Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Очікувана вартість
4 679 501,00 UAH
UA-2018-02-26-001427-a 326aaa63cd864d0d8fd2aa7ecc714709
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайлюк Наталія Павлівна

380342528082 okl_tender@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Обласна клінічна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01993150
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Вулиця Федьковича, будинок 91
Контактна особа: Михайлюк Наталія Павлівна
380342528082
okl_tender@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
ДМП «Івано-Франківськтеполокомуненерго», займає монопольне (домінуюче) становище на ринку в місті Івано-Франківську (відповідно до інформації Антимонопольного комітету України та його територіальних відділень, які складають та ведуть електронні версії відповідного переліку суб’єктів природних монополій). Перелік суб’єктів природних монополій в установленому порядку розміщено на офіційному веб – сайті Антимонопольного комітету України (www.amc.gov.ua).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2018 17:18
Оскарження наміру укласти договір: 04 березня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Федьковича,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

26 лютого 2018 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДМП «Івано-Франківськтеполокомуненерго»
#03346058
Переможець 4 679 501,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2018 17:18

Документи

26 лютого 2018 17:17
Електронний підпис
26 лютого 2018 17:17
Електронний підпис
26 лютого 2018 17:15
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2018 17:18

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДМП «Івано-Франківськтеполокомуненерго»
#03346058
4 679 501,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 лютого 2018 17:17
Електронний підпис
26 лютого 2018 17:17
Електронний підпис
26 лютого 2018 17:15
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2019 16:23
додаток 6 до №104 від 05.03.18р..pdf зміни до договору
11 лютого 2019 16:22
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2019 16:54
104 від 05.03.18.pdf зміни до договору
23 січня 2019 16:53
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 13:58
№4 до № 104.FR12.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 13:58
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 19:17
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 19:17
дд3№104.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 19:16
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 14:33
Key-6.dat зміни до договору
22 грудня 2018 14:32
тепло.FR12.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 14:29
Електронний підпис укладений
05 березня 2018 15:05
Електронний підпис укладений
05 березня 2018 15:04
sndt3f81.pdf укладений
05 березня 2018 15:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 2. Сума договору зменшується на 910 387,15 грн. і складає 3 769 113,85 грн. (три мільйони сімсот шістдесят дев’ять тисяч сто тринадцять грн. 85 коп.)
Номер договору про закупівлю: 104
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі по договору № 104 від 05.03.2018р. , а саме: • Теплову енергію для централізованого опалення зменшити на 721,28 Гкал та становитиме 2576,97 Гкал.; • Централізоване постачання гарячої води зменшити на 1747 м3 та становитиме 2553 м3.
Номер договору про закупівлю: 104
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно п.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 10.6. договору сторони домовились продовжити дію договору № 104 від 05.03.2018р. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме по 31.03.19р., в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 104
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" та п.10.6 договору №104 від 05.03.2018р.сторони домовились продовжити дію договору на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року ,а саме по 31.03.2019 р., в обсязі , що не перевищує 20% суми , визначеної в договорі . Загальна сума додаткової угоди становить 753788 грн. 42 коп. ( сімсот п'ятдесят три тисячі сімсот вісімдесят вісім грн. 42 коп. )
Номер договору про закупівлю: 104
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на виконання вимог ЗУ "Про публічні закупівлі", Сторони домовились внести зміни в реквізити Споживача
Номер договору про закупівлю: 104
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 4 522 902,27
UAH