Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Металопластикові двері
Очікувана вартість
117 760,00 UAH
UA-2018-02-26-000619-b ● c2f95c8b3cf04deb8e887bdf0c7554f8
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа “Київський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України” |
Код ЄДРПОУ: | 38518118 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул.Герцена, 31 |
Контактна особа: |
Станіславська Раїса Леонідівна +380444839064 olc2014@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2018 20:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2018 20:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2018 20:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2018 12:22 |
Очікувана вартість: | 117 760,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 177,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
одностворчаті -2 шт; двостворчаті – 13 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Металопластикові двері одностворчаті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Герцена, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
13 шт
Металопластикові двері двостворчаті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Герцена, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2018 08:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2018 20:24 |
Квалiфiкацiйнi_та_технiчнi_вимоги Металопластикові двері.doc | |
26 лютого 2018 20:24 |
Проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
по закупівлі
Дата подання: 28 лютого 2018 09:43
Дата відповіді: 28 лютого 2018 15:28
Добрий день!
Надайте будь ласка, розміри дверей, для більш впевненої пропозийії
Дякуємо!
Відповідь: Розміри дверей:
одностворчаті - 980мм х 2360 мм
двостворчаті - 1500 мм х 2360 мм
одностворчаті - 980мм х 2360 мм
двостворчаті - 1500 мм х 2360 мм
Монтаж
Дата подання: 01 березня 2018 14:22
Дата відповіді: 01 березня 2018 15:00
Підскажіть,монтаж,демонтаж дверей потрібен?
Дякую
Відповідь: Ні, не потрібен
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-02-26-000619-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2712700132
Дата подання: 14 березня 2018 15:08
дискваліфікація
шановний замовник в переліку документів які потрібно надати учаснику немає пункту надання сертифікатів на майданчик
прикріпляю скан із вашого завдання з переліком документів
Учасник аукціону повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у складі
своєї пропозиції наступні документи:
а) цінову пропозицію у вигляді сканованої копії (Додаток 3). Якщо документ містить зображення, то вони повинні бути розбірливими;
б) сканований Статут, або іншого установчого документу (для юридичних осіб);
в) скановану виписку або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
г) довідку на фірмовому бланку учасника за підписом уповноваженою особи (Додатки 1 або 2), завірену печаткою, яка повинна містити контактні дані учасника (із зазначенням реквізитів учасника: найменування, код ЄДРПОУ, розрахункових реквізитів, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон));
д) копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб-підприємців);
є) копію паспорту (для фізичних осіб-підприємців);
ж) копію довідки про взяття на облік платника податку або витіг з реєстру платників податку (за наявності);
Документи повинні бути завірені належним чином Учасником.
Замовник залишає за собою право запросити від Переможця закупівлі інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження вимог до Учасника та/або укладання договору. При цьому Замовник не має право вимагати документи, які не передбачені чинним законодавством для данного виду діяльності.
в разі необхідності сертифікати можем надати
прошу переглянути своє рішення
Розгорнути
Згорнути
прикріпляю скан із вашого завдання з переліком документів
Учасник аукціону повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у складі
своєї пропозиції наступні документи:
а) цінову пропозицію у вигляді сканованої копії (Додаток 3). Якщо документ містить зображення, то вони повинні бути розбірливими;
б) сканований Статут, або іншого установчого документу (для юридичних осіб);
в) скановану виписку або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
г) довідку на фірмовому бланку учасника за підписом уповноваженою особи (Додатки 1 або 2), завірену печаткою, яка повинна містити контактні дані учасника (із зазначенням реквізитів учасника: найменування, код ЄДРПОУ, розрахункових реквізитів, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон));
д) копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб-підприємців);
є) копію паспорту (для фізичних осіб-підприємців);
ж) копію довідки про взяття на облік платника податку або витіг з реєстру платників податку (за наявності);
Документи повинні бути завірені належним чином Учасником.
Замовник залишає за собою право запросити від Переможця закупівлі інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження вимог до Учасника та/або укладання договору. При цьому Замовник не має право вимагати документи, які не передбачені чинним законодавством для данного виду діяльності.
в разі необхідності сертифікати можем надати
прошу переглянути своє рішення
Скасована
Дата: 14 березня 2018 18:34
Причина: cancelled
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2018 12:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ |
101 305,00
UAH з ПДВ
|
93 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" |
106 950,00
UAH з ПДВ
|
93 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДКОМПЛЕКТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
93 500,00
UAH з ПДВ
|
93 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ #2712700132 |
Рішення скасоване |
93 300,00
UAH з ПДВ
|
14 березня 2018 18:34
|
ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" #2846707377 |
Рішення скасоване |
93 400,00
UAH з ПДВ
|
14 березня 2018 18:34
|
ФОП СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ #2712700132 |
Переможець |
93 300,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2018 10:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір | укладений |
26 березня 2018 17:19
|