціалістами нашої лікарні. Також, Замовнику достеменно відомо про наявність на ринку України сироваток діагностичних, 2 мл/амп, що дозволені до застосування на території України згідно діючих нормативних актів.
Відносно питання на яких виробників орієнтована вимога, то ще раз звертаємо увагу на те, що в пункті 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, зазначено наступне: «Усі посилання у Додатку 3 на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент".
Також, у пункті 10 Додатку 3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено: «Усі посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент, або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника — читати як вираз «або еквівалент».
Таким чином, відсутні будь-які ознаки дискримінації Учасників.
Відносно питання на яких виробників орієнтована вимога, то ще раз звертаємо увагу на те, що в пункті 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, зазначено наступне: «Усі посилання у Додатку 3 на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент".
Також, у пункті 10 Додатку 3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено: «Усі посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент, або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника — читати як вираз «або еквівалент».
Таким чином, відсутні будь-які ознаки дискримінації Учасників.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 07 березня 2018 08:23
Дата відповіді: 12 березня 2018 16:14
У Додатку 3 Тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" у пункті 29-му таблиці, вказано "Диски для визначення чутливості мікроорганізмів до лікарських засобів, 100 шт/фл - 360 шт/фл. Причому не разшифровано - яких саме найменувань, яких саме концентрацій, та у якій кількості кожного з них. Вважаємо, що відсутність такої деталізації створює об'єктивні перешкоди для участі у тендері, так як існує щонайменьше кількадесят найменувань таких Дисків, з різними діючими речовинами, різними концентраціями, і відповідно - з різними цінами. Звертаємось з вимогою внести зміни до документації, а саме - внести детальний перелік Дисків для визначення чутливості, з зазначенням найменувань діючої речовини, концентрації, та кількості флаконів кожного найменування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що були внесені зміни до Додатку 3 Тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", а саме у пункті 29 таблиці наведено перелік з найменуваннями «Дисків для визначення чутливості мікроорганізмів до лікарських засобів» та вказано кількість кожного з найменувань.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2018 15:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Бородченко Дар'я Вадимівна |
2 580 416,00
UAH з ПДВ
|
2 541 686,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Яременко Володимир Олександрович |
2 581 598,62
UAH з ПДВ
|
2 542 874,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Бородченко Дар'я Вадимівна #3436505429 |
Переможець |
2 541 686,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2018 12:43
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2019 14:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2019 09:55
|
дод. уг. 2 003.jpg | зміни до договору |
24 січня 2019 09:54
|
дод. уг. 2 004.jpg | зміни до договору |
24 січня 2019 09:54
|
дод. уг. 2 001.jpg | зміни до договору |
24 січня 2019 09:54
|
дод. уг. 2.jpg | зміни до договору |
24 січня 2019 09:54
|
дод. уг. 2 005.jpg | зміни до договору |
24 січня 2019 09:54
|
дод. уг. 2 002.jpg | зміни до договору |
24 січня 2019 09:54
|
дод. уг. 2 006.jpg | зміни до договору |
24 січня 2019 09:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2018 11:53
|
дод. уг.1.jpg | зміни до договору |
21 грудня 2018 11:49
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2018 13:14
|
501 345.jpg | укладений |
06 квітня 2018 13:06
|
501 344.jpg | укладений |
06 квітня 2018 13:06
|
501 343.jpg | укладений |
06 квітня 2018 13:06
|
501 342.jpg | укладений |
06 квітня 2018 13:06
|
501 341.jpg | укладений |
06 квітня 2018 13:06
|
501 340.jpg | укладений |
06 квітня 2018 13:06
|
501 339.jpg | укладений |
06 квітня 2018 13:06
|
501 338.jpg | укладений |
06 квітня 2018 13:06
|
501 337.jpg | укладений |
06 квітня 2018 13:06
|
501 336.jpg | укладений |
06 квітня 2018 13:06
|
501 335.jpg | укладений |
06 квітня 2018 13:06
|
501 334.jpg | укладений |
06 квітня 2018 13:06
|
501 333.jpg | укладений |
06 квітня 2018 13:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 111/мед |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 111/мед |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 111/мед |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 111/мед |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |