Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33690000-3 Лікарські засоби різні (Діагностичні засоби)
Очікувана вартість
2 581 600,00 UAH
UA-2018-03-02-000329-c 42ff944d50914fd995d732ed0f62a802
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Мартинова

+380502913200 martunova07@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА МЕДИЧНА УСТАНОВА "МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 1"
Код ЄДРПОУ: 01990826
Місцезнаходження: 84307, Україна , Донецька обл., місто Краматорськ, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСИ ТИХОГО, будинок 17
Контактна особа: Анна Мартинова
+380502913200
martunova07@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2018 10:20
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2018 16:00
Початок аукціону: 20 березня 2018 15:25
Очікувана вартість: 2 581 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 908,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
126 одиниця
ДК 021:2015 – 33690000-3 Лікарські засоби різні (Діагностичні засоби) (од. виміру - найменування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. О.Тихого, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2018 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2018 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2018 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2018 13:13
ТД - діагностичні засоби Нова редакція 2.doc
12 березня 2018 13:13
Додаток 3 Технічні кількісні характеристики Нова редакція 2Word.docx
12 березня 2018 13:13
Перелік змін 2.docx
07 березня 2018 16:14
Перелік змін.docx
07 березня 2018 16:14
ТД - діагностичні засоби Нова редакція.doc
07 березня 2018 16:14
Додаток 3 Технічні кількісні характеристики Нова редакція Word.docx
02 березня 2018 10:20
ТД - діагностичні засоби.doc
02 березня 2018 10:20
Додаток 1 Реестр документів Word.docx
02 березня 2018 10:20
Додаток 2 Форма тендерної пропозиції Word.docx
02 березня 2018 10:20
Додаток 3 Технічні кількісні характеристики Word.docx
02 березня 2018 10:20
Додаток 4 Кваліфікац та інші вимогиWord.docx
02 березня 2018 10:20
Додаток 5 Проект Договіру Word.docx
02 березня 2018 10:20
Додаток 6 Персональні дані учасника Word.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні, якісні, та кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 06 березня 2018 10:07
Дата відповіді: 12 березня 2018 10:50
Просимо дати уточнення до Додатку 3 Тендерної документації що до "Інформації про необхідні технічні, якісні, та кількісні характеристики предмета заупівлі", які містять вимоги, згідно з якими продукція зазначена відповідно до певних технічних умов конкретних виробників, а саме пакування Діагностичних сироваток по 2 мл/амп. Даний тип пакування, за згідною доступною інформацією, мають лише виробника з Рсійської Федерації. Звертаємо увагу стосовно такої вимоги до пакування, так як вважаємо таку вимогу дискримінаційною що до інших виробників аналогічної продукції, а також такою, що прямо порушує вимоги Распорядження КМУ України від 11 вересня 2014р. № 829-р "Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів", Закону України "Про санкції". Просимо уточнити на яких виробників орієнтована така вимога.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно пакування Діагностичних сироваток по 2 мл/амп маємо зауважити, що саме таке пакування є найбільш зручним для проведення бактеріологічних досліджень спеціалістами нашої лікарні. Також, Замовнику достеменно відомо про наявність на ринку України сироваток діагностичних, 2 мл/амп, що дозволені до застосування на території України згідно діючих нормативних актів.
Відносно питання на яких виробників орієнтована вимога, то ще раз звертаємо увагу на те, що в пункті 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, зазначено наступне: «Усі посилання у Додатку 3 на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент".
Також, у пункті 10 Додатку 3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено: «Усі посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент, або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника — читати як вираз «або еквівалент».
Таким чином, відсутні будь-які ознаки дискримінації Учасників.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 07 березня 2018 08:23
Дата відповіді: 12 березня 2018 16:14
У Додатку 3 Тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" у пункті 29-му таблиці, вказано "Диски для визначення чутливості мікроорганізмів до лікарських засобів, 100 шт/фл - 360 шт/фл. Причому не разшифровано - яких саме найменувань, яких саме концентрацій, та у якій кількості кожного з них. Вважаємо, що відсутність такої деталізації створює об'єктивні перешкоди для участі у тендері, так як існує щонайменьше кількадесят найменувань таких Дисків, з різними діючими речовинами, різними концентраціями, і відповідно - з різними цінами. Звертаємось з вимогою внести зміни до документації, а саме - внести детальний перелік Дисків для визначення чутливості, з зазначенням найменувань діючої речовини, концентрації, та кількості флаконів кожного найменування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що були внесені зміни до Додатку 3 Тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", а саме у пункті 29 таблиці наведено перелік з найменуваннями «Дисків для визначення чутливості мікроорганізмів до лікарських засобів» та вказано кількість кожного з найменувань.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2018 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бородченко Дар'я Вадимівна 2 580 416,00
UAH з ПДВ
2 541 686,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Яременко Володимир Олександрович 2 581 598,62
UAH з ПДВ
2 542 874,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 березня 2018 11:58
Документи переможця
16 березня 2018 11:34
3.4.4. Інструкції.pdf
16 березня 2018 11:34
3.4.3 Інструкції.pdf
16 березня 2018 11:34
3.4.2 Інструкції.pdf
16 березня 2018 11:34
3.4.1 Інструкції.pdf
16 березня 2018 11:34
3.3 Гарантійні листи.rar
16 березня 2018 11:34
3.2.5 Декларації.pdf
16 березня 2018 11:34
3.2.4 Декларації.pdf
16 березня 2018 11:34
3.2.3 Декларації.pdf
16 березня 2018 11:34
3.2.2 Декларації.pdf
16 березня 2018 11:34
3.2.1 Декларації.pdf

Публічні документи

16 березня 2018 12:36
Пропозиція 16.pdf
16 березня 2018 12:36
Пропозиція 15.pdf
16 березня 2018 12:36
Пропозиція 14.pdf
16 березня 2018 12:36
Пропозиція 13.pdf
16 березня 2018 12:36
Пропозиція 12.pdf
16 березня 2018 12:36
Пропозиція 11.pdf
16 березня 2018 12:36
Пропозиція 10.pdf
16 березня 2018 12:36
Пропозиція 9.pdf
16 березня 2018 12:36
Пропозиція 8.pdf
16 березня 2018 12:36
Пропозиція 7.pdf
16 березня 2018 12:36
Пропозиція 6.pdf
16 березня 2018 12:36
Пропозиція 5.pdf
16 березня 2018 12:36
Пропозиція 4.pdf
16 березня 2018 12:36
Пропозиція 3.pdf
16 березня 2018 12:36
Пропозиція 2.pdf
16 березня 2018 12:36
Пропозиція 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бородченко Дар'я Вадимівна

ФОП Яременко Володимир Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Бородченко Дар'я Вадимівна
#3436505429
Переможець 2 541 686,00
UAH з ПДВ
26 березня 2018 12:43
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Бородченко Дар'я Вадимівна #3436505429

№ рішення у справі

70/54-р/к

Дата рішення у справі

19.06.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

26 березня 2018 12:43
Електронний підпис
26 березня 2018 12:42
501 300.jpg
26 березня 2018 12:42
501 299.jpg
26 березня 2018 12:42
501 298.jpg
20 березня 2018 15:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2018 12:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бородченко Дар'я Вадимівна
#3436505429
2 541 686,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 березня 2018 12:43
Електронний підпис
26 березня 2018 12:42
501 300.jpg
26 березня 2018 12:42
501 299.jpg
26 березня 2018 12:42
501 298.jpg
20 березня 2018 15:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 квітня 2019 14:09
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2019 09:55
дод. уг. 2 003.jpg зміни до договору
24 січня 2019 09:54
дод. уг. 2 004.jpg зміни до договору
24 січня 2019 09:54
дод. уг. 2 001.jpg зміни до договору
24 січня 2019 09:54
дод. уг. 2.jpg зміни до договору
24 січня 2019 09:54
дод. уг. 2 005.jpg зміни до договору
24 січня 2019 09:54
дод. уг. 2 002.jpg зміни до договору
24 січня 2019 09:54
дод. уг. 2 006.jpg зміни до договору
24 січня 2019 09:54
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2018 11:53
дод. уг.1.jpg зміни до договору
21 грудня 2018 11:49
Електронний підпис укладений
06 квітня 2018 13:14
501 345.jpg укладений
06 квітня 2018 13:06
501 344.jpg укладений
06 квітня 2018 13:06
501 343.jpg укладений
06 квітня 2018 13:06
501 342.jpg укладений
06 квітня 2018 13:06
501 341.jpg укладений
06 квітня 2018 13:06
501 340.jpg укладений
06 квітня 2018 13:06
501 339.jpg укладений
06 квітня 2018 13:06
501 338.jpg укладений
06 квітня 2018 13:06
501 337.jpg укладений
06 квітня 2018 13:06
501 336.jpg укладений
06 квітня 2018 13:06
501 335.jpg укладений
06 квітня 2018 13:06
501 334.jpg укладений
06 квітня 2018 13:06
501 333.jpg укладений
06 квітня 2018 13:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 111/мед
Договір:
Номер додаткової угоди: 111/мед
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 111/мед
Договір:
Номер додаткової угоди: 111/мед
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 008 983,62
UAH з ПДВ