Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молоко та вершки (молоко рідке, молоко сухе)
Очікувана вартість
440 000,00 UAH
UA-2018-02-26-001783-c ● cb2a99bbdf104fa780b421e9f6df1267
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ладижинський дитячий будинок-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 21722269 |
Місцезнаходження: | 23664, Україна , Вінницька обл., Тульчинський р-н с.Заозерне, вул Степова,1А |
Контактна особа: |
Жанна - +380434368840,+380434361270 budinternat@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2018 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2018 14:28 |
Очікувана вартість: | 440 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14900 кілограм
Молоко та вершки (молоко рідке, молоко сухе)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23664, Україна, Вінницька область, с. Заозерне, Тульчинський р-н, вул. Степова, 1-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 березня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2018 16:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2018 16:11 |
Додаток1.docx | |
26 лютого 2018 16:11 |
Додаток2.docx | |
26 лютого 2018 16:11 |
Додаток3_.doc | |
26 лютого 2018 16:11 |
Додаток4.docx | |
26 лютого 2018 16:11 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-02-26-001783-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Вінпродтрейд", Код ЄДРПОУ:34886897
Дата подання: 20 березня 2018 16:45
Оскарження процедури закупівлі
Оскарження процедури закупівлі з приводу неправомірного визначення переможця.
Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі".
Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 березня 2018 14:17
Тендерний комітет ознайомився із змістом скарги ТОВ «Вінпродтрейд» (далі – скаржник) та зробив наступні висновки:
- Щодо тверджень скаржника про відсутність в складі пропозиції ФОП Богачук О.Г. листа у довільній формі, яким учасник гарантує відповідність продукції технічним вимогам замовника – дане твердження є хибним та таким, що не відповідає дійсності, оскільки в складі пропозиції ФОП Богачук О.Г. такий документ є в наявності ("Довідка про характеристики", "Тех.вимоги");
- Щодо вимог тендерної документації щодо надання учасниками в складі пропозицій «копії санітарних паспортів на транспортні засоби (або копію договору на санітарну обробку транспортного засобу). Транспортний засіб для перевезення повинен бути ізотермичним або це повинен бути рефрижератор» - учасником ФОП Богачук О.Г. надано документи, які вимагались в тендерній документації, а саме - копію відповідного договору та документальне підтвердження щодо обладнання транспортних засобів холодильними установками і термобудками, а будь-яких інших вимог замовником в тендерній документації не висувалось, а отже і підстав для відхилення пропозиції згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» немає.
- Щодо договору оренди транспортних засобів – замовником в тендерній документації такий документ не вимагався, а отже і підстав для відхилення пропозиції згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» немає.
- Щодо інших тверджень та вимог скаржника (правила перевезення продуктів харчування та ін.) – зауваження є безпідставними, оскільки скаржник посилається на суб’єктивні та недостовірні дані, які не мають відношення до вимог тендерної документації замовника.
- Щодо тверджень скаржника про відсутність в складі пропозиції ФОП Богачук О.Г. листа у довільній формі, яким учасник гарантує відповідність продукції технічним вимогам замовника – дане твердження є хибним та таким, що не відповідає дійсності, оскільки в складі пропозиції ФОП Богачук О.Г. такий документ є в наявності ("Довідка про характеристики", "Тех.вимоги");
- Щодо вимог тендерної документації щодо надання учасниками в складі пропозицій «копії санітарних паспортів на транспортні засоби (або копію договору на санітарну обробку транспортного засобу). Транспортний засіб для перевезення повинен бути ізотермичним або це повинен бути рефрижератор» - учасником ФОП Богачук О.Г. надано документи, які вимагались в тендерній документації, а саме - копію відповідного договору та документальне підтвердження щодо обладнання транспортних засобів холодильними установками і термобудками, а будь-яких інших вимог замовником в тендерній документації не висувалось, а отже і підстав для відхилення пропозиції згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» немає.
- Щодо договору оренди транспортних засобів – замовником в тендерній документації такий документ не вимагався, а отже і підстав для відхилення пропозиції згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» немає.
- Щодо інших тверджень та вимог скаржника (правила перевезення продуктів харчування та ін.) – зауваження є безпідставними, оскільки скаржник посилається на суб’єктивні та недостовірні дані, які не мають відношення до вимог тендерної документації замовника.
Номер вимоги: UA-2018-02-26-001783-c.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Вінпродтрейд", Код ЄДРПОУ:34886897
Дата подання: 26 березня 2018 09:54
Оскарження процедури закупівлі
Повідомляємо Вам про те, що ФОП Богачук О.Г. з метою вплинути на наміри Замовника визначити переможцем ФОП Богачук О.Г. щодо придбання молока рідкого та молока сухого, надав неправдиву та таку, що вводить в оману інформацію, яка містить неправдиві відомості про господарську діяльність, а саме про те, що у ФОП Богачук О.Г. нібито працює торговельним представником Хохлов Дмитро Сергійович («Довідка про наявність працівників, які мають відповідну кваліфікацію та досвід роботи»).
Проте, з грудня 2017р. Хохлов Д.С. не є працівником ФОП Богачук О.Г.
Розгорнути
Згорнути
Проте, з грудня 2017р. Хохлов Д.С. не є працівником ФОП Богачук О.Г.
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-02-26-001783-c.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Вінпродтрейд", Код ЄДРПОУ:34886897
Дата подання: 26 березня 2018 17:41
Дата подання: 26 березня 2018 17:41
Оскарження процедури закупівлі
Порушення п.2. ст.2, ст. 3, ст. 5 п.3 ст. 11, п.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 березня 2018 19:59
рішення від 28.03.2018 № 2825 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 березня 2018 19:58
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2018 № 3542.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2018 15:53
Рішення від 16.04.2018 № 3542.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2018 21:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 25 квітня 2018 07:16
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП БОГАЧУК ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ #2529415734 |
Рішення скасоване |
321 155,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2018 14:42
|
|
ФОП БОГАЧУК ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ #2529415734 |
Відхилено |
321 155,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2018 14:47
|
|
ТОВ "Вінпродтрейд" #34886897 |
Переможець |
321 156,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2018 14:49
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2019 15:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 січня 2019 13:52
|
42 молоко.PDF | зміни до договору |
15 січня 2019 13:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2018 14:08
|
молоко.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2018 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2018 14:59
|
д 42.PDF | укладений |
03 травня 2018 14:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 42 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 42 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |