Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09320000-8 Пара, гаряча вода та пов"язана продукція (виробництво, транспортування, постачання теплової енергії для опалення)
Очікувана вартість
191 455,02 UAH
UA-2018-03-01-002010-c 0c89b4eecdc641d8bbd5fc82c9d93533
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Бухоніна

+380987414131 dszpost@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціального захисту населення Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03195961
Вебсайт: http://upsz.cg.gov.ua
Місцезнаходження: 14028, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, проспект Миру 116-а
Контактна особа: Тетяна Бухоніна
+380987414131
dszpost@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно зі ст.12 ЗУ "Про публічні закупівлі", закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, передбачених цією статтею. Відповідно до частини першої ст.35 ЗУ "Про публічні закупівлі" переговорна процедура закупівлі -- це процедура,що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. В даному випадку переговорна процедура застосовується на підставі пункту 2 частини 2 ст.35 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: відсутність конкуренції ( у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Крім того, враховуючи вартість закупівлі теплової енергії її необхідно здійснювати у відповідності до вимог Закону. Згідно абзацу 8 пункту 3 ст.35 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше 5 днів у разі застосування переговорної процедури закупівлі централізованого постачання теплової енергії, послуг з централізованого опалення.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2018 17:06
Оскарження наміру укласти договір: 07 березня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
95 гігакалорія
09320000-8 Пара, гаряча вода та пов"язана продукція (виробництво, транспортування, постачання теплової енергії для опалення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, проспект Миру 116а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

01 березня 2018 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2018 16:54
Протокол переговорів.tif

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
#03357671
Переможець 191 455,02
UAH з ПДВ
01 березня 2018 17:06

Документи

01 березня 2018 17:06
Електронний підпис
01 березня 2018 17:05
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2018 17:06

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
#03357671
191 455,02
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 березня 2018 17:06
Електронний підпис
01 березня 2018 17:05
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 10:21
Акти договір 1-0134-18 (1).pdf укладений
28 грудня 2018 10:17
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 14:26
Додаткова угода№2.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 14:24
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2018 11:57
Додаткова угода №1 Тепло.pdf зміни до договору
27 листопада 2018 11:55
Електронний підпис укладений
07 березня 2018 10:46
Договор.pdf укладений
07 березня 2018 10:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору згідно п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" на суму 5000,00грн.
Номер договору про закупівлю: 1-0134-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-0134-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків.
Номер договору про закупівлю: 1-0134-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-0134-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 135 684,00
UAH з ПДВ