Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33600000-6 - Фармацевтична продукція (лот 1- лікарські засоби загального призначення, лот 2 – етилові спирти, лот 3 – атипові антипсихотичні лікарські засоби, лот 4 – протисудомні лікарські засоби, лот 5 – антипсихотичні лікарські засоби – група хлорпромазину та флуфеназину, лот 6 – антипсихотичні лікарські засоби – похідні бутирофенону, лот 7 – антипсихотичні лікарські засоби (група клозапіну та рисперидону) та нормотиміки, лот 8 – антидепресивні лікарські засоби, лот 9 – медичні розчини, лот 10 – психотропні та наркотичні лікарські засоби)
Очікувана вартість
4 252 593,39 UAH
UA-2018-03-01-001987-c 379247df5c6945fb8506f5af6f783af6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Данилович Левченко

+380567534549 pfv_dkpl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ"ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985400
Місцезнаходження: 49115, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Контактна особа: Олександр Данилович Левченко
+380567534549
pfv_dkpl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2018 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2018 18:00
Очікувана вартість: 4 252 593,39 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Найменування та міжнародна непатентована назва (МНН) товару зазначено в Додатку № 4 "Технічні вимоги" до тендерної документації

Тендерна документація

06 березня 2018 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2018 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2018 17:09
ТД 2018 нова редакція.docx
01 березня 2018 16:48
ТД 2018.docx
06 березня 2018 17:09
Додаток № 4 Технічні вимоги нова редакція.doc
01 березня 2018 16:48
Додаток № 4 Технічні вимоги.doc
06 березня 2018 17:09
Перелік змін № 1.pdf
01 березня 2018 16:48
Додаток № 1 Інформація про учасника 2018.docx
01 березня 2018 16:48
Додаток № 2 Перелік необхідних документів 2018.docx
01 березня 2018 16:48
Додаток № 3 Пропозиція 2018.docx
01 березня 2018 16:48
Додаток № 5 проект договору 2018 для лотів 1-9.docx
01 березня 2018 16:48
Додаток № 6 проект договору 2018 для лота 10.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот 1- лікарські засоби загального призначення
Опис предмету закупівлі:
Найменування та міжнародна непатентована назва (МНН) товару зазначено в Додатку № 4 "Технічні вимоги" до тендерної документації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 396 132,75 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 990,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 20 березня 2018 12:26
Закінчення: 20 березня 2018 12:47
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

8963 пач
лот 1- лікарські засоби загального призначення
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2018 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 311 178,26
UAH з ПДВ
311 178,26
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К." 396 132,00
UAH з ПДВ
396 132,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 березня 2018 10:18
Акцепт UA-2018-03-01-001987-c.pdf
19 березня 2018 14:32
тех..zip
19 березня 2018 14:32
ЦП.pdf
19 березня 2018 14:32
ком..pdf
19 березня 2018 14:32
ГП.7z

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 311 178,26
UAH з ПДВ
26 березня 2018 15:19

Документи

26 березня 2018 15:19
Електронний підпис
20 березня 2018 16:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2018 15:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
311 178,26
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 березня 2018 15:19
Електронний підпис
20 березня 2018 16:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2018 11:45
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2018 11:33
Дод_угода_№4_до_дог_№15_від_13.04.2018_БАДМ-Б.pdf зміни до договору
22 жовтня 2018 11:31
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2018 11:09
Дод_угода_№3_до_дог_№15_від_13.04.2018_БАДМ-Б.pdf зміни до договору
03 жовтня 2018 11:09
Електронний підпис зміни до договору
25 липня 2018 13:04
Дод_угода_№2_до_дог_№15_від_13.04.2018_БАДМ-Б.pdf зміни до договору
25 липня 2018 13:03
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2018 17:23
Дод_угода_№1_до_дог_№15_від_13.04.2018_БАДМ-Б.pdf зміни до договору
12 липня 2018 17:19
Електронний підпис укладений
13 квітня 2018 09:16
Договір_№15_13.04.2018_лот_1_БАДМ-Б.pdf укладений
13 квітня 2018 09:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Дніпропетровської обласної ради № 342-13/VII від 22.06.2018 р. щодо реорганізації Комунального закладу „Дніпропетровська клінічна психіатрична лікарня” Дніпропетровської обласної ради” шляхом його перетворення в Комунальне підприємство «Дніпропетровська клінічна психіатрична лікарня» Дніпропетровської обласної ради», яке є правонаступником у повному обсязі всіх прав та обов’язків змінити назву і реквізити Замовника
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Дніпропетровської обласної ради № 342-13/VII від 22.06.2018р., щодо реорганізації Комунального закладу „Дніпропетровська клінічна психіатрична лікарня” Дніпропетровської обласної ради” шляхом його перетворення в Комунальне підприємство «Дніпропетровська клінічна психіатрична лікарня» Дніпропетровської обласної ради», яке є правонаступником у повному обсязі всіх прав та обов’язків, зміна назви та реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, в результаті чого загальна сума Договору зменшується на 517,87 грн. та становить 310 660,39 грн. (триста десять тисяч шістсот шістдесят грн.39 коп.) у т.ч. ПДВ 20 323,59 грн.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 310 660,39
UAH з ПДВ