Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг з організації гарячого харчування учнів
Очікувана вартість
98 900,00 UAH
UA-2018-02-27-000141-b 886093222db54fbba7606e9299de715f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щепілкіна Галина Володимирівна

+380323154493 lubin_velyky@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 лютого 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Великолюбінська селищна рада Городоцького району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04373057
Місцезнаходження: 81555, Україна , Львівська обл., Великий Любінь, вул. Львівська, 74
Контактна особа: Щепілкіна Галина Володимирівна
+380323154493
lubin_velyky@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 98900UAH з ПДВ
Надання послуг з організації гарячого харчування учнів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81555, Україна, Львівська область, смт. Великий Любінь, вул. Львівська,74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Тендерна документація

27 лютого 2018 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Винарчик Я.Я.
#2425507364
Переможець 98 900,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2018 10:52

Документи

27 лютого 2018 10:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 квітня 2018 15:45
додаткова угода.jpeg зміни до договору
18 квітня 2018 15:41
Електронний підпис укладений
27 лютого 2018 10:56
Додаткова угода 02 зміни до договору
27 лютого 2018 10:55

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Надання послуг з організації гарячого харчування учнів 1 послуга 98 900,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із збільшенням обсягів наданя послуг з організації гарячого харчування учнів та харчування буфетною продукцією, Сторони домовились внести зміни до Договору №1/п від 25.01.2018 р. та збільшити фінансування на 30 000,00 грн.(Тридцять тисяч грн. 00 коп.) та п.3.1. викласти в такій редакції: 3.1. Ціна Договору становить 128 900,00 грн. (Сто двадцять вісім тисяч дев»ятсот гривень) з ПДВ і складається із суми гарячого харчування, наданого Учасником протягом строку дії Договору, про що зазначається у відповідних документах.
Номер договору про закупівлю: 01
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із збільшенням обсягів наданя послуг з організації гарячого харчування учнів та харчування буфетною продукцією, Сторони домовились внести зміни до Договору №1/п від 25.01.2018 р. та збільшити фінансування на 30 000,00 грн.(Тридцять тисяч грн. 00 коп.) та п.3.1. викласти в такій редакції: 3.1. Ціна Договору становить 128 900,00 грн. (Сто двадцять вісім тисяч дев»ятсот гривень) з ПДВ і складається із суми гарячого харчування, наданого Учасником протягом строку дії Договору, про що зазначається у відповідних документах.
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Надання послуг з організації гарячого харчування учнів 1 послуга 98 900,00
UAH з ПДВ