Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням системи електронного документообігу на базі "АВТОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОКУМЕНТАМИ"ДОК ПРОФ 3"
Очікувана вартість
103 032,00 UAH
UA-2018-02-27-002030-c 5408af3123994c8185ff605335560a90
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Василевський

+380990483665 vacilevckiu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 лютого 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держгеокадастру у Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 39909396
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 194 А
Контактна особа: Андрій Василевський
+380990483665
vacilevckiu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням системи електронного документообігу на базі "АВТОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОКУМЕНТАМИ"ДОК ПРОФ 3"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, Героїв Майдану 194 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

27 лютого 2018 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ"
#37471425
Переможець 103 032,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2018 17:33

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 09:27
Електронний підпис укладений
27 лютого 2018 17:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 103 032,00
UAH з ПДВ